Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aprilia af1 futura,replica,sprotpro, bontott alaktrészek eladok!
érd:702109641
msn:misoc160@freemail.hu
Hali!
Srácok kivan halva a topic vagy mindenki a mociát csinálgatja?
Bontott 125ccm aprilia af1,tuareg wind,rally,..stb bontva eladók!
pl.:gyujtótekercs(alaplap):17eft
lenkerék(forgórész
):17eft
öninditó+bendix:10eft
24delorto karburator kompletten:10eft
blokkfelek,váltók...stb
első futómű tuareg windbe 38-as becsuszó szár(másba is beszerelhető):14eft/pár
af1-be való első futómű:14eft/pár
enduroba hátsó teló:10eft/dbenduro kerekek:17 és 21 : 5eft/db
tuareg wind jó állapotú műszerfal kompletten:8eft/db
első kocka lámpa(tuaregbe és af1be való):4eft
féknyergek:8-10eft fékbetétekkel
féktárcsák:5-9eft/db
af1 jó állapotú bordó plexi:4eft
af1-re visszapillantó pár:6eft
enduro kormányok:2-3eft
..stb érdeklődj
email:patvaros87@gmail.com
msn:patvaros87@freemai
l.hu
mob.:0630/320-7630 delután vagyok elérhető
Muszashi:
Ne aggódj annyira a blokk széthúzástól. Sokkal rosszabnak tűnik míg nem csináltad
Ha szépne rendesen, fonoman szededszét, akkor biztosan össze is tudod rakni.
Ha valamit elbasznál akkor úgyse megy össze a két oladal akkor meg meg nézed hol akad.
Ha viszont szétszedésnél csinálsz nagy felbontású képeket, akkor az alapján gyerekjáték az összerakás. Én is az első 3-4 bolkkot így szedtem szét. Aztán ráérzel
ÉS ha teheted, keress meg valami nagy forgalmazó céget... Én anno a FAG nagy valami nayg boltjáa voltam, érthetetlen okból adtak egy csomó kedvezményt...
Szia!

Köszi az infókat! Teljesen jó lesz nekem a fémkosaras is, mert menet közben úgysem hallom (jó hangos a gép) lámpánál állva meg zörög annyit a váltó (legalábbis ha nincs behúzva a kuplung), hogy úgy is elnyomná ha lenne hangja a csapágynak.
Csapágyat csapágyboltba vagy motoros boltba érdemes inkább venni? ...szóval a C3 is jó lesz?
Én most a dugócserénél vettem tömítéskészletet valami 4-5 ezer volt valóban, de rengeteg volt benne, szóval a nagyrésze meglesz mikor kell majd. ...de remélem jövő télig nem kell majd a dologgal foglalkoznom.

Üdv: M.
Hali!

Nos ha szét van szedve, akkor a szimmeringeket mindenképpen, szerintem érdemes a két főtengelyszimmeringen kívül a kihajtás, és a áltótengely szimmeringjét it, pár 100 Ft, nem érdemes játszani. AZtán ugye illik a főtengelycsapágyakat. Nos, ha ezekből olyat akarsz, mint a gyári, FAG 6206 TVH C4 akkor drága játék... (mondjuk én C3-asat tettem mindíg, de az csak az illesztés) SZóval ez olyan 4-5 e Ft/db, ellenben ha nem ragaszkodsz a műanyag kosárhoz, mert ezt jelöli a TVH, csak sima fémkosaras, akkor olyan 2-3 e Ft/ db az ára. AZt mondják, a műanyaggal halkabb, de pl MItoGeri szerint szinte nem hallani semmi különbséget, ő acélkosarasat használ mindíg, szerintem bátran használd!
Aztán kellenek tömítések, én ezt magam szoktam készíteni, mert emlékszem, 5 e Ft körül volt, mikor vettem. Mondjuk igen pontos, részletes, de amennyiben a gumi tömítések épek, papírt lehet vágni.
Az meg nagyon olcsó! Hol ez a szerelő?
Nekem olyan 2000 Ft körül volt csak a fúrás, a többit meg én csináltam.
Igazából nem a 6000 forint/óra tartott vissza egyedül, hanem az is, hogy el is kellett volna trélelezni Hűvösvölgybe (az se kevés pénz), mivel a munkahelyemnél szállt el a cucc.
Így más választásom nem volt az iskolaudvaron csináltam meg a generált. Utólag nem bánom, mert sikerült (kopp-kopp).
...persze nem szívesen álltam neki, mert féltem, hogy eltoszok valamit (lásd a víztérfedelet csak megrepesztettem, szerencse, hogy kaptam olcsón), de egész más érzés így menni vele, hogy tudom, hogy én csináltam meg. ...csak hát ez csak egy dugócsere volt, a széthúzástól sokkal jobban fosok, de majd megpróbálom.

Üdv: M.
Ahá, tehát maga a munka, csak 1-5 ezer, így OK a dolog, csak nem értettem mi kerül a felújjításba annyiba, de ha benne a hajtókarszett, akkor OK, köszi. Az jó, hogy benne vannak a szettbe a tűgörgők is, mert a dugóhoz nem volt és azt külön kellett vennem talán 2000 forintért.
Ilyenkor érdemes még a főtengely csapágyait is reflexből cserélni nem? (gondolom pár ezer forint lehet, ne azért kelljen szétszedni fél év múlva) Na meg a főtengelyszimeringeket is. Mi az amit ilyenkor még ezen kívül érdemes kidobni?

ÜDv: M.
Hajtókarszett kb 20 e, ebbe benn van a hajtókar, alsó-felső tűgötgős csapágy, és az alsó csapszeg, és gépmúhelytől függően 1-5 e Ft, hogy szétpréselik a sonkákat, és kicserélik a hajtókart, majd kicentírozzák. Ez nem olyan, mint a keréknél, itt az egytengelyűséget nézik.
6ropi/óra az kibaszott sok! Nekem kicserélte a dugót elvitte a hengert furatni stb... és kb 4-5 ezer volt a munkadíj..
Na azt terveztem én is, hogy szétszedem én. ..meg majd valahogy össze is rakom...remélem.
ÖÖÖ a főtengelyfelújjításon mi kerül 25-be? Tulajdonképpen mit is csinálnak vele?
Szerintem szét lehet szedni, csak precíznek kell lenni...

Egyébként meg kell egyezni a szerelővel, előre, hogy mennyit kér, pl TApolcán a LAkamotonál-pedig jó a hírük, és drágák- ha elvállalnak egy ilyet, akkor 10-15 e Ft a szét, és összeszerelés. MOndjuk éppen ezért inkább csak télen vállalják, amikor nincs munkájuk.
Szétszedni nem olyan nehéz a blokkot. Mondjuk kicsit technikás a kuplung. Meg hogy most melyik anya merre jön le. De nem olyan vészes.
Na akkor már biztos vagyok benne hogy 25 az egész cucc....
Jaja mert még nem ismerik sokan és hát kellenek neki a kuncsaftok és én is ilyen reklám vagyok neki de am meg ért hozzá a csávó szeretm hozzá vinni...és nem tököl rajta ha az belekezd akkor még aznap végez kivéve ha valamire várni kell!
Én most újíttattam fel a főtengelyt a hajtókarszettet 20ért rendeltem italmondotól, meg 2ezerért összerakattam.
Az nem sok tényleg.
Hát kapd szét te a blokkot, és csak a főtengelyt vidd el... újpesten 25ből nekem azt mondták megvan a főtengelyfelújítás munkával együtt, bár lehet 30 de még az se vészes...
1 hétig volt nála előzőleg a motor azért kért el 3ezer Ft-ot!Akkor a kuplungom is kiszedte meg aszonta sokat kínlódott!De szerintem nem sok!
vidd az én szerelőmhöz !
Na ez az! Ha csak abból indulok ki, hogy 23 a dugó, 25 a hajtókarszett, tűgörgő itt, csapágy ott, a főtengely is kérdés, szóval anyagárban egy 55 biztos van. Na erre jönne rá még a munkadíj.ami ha mondjuk 10 óra, akkor 60 ropi. (akihez régen hordtam 6 ropi/óra) ..márpedig gondolom blokk ki szét össze be eltart egy 8-10 órát.
Csak kíváncsiságból... Milyen árban dolgozik a szerelőd?
Szerelő....én is hozzá viszem most!
...én inkább csak a következő generáltól félek, mert azt már nem úszom meg egyszerű dugócserével, ott már szét kell húzni a blokkot és hát fogalmam sincs hogy fogom még csinálni. (mondjuk szét biztos szét tudom majd szedni, az összerakás lesz inkább a gond )

Üdv: M.