Köszönöm! ... áááá már most az ujja köré csavar. Egyébként el se lehetett távolítani a motortól, fogta magát odament és elkezdte szerelni, aztán mikor mondtam, hogy már elég lesz leverte a hisztit.
3/4 éve ha meglátta (most lesz 2 éves) már akkor mindig rá akart ülni, mutogatta vadul, hogy föl rá, sőt egy idő után el is indította mindig, és nem is félt, pedig van hangja.
...amikor egyszer húzott egy keményebb gázt, akkor azért kicsit betojt. :)
...pár év múlva majd kap egy Simót, aztán mehet az M-re vizsgázni, aztán egy 50-es RS-t. ...utána majd meglássuk.
Sőt súlyosbító tényezőként főállásban tanár vagyok!
Na, de ez itt nem az iskola, motoros fórum, szóval nehogy má magázódjunk! Szerintem itt motorosok közt tök mindegy ki mennyi idős!
...hát inkább majd én fogom Neki szervizelni később, Ő még időben van, hogy majd elkezdjen versenyezni, én már öreg vagyok hozzá, meg akkor kéne még egy motor, amivel munkába járok, mert valószínűleg minden héten lezúznám ismerve magamat. (mert ha elkezdenék versenyezni tudni, hogy nyomatnám neki keményen) ...bár sajnálnám összetörni, de hát másképp meg nem érzi az ember a határait, ha párszor nem csúszik ki. Szóval nekem az utca marad, ott is van elég izgalom, sőőőőt ahogy én közlekedem, úgy pláne.
Hihi aranyos a kislányod És még segít is az apukájának Gondolom majd elolvadsz tőle AZtán majd mikor nagyobbacska lesz, simán a kisujja köré csavarja a papát
Úristen még csak most nézem h lánya meg 33 éves én meg ezelőtt simán letegeztem!De ez komoly!Nagyon erős munkaerő ám!Depo!Ő szervizeli az Aprilia-t nem?Ebből jön majd az esernyő tartás a pályán meg ilyenek!
Végül is megoldódik (úgy tűnik) a dolog! 25 ropiért felújjítják és átalakítják úgy, hogy a továbbiakban a hagyományos módon lehet már majd felújítani. Legalábbis ezt igérték, 1 hét múlva van elvben kész. Odadtam nekik, szóval már csak nem visszakoznak.
...ja és a vázszám alapján kiderült, hogy a forgalmivel ellentétben 88-as a motorom, nem kilencvenes.
Üdv: M.
...szóval még nem térek át MZ-re, de elraktároztam magamban az 5letet.
Az MZ remek motor, de őszintén szólva az aprilia után úgy fogod érezni, hogy vááá ez szutyok.... Tény, hogy sokat elmegy két generál között, és egy generál kompletten olcsóbb, mint az aprilia dugattyúja... MInden olcsó hozzá, persze csak ha megcsinálod magadnak, mert a szerelő ezt se ingyért csinálja. Egy a fontos, nem szabad venni agyonszerelt romot. Ha MZ, akkor én azt mondom, max 70-80 között kell venni egyet, aminél fontos, hogy ne barkácsmotor legyen, aztán kicserélni rajta ami rossz... De nem kizárt, hogy találsz olyan darabot, ami ugyan kívül kicsit kopottas, de amúgy semmi baj, és nem nis drága.
DE tudnod kell, hogy ami odafigyelést megbecsülést kapsz a motorosoktól, az MZ vel sajnos nagyon csökken.... És a menetteljesítmények is messze elmaradnak, cserébe sokkal nyugisabb gép, és a világ végére elvisz.
MIndenesetre szerintem ne add el alkatrésznek, mert úgy nem sokat adnak érte... PLáne vigyázz, ne bontsd szét, mert majd a fele ottmarad a nyakadon!
Nos úgy tűnik olyan telója senkinek sincs, mint ami az enyém. :( ...most vagy veszek 70-80 körül egyet bele, vagy eladom a frissen generálozott mocit alkatrésznek. :(
...csak ugye akkor valami olyasmit kéne vennem helyette, ami bírja a sok-sok kilómétert, amit megyek. ...csakhogy egy új 600 körüli négyüteműt 1,2 milla alatt nem kapok. ...ez meg most nem aktuális. Mit gondolsz egy 250-es MZ milyen vétel? Gondolom jóval ritkábban kell generálozni, mivel 6 körül pörög, ahogy néztem egy dugó is csak 4000 forint bele, olajból mehetne bele valami óccsó ásványi vagy félszint. Teljesítményben ahogy néztem olyan 21 ló körül van, annyival nem is gyengébb, mint az AF-1, sőt sejtésem szerint még talán nyomatékosabb is lehet. ...vagy ez hülye 5let?
Üdv!
Kéne nekem olyan okosság , hogy hogy lehet főtengelyszimmeringet cserélni ? Szét kell szedni az egész blokkot , vagy külön egy kis "bobozkában" van .
A legegyszerűbb egy robbantott ábra lenne a blokkról . Azt nagyon megköszönném . Na meg azt h honnan tudok szimmeringeket és csapágyakat venni ...
Problémám az lenne,h nem akarja tőlteni az aksit,gyanus nekem ,h az előző gazda nagyon szétbaszta az elektromos rendszerét,azért lenne jó egy kapcsolási rajz hozzá,h a autószerelő villamossági ismerősöm jobban áttudja látni,anélkül,h megányolná.
Ezért is lenne fontos a kapcsolási rajza a mocinak,szoval ki rendelkezik kapcsolási rajzal hozzá az kűldje már el nekem e-mailban nagyon megköszönném.
