Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dugattyú a hengedórbe.... Ennyi... Most hogy beindul, egy dolog... De dugó KO valószínűleg, mielöbb szét kell szedni!
Nekem is a Miton 70es van és a lánc levitte a szélét... A 60-al pedig semmibe nme ért bele...
Hidd el nem jó bele pont a magassága miatt!Nekem az volt rajta előzőleg és beleért sajnos pedig jó lenne!
a 70 az a magassága ha a 150/60 nem ér bele semmibe akkor a 70es sem számít sokat...
Szerintem.
De nem erőszak a disznótor.
Az jó ár lenne meg h keveset futott meg még a méret is felső hatér kivéve a 70 az már beleér minden be de a 150 nekem semmibe se ér bele!
8ezres az első és a hátsó.
De tényleg alig futottak...
Ha komlyan érdekel megegyezünk.
Nekem fölöslegessé váltak.
Virágot ültetni bele egy kicsit luxus.
Nekem a Sport pro-n 140es van de ha előre van húzva a kerék(a lánc miatt) beleér a lenővillába.
Fájóan esedékes a hátsó gumicsere nekem is... (150 széles még felmegy ? - Af1125europa) A szinte ingyen, mit jelent? Lecsapnék rá.
Senki nem tudna segíteni?
nekem van egy 150/70es hátsóm és egy 120/60as elsőm szinte ingyen.
Nem akarom már kerülgetni, nekem slickek mennek a helyükre.
Kb500km-t futott mindkettő gumi.
mármint mi ragadt meg? az a gond, h ugyan ugy beindul, csak mikor kezdi elérni az uzemi hőfokát, elkezd csörögni a blokkba valami:S:S:S =(
Megragadt valószínűleg....
...szerintem nem kell neked ventillátor, kb 9000 km-t nyomtam le a városba, soha nem forrt fel vagy ilyesmi, csak felesleges teher és fogyasztó. Jó az a 80-90 fokos víz néha. :)

Üdv: M.
...na igen, nem dugóba való ez tény, így néha hatos villamost játszom, néha szembe a forgalommal, egyirányú utca nem létezik és a járda is szabad préda. :) Viszont mint városi motor szerintem fasza, mert ha pörgeti az ember rendesen /na ezért úútálom, hogy bejáratós/ akkor otthagyok mindenkit a fenébe. ...de nincs is 8000 alatt, inkáb 9-10 és ilyenkor már hangból is tudják, hogy jövök! ;)

Üdv: M.
Sziasztok!
Jajjj segítsetek rajtam, mert már 2 hónapja nem motoroztam egy normálisat:( Nah szal, hátha tud valaki segíteni. - Amikor elindulok a mocimmal, és egy eleinte halkabb, majd pár perc elteltével egy felerősödő zaj,csörgés a blokkban, majd nem akar kipörögni, 10 000 helyett csak 8 ig.... és majdnem a zaj hangosodásával egy időben, elkezd forrni a hűtővíz:S:S:S:S légyszi, aki tudja mi lehet a gond, segítsen rajtam. köszi

Jó utat, vigyázzatok magatokra,valamit vigyázzon ránk minden autós is!
Víz szivattyú van a jobb oldalon ahova be megy a víz cső!
Helló!

Megtudná mondani valaki hogy az AF1 futura 125 motoroknál hol található a hűtő viz keringéséért felelős szelep? (nem a termosztát). valamiért nem nyit ki és igy nem megy a keringés, meg a hűtés.
Köszi!
Én kb 3-4 hete próbálok beszerezni egy tápegység ventilátort és kapcsolósra rákötni az aksira!Az pont jó lenne mert nagy és vékony.....őgy tűnik h meglesz!Nem mintha szükségem lenne rá mert télleg nagyon nem melegszik de ha pl. motoros felvonulás lesz vagy dugo akkor csak rányomom és kész!
Nincs valakinem 140/60 vagy 150/60as hátsó gumia eladó?
6évet lementem már 4T nyergében,és nemtom de jobban vágyok 2T re!
Izlések és pofonok.
Tény,hogy mindenért áldozatot kell hozni,itt a fogyasztás és a sürü kötwelező szervíz.
De a feeling :D
Azért a régi 2t 500ak összehasonlitása nem fer dolog új ezressel,mert szerintem a 2T t még mindig lehetne hegyezgetni.Na meg ha csak egyforma jók akkor is a feeling feeeling marad :)
Bocsi elírtam...1 foggal nagyobb lánckerék
Ja éa mégvalami.Ha 2t mocid van akkor része vagy valaminek.NEmtom ki mondta ezt de aztse tom mit jelent

Vagy megtanulsz mellette szerelni vagy a szervizben nagyot fognak neked köszönni
Éni sígy vagyok vele hogy nagyon fasza meg minden,szép és jó,de nem praktikus De azért szeretem.De pl az rs 125ösre 160 polini arrow kipuff meg hátul 1 foggal kissebb lánckerék és már elég jól használható városban.Nembaj a következő mocim 4t lesz
bezony...TZRke is mennyit megeszik különben is szerintem utcán nem előnyös hogy semisemisemisemi aztán hátbabasz mert nyit a power...de biztos nagyon faxa de én nem bírnék vele
A kétütemű sokkal könnyebb... De tudni kell bánni vele... Egyébként valljuk be, utcára sokkal jobb a négyütemű nagyobb lökettérfogat esetén.. Kinek van kedve 25-30 e km-enként szerelgetni, meg a folyton kényeskedéssel szórakozni? Így kicsit nehezebb, de mindenhol nyomatékos, nem kell folyton szerelni, kevesebbet fogyaszt... És aki nem csak 1-2 e km-t megy évente, annak bizony ez fontos!
Jah azér kicsit túloztam
De a feeeling biztos jobbb a 2t-n ülve
Izlések és pofonok