Na jó, csak most pörgettem 1-2X annyit, mikor a Mikulás menet volt és időnként ordíttattuk a gépeket. (nem maradhattam le hangban )Ezt a több mint 600km-ert igen óvatosan tekertem bele, ezzel le is tudtam a bejáratást, elvégre az első 500 az igazán kritikus.
Ez igaz! ...úgy értettem, hogy arra célzol nyagyon pörgetem. ...bár ez is igaz.
Most mivel bejáratós (668 km) még csak 11-ig huzattam, de az előző dugóval párszor mentem feljebb is.
Igazából 10,500-ról ránt egy hatalmasat 11.000-11,500-ig, utána már csak pörög.
Mert nem marha pörgős a tied? A kiopuff, és a 24 -es karbi miatt? Te mondtad, hogy simán forog pirosba is, és még húz is.... Márpedig ha a 11-12 e -es fordulatot bírja, akkor nem lehet baj...
Hali mindenkinek!Szétszedtem az af1 met kénebele:1 hátsó teló,a karbi meg a hengert ami összeköti gumi+az első telóba szimering!Mennyibe kerülnek ezek a dolgok meg hogy hol lehet beszerezni!Előre is kösz!
Az átmérő 20, a hossza is megegyezik, a csomagolásán is csak annyi van hogy rotax 123 szóval semmi megkülönböztetés. A hajtókar belseje nem ilyen, az épnek néz ki. Csak az utóbbi időben kezdett nagy hangja lenni úgyhogy nem is erőltettem szétszedtem.
Hehe nem néz ki rosszul Én két ilyet is elő tudok kotorászni a fiókomból! DE ennek már rendesen morgós hangaj lehetett... A hajtókar is ilyen belülről? Mert nekem az egyik igen, a másik egész épnek tűnik szemre! Egyébként nemhiszem, hogy gyári, nekem 20 e -et bírt ki mindkettő hajtókarszett.
Egyébként a Sport pronál is 20 mm az átmérő, és 49 mm a hossz?
Szerintem is Wössner! Bár állítólag mindkettő jó, de nem igen halottam olyat, akinek Prox van benn, így, hogy a gyakorlatban hogy viselkedik, nem tudhatjuk. Ellenben Wössner van többeknek is, pl Muszahasi, és az ő motorja meglehetősen pörgős fajta, ha azt bírja, akkor mindent bír
Ma volt nálunk "Motoros Mikulás" felvonulás! Kb 2 órát mentünk fel-alá Vecsésen (jót is tett a megfázásomnak, már a fülem is fáj ), voltunk vagy 40-en.
A 2T fronton volt 1 Simó, egy MZ, valamilyen Kawa Cross és jómagam az AF-1 el!
Jelentem én voltam a legfüstössebb! Egyik 4T kolléga meg is kérdezte: "Ricinust tankoltál?"
No persze nem a legideálisabb 1-es néha kettesben 5-3000 ezer közötti fordulaton pötyögni, szóval húztam a csíkot rendesen. ...főleg, mikor bőgettük valahol, na akkor ontottam a füstöt! http://www.sportmotor.hu/img/m... http://www.sportmotor.hu
/img/m... http://www.sportmotor.hu/img/m...
Volt néhány brutál sportgép is, chopperek 2 robesz is.
A csapat 95%-a bukó nélkül nyomta, végül én is otthagytam, bár nem feltétlenül a legjobb 5letnek tartottam tény, sőt később már egyértelműen sajnáltam. (a sapka nem fért volna fel a bukóra, azért nem volt rajtunk) Történt ugyanis, hogy a konvoly egy körforgalomba hajtott, mikor egy kedves autós beszáguldott a konvoly középére, annyira, hogy az előttem haladó srácnak megcsúszott a kereke a fékezéstől és majdnem perecelt. ...persze ok neki volt elsőbbsége a körforglomba, de azért már ha látja valaki, hogy csorognak bele a mocik és ez egy felvonulás, csak nem hajt közéjük. ...na persze nem az idén barnultak ültek a ladában.
Amúgy jó buli volt! Remélem nyáron összehozunk valami fórum-márkatalálkozót, szívesen találkoznék a csapattal!
Üdv: M.
Most mivel bejáratós (668 km) még csak 11-ig huzattam, de az előző dugóval párszor mentem feljebb is.
Igazából 10,500-ról ránt egy hatalmasat 11.000-11,500-ig, utána már csak pörög.
Üdv: M.
Üdv: M,
Egyébként a Sport pronál is 20 mm az átmérő, és 49 mm a hossz?
Ma volt nálunk "Motoros Mikulás" felvonulás! Kb 2 órát mentünk fel-alá Vecsésen (jót is tett a megfázásomnak, már a fülem is fáj ), voltunk vagy 40-en.
A 2T fronton volt 1 Simó, egy MZ, valamilyen Kawa Cross és jómagam az AF-1 el!
Jelentem én voltam a legfüstössebb! Egyik 4T kolléga meg is kérdezte: "Ricinust tankoltál?"
No persze nem a legideálisabb 1-es néha kettesben 5-3000 ezer közötti fordulaton pötyögni, szóval húztam a csíkot rendesen. ...főleg, mikor bőgettük valahol, na akkor ontottam a füstöt!
http://www.sportmotor.hu/img/m...
http://www.sportmotor.hu
/img/m...
http://www.sportmotor.hu/img/m...
Volt néhány brutál sportgép is, chopperek 2 robesz is.
A csapat 95%-a bukó nélkül nyomta, végül én is otthagytam, bár nem feltétlenül a legjobb 5letnek tartottam tény, sőt később már egyértelműen sajnáltam. (a sapka nem fért volna fel a bukóra, azért nem volt rajtunk) Történt ugyanis, hogy a konvoly egy körforgalomba hajtott, mikor egy kedves autós beszáguldott a konvoly középére, annyira, hogy az előttem haladó srácnak megcsúszott a kereke a fékezéstől és majdnem perecelt. ...persze ok neki volt elsőbbsége a körforglomba, de azért már ha látja valaki, hogy csorognak bele a mocik és ez egy felvonulás, csak nem hajt közéjük. ...na persze nem az idén barnultak ültek a ladában.
Amúgy jó buli volt! Remélem nyáron összehozunk valami fórum-márkatalálkozót, szívesen találkoznék a csapattal!
ÜDv: M.