Azt én tudom
Csak egy ilyen kis 50-es gyorsasági mint a tiedd hajlamos többet enni mint a 650-esem
125-ösök meg kb majdnem annyit mint 600-as sportgépek.Na persze ezt mindenki tagadja, de ismerősöm felvilágosított h. az RS-e a 10l-ert is bekajálja "versenyszerű használatnál"
De ez kérem ilyen sport,ha nagy a vigyor az ember arcán az 2T től lehet ha meg kocsi wankeltól(rx-7
turboII -t akartam annó a 924 helyett),de ezért a vigyorért fizetni kell a benzinkúton :)))))
Mit nem adnék eccer egy 500as 2T speeedmociért....
De majd az okosabbak megmondják. Ja és ha ezzel kell akkor lazítsd meg a túloldalon oldalon a csavart mert különben a képen láthatót elég nehéz tekergetni.
Olvasom,hogy eléggé otthon vagy az apriliákban,sőtt kész szakember vagy!
Tudnál nekem segíteni abban,hogy aprilia AF-1 125-nél(fél lengőkaros) hogy lehet beállítani az egy nyomon haladást?
Kösssz!Hali
Boltok,bontók: Pinkmotors nagyon korrekt,sok kisebb cég is tőlük rendel, bontót asszem egy yamaha DT-s oldalra már beírtam ők is nagyon korrektek.
Karbi: Szerintem egyértelműen csere, kepesmotor.hu-n egész jó árakon szoktak hirdetni.
Égő: Ha jó a 35-ös akkor jó, olaszok hajlamosak elolvadni nagyobb izzónál
Hengerfejtömítést is csere, persze ha kapsz hozzá, ha nem csináltatni kell, én is csináltattam már a DT-be mert nem lehetett kapni.
Plexi polirzás:
Ha van ismerősöd nagyobb esztergályosüzembe, vagy erre szakosodott cégné.
De eredmény érhető el PREVENT fémtisztítóval. és 13-as fűrószárra tekert törölköző kombinációjával.
Ez még a rozsdamentes acélt is felpolírozza, csak törelem kérdése.
10ért tok egy majdnem új 21es karbit,csak nemkérdeztem meg havert,hogy van e hozá szivócsonkja.
ötöt nemér meg nekem,hogy 4hétig legyen jó 19es.
Kövi hó 10. veszem meg a 70es szettet ha megbírom anyagilag,most még 99% de úgye 4hét sok idő.
Látom az olvasás még nem megy,mert minden erőfeszítést feláldoztál,hogy a akrburáláshoz legyen tudásod,így olvasni továbbra se bírsz,de nemgond a remény hal meg utoljára!
Eccer megtanulsz olvasni is ne izgulj!
Aprocsepprő dolgok?
Akkor sorolom újból:
-kokányolt volt az elektromos rendszer,hasraütve nemtom kitalálni max hány wattos izzót bír ki!
(de képzeld müxik a 35wattos)
-karbihoz kértem a gyári keverékállító gemoetria méretet amiből kibirtam jobban indulni
-bontók és boltok után érdeklődtem hol a legolcsobb mert ha más mociját javítom nemfogok alkatrészért rohangálni,nem kereskedelmi káefté vok!
-hőgomba értékét kérdeztem,mert nemvettem észre,hogy max fordulat közelébe belebugyog a vívbe picit ami elég ahoz,hogy 1,1bár felé menjen a hütőfolyadék nyomása!
-érdeklődtem a hütőrendszer szelepe gyári értékéről,mivel kitudja eredeti e
-plexi polirozást kérdeztem,képzeld sose csináltam ilyet,mindig cseréltem
-fogyasztásra kiváncsi voltam,mire számitsak lelkiekben
Nézd meg az adok-veszek rovatot, van benn egy PHBR 19 -es karbi, nézz utána, mi a különbség az, és a tied között, 5 e Ft-ért árulják, szerintem alkuképes az ára...