E-mail: gyuriimiricsi@freemail.hu
3/4 éve ha meglátta (most lesz 2 éves) már akkor mindig rá akart ülni, mutogatta vadul, hogy föl rá, sőt egy idő után el is indította mindig, és nem is félt, pedig van hangja.
...amikor egyszer húzott egy keményebb gázt, akkor azért kicsit betojt. :)
...pár év múlva majd kap egy Simót, aztán mehet az M-re vizsgázni, aztán egy 50-es RS-t. ...utána majd meglássuk.
M.
Na, de ez itt nem az iskola, motoros fórum, szóval nehogy má magázódjunk! Szerintem itt motorosok közt tök mindegy ki mennyi idős!
...hát inkább majd én fogom Neki szervizelni később, Ő még időben van, hogy majd elkezdjen versenyezni, én már öreg vagyok hozzá, meg akkor kéne még egy motor, amivel munkába járok, mert valószínűleg minden héten lezúznám ismerve magamat. (mert ha elkezdenék versenyezni tudni, hogy nyomatnám neki keményen) ...bár sajnálnám összetörni, de hát másképp meg nem érzi az ember a határait, ha párszor nem csúszik ki. Szóval nekem az utca marad, ott is van elég izgalom, sőőőőt ahogy én közlekedem, úgy pláne.
http://sportmotor.hu/img/membe...
http://sportmotor.hu/i
mg/membe...
http://sportmotor.hu/img/membe...
Üdv: M.
Végül is megoldódik (úgy tűnik) a dolog! 25 ropiért felújjítják és átalakítják úgy, hogy a továbbiakban a hagyományos módon lehet már majd felújítani. Legalábbis ezt igérték, 1 hét múlva van elvben kész. Odadtam nekik, szóval már csak nem visszakoznak.
...ja és a vázszám alapján kiderült, hogy a forgalmivel ellentétben 88-as a motorom, nem kilencvenes.
Üdv: M.
...szóval még nem térek át MZ-re, de elraktároztam magamban az 5letet.
50-es Futurához tud valaki plexit, és kilométeróra meghajtót?
Köszi szépen a kapcsolási rajzot
Az MZ remek motor, de őszintén szólva az aprilia után úgy fogod érezni, hogy vááá ez szutyok.... Tény, hogy sokat elmegy két generál között, és egy generál kompletten olcsóbb, mint az aprilia dugattyúja... MInden olcsó hozzá, persze csak ha megcsinálod magadnak, mert a szerelő ezt se ingyért csinálja. Egy a fontos, nem szabad venni agyonszerelt romot. Ha MZ, akkor én azt mondom, max 70-80 között kell venni egyet, aminél fontos, hogy ne barkácsmotor legyen, aztán kicserélni rajta ami rossz... De nem kizárt, hogy találsz olyan darabot, ami ugyan kívül kicsit kopottas, de amúgy semmi baj, és nem nis drága.
DE tudnod kell, hogy ami odafigyelést megbecsülést kapsz a motorosoktól, az MZ vel sajnos nagyon csökken.... És a menetteljesítmények is messze elmaradnak, cserébe sokkal nyugisabb gép, és a világ végére elvisz.
MIndenesetre szerintem ne add el alkatrésznek, mert úgy nem sokat adnak érte... PLáne vigyázz, ne bontsd szét, mert majd a fele ottmarad a nyakadon!
Próbáld meg itt: http://ivy.adatpark.hu/object....
Én tőlük vettem bontottat és nagyon jól szuperál!
Nos úgy tűnik olyan telója senkinek sincs, mint ami az enyém. :( ...most vagy veszek 70-80 körül egyet bele, vagy eladom a frissen generálozott mocit alkatrésznek. :(
...csak ugye akkor valami olyasmit kéne vennem helyette, ami bírja a sok-sok kilómétert, amit megyek. ...csakhogy egy új 600 körüli négyüteműt 1,2 milla alatt nem kapok. ...ez meg most nem aktuális. Mit gondolsz egy 250-es MZ milyen vétel? Gondolom jóval ritkábban kell generálozni, mivel 6 körül pörög, ahogy néztem egy dugó is csak 4000 forint bele, olajból mehetne bele valami óccsó ásványi vagy félszint. Teljesítményben ahogy néztem olyan 21 ló körül van, annyival nem is gyengébb, mint az AF-1, sőt sejtésem szerint még talán nyomatékosabb is lehet. ...vagy ez hülye 5let?
Üdv: M.
Valakinek van valamilyen tapasztalata a Mazuchelli Racing (olasz) fötengö felujjitó szettel kapcsolatban?
Elöre is köszi Gergö
Kéne nekem olyan okosság , hogy hogy lehet főtengelyszimmeringet cserélni ? Szét kell szedni az egész blokkot , vagy külön egy kis "bobozkában" van .
A legegyszerűbb egy robbantott ábra lenne a blokkról . Azt nagyon megköszönném . Na meg azt h honnan tudok szimmeringeket és csapágyakat venni ...
2db visszapillantó tükör :6eft
jó állapotú láncszett(első+hátsó lánckerék+lánc):7eft
fékek,kerekek,váz,idomok,...stb
Problémám az lenne,h nem akarja tőlteni az aksit,gyanus nekem ,h az előző gazda nagyon szétbaszta az elektromos rendszerét,azért lenne jó egy kapcsolási rajz hozzá,h a autószerelő villamossági ismerősöm jobban áttudja látni,anélkül,h megányolná.
Ezért is lenne fontos a kapcsolási rajza a mocinak,szoval ki rendelkezik kapcsolási rajzal hozzá az kűldje már el nekem e-mailban nagyon megköszönném.
E-mail: gyuriimiricsi@freemail.hu