Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!


PErsze, az esztergályosnak ez nem gond... Ellenben a neon.. Én szerintem hülyeség, de ha már mindenképpen szeretnél, akkor csináld meg rendesen!
Előszöris hogy szeretnéd? Rá lehet kötni pl a helyzetjelző rendszerre, és akkor működik, ha rajta a helyzetjelző, vagy külön kapcsolóval. Mindenesetre én mindenképpen úgy oldanám meg, hogy csak akkor működhessen, ha rajta a gyűjtás. Ezt ki tudod sakkozni a bekötési rajzon, vagy ha megmondod hogy szeretnéd, egy kis átfutással szívesen megnézem neked, és be is rajzolom. (hozzáteszem, nemtudom hogy megy aneon, kell hozzá trafó, meg gyújtó, az a te gondod, én max azt adom meg, honnan vedd az áramot hozzá. HJa és az is jó benn, ha a gyújtás után csapolod a rendszert, ha zárlatot okoz, van védelem, azaz biztosíték benn, nem gyullad ki a motor...
Ez futura, az europa egészen más... Spirált pedig motorosboltba célszerű.....
Köszi Trakee! Van a közelben egy esztergályos van mindeféle maró és esztergagépe, leviszem a tengelyt csapággyal együtt és megmondom hogy töltse fel. De gondolom ő ezt majd tudni fogja. Amúgy menet közben érzhető a csekély mértékben kotyogó hátsó kerék? Ja és még annyi hogy neont szeretnék rakni a motoromra és azt az akksira kössem?a számítástechikai boltban kapható 12v-os neonra gondoltam.
Hy all!Lenne egy kérdésem hozzátok,van egy 50es futura európám 1994-es évjárat, és nemtom ,hogy hol lehet hozzá kilóméteróra és fordulatszámmérő óra spirált kapni és mennyibe,ha esetleg tudtok lécci írjatok rám ,sűrgős lenne,mert el akarok adni és azokat meg szeretném csinálni.
válaszotokat előre is köszi!


Széles utat és gumifát mindenkinek!


Jah és itt egy kép a motorról!
Hát akkor jól jártál akkor lehet valami más gondom van de nem hiszem mert itt is ugyanazt írták amit tapasztaltam és szerelő is az olajat mondta De nem baj igy jobb olajam lesz
Hali!

Nem tudom, nekem nincs ilyen rossz tapasztalatom vele, kb 10.000-nél tarok már, 90% város /sok váltás/, de eddig semmi gond.

Üdv: M.
Ha lóg, mindenképpen! DE! Jól nézd meg, mivel igen nagyméretű csapágyak vannak hátul, nem jellemző, hogy elkopik, a kotyogást általában a tengely kopása okozza, ami megforog a csapágyban, és így elkopik. HA leveszed a lánckerekeket, meg tudod állapítani, hogy a tengely kotyog a csapágygyűrűben, vagy a csapágygyűrű is kotyog. Amennyiben elkopott a tengely, vagy veszel bontottat, vagy felhegeszteted, és visszaesztergáltatod valakivel.
Igen de akkor már megvettük És próba szerencse...hát nem jött össze!De csere nem baj!
Ata is írta h szar.
Kösz az infót Én úgy hallottam, hogy azért jobb a sima 4t motorba való motorolaj, mert van benne kuplungcsúszásgátló adalék. Sokan esküsznek az ATFre de nekem a kis RXbe nem bírta a lamellaszett és elég hamar elkopott, míg az volt benne. Próba cseresznye...
Szerintem az jó lesz bele és a váltóolaját raktam bele 10-35öset...
Most én is Repsolt akarok rakni az RXbe. De nem kimondott váltóolajat, hanem sima 4t 10-40es olajat. Aztmondják az kell bele. Azt nemtudom milyen lesz... Te milyet raktál bele pontosan?
Na hi all!
Jelentkezek infoval a repsol váltó olajjal....meg ne vegyétek egy semmire való váltó olaj....a lamellák összeragadnak...nehezen vált....váltókar lassan mozog....eleinte szépen veszi a sebességet...de később kuka....de most szereztem valami 5ezer forintos olajat hátha !
Sziasztok!

No tegnap ketté váltak útjaink az AF1-el. Sajnálom, mert a szívemhez nőtt nagyon, de nem tudtam kihasználni itt a városban, sokat is állt. Persze hosszú távon imádtam, azon a két alkalmon
Most robogózok...

Bye-bye....
Rosszul van bekarbulálva vidd el egy szerelőhöz hogy állítsa be.
Azt szertném kérdezni mikor tekinthető csapágyasnak a hátsó kerék? Nagyon minimálisan kb1-2mm-t kotyog. Cseréléjek csapágyat?
Azon már állítottam de ha jó az alapjárat ,nem magas, akkor viszont nem nagyon pörög a motor,kissé fullad a gázadásokkor.
Szevasztok! Kiváncsi lennék a véleményetekre, tapasztalaitokra (ez lehet hibás, bocs ).
Nah szal azt szeretném megkérdezni, hogy mi változik, mi történhet jó esetben, illetve rosszban. Elöl szeretnék fogaskereket cserélni. Most 15 ös van rajta, jól húz, stb, de mivel hátul kisebbre lett állítva, így elöl is hozzá kellene állítani. Nah ez mind1, csak azt szeretném megkérdezni, hogy mi lenne jobb, illetve lehet h rossszab, megeshet, h átesek a ló túloldalára, ha netán 16os fogaskereket iktatok be előre? Hátul most 48as, és a mocim blokkja hasonló a tuareg-éhez, de ettől következtessetek el:) Bocs ha bonyolultan írtam le Köszi a válaszokat, remélem lesznek
Csak nehogy a benzinszűrőt csavard ki
Karburátor jobb oldalán a nagy csavarral ami vízszintesen áll ki belőle.
A Futurámon hol tudok állítani az alpjáraton?
A digit óra csak eddig mér!
Az ényémen 19-es karbi van, így is jól megy, de profi beállítással ,szerintem még sokat lehetne belőle kihozni!
Üdv! Ezek szerint az önindító nem évjárat hanem blokkfüggő!De még mindig nem tudom ,hogy az enyém mikor készült! Jelenthet valami pluszt a -polini motori-felirat (öntve van, nem matrica) a blokkon?
csak az rv6on nincs önindító, és akkor jól tudtam hogy a hengerre megy a szívócsonk