9000 felett minden fokozatban ezt csinálja,de,ha power alatt megyek akkor ugyan nem mondanám puhának a váltót,de semmi gond a váltásokkal bár,néha ürest találok,nem töketlenségből. És ami még a történethez hozzá tartozik,hogy előző héten kezdte ezt csinálni,azelőtt oké volt. Az olaj amit leeresztettem a megfelelő mennyiségű volt,de már korom fekete.De,ha eddig is ez a szar olaj volt benne,akkor nem kophatott el egyik pillanatról a másikra,lehet az van amit írtál,hogy elhajlott a léptetővilla,mert ez történhet 1ik napról a másikra.
hááát meg kell nézni, hogy mennyire van elkopva a léptetővilla, esetleg elhajolva. De ha amúgy sem veszi olyan könnyen, mint kéne, akkor nagyon könnyen lehet, hogy odavannak a léptetővillák, és a fogaskerekekbe a horony... De ehhez kellenének igazából a kopáshatárok, mivel lehet, hogy szemre még jó, de valójában nem. Sajnos a szervízkönyvbe ilyen adatok nincsenek... Igazából nem lenne rossz a komplett áltócsere, az tuti megoldaná, de szerintem eléggé aranyár az a 25-30 e Ft, amit ezért kérnek a bontósok... És minden fokozatot így vesz? Mert még azt lenne jó tudni.. Hja, persze a kukactengely is elkophat...
A kuplung kiemel,ha berakom 1esbe nagyon picit esik az alapjárat,de nem fullasztja le,és nem is csúszik,tehát tudom tehermentesíteni a váltót,de mégis az az érzésem,mintha mégsem. Állítottam a váltókaron,hátha nem tudok elég hosszút húzni,de nem javított. Most olajcsere után már álló helyzetben sikerült az ürest megtalálni. Most télen valszeg szét lesz húzva a blokk. Erre tudsz tippet mondani,hogy mire érdemes odafigyelni? Lehet egy ilyen hibának szemmel látható oka? Köszi!
oksa,2hete kezdett el basz*kodni,először kicsit csalt utánna egyre kevesebbet mutatott,a végén már 20fölé nem is ment mmost emg egyáltalán nem mér,ne mjó giy mert a napiszámláló se megy igy
a spirál tuti h jó most néztem!de sztem ez nem ebbe a motorba való mert amikor rákell csavarni a kerékhez akkor nem lehet mert tul nagy a csavar ugy volt szigetelőszallaggal odatekerve lehet h nem ér bele teljesen a spirál......?
Szar a csiga (alul a keréknél) vagy a spirál van elszakadva. Kicsavarod az óra hátuljából a spirált megpörgeted az első kereket ha csavarodik akkor az órával van gond.
De az anyát tekerd rá.
Egyszer vertem már szét menetet a főtengelyvégén....
Az összes sallangot szedd le a tengelyekről, meg persze mindne csavart ki, a vízpumpának köze sincs semmihez... Blokk elején és végén van egy hasíték nagy lapos csavarhúzóval ott feszigeted, és ketté válik egyszercsak, de ennyi idő alatt már rég szét szedted volna....
Levetted a kuplungot, meg minden fogaskereket a főtengelyről? Nem emlékszem pontosan, azthiszem zeeger gyűrű a kuplungtengelyen csak a simsonon van, azért nézd meg! Ha minden kinn van, (érdemes kivenni a vízpumpát, mert bár elvileg nem kell, könnyen megsérted - egy csavar fogja, aztán hűzni kell, csak a két O gyűrű miatt nem akar kijönni) ha minden megvan, akkor csak azért nem jön szét a blokk, mert jók az illyesztések, és szorul. Ilyenkor illik feltámasztani a kuplung oldali blokközepet valahogy, és gumikalapáccsal, vagy fával ésszel ütni a főtengely, illyetve a kuplung tengelyét. Nagyon vigyázz, a váltókar tengelyére, nehogy oldalra megfeszüljön, mert a siklócsapágya elreped a blokkban!
Hali! Aki szedett már szét 123-as blokkot annak a segítségét kérem sürgős. Kicsavartam minden csavart, a kulung oldalán leszedtem a főtengely végéről az anyát. Ezután mit csináljak hogy szétjöjjön a blokk? Meg lehet ütni a főtengely végét a lenkerék helyén? És a vízpumpa műanyag fogaskerekét ki kell szedni kuplung oldalon?
hát vegyél fel msn-re és megbeszéljük!
csababoy0@t-online.hu
Egyszer vertem már szét menetet a főtengelyvégén....
Az összes sallangot szedd le a tengelyekről, meg persze mindne csavart ki, a vízpumpának köze sincs semmihez... Blokk elején és végén van egy hasíték nagy lapos csavarhúzóval ott feszigeted, és ketté válik egyszercsak, de ennyi idő alatt már rég szét szedted volna....