Azt hiszem a teleszkópfelújjítás konklúziója, hogy nincs, illetve olyan költséggel van csak, hogy az már gáz. (teljesen átalakítanák kb 25-ért, mondjuk utána már felújjítható lenne később is, persze ezt is csak mondták, kérdés, ha odadanám mit csinálnának vele, de inkább marad a bontott 15-ért és reménykedem, hogy kihúz egy évet -lehet, hogy jövőre átülök egy nagyobb nem pörgős 4üteműre, hogy ne kelljen félévente generálozni-)
Kopott karbin minek állítasz dolgokat szerezz egy másikat. a nyomatékluk meg a kipufftól van akkor ne csodálkozz az ott is fog maradni akármit csinálsz nem lehet kivenni,felejtsd el
Ha meg ennyire tudod a választ a dolgokra minek futkosol mindennapró kérdéseddel a forumba amikor te autószerelő vagy mi vagy
De ha szerintem értelmes ember alapból nem vesz moxolt motort amivel csak szívni lehet.Ilyen motornál olcsobb jót venni mint egy szart megcsinálni.Mégha ingyen adták azt a motort se kell elfogadni.
Meg hegybe mászkálni 50-es gyorsaságival NO COMMENT
Tanulj meg olvasni,mert ha a karburálás megy már akkor az olvasás se nagy feladat számodra!
Meglepődtem,hogy sokat eszik mikor már bevan lőve majdnem pöpecre,mivel egy picike kis luk van alul-
közép közt,de erz lehet a javított kipufleömlő és rezonátor miatt is.
Meg a szarákopott karbiból nem leány álom jót varázsolni,minden fordulaton jó legyen.
Nem fogyasztás alapján állítok karbit elhiheted.
Én még nem halottam arról h. valaki fogysztás adat alapján állítja a karburátort, de mindegy.
Jobb helyeken gyertyakép alapján szokták.
De tapasztaltabb 2T szerelők már hangra tudják mi a helyzet Mint pl én is.
Elég halgatni a motor járását és egyből kiderül mi a helyzet.
Mielött elkezdenétek, állítottam be már pár motort.
Persze feltételezzük h. egyéb problémával nem kűzd a motor, pusztán a karbit kell belőni.
Ha rendben van a beállítás akkor ugyis jó kicsi lesz a fogyasztás de ez gondolom egyételmű.
Üdv mindenkinek!Bár ritkán írok a fórumba, de folyamatosan és nagy érdeklődéssel figyelemmel kísérem!Kb egy hónapja van meg az AF 1 50-esem,elég sokat mentem már vele, de máig sem tudom, hogy amire képes az a típustól elvárható minimum, vagy esetleg több annál!HA valaki tud technikai adatokat, legyenszíves írjon, vagy közölje, hogy hol lehet utánanézni 1991-es,Sintesi!Adatokat csak a 125-ről találtam! Egyébként sajnos meg kell válnom a motortól,ha valakit érdekel,a használtmotorok,használtrobogók rovatban megtalálja!cs.feri67@freemail.hu címen érdeklődhettek!Sziasztok!
Elvileg a csavarok, mikor átmennek az alu himbarészen, ott az alu két oldalán van két ilyen gumis-rugós sapka, am nem is mindíg esik le az alu részről, de ha kíhúzod az acél perselyeket, amik vannak benn, akkor tuti, mivel annak a vége tartja.
Sajnos képem nincs róla, de ahogy kapcsolódik a lengővillához az alu himba, ott is van a persely két oldalán, tuti!
Csak egy ilyen kis 50-es gyorsasági mint a tiedd hajlamos többet enni mint a 650-esem
125-ösök meg kb majdnem annyit mint 600-as sportgépek.Na persze ezt mindenki tagadja, de ismerősöm felvilágosított h. az RS-e a 10l-ert is bekajálja "versenyszerű használatnál"
turboII -t akartam annó a 924 helyett),de ezért a vigyorért fizetni kell a benzinkúton :)))))
Mit nem adnék eccer egy 500as 2T speeedmociért....
Köszi
Szevasztok
Olvasom,hogy eléggé otthon vagy az apriliákban,sőtt kész szakember vagy!
Tudnál nekem segíteni abban,hogy aprilia AF-1 125-nél(fél lengőkaros) hogy lehet beállítani az egy nyomon haladást?
