Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az pedig jó kéne, hogy legyen... Mégicsak a kuplung tűnik hibásnak... nem tűr el kicsit kisebb holtátékot?
Castrol Actevo X-Tra 10W40,de a csere előtt kezdődött ez a probléma. Az előző olajat meg a volt tulaj tette még bele.
lehet sűrű olajat tettél bele, nem?
9000 felett minden fokozatban ezt csinálja,de,ha power alatt megyek akkor ugyan nem mondanám puhának a váltót,de semmi gond a váltásokkal bár,néha ürest találok,nem töketlenségből. És ami még a történethez hozzá tartozik,hogy előző héten kezdte ezt csinálni,azelőtt oké volt. Az olaj amit leeresztettem a megfelelő mennyiségű volt,de már korom fekete.De,ha eddig is ez a szar olaj volt benne,akkor nem kophatott el egyik pillanatról a másikra,lehet az van amit írtál,hogy elhajlott a léptetővilla,mert ez történhet 1ik napról a másikra.
hááát meg kell nézni, hogy mennyire van elkopva a léptetővilla, esetleg elhajolva. De ha amúgy sem veszi olyan könnyen, mint kéne, akkor nagyon könnyen lehet, hogy odavannak a léptetővillák, és a fogaskerekekbe a horony... De ehhez kellenének igazából a kopáshatárok, mivel lehet, hogy szemre még jó, de valójában nem. Sajnos a szervízkönyvbe ilyen adatok nincsenek... Igazából nem lenne rossz a komplett áltócsere, az tuti megoldaná, de szerintem eléggé aranyár az a 25-30 e Ft, amit ezért kérnek a bontósok... És minden fokozatot így vesz? Mert még azt lenne jó tudni.. Hja, persze a kukactengely is elkophat...
Figyu... Szerintem sokkal több km-t motorztam, mint te, pláne AF-1 el, nem kell kioktatni...
A kuplung kiemel,ha berakom 1esbe nagyon picit esik az alapjárat,de nem fullasztja le,és nem is csúszik,tehát tudom tehermentesíteni a váltót,de mégis az az érzésem,mintha mégsem. Állítottam a váltókaron,hátha nem tudok elég hosszút húzni,de nem javított. Most olajcsere után már álló helyzetben sikerült az ürest megtalálni. Most télen valszeg szét lesz húzva a blokk. Erre tudsz tippet mondani,hogy mire érdemes odafigyelni? Lehet egy ilyen hibának szemmel látható oka? Köszi!
oksa,2hete kezdett el basz*kodni,először kicsit csalt utánna egyre kevesebbet mutatott,a végén már 20fölé nem is ment mmost emg egyáltalán nem mér,ne mjó giy mert a napiszámláló se megy igy
Mondom nézd meg felül, hogy tekeredik-e ha a kereket forgatod.
csőő
hát vegyél fel msn-re és megbeszéljük!
csababoy0@t-online.hu
a spirál tuti h jó most néztem!de sztem ez nem ebbe a motorba való mert amikor rákell csavarni a kerékhez akkor nem lehet mert tul nagy a csavar ugy volt szigetelőszallaggal odatekerve lehet h nem ér bele teljesen a spirál......?
Most nézem 50-esed van annál lehet más a kialakítás de az elv ugyan az.
Szar a csiga (alul a keréknél) vagy a spirál van elszakadva. Kicsavarod az óra hátuljából a spirált megpörgeted az első kereket ha csavarodik akkor az órával van gond.
Kösz a segítséget Trakee és Zotya. Sikerült szétszednem.
Nekem 35körül volt a futurámba és még nem volt széthúzva.
nem mér a km órám,a ford.mérő jó!mi lehet a baja?vagy mit csináljak?vki segitsen!
jah egyszer minden elkopik, csak nem mindegy hogy 5000km után vagy 25000km után
utheted a fotengely veget de egy kicsit kapas ra csavart es azutan usd
Háát nem tudom.... Sajnos ezt látni kéne... Kuplung kiemel? Meg amúgy szépen kapcsol?
De az anyát tekerd rá.
Egyszer vertem már szét menetet a főtengelyvégén....
Az összes sallangot szedd le a tengelyekről, meg persze mindne csavart ki, a vízpumpának köze sincs semmihez... Blokk elején és végén van egy hasíték nagy lapos csavarhúzóval ott feszigeted, és ketté válik egyszercsak, de ennyi idő alatt már rég szét szedted volna....
Trakee,segíts,ha van vmi ötleted! Lejjebb írtam,köszi!
Nos akkor elmesélem, hogy akár mennyire kíméled, egyszer minden elkopik.. Pláne egy kihegyezett 125-ös...
Levetted a kuplungot, meg minden fogaskereket a főtengelyről? Nem emlékszem pontosan, azthiszem zeeger gyűrű a kuplungtengelyen csak a simsonon van, azért nézd meg! Ha minden kinn van, (érdemes kivenni a vízpumpát, mert bár elvileg nem kell, könnyen megsérted - egy csavar fogja, aztán hűzni kell, csak a két O gyűrű miatt nem akar kijönni) ha minden megvan, akkor csak azért nem jön szét a blokk, mert jók az illyesztések, és szorul. Ilyenkor illik feltámasztani a kuplung oldali blokközepet valahogy, és gumikalapáccsal, vagy fával ésszel ütni a főtengely, illyetve a kuplung tengelyét. Nagyon vigyázz, a váltókar tengelyére, nehogy oldalra megfeszüljön, mert a siklócsapágya elreped a blokkban!
Hali! Aki szedett már szét 123-as blokkot annak a segítségét kérem sürgős. Kicsavartam minden csavart, a kulung oldalán leszedtem a főtengely végéről az anyát. Ezután mit csináljak hogy szétjöjjön a blokk? Meg lehet ütni a főtengely végét a lenkerék helyén? És a vízpumpa műanyag fogaskerekét ki kell szedni kuplung oldalon?
jó persze a 100.000ft ezért egy kicsit nagy luxus