igaz,de tudod hogy miért nem költöttem motorgenerálra ? azért mert nem hajtom ugy a gépemet. és tudom hogy erre a válasz az lenne hogy akkor minek sportkipuff? hát azért ha néha mégis jobban hajtod , és persze szebb hangért
"jah minden tuning viszi a gép életartamát, de hát istenem" - látszik, hogy még nem fizettél ki egy komplett motorgenerált... Mikor a motor értékének felét rá kell költeni....
Van egy kis gondom: 9000 felett nem tudok feljebb váltani,nem érezni a legnagyobb húzásnál sem azt,hogy átkattana köv fokoztatba,ha lejjebb esik a fordulat könnyedén lehet. Olajcsere most volt 2 órája,de nem segített. Ötletek?
Sziasztok! Motorvétel előtt állok.... És az lenne a kérdésem (ha leszámítjuk, hogy nektek AF1-etek van) melyik motor a jobb? ---- Aprilia AF1 vagy Honda NSR.... és ha tudnátok a részletezzétek is a válaszotok....Előre is köszönöm
ha van rá pénzed miért ne? szebb hangja lesz még meg kapsz+3-4le-t, és jah minden tuning viszi a gép életartamát, de hát istenem , sztem egy kipuff még belefér. én is majd szeretnék jövöre vagy valamikor az enyémre.
Kétütemű, már gyárilag kihegyezve... Költhetsz rá rengeteget, az eredmény nem sok minden lesz... Szerintem vegyél benzint, motorozz sokat, sokkal többet ér, mint egy sportkipuff...
Valaki segítsen már hogy ha veszek egy sportkipuff-t akkor azzal lesz valami hatása a motorra nézve...gondolom nem tesz neki jót de megéri? vagy inkább a szép gyári motor a legjobb...meg ugye azt is tom h hozzá kell állítani...akkor fuvóka is kell vagy csak állítási dolog?Vagy inkább felejtsem el és minden maradjon gyári?Előre is köszike mindenkinek!
Na hali végre gépközelben!
Tegnap sikeres kressz vizsgát tettem a többit meg Egerben csinálom egy ismerős csávóval aki akkor csinálja amikor akarja szóval nemsoká jogsi...mellesleg ideje már 3500km után tudom nem kéne de nem birom ki!Am a motor üzemel tökéletes és nagyon megy!
Az, hogy állás után nem akar indulni, nem hiba, csupán aporlasztóból elpárolog a benzin illékony része, és emiatt nem indul. Van, hogy egyáltalán nem, akkor ki kell szedni a karbit, kipucolni, friss benzinnel tuti, hogy pöccre indul! Nekem kipucolt karbival álln a garázsba, és szép emlékeket idéz
hello mindenki!
Misoc, a fehér színű fejidomra igényt tartok, de a plexi nem kell!
Meg kérdezném, h a műszerfalból a fordulatszámmérőt külön is odaadod-e?
Ezekhez írhatnál valami árat.
Kösz
No beraktam a rugóstagot, mikor elhoztam fogadkoztak, hogy most ki is próbálták, most tuti. Látszatra jó is, bár párat ráugráltam és utána kissé olajos volt a krómszár, de ki tudja, remélem nem folyik el 1 hét alatt, hanem csak valami ottmaradt olaj az. Hamarost kiderül, mert elkezdek járni vele. (igazából csak a jövő héten jobban, mert most a héten szabin vagyok és én vagyok a bébisintér, de párat megyek a héten is :)
Üdv: M.
ps: most így közel egy hónap állás után alig indult be (igaz a tank is le volt szedve), jó sokat kellett köszörülnöm mire beindult, de utána már szépen ment.
hy
aprilia af1 125-ös bontva eladó:
pairos váz,blokk,gyujtás,henger,karbi 34-es,szivocsonk,müszerfal,
teleszkopok,idomok,tank,fékek,fe
lnik,lánckerék,lábtartok,
power elektonika,behuzzó motor,feszszabályzó,
sárvédök stb sok motyó.........
érd:705377495
kérésre képet is küldök
Szia!
A homokfúvás rendben,de a porfestést felejtsd el!
Tönkre teheted a felnidet!
Én tudom ,mert megszívtam és csak a felnicsere segített.
Tavaly télen lehomokoltattam a két felnit ,majd gyönyörűen porfestékkel festették,égették.
