Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy a magad 16 évével el tom képzelni mennyire tudod azt h. mért van igaza Trakee-nek.
Max azért mert szépen cseng a neve.
1. Mint modottam mindenki annak hisz akinek akar.
Én kifejtettem a véleményem olaj ügyben, ha elfogadod elfogadod, ha nem max. magaddal baszol ki, nem velem.
Szerintem is teljesen igazad van Trakee a saját agyszüleményei szerint tett a motorba 48ezer km-t és!És mégis tökéletes állapotban van....Trakee szégyeld magad
Am meg szerintem itt akármit mondasz mindenki Trakee-ra hallgat mert ő tudja h mi a helyzet az AF1eknél de nekem már késő már megvettem a repsol olajat !Nem baj megpróbálom ezt az olajat és majd adom az infot h milyen!
Na most had emlékeztesselek a hársó rugóstag vitánkra amiben tuttommal nekem lett igazam mivel van ember aki helyre tudja pofozni a rugóstagokat, hiába állítottad az ellenkezőjét!
1 pont a javamra.
Az olaj vita meg olyan kb. mint a NICASZIL-os kontra PERSELYES-henger.
Te okosabb vagy a gyár mérnökeinél és mindent jobban tudsz.
a poén csak az h. olyan érvekkel próbálod alátámasztani a mondandód ami a te agyszüleményed és nincs sok alapja.


UI: Ha érdekel most épp tengelykapcsolót tervezek erre ráhibáztál.
Hja és terveztél már ilyen lemezes kuplungot? Mert én igen... És ha te is terveztél volna, tudnád, hogy figyelembe veszed tervezéskor az olajat! Mi több, a nélkül össze is ragadnak a lamellák... Mint pl sűrű váltóolajjal...
Rendben... De utána hanyagold ezt a fórumot, mivel csak hátráltatod az egészet, ugyanis nem segítesz, hanem kötöszködsz!

Hogy miért nem váltóolajat rakunk a váltóba? Hümm mert az sűrű, és míg át nem forrósodik a blokk, addig sokkal nehezebben kapcsolható a váltó, nem emel ki a kuplung, vagy csúszik, és míg kiszorítja a lemezek közül, addig szépen akár meg is éghet... Egyébként a gyári ajánlás MOBIL 1 10W-40 -es motorolaj... Kérdezd meg az osztrákokat miért ezt írták elő! Hja, és kicsit nézz utána, ez a 2T motorba való váltóolaj az utóbbi 5-10 év terméke, nem lennék meglepve, ha csak a csomagolás lenne más, meg a marketing... Persze Te mint szuperman biztos már mindenféle motorblokkot szedtél szét, és millió egy km-nyi tapasztalatod van az aprilival, és sokkal jobban tudod, mint én... Bocsánat! Bár szerintem egy balhézós nagyszájú alak vagy.... De ez is a TE dolgod, csak jólenne, ha nem itt kötöszkdnél, mert a vége csak az lesz, hogy meghal a fórum, és a sok srác, aki szeretné rendbetenni az apriliajat, nem is ír ide, mert felesleges, ha nem kap rendes választ.... Persze neked ez baromira mindegy, mert tökjót balhéztál, és ettől baromi boldog vagy....
Trakee!

Ha már ilyen okos ember vagy akkor ne a picsába küldözgessál el hanem szakmai szemszögből próbálj meg ésszerű magyarázatot adni arra miért is jobb az autós akármilyen olaj , mint pl. egy kimondottan motorba való váltóolaj
Te! nem azért de a az autók általában szárazkuplungos.
A motorok kuplungja pedig olajban "fürdik"
Ez az aprócska külőnbség ami miatt nem jó az autós olaj motorkerékpár váltójába.
De azt hiszem ez a kérdés nem vitalap ha valaki mást mond az egyszerűen csökkent képességű, hozzá nem értő személy akivel nem érdemes vitába szállni.
Lehet valami oknál fogva mükszik autós olajjal de az csak a véletlen egybeesés, szerencse stb..
4T-s motorkerékpárba való motorolaj pedig azon egyszerű ténynél fogva jó a 2T váltójába mivel, a 4T-nek a váltóját és kuplungját is a motorolaj keni (kivéve pl:Ducati), és emiatt tartalmazza azokat az adalékokat mely szükséges a kuplung kifogástalan működéséhez.
Hát igenakkor miért van külön váltó olaj meg kölőn autóba való meg stb......
Valószínű azért h. a sok okos motorszerelő jelölt összeöntögessen mindent
Ha én hülye vagyok mert váltóba váltóolajt teszek akkor örömmel halok meg hülyén.
Szó sem volt autó válójáról, azt mondta hogy az autoba való 10w 40 es olajat szoktak bele tenni, és mindenki azt teszi szóval szerintem az tökéletes bele.
Figyelj öreg... Reméletem, hogy megtartod az elmúlt 1-2 hét béli jó szokásod, és nem dugod ide az orrod többé! Okoskodj máshol, másnak, szólogasbe máshol, és legintább tűnj el innen!
Köszönöm!
sosem volt vele semi
megált azóta tolásra csak durog
és ahoz mit szólsz hogy a direkt 2tbe való motul váltóolajtól úgy csúszott a kuplung h borzalom?! 10w40 motorolaj azt kész, ja és előtte enyémbe is autómotorolaja volt, tökéletes, ha nem tetszett vna neki azt kimutatta vna.
gyárilag én 75/90röl tudtam az rsek kézikönyvébe is ez van
Szgergő holnap rakok fel képet ahol meg tudod nézni.
NSR-be Castrol GTX 15W40 kellett
castrol atf,automat váltóolaj...az kell,komolyan
Minden elismerésem Tök jó h. az autó váltóolajából hiányzik az összes olyan adalék aminek az aprilia kuplungjának szüksége van.
Legalább akkor már ne ajánld másnak
Ezeknek a motoroknak a váltójába 2T váltóolaj, vagy 4T-motorkerékpárba való motorolaj való.
Mondjuk lehet az olasz csoda működik Floriol-lal is
Szia!Engem érdekelne a 2 oldalidom!Valami fényképet eltutsz juttatni nekem a boci68[kukac]citromail.hu-ra?Mert akkor e-mailon megbeszéljük a részleteket
Szia oldalidom 15 e a pár fejidom 25 e lámpával plexivel.
Én nem szórakoztam, sima autóba való 4T olajat töltöttem bele... És semmi baj. NEm kényes amúgy az aprilia vűltója-kuplungja...
af1 replika megmaradt alaktrészei egyben olcsón elvihetők! ár:megegyezés szerint,
elérhetőségeim adatlapomon
ja, hogy ez motorba való 4t motorolaj! Elnéztem, annyira 2t-ben gondolkodom, hogy a 4t az nálam csak autó lehet. Mea Culpa!

M.
...csak azért kérdeztem, mert valahol olvastam annó (talán totalbike), hogy az autóba való olaj nem jó bele, mert csúszni fog a kuplung tőle egy idő után.
Nincs kompresszió.... Vagy főtengelyszimmering, membrán, akármi...