Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az RG125öt ugyanilyen volt...

Hi all!Mizu mindenkivel?Eltettétek már a gépeket télire aludni....én már lefektettem elég volt neki....meg elment tőle a kedvem is most venni akarok mellé egy kis rx50et....nem tud valaki valami olcsó pénzért?
Eltört a Futurám plexije . Ha valakinek van eladó engem érdekel!
Vasárnap elkelt.
Végre sikerült megszereznem a szimeringek méreteit ! Valaki elmondaná nekem hogyan csaréljem az Af1 Futura 125-ömben az első teló szimeringeket ?
de ez nem az én motorom csak én ugyanezt látom, ha leveszem az idomot. (persze bowdenek nélkül) Szerintetek, hol tudnák nekem meg mondani, a lehető legjobb áttételt a mocimhoz?
ott vannak a bowdenok itt mas a hiba
Tessék itt egy kép, nekem a power megvan, csak a bowdenek hiányoznak
de az a gond, hoyg nem nagyon vagyok még jártas power téren, mi hogy működik, mit hova, vagy hogy mi hol azt tudom, hogy megvan a helye, ahova a két bowden bemegy, és kimegy... ennyi Én a belsejét inkább nem basztatom
ez jo otlet vagy hozd ossze nsr powerbol
Ha csak power motor kell akaszd ki a szelepet és nézd meg úgy mit bír.
hát nem túl sűrű Nagyon szívesen
csak azert irtam mert meg soha nem lattam ilyen motrot es nagyon erdekelt.koszi
bocs a helyes írási, és nyelvtani hibákért:S
Helló! De, persze hogy tudok, már mondom is a gyári adatokat, valamint a saját tapasztalatokat is

Hát először is előszedtem a mocinak a "használati útmutatóját, melyben 11KW ot ír, és 120km/h végsebességet, de tudni illik, hogy ez a motor gyárilag levan folytva, az 58as hátsó fogaskerekkel, valamint a power szelep nincs benne aktiválva (power motor kell). Nekem már 48as fogaskerék van hátul, de szeretném még csökkenteni. 1-6ezerig húz, azután is, de érezni, hogy oda kell egy power.... 13ezres fordulatszám skálázás, 10nél kezdődi ka piros. 6 sebességes váltó, elöl 120/70 es, hátul 160/60 as gumik. A fútóművéről nem tudok sokat, de rendkívül masszív, kurva jó. Kanyarokban is jó. Fogyasztása 3 - 3.5 liter, vegyes használaton. Az én Sachsom, az 58as fogaskerékkel, és a sportlégszűrővel 125 re volt képes. Most jött haza szervízből, és most kímélem, még van 50km em. De azt vettem észre, hogy már 8 ezren 120 on van, de lehet nem huztam tövig, de mintha valami "lefogná" lehet, hogy a power szelep hiánya:S:S (ha valaki tudja valyon mi lehet ez a jelenség, nyugodtan írhat ) Hát hossszúra sikerült a bemutató, dehát imádom a mocim meg hát néha egy picit a büszkeség is beszélt belőlem,nem mintha annyira de annyira jó lenne, de nekem sok-sok gyönyört okozott,és még remélem fog is egy darabig azért írtam néha oda a "nagy képű dolgokat is" . Ezért bocs mindenkitől
Csapágyboltban max 400 a kettő. Én motorosboltban még kaptam hozzá egy nullát.
akor azt kell meg rendelni én enyiért tudok enyi
Ja és mennyibe kerül a két szimering?
Köszi a segítséget! Amúgy 125-ös a gép, az lenne még a kérdésem hogy az alpjáraton nem tudok állítani nagyon magas, van egy csavar a karbin ha kintebb csavarom csökken akkor jó, de viszont nem igazán pörög a motor Így aztán magas alípjárat pörgős motor, vagy jó alapjárat lomha motor!
Szia!

