Az AF-1 egy szédületes motor! De! Ő miss Makrancoshölgy! Ha megy, szédületes, de kényes! Mindenesetre most nehogy leszűrd, hogy az NSR mennyivel jobb, merthopgy az örök,mert belőlem ezt nem kevés km mondatja... Nem 2-3 e! Viszotn ha valaki éves szinten nem megy 4-5 e km-nél többet, évekig minden gond nélkül csaodaszéen megy alatta, gyönyörű, és ha jól van beállítva, bizony alul is elég nyomatékos, nem kell folyton az egekbe pörgetni.
És a minőség? Hümm nézd meg jobban! Csupa márkás alkatrész, és olyan technika "88-tól, hogy hanyattesel.. Pl aluváz a 600 -as sport kategóriában még ismeretlen volt évekig, mi több, a fordított villa a 600-asoknál csak az elmúlt 4-5 évben vált általánossá! Aztán soroljuk csak: Brembo fékek, Paioli rugozó elemek, dellorto porlasztó, Rotax motor, Regina lánc, Domino markolatok, Veglia Borletti műszerek, Sem, és Ducati energie elektronika, triom világítóberendezések, és ott volt a félkarú lengővilla, csupa csemege....
Egyébként az RS lényegében ugyan ez a motor.
Egyetlen ellensége van az aprilianak, a gondatlan gazda, és a rossz minőségű alkatrész! ÉS ezt nem tolerálja!
ahogyan az újjabbakon is
Szerintem jó motorok és sokkal kelvesebb gond van velük mint pl. az RS-eken
Én maximálisan megvoltam elégedve az enyémmel és még mai napig is bánom,hogy eladtam szegénykét ...Alul szerintem erősebbek bárminél 125 ccm-ben
A nagyobb köbcentiért már engem is megvágtak . Én csak 80 assal toltam , de nem hülye a rendőr ...
Ha van munkád akkor ne erőltesd a 125/50 et ,mert megbüntetnek 100 mátyásra . Én még kicsi voltam igy csak eltiltottak . De tényleg nem éri meg az egész....
ettől én is óva intelek mert én is megütöttem a bokám 125/50el...és nem lehet átvágni a rendőrt...alvázszám és ennyi...vége a mókának...mint a boltokban...tipuskód....inkább vegyél itthon egy fasza kis rendszámos gépet...nem minden ember tróger aki eladja a motorját " jó állapotban nincs széthajtva női tulajdonostól...160as utazó onnan tom h akkor vakarom meg a faszom mrt kiállt valami a blokkból"...szóval télleg vagy valami kis 50es gépet kint vagy itt valami rendszámosat!
mivel az 50-esekre nem kell rendszám, ezért simán behozod, vám ugye nincs, kötsz rá biztosítást, és ennyi volt. Nem véletlenül van ennyi 125-ös motor 50-es "papírokkal" Magyarul csak behozták, smkp biztosítás rá, ennyi. De ettől óva intelek, sokkal jobb a tisztességes, rendszámos nagymotor!
Felejtsd el! Mire forgalombahelyezed, egyrészt beleőszülsz, másrészt annyi macera, és péz, hogy a végén ugyan ott vagy, mintha itt vettél volna egy jó állapotút ...
hellosztok!azt szeretném megkérdezni, hogy nem tudtok-e valami olaszországi használtmotor kereskedöt!Szeretnék hozni magamnak valami jo kis 125ös rs-t vagy af1-et!ugy hallotttam h elég olcsoak kint a motorok!mit gondoltok erröl?hogy lehet megoldani h itt magyarországon is rendszámos legyen?elöre is kösszi!hello!
heggesszétek meg rendesen azt kész.
Vagy ha ez nem járja, akkor új vasakból gyártsátok le a tökéletes mását a gyári konzolnak, frankó hegesztésekkel, jó anyagokból. Olcsón meg lenne.
Hi all!Szerintetek mit csináljak mert meghegesztettük a fejidom tartó konzolt és a rázkódástól megint eltört mit kéne tennem? újat nem szeretnék venni!DE ezen felül imádom ezt a motort !
Valami beszart a blokkomban,de nemtom leszedni még a lendkereket se,csináltunk 18X1es lehuzot és pici,csináltunk 20X1est mivel utána esett le a tantusz én a menet belső részén mértem kb. 18at amennyire befért a tolomérő és ugye nemszámoltam rá a menetmélységet.20X1es meg nagy :(
Következő a 19X1es lesz,mivel az 1es menetemelkedés tuti pici menetfésű befért.
Kérdésem a következő az RV és AM blokkok felfogatási pontja azonos?
Ebáj telivan olcsón fiatal keveset futott AM6 blokkokkal(rs50,stb ből)
Lehet praktikus lenne venni bele AM6 blokkot.
Ahoz még a 70es tuning kitt is 1/3áron van!
Ki mit tud milesz az 50es gépekkel májustól?
(ugye aminek a tervezési végsebessége 45km/h felett van nem SMKP jogilag,ez lesz modositva vagy mi
lesz ezzel a sok "pöcsköszörűvel?Mert én jobban kedvelem a pöcsköszörűm mint a nagy kawám)
Talán elkéne adni és nézni 125öst rendszámmal?De abból meg a mitó a kedvencem az meg nincs 100e
alatt ugye,és hát szegény ember vizzel főz.
És a minőség? Hümm nézd meg jobban! Csupa márkás alkatrész, és olyan technika "88-tól, hogy hanyattesel.. Pl aluváz a 600 -as sport kategóriában még ismeretlen volt évekig, mi több, a fordított villa a 600-asoknál csak az elmúlt 4-5 évben vált általánossá! Aztán soroljuk csak: Brembo fékek, Paioli rugozó elemek, dellorto porlasztó, Rotax motor, Regina lánc, Domino markolatok, Veglia Borletti műszerek, Sem, és Ducati energie elektronika, triom világítóberendezések, és ott volt a félkarú lengővilla, csupa csemege....
Egyébként az RS lényegében ugyan ez a motor.
Egyetlen ellensége van az aprilianak, a gondatlan gazda, és a rossz minőségű alkatrész! ÉS ezt nem tolerálja!
Ma ismét kész lett a rugóstagom. Hétvégén beszerelem aztán beszámolok, hogy jó lett-e végre. (ma nem értem rá vele foglalkozni, bizonyos oknál fogva )
Üdv: M.
Szerintem jó motorok és sokkal kelvesebb gond van velük mint pl. az RS-eken
Én maximálisan megvoltam elégedve az enyémmel és még mai napig is bánom,hogy eladtam szegénykét ...Alul szerintem erősebbek bárminél 125 ccm-ben
mik a tipus hibák az af1ben
és hogy az á tükrözi e a motor minőségét?
Ha van munkád akkor ne erőltesd a 125/50 et ,mert megbüntetnek 100 mátyásra . Én még kicsi voltam igy csak eltiltottak . De tényleg nem éri meg az egész....
Lendkerék alatt minden okés,kuplungfedelet leturtam,kuplung ki,hát sirás elkapott :(
Főtengely nemfordul el egy moccanást se
Gondolom alsó kosár kuka.
Főtengely jöhet ki,lehet szétpréselni,azt új kosárral össze ha a dugó meg hajtókar,felsőkosár,stb jó.
Kap akkor már 3új csapágyat is.
De jó lenne tudni mitől állt meg meg miért állóhelybe ragadt meg rugdosás közben.
Szétboritom többet tok...
Egyébként ha remeg, akkor nézd meg, hogy a gumibakok, amik tartják, épek-e, nem amiatt van baj vele...
Vagy ha ez nem járja, akkor új vasakból gyártsátok le a tökéletes mását a gyári konzolnak, frankó hegesztésekkel, jó anyagokból. Olcsón meg lenne.
De még nem is az újabbik futura.
Misoc megvan még a hátsó lámpa a gépedről ?
Kellene még 2 tükör és egy jobb lábtartó.
Akinek van az írjon !
A hátsó lámpa nem a két kerek!
Következő a 19X1es lesz,mivel az 1es menetemelkedés tuti pici menetfésű befért.
Kérdésem a következő az RV és AM blokkok felfogatási pontja azonos?
Ebáj telivan olcsón fiatal keveset futott AM6 blokkokkal(rs50,stb ből)
Lehet praktikus lenne venni bele AM6 blokkot.
Ahoz még a 70es tuning kitt is 1/3áron van!
Ki mit tud milesz az 50es gépekkel májustól?
(ugye aminek a tervezési végsebessége 45km/h felett van nem SMKP jogilag,ez lesz modositva vagy mi
lesz ezzel a sok "pöcsköszörűvel?Mert én jobban kedvelem a pöcsköszörűm mint a nagy kawám)
Talán elkéne adni és nézni 125öst rendszámmal?De abból meg a mitó a kedvencem az meg nincs 100e
alatt ugye,és hát szegény ember vizzel főz.
Valaki tudna segíteni kicsit, hogyan is van a gyújtás elektronika Af1 Futurában. Segítségetek előre is köszí.