Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínűnek tartom én is hogy valahol meg van hasítva csak ahogy a képeken is látszik össze van égve az egyik oldala és lehet hogy ott volt behísítva. Még le akarom húzni a másik fogaskereket ami alatt ép a tűgörgő csak még nem sikerült a gyűrű miatt.
őőő véletlenül nincs egy helyen felhasítva a műanyag tűgörgőskosár? Mert mintha rémlene valami, hogy valahol így volt szerelhető a csapágy, hogy a kosarát szét kellett kissé nyitni, és úgy lehúzni... És gyanús, hogy az aprilia volt ez
Na akkor ott a hiba! Lehet, hogy el vannak kopva a betétek, és úgy van beállítva, ha nem csúszik, akkor nem emel eléggé ki... Esetleg anynira barázdás a kuplungkosarad, hogy az okozza ezt a jelenséget...
Fura egy összeállítás a tied... 24-es karbi, Gianelli sportkipuff....
Nekem is hasonló,de épp ezért van benne alul nyomaték. Váltó: állítottam a kuplungon,növeltem a holtjátékot és erre kezdett javulni,így már csak 10-ből 5-ször nem tudok váltani
Senki nem tudja hogy lehet levarázsolni a tűgörgőt arról a tengelyről?
Nekem 11ig már csak keservesen forog el. 10.500 körül mintha elvenném a gázt nem gyorsul tovább.
Na igen a gyári beállításokkal. ..ezért szeretném én is majd a sportkipufomat lecserélni egyszer egy gyárira, mert nekem 11-nél ránt még egy óriásit, ott a legnagyobb benne az erő. Pályára ez biztos fasza, de utcára nem a tartós motorélet titka.

Üdv: M.
elvittem egy szerelőhöz az öninditót,vmi mágnes volt eltörve meg vmi szorult azt mondta h faxa!hazaviszem betettem és ugyanugy semmi csak egy kis kattanás a motort meg sem pörgeti,az aksi atól függetlenül lehet gyenge hogy a duda nagyon jól szól?---nekem is segitsen vki
hát igen azt hiszem igazad van. Bár én továbbra is azt mondom, én hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz, mert eddig nem sok mocin ültem. De talán annyit rakok hozzá, nem véletlenul van az a tartomány, ahol a moci leadja az erejét, és a piros tartomány se fölöslegesen van ott. SZERINTEM. Én azt mondom, kíméljük a mocikat, hogy még sok-sok embert szolgálhasson! :) és vigyázzunk egymásra, hogy még sok-sok motoros embert csinálhassunk
nem szoltam be
Egyébként ez az egekbe forgás csak a sok hülye suttyó hülyesége... Egy Rs/AF-1 esetében 11000 illetve 10800 nál kezdődik a piros, és gyári beállítással itt méár elfogy az erő, és felesleges is továbbforgatni... Csak a sok hülye rájött, ha szegényíti a benzin-levegő keveréket, akkor sokal gyorsabb fölpörög, és sokkal magasabb fordulatra forog, mint így, az más tészta, hogy szarabbul megy, de picit kevesebbet fogyaszt, max megragad... Egyébként nem értem, ez miért mániája sokaknak.. Haveris tegnap este, hogy van-e tiltás a CBR be.. és virult a feje, 16 e -es fordulaton darált... Húdejó... Életembe nem forgattam volna addig... (14 nél kezdődik a piros...)

Az pedig, hogy mi a hosszú motorélet titka? Lehetőleg igencsak túlméretezett, és nem kihegyezett motorblokk, minél több ccm-ből viszonylag sok LE, hogy a tulaj ne tudja kihasználni, bolondbiztos vezérlés, pl hogy hidegen ne lehessen nagy gázt adni, stb stb.... Sajnos itt a legnagyobb ellenség továbra is az ember, mivel nagyon kevesen vannak, akik foglalkoznak vele.. Hányszor hallottam, az "egyszer elforgatom az egekbe, attól még nem lesz baja" szöveget....
jólvan de most miért kell ennyire beszólni? de én sok videót láttam ,ahol nem 12őt forgott erről én nem tehetek, te jobban vágod az RS-eket.....
Szia!
Köszönöm szépen! Szerencsére nincs is sok belőle, mert inkább német országban ismert. Am eggyet értek veled is teljes mértékben:)))) ebbe még ne msok tapasztalatom van, szal nem is ugatok hozzá semmit:D:D:D:D:D
12öt forognak terhelés alatt de mind1, 160asok meg hamarabb kifeküdnek szal tényleg hülyeséget írtál.
Hát teljesen eggyet értek veled! Tudod, nekem mondtak valmit ezekről a 18at pörgős, 180 ra "kées mocikról". Az a lényege, hogy minél nagyobb cm3 legyen, mert ugy marad meg sokáig. Ezért van az, hogy van egy RS125 (nem fikázni akarom) csak ugye pörögnek 18e , és van 30+ LE-ejük:S és csodálkozunk, ha hamar tönkre megy... hát nem tudom.:S Lehet sok hüyleséget mondtam egy helyen, akkor bocsi!
Nem maradt véletlenül egy állórészed?Persze csak ha rotax motoros volt
elvittem egy szerelőhöz az öninditót,vmi mágnes volt eltörve meg vmi szorult azt mondta h faxa!hazaviszem betettem és ugyanugy semmi csak egy kis kattanás a motort meg sem pörgeti,az aksi atól függetlenül lehet gyenge hogy a duda nagyon jól szól?
És az enyém még mindig az
A 125ös AF1-nek gyárilag nicasilos de nem tudom hogy a régebbieknek is az-e.
Hello!
Misoc, akkor kellenének a cuccok: fehér fejidom (plexi nélkül) és a fordulatszámmérő.
Címem:(már küldtél nekem régebben lámpát..)
Szentgotthárd, Május 1 út 3 9970
Monek Péter
Kösz!
az AF1-nek a hengere nicasilos?vagy sima?
Szia Tuti akksi ! Köze nincs a motor bemelegedéséhez! VAloszinű megvan hallva akksid mész vele bemelegszik motor feltöltödik picit, + meleg a motor kis szuflával is indul. Nekem is régi akksival ezvolt. Sőt majd meglátod ha mégkevesebb szufla lesz akksiba akkor meg egy elektromotor hangot hallasz vagy elektromos sercegést. Szóval sztem vidd el egy akksishoz egyből megmondja jó e:)! Ha nem akksi akkor passz de nekem ugyan ez volt!
És ~5A-t fog felvenni.
Hali én nem Trakee vagyok de talán még tudok rá válaszolni én is. Nyugodj meg ha rákötöd azt az izzót az 55 Wattot fog leadni.