A felniben lévő összes kis feszültség amit az évek alatt kapott(gödör,padka) atalán tulzott meleg hatására előjön és a felni deformálódik.
Én is szépen felrakattam a gumikat és gyönyörködtem,de amikor felültem és kipróbáltam akkor jöttem rá ,hogy megszívtam:annyira rázott fel-le,jobbra-balra ,hogy nem tudtam mocizni vele.
MÁSIK OK:ha nem takarják le jól a furatokat(tengelycsapágy,féktárcsa) akkor az illesztések is elszállnak.
A féktárcsát pedig odahuzatod a helyére és már az is elgörbül hiába úszós.
Maradj a hagyományos festésnél és nem bánod meg.
Szerintem így is szép! ?
ismerős a szitu , én is ezen vaciláltam annak idején
vegyél fel msn-re ott elmondom az előnyeit és átrányait...
MSN : vpdiesel@freemail.hu
e-mailem: csrye@freemail.hu
tényleg érekelne!
enge érdekelne, mennyibe számítod?
monddj róla 1 pár infót!
köcce
Tegnap sikeres kressz vizsgát tettem a többit meg Egerben csinálom egy ismerős csávóval aki akkor csinálja amikor akarja szóval nemsoká jogsi...mellesleg ideje már 3500km után tudom nem kéne de nem birom ki!Am a motor üzemel tökéletes és nagyon megy!
fejidom=8eft
fordulatszámérö ora=6eft külön koplet müszer fall=15eft
postán is.
visszapillantód eladó?
milyen állapotban vannak?
mennyibe kerülne a két darab?
Misoc, a fehér színű fejidomra igényt tartok, de a plexi nem kell!
Meg kérdezném, h a műszerfalból a fordulatszámmérőt külön is odaadod-e?
Ezekhez írhatnál valami árat.
Kösz
üdv.
No beraktam a rugóstagot, mikor elhoztam fogadkoztak, hogy most ki is próbálták, most tuti. Látszatra jó is, bár párat ráugráltam és utána kissé olajos volt a krómszár, de ki tudja, remélem nem folyik el 1 hét alatt, hanem csak valami ottmaradt olaj az. Hamarost kiderül, mert elkezdek járni vele. (igazából csak a jövő héten jobban, mert most a héten szabin vagyok és én vagyok a bébisintér, de párat megyek a héten is :)
Üdv: M.
ps: most így közel egy hónap állás után alig indult be (igaz a tank is le volt szedve), jó sokat kellett köszörülnöm mire beindult, de utána már szépen ment.
aprilia af1 125-ös bontva eladó:
pairos váz,blokk,gyujtás,henger,karbi 34-es,szivocsonk,müszerfal,
teleszkopok,idomok,tank,fékek,fe
lnik,lánckerék,lábtartok,
power elektonika,behuzzó motor,feszszabályzó,
sárvédök stb sok motyó.........
érd:705377495
kérésre képet is küldök
Akkor majd sprével esek neki . Nem kisértem a sorsom
A homokfúvás rendben,de a porfestést felejtsd el!
Tönkre teheted a felnidet!
Én tudom ,mert megszívtam és csak a felnicsere segített.
Tavaly télen lehomokoltattam a két felnit ,majd gyönyörűen porfestékkel festették,égették.
A felniben lévő összes kis feszültség amit az évek alatt kapott(gödör,padka) atalán tulzott meleg hatására előjön és a felni deformálódik.
Én is szépen felrakattam a gumikat és gyönyörködtem,de amikor felültem és kipróbáltam akkor jöttem rá ,hogy megszívtam:annyira rázott fel-le,jobbra-balra ,hogy nem tudtam mocizni vele.
MÁSIK OK:ha nem takarják le jól a furatokat(tengelycsapágy,féktárcsa) akkor az illesztések is elszállnak.
A féktárcsát pedig odahuzatod a helyére és már az is elgörbül hiába úszós.
Maradj a hagyományos festésnél és nem bánod meg.
Szerintem így is szép! ?
nekem van 2-es hengerem nicasilos de eléggé rossz állaptban van a bevonat, ha érdekel akkor keress meg, elérhetősem adatlapomon
Oktatási célokból szükségem lenne egy már használhatatlan nicasil-os hengerre, lehet besült, bármilyen csak nicasilos legyen.
Segítségeteket előre is köszönöm!