Beidult a Hercegnőm! (...az előbb még büdös kurva volt )
Szivatóval ment, (nélküle be se indul ilyen hűvösbe) aztán próbáltam azzal is + nélküle is, meg cső gázzal, meg gáz nélkül. A gyertya benzines volt és szép szikrákat adott, szóval minden OK-nak tűnt. ..próbaképp még benyát is öntöttem a gyertyalyukon, de hiába.
Aztán végső próbaképpen beraktam a 3., a vész tartalék gyertyámat is egy 8-as gyertyát, de ezzel sem indult igazán, bár addigra az akksi kinyúlt. Tologtani kezdtem és néha minta lett volna valami élet, kis gázra meg szinte ment is, de mikor jobban ráhúztam, akkor behalt. Végül ez egyik tolásnál a kis gázt megtartva szépen lassan elkezdett normálisan járni. Olyan 10 másodpercig teljesen döglötten ment, nagy füst, gyenge fordulat eldugult hang, aztán egyre jobb lett és kb fél perc múlva már szépen ment a 4-5 ezres fordulaton. Kicsit húzgáltam, óvatosan vissza és már az alapjáratot is tartotta. Volt valami kis khörrr-khörr hang úgy 1-2 másodpercenként, valami rezonanciaféle, aztán elmentem próbakörre és azóta az is megszűnt. Nem értem mi baja volt, szépen megy, kicsit ignoráltam, hogy még csak 450 km van a dugóba és odahúztam néha kicsit (10-ig), de tök jól vette. Fura. A mosó után cseszekedett múltkor sokat, de aztán elmúlt és azóta eltelt egy hét, szóval neem hiszem, hogy még onnan származna a gond. Most többször is próbáltam, pöccre indult. Nem értem.
...vagy vizes lehet a benya? Generálnál a tankot leengedve, maradt kis tócsa a végén a földön (csak a vége csorgott a földre nem az egész tanknyi ), szóval akkor egyértelműen volt víz a tankba, lehet, hogy megint és valahogy leülepszik, beindulni még beindul, de aztán 1-2 perc és vége? ..bár azért egy teljes akksi lemerülésnyi pörgetés alatt csak ki kéne mennie a víznek a karbiből, elég sokat bírt vadi új akksi.
...már megfordult a fejemben, hogy eladom és veszek egy 4t-t. ...de most, hogy beindult újra imádom.
...mondjuk sajna új 4t úgysem vehetnék, mert a családi kassza nem enged 1,5 millát a célra /Pegaso/ , de még egyet sem (most volt fűrdőszoba felújjítás, jövőre konyha, utána tető), szóval az új moci kilőve, amit meg 300-400 körül kapnék 4t-t, az meg már nem hiszem, hogy megbízhatóbb, mint az én kicsikém. Akkor már mindegy, ez legalább 1xűbb, kevesebb baja lehet.

Üdv: M.
Ha toporzékolsz, akkor sem mondjuk meg, milyen méret kell No nem mert bunkó parasztok vagyunk, hanem azért merthát nem egyszerű az eset... Ha tényleg Futurád van, akkor 38x50x10,5 a gyári, tökéletes bele a 38X50X10 csapágyboltba megkapod. (persze ha 125-ös, mert ugye azt sem írtad...) Ha sport pro, akkor nem ilyen, ha 50-es, nem ilyen, és ha csak te hiszed, hogy futura, mert pl sok 108-as projektre is ezt mondják, agy vannak nagyon tájékozott emberek, akkor nem biztos, hogy ez való bele.... Pl ha feltennél egy képe, és odaírnád, hogy hány ccm.....
Az hogy be tudod fogni, nem jelent semmit.. Énis betudom, akkor is, ha nagy a kompresszió, lérdés, hogy mennyire próbálja ellökdni a kezed... MEgjegyzem azért álltába csak nem történt vele valami, vagyis így alapjáraton... A gyertya amúgy jó erősen benzines/benzinszígú volt? Nem lehet, hogy valahogy mégsem jutott benzin a karbiba, vagy onnan a szívótorokba? Pl nem próbáltad, hogy szivítót ráhúzd? Vagy folyamatosan azzal ment?

Na ennyit a ma reggeli munkábamenetről. Szivatóval indítom, elindul. Bemegyek öltözöm, addig melegszik, jövök ki 2 perc, már áll. Sebaj elindít, kicsit nehezen, de indul. Gázt kicsit húzni kell, különben le akar állni, nyíitom a kaput, gázkar elenged, erre leáll. Többé el nem indul. Anyád!
Szikra van, benya van. Új gyertya azért, de semmi, akksi lassan lemerül.
Utolsó 5let, befog a gyertyanyílás. ...sajnos be tudom fogni, bár az is igaz, hogy már elég gyengén teker az önindító. ..lehet, hogy elszállt megint a dugó és kevés a kompresszió? /azért van ellenállás, de ha jól rányomom az ujjam, akkor bizony be tudom fogni ...vagy csak én vagyok túl erős? /


Mehetek vonattal, már rég el is késtem.
vagy vmi elérhetőség telón kívül?
teljesen meg van minden alkatrésze és megy is minden CSAK a karbi nincs meg és a főtengely kuka? Vagy a henger is a dugóval is kuka? Válaszolj mert bár nem nekem kell de a szomszéd srácot érdekli csak nincs nete és postást jáccok
Hello.
Ha valaki tud ilyen aprilia af 1 ülést az kérem jelentkezzen.
Köszi