Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért nem...van egy ilyen vidi...az r1 hajszálnyival jobb és a végén elhúúúz
Ha gyártanának 500-as 2t ket akkor félhetnének az r1 esek
Neked egyhelyben pötyögve bemelegszik? Ez furcsa.... Nekem kb 20-30 percet kellett ehhez járatni így Vagy úgy értve, hogy elindulsz vele, és úgy melegszik be?

Egyébként Muszahasi dolga tök normális, pláne nyáron, a budapesti dugóba... Ott van min 40-45 fok az aszfalt felett, hűtés meg semmi... Tegyük hozzá, ez a motor nem dugóba való... Nincs is ventilátora, pedig olyankor nagyon elkellne...
50-75 közti tempóval 85km t emntem ma,volt benne város,falu,alföld,stb.
3,95liter jött ki 100ra :)
Viszont szerintem felül még adni kell neki benyát fullgázon,meg középtartományba van egy kis rész ami
nagyon gyanus,hogy picit sokat kap az alapjárati rendszer és a teljesitmény rendszer közti átmeneten.
Kijött megint a mocin kismilio apróság,de sok dolog jól funkcionált!
Sajna,holnap nincs időm csinálni,mert egy Z400 kawa már 2hete itt várja a rendbetételt,és hát a
sajátomonál költöm a pénz,másénál meg ugye keresem...
Viszont az arcomon olyan mosoly van mikor leszállok a mociról :))))
Jó nagy marha volt aki kitalálta,hogy negyártsanak már nagy ccm 2T gépeket!
Szerintem lenne kereslet 400-500ccm körüli 2T kihegyezett speed gépekre!
Mond mi a gond?
Hátha tok rajz nélkül segíteni.
nekem annyira szétvolt gányolva,hogy gyártottam bele új egyedi kábelköteget,de még mindig sajna
faragnom kell rajta,mert mindig kitalálom,hogy a jobb.
hello!
Nem parasztvakítás, csak elfelejtettem idézőjelet tenni...azt hittem , h szar a termosztát és azért nem melegszik. Ennyi....

Kösz az infokat!
hay mindenkinek.

Nagyon fontos lenne egy Aprilia AF1 50 kapcsoláso rajz !
Ki tud mihamarább dobjon már meg egy kapcsolási rajzal,vagy ,h hol tudom elérni a kapcsolási rajzot .

Köszönöm előre is apriliások
Nekem dugóban nyáron felmegy 80 sőt még jóval fölé is, de alapesetben 60 körül van (kicsit felette) Ilyenkor meg már (reggelente) alig megy fel negyven fölé, így már fel is raktam egy hűtőtakarót, így 60+ körül van. (télen meg 40 alatt hűtőtakaró nélkül, de persze használok, hogy ne legyen 40 alatt)

M.
Szerintem is tökéletes a hőmérséklet....de az az alapjárat engem kezd zavarni......pl nekem ha elindulok és mek egy pár kört(persze elő melegítés után) akkor szépen lassan megvárom az üzemit és akkor néha tovább megy a mutató(70ig) de aztán egy gáz fröccs és beáll.....lehet neked is valami ilyesmi van!Ha nem akkor ott gond van szerintem és nem verseny termosz!Nézd meg jobban vedd le a tankot nézd meg a vizet és járó motorral nézd meg h mozog-e a víz ha igen akkor gond van!Trakee ha nincs igazam írj!

Más///Megrendeltem a fúvókát hétfőre ha minden jól megy megjön a szerelővel is le van beszélve szóval remélem jó lesz!
Az af-1 üzemi hőfoka 60-65°-ok! Szóval teljesen normális.... Álló helyzetbe meg rendesen cibálhatod, hogy felmegy 80 -ra....


Amúgy a verseny termosztát mit jelent? Nincs benn? Meg honnan vetted ezt a verseny termosztát dolgot? Eléggé ilyen parasztvakítós duma...
Hello!
Akkor megnyugodtam...Verseny termosztátom van, de nem gondoltam, h ennyire hűt. Bármennyire tépem, nem nagyon megy följebb. Kösz a válaszokat, minden jót!
CSÁ
Nekem kezdetben annyi volt de én víz nélkül vettem a mtor (és az alőző tulaj nem szolt) de miután raktam bele vizet utána már 60-65 fok és alapjáraton meg csak éppen kibillen a mutató!
Örülj neki!
60fok körül a legjobb a motor teljesítményleadása...
Enyém is olyan volt.
Sőőt az NSR250eseim is olyanok...
Enyémnek általában nyáron olyan 76-78 fokos, 80fölé sosem megy. Most meg olyan 70-75(15fokban).
hello!
lenne 1 kérdésem a 125-ös futura tulajokhoz:
-mennyi nektek az üzemi hőmérséklet?
nekem menet közben 65 fölé nem megy, álló helyzetben járatva akár 85
Voltam bontóba hoztam felső villahidat!
:P:P:P:P:P:P
Van nekik 70es kitt is új m,eg bontott is,meg 21mm karbi is.
Gyujtáskapcsoló is :)
Már csak sporolni kell rá :)
Kész végre a moccom! már csak a matrica kellnemsokára ! de még most egyelőre nem kell!
minden pontott a mocin a hátsó lengővilla tengelyéhez kell mérni!
bolhapiaci lézeres kulcstartóból pár db,meg csinálni sik "táblákat",meg acélvonalzó,stb
Szépen térbe mindent mérjék ki és a lengővilla tengelytől indulj el a térben!
Ha egy töretlen gépen is megcsinálod a pontos vázgeometriát összetod hasonlitani.
De azt adatok nélkül is hogy szimetrikus e a váz minden ponton.
Megvolt az első esés,inkább majndem állóhelybe csúszás saras főldúton,falu rulez...
A repedt felsőpvilalhidam K.O. lett :(

Sürgösen keresek felső villahidat,mert akinek van csak komplett futoműt adna ami érdekelne de hirtelen nincs 18e v. 30e komplettre,mert kövi hónapba szeretnék tuningkittet venni bele!

Tuning kitt ügíybe kellene segítség,sajna nemtudjuk kitalálni mi valóü hozzá!

A moci oldlaán P6 motorkód van,de a google P6ra léghütésest dob ki,ez vizes!
A másik blokkon aminmek repedt a háza ott RV6 van!
Ahogy olvasgattam AM6 meg RM6 létezett...
Most létezik,hogy az AM6 hengerje felmegy a P6 blokkra?
Nincs neten egy összefogó oldal a Minarelli blokkokról?
(pl. robantott bára összesről,tudjam mi miben tér el)
Nagyon nem állnék úgy,hogy vegyek most egy blokkot amibe belemegy a 6os váltóm vagy jó benne a
6os váltó és ahoz megvenni a tuning kittet még...

Kipuf méretezése van valakinek majd a 70es v. 80as kitthez,vagy kezdjek el számolgatni én,azt próba szerencse?
Esetleg ha valaki lemérne egy 70,80as kipufrezó méreteket,bár nemtom mennyire térnek el vezérlési időkben a különbözö tuning kittek.

Rendőrös első story is megvolt,de rendesek voltak nem büntetek meg(2en mentünk 1 sisakkal).
Kerültünk egy kőrt meg megtanítottam egy csajt mocizni vele.
Én egy vödör vizet öntöttem ki az aszfaltra, aztán többször oda vissza mentem és néztem, hogy egy vagy 2 csíkot húzok-e magam után.

M.
Szevasz!

Nincsmit! Egyébként a jó öreg léces, vagy madzagos technikával meg tudod állapítani, csak sokemberes a dolog, és ugye az első kerék mellé kellene megfelelő vastagságú távtartó, ami a gyári elöl 100 hátul 130 -as gumit figyelembevéve 15 mm vastag pl fa deszka.
Helló

Köszi a tájékoztatást!
Szolnok-megyei vagyok,nem épp a szomszédban lakom! :-)
Amúgy nincs nagy gond,csak egy haver megjegyezte viccesen hogy lehet vmi nem stimmel,én meg komolyan vettem!
Gondoltam rákérdezek (azoktól akik jobban értenek hozzá),hogyha kellene akkor mi a teendő!
Még1szer köszönöm,7végén átnézem!

Üdv
bazeg, továbbra is csodálak...
Szevasz!

Eredetileg ezen nem lehet egynyomon futást álítani, az nem szabadna, hogy változzon.
Nos amit Adee mutatott, az azért van, hogy mikor beszereled a lengővillát, feszültségmentes legyen a csatlakozás, ezzel tudod utánállítani. AZt hogy egy noymon menjen, nemigazán, kivéve, ha itt lóg, azaz jobbra balra mozog, és emiatt van elcsúszva, szóval érdemes megnézni. Állítani úgy lehet, hogy a körmös anyát megereszted a jobb oldalon, sajnos ehhez spéci kuplc kellene, ha nincs, finoman laposra köszörült pontozóval próbáld megindítani, aztán a bal oldalon meglazítod a lengővillatengelyt, majd egy nagy imbuszkulcsal a jobb oldalról állítod, hogy a csavar vége hozzáérjen a lengövilla csapágyazásához, és egy nagyon picit szorítsa azt. Aztán vissza a körmös anyát, és meghúzni a lengővillatengelyt. Gondolom ez azért van így, mert a tűgörgős cspágyazás, ami ott van kíván egykis állítást, nem tudták mindet teljesen pontosra legyártani. Mindenesetre mielött nekiállsz, én két napig csavarlazítóval fújkálnám az egészet, mert ha rég nem volt szétszedve, lehet, hogy nem adja könnyen magát.

Ha ez nem rossz, akkor érdemes levenni az idomokat, végigsimogatni kézzel a vázat, így megérzed, ha valahol esetleg a vázon csavarodás van.. DE őszintén szólva nehezen tudom elképzelni. MAximum a teleszkópok, vagy a villakiflik mennek el egy balesetben, azokat érdemes jó alaposan átnézni. Aztis, hogy az első kerékena távtartók épek-e, megvannak-e magyarul középen megy-e az első kerék. HA ez mind OK, akkor jöna fő ludas, ami valószínűleg a gond. Nevezetes a hátsó lengővillán jól meg kell nézni, hogy a csapágyház rendesen van-e beszerelve, nincs esetleg odébbnyomva, de ez még mindíg nem olyan valószínű, mint az, hogy a sok láncállítás következtében a gombóc anyaga deformálodott, lemunkálták, és esetleg a kerék oldalra tetetk valami távtartót, ami miatt odébbkerült, vagy a csapágyakat sikerült valami ügyesnek oébbhúzni... Jó lenne tudni, melyik oldalra lóg ki őgymond a hátsó kerék? Meg ha csinálnál pár képet a motorról... Megmondom őszintén, ha nem baleset, akkor én erre tippelnék, hogy itt van valami elizélve, ami miatt nem egynyomon fut. Jó lenen az első tengelyről is, beszerelve, hogy lássam, megvannak-e a távtartók, és a hátsóról, ha esetleg lehet látni a képen hogy merre nem egynyomon halad.. Igazából jó lenne egybe látni... Hova valósi vagy? Mertha itt a közelbe, egyszer elgurulhatnál errefele (keszthely) és megnézem szívesen.
Köszi a tippeket majd próbálkozom!
Hy