sziasztok!
azt hiszem 50-es AF1-ekbe nem igazán volt öninditó..
az enyim 92-esés berugós...
RV6AP a blokkos
és 14-es karbi van tajta!
és 110km/h végsebességel..
Évszámot sehol nem találtam, a motortípus rv6pa.A motor szívócsonkján -polini motori- felirat van!Csak nem valami tuningos gép van a birtokomban? Így már érthető miért megy 130-at !............................EZ persze vicc volt! Ja, és nem önindítós! Vajon olyan régi?
Baloldalt leveszed a deknit és a lánckerék alatt a blokk jobb alsó sarvába van írva, hogy RV, vagy AM vagy mi. Gyártási évet énse tudok pontosat. Féknyergeken van évjárat+fékkaron. De lehet, hogy régebbi, emrt állt a gyárba az alkatrész. Az én RXemen elől 89es főfékhenger volt és a motor 91es volt.
Labika hozzászólása szöget ütött a fejembe, mert valóban nem lehet 10000 fölé pörgetni (no azért 10300-ig igen) még lejtőn sem, tényleg mi akadályozza meg ebben! Én úgy érzem tudna többet,mert pillanatokon belül ott van, nem nyögvenyelősen kúszik fel odáig, akkor mi miatt nem megy?
az rv6 6sebességes, és gyárilag 19es karbival jött ki, (ez nem biztos de úgy tom hogy a szívócsonk a hengerre csatlakozik nem a blokkházra). Az am345 blokkosak kaphatóak vtak 3,4 és 5 sebességes változatba (az 5 ritkább volt) 14es karbival szerelték, és a szívócsonk már a blokkházra csatlakozott.
Kösz!Nekem a felni elöl 90/90-16!, hátul 100/80-17. Azért is érdeklődtem, mert furcsa az eltérő átmérő!Szerintem sincs meg 10 LE, de valóban nyomatékos, mert 6.-ban is bírja a dombokat,s 6000-es fordulaton már el lehet vele poroszkálni! No azért mégiscsak jó lenne valami gyári adat, az újabbakkal történő összehasonlításra!
Hát a teljesítmányről annyit h lehet hallani h igy 10-meg 12 paci...nem igaz szerintem egy 50es motor olyan maximum 7-8 szerintem ezzel is ez van....nyomaték....azt se tudom biztosra ami nekem volt a mostani előtt az szépen kihuzott minden sebességben 2 személlyel is....végsebessége 100 volt kereken és az tetszett hogy 10ezernél a piros előtt megállt a fordulat mintha letiltana dehát nem tilhtatott!Felni méret átlagos 17es felni gumi meg nekem ugyanakkora volt az 50esen mint a mostanin de undorító volt rajta szóval akármilyen rámegy de szerintem a legjobb az 50eseknél elöl a 80-90 hátul meg a 100-110!
Üdv mindenkinek!Bár tudom ,hogy többnyire a 125-ös motorosok értekeznek az oldalon, azért örülnék, ha valaki az 50-es AF-1es technikai adatait ismertetné,mert én ilyet nem találtam sehol!Köszönöm! Sziasztok!
vágom, de nekem csak a kipörgéssel van gondom, a légszűrőtöl jobban pörög, most votl szervízbe is a moci. Kajak ugyanezt mondták, hogy tegyem visssza a gyári légszűrőt, mert lehet hoyg egy kicsit jobban megy tőle, de viszont nagyon megeszi a motort. De bazz,azt mondod, hogy a "gyári a fasza"... De ez milyen, mikor hátul 58as volt, 1esbe, 20ig, 2esbe 40, és így tovább, mire 100nál voltam, 6ba kelelt nyomni... Mostmeg, 1be akár 40ig, és akár a 115 helyett, 135öt ment, 8.5ezres fordulaton... de éppen ez az, hogy ha csak simán "túráztatom a vasat, akkor se akar 8-9nél többet forogni,pedig abba aztán nem szolhat bele a fogaskerék... (nem szokásom, orba szájba üresbe pörgetni, de ezeket megkell nézni)
Érdekes az 58 fogas lánckerék helyett 48-as van, és nem forog ki? hááát arra nem gondoltál, hogy az áttételt nem hasraütéssel szokás megválazstani? Merthát nem áttétel kérdése, hogy kiforog, vagy sem, hanem motorerő... És bizony a sebesség növelésével az ellenállás exponenciálisan nő, tehát ha pl 5 LE kell 50 km/h -s sebesség eléréséhez, akkor nem 10 kell a 100 hoz... Naszóval ne is várd, hogy leforgatja, annyival hosszabb áttételt tettél fel, örülj, ogy vidáman mozgatja... Egyébként a gyári áttétel szokott ilyen lenni, hogy az utolsó fokozat kímélő, nem forog le benn a motor, mert már nincs elég erő benn a sebességet növelni....
Az pedig, hogy alacsonyabb fokozatban nem megy, a légszűrő problémája... Mert ugye hozzá kéne állítani a karburálást... De még jobb lenne, ha a kukába helyeznéd a sportszűrőt, és visszatennéd a gyárit, mivel kár több, mint a haszon... Forintosítva: jól belőve a sportlégszűrővel talán kicsit vehemensebben megy, viszont a rosszabb légszűrés miatt a motor jobban kopik, amit egy kétüteműnél bizony keményem megfizetsz... Mert míg egy autónál mondjuk ez azt jelentheti, hogy nem megy el 350 e km-t, csak 300 e -et, addig motornál ez sokkal közelebb van ahhoz, amit egy átlag ember szeretne menni a gépével....
sziasztok! Nincs valami öteltetek, hogy az vajon miért van, hogy a mocim, nem akar rendesen kipörögni? vagyis azt értem az alatt, hogy 1-5ig, 0-9 ezer, 6.ba meg csak oylan 8 - 8.5 ezer:S a 10 helyett... (tudom h nincs értelme agyonra pörgetni)- de addig, még hátul gyári 58as fogaskerék volt (most 48-as), és a gyári légszűrő volt benne, (most sprt légszűrő) addig akár, 10-11ig is pöröghetett.. egyébként egy sportmotorról van szó. Pls Help Me
azt hiszem 50-es AF1-ekbe nem igazán volt öninditó..
az enyim 92-esés berugós...
RV6AP a blokkos
és 14-es karbi van tajta!
és 110km/h végsebességel..