nem, sokan ezt ajánlják, és sokkal jobb a váltó is ezzel, meg nekem vmiért rángatott a motor először mikor engedtem ki a kuplungot, 10W40el ez is megszűnt. én elejétől fogva ezt rakom bele.
Na hali!Most hívott a szerelő hogy a bowdent megcsinálta már csak az a gond hogy furcsa volt a kuplungja szerinte és megnézte h mi gáz és észlelte hogy a kuplung állító csavar meg van szakadva Szoval most ezzel szenvedünk...meg venni kellett olajat is és a véleményetek kéne repsol váltóműolaj!Azt vettem azt hallottam h jó de kiváncsi vok h ti mit mondtok erre!Am szerelő szerint 1-2 nap és kész!
Köszi felül szakadt el de inkább szerelőhöz viszem mert lent meg kiakadt és ha már ugyis kivesszük akkor meg már olajat is cserélünk benne meg ha leveszi a szerelő az oldalát akkor megnézi van-e gyíkja holnap kell értemennem!Azért köszi Trakee rád mindig lehet számítani!
Nos ha a bovden külső háza ép, akkor elég csak a belét cserélni. DE! Precízen, erősen meg kell forrasztani a diókat a végére, ilyen csavaros megoldás nem célravezető.
Kiszedni úgy tudod, hogy felül kiszeded a helyéről az egészet, visszacsavarod a feszítőjét, mindent, majd kiakasztod, aztán alul a bovden házat kihúzod a blokkból, ez nem jön könnyen, pedig csak két O gyűrű szorul benn, de húzd csak, persze a tövénél, és finoman, nehogy kinyújtsd a házát, ha kijött, kiakaszthatod ügyesen. Visszaakasztásnál leveszed a nem központos műanyag kis csavart a blokkoldalon, ott nyúkűlva beakasztod a diót, majd visszanyomod a házat a blokkba.
Sok Sikert hozzá!
Na hali!Ideges vok mert elszakadt a kuplung bowdenem!
Valaki segítsen már h a cserén elég ha veszek 2 méter bowdent és legyártom itthon vagy vegyek egy másikat?ÉS a cserét valaki leírná!Légyszi!De ettől függetlenül nagyon imádom ezt a motort!
Amúgy én úgy emlékszem a katalógusokból, hogy csak a hossza más, az átmérője nem a sport próénak... De ki kéne szedned, és akkor kiderül... A cseréhez úgyis ki kell szerelni...
az a BR 9 ES tökéletes lesz! Amúgy az Eg asszem a tűelektródát jelöli....
Azmeg, hogy miért torpan? Háát nehéz ügy... Szokott gyertya miatt, főtengelyszimmering miatt, elfáradt membrán miatt... Sajnos nem könnyű megmondani... Szépen ki kell cserélgetni ezeket, és figyelni, mit mutat...
szikrát ad
nem tudom mi szarodhat el így egyik pillanatról a másikra
olyan kuplungállítócsavart meg lehet csinálni!
a motorom menet közben megált
itthol kitakarítotam a karbit de ha tolom befle lő mi lehet a baja?
aprilia af-1 futura 125 kerékszett tárcsa nélkül fehér:18e Ft
aprilia af-1 replica 125 rendszámos váz,blokkfelek,papírok fkökeményenfix 25e
Aprilia af-1 replica,futura,sintesy müszerfalak,régi és újfajta is: 10-15e Ft
fejidomtartók,blokk belsőségek,kábelkötegek segédvázak és még idomok,futura faridom,ülések,stb.
gilera@vipmail.hu
06705540998
Fejidom plexivel engem is érdekelne...
Mennyiért adod?
Kiszedni úgy tudod, hogy felül kiszeded a helyéről az egészet, visszacsavarod a feszítőjét, mindent, majd kiakasztod, aztán alul a bovden házat kihúzod a blokkból, ez nem jön könnyen, pedig csak két O gyűrű szorul benn, de húzd csak, persze a tövénél, és finoman, nehogy kinyújtsd a házát, ha kijött, kiakaszthatod ügyesen. Visszaakasztásnál leveszed a nem központos műanyag kis csavart a blokkoldalon, ott nyúkűlva beakasztod a diót, majd visszanyomod a házat a blokkba.
Sok Sikert hozzá!
Valaki segítsen már h a cserén elég ha veszek 2 méter bowdent és legyártom itthon vagy vegyek egy másikat?ÉS a cserét valaki leírná!Légyszi!De ettől függetlenül nagyon imádom ezt a motort!
Valaki megtudná nekem mondani ,h hol tudnák az AF1 50 -es mocimhoz új feszültségszabályzót veni?
válaszotokat köszönöm előre is.
Azmeg, hogy miért torpan? Háát nehéz ügy... Szokott gyertya miatt, főtengelyszimmering miatt, elfáradt membrán miatt... Sajnos nem könnyű megmondani... Szépen ki kell cserélgetni ezeket, és figyelni, mit mutat...