Kösssz!Hali
Karbi: Szerintem egyértelműen csere, kepesmotor.hu-n egész jó árakon szoktak hirdetni.
Égő: Ha jó a 35-ös akkor jó, olaszok hajlamosak elolvadni nagyobb izzónál
Hengerfejtömítést is csere, persze ha kapsz hozzá, ha nem csináltatni kell, én is csináltattam már a DT-be mert nem lehetett kapni.
Plexi polirzás:
Ha van ismerősöd nagyobb esztergályosüzembe, vagy erre szakosodott cégné.
De eredmény érhető el PREVENT fémtisztítóval. és 13-as fűrószárra tekert törölköző kombinációjával.
Ez még a rozsdamentes acélt is felpolírozza, csak törelem kérdése.
ötöt nemér meg nekem,hogy 4hétig legyen jó 19es.
Kövi hó 10. veszem meg a 70es szettet ha megbírom anyagilag,most még 99% de úgye 4hét sok idő.
Eccer megtanulsz olvasni is ne izgulj!
Aprocsepprő dolgok?
Akkor sorolom újból:
-kokányolt volt az elektromos rendszer,hasraütve nemtom kitalálni max hány wattos izzót bír ki!
(de képzeld müxik a 35wattos)
-karbihoz kértem a gyári keverékállító gemoetria méretet amiből kibirtam jobban indulni
-bontók és boltok után érdeklődtem hol a legolcsobb mert ha más mociját javítom nemfogok alkatrészért rohangálni,nem kereskedelmi káefté vok!
-hőgomba értékét kérdeztem,mert nemvettem észre,hogy max fordulat közelébe belebugyog a vívbe picit ami elég ahoz,hogy 1,1bár felé menjen a hütőfolyadék nyomása!
-érdeklődtem a hütőrendszer szelepe gyári értékéről,mivel kitudja eredeti e
-plexi polirozást kérdeztem,képzeld sose csináltam ilyet,mindig cseréltem
-fogyasztásra kiváncsi voltam,mire számitsak lelkiekben
Aha köszönöm, ilyesmik már vannak! :)
Azt hiszem a teleszkópfelújjítás konklúziója, hogy nincs, illetve olyan költséggel van csak, hogy az már gáz. (teljesen átalakítanák kb 25-ért, mondjuk utána már felújjítható lenne később is, persze ezt is csak mondták, kérdés, ha odadanám mit csinálnának vele, de inkább marad a bontott 15-ért és reménykedem, hogy kihúz egy évet -lehet, hogy jövőre átülök egy nagyobb nem pörgős 4üteműre, hogy ne kelljen félévente generálozni-)
M.
Ha meg ennyire tudod a választ a dolgokra minek futkosol mindennapró kérdéseddel a forumba amikor te autószerelő vagy mi vagy
De ha szerintem értelmes ember alapból nem vesz moxolt motort amivel csak szívni lehet.Ilyen motornál olcsobb jót venni mint egy szart megcsinálni.Mégha ingyen adták azt a motort se kell elfogadni.
Meg hegybe mászkálni 50-es gyorsaságival NO COMMENT
Meglepődtem,hogy sokat eszik mikor már bevan lőve majdnem pöpecre,mivel egy picike kis luk van alul-
közép közt,de erz lehet a javított kipufleömlő és rezonátor miatt is.
Meg a szarákopott karbiból nem leány álom jót varázsolni,minden fordulaton jó legyen.
Nem fogyasztás alapján állítok karbit elhiheted.
Jobb helyeken gyertyakép alapján szokták.
De tapasztaltabb 2T szerelők már hangra tudják mi a helyzet Mint pl én is.
Elég halgatni a motor járását és egyből kiderül mi a helyzet.
Mielött elkezdenétek, állítottam be már pár motort.
Persze feltételezzük h. egyéb problémával nem kűzd a motor, pusztán a karbit kell belőni.
Ha rendben van a beállítás akkor ugyis jó kicsi lesz a fogyasztás de ez gondolom egyételmű.
Elvileg a csavarok, mikor átmennek az alu himbarészen, ott az alu két oldalán van két ilyen gumis-rugós sapka, am nem is mindíg esik le az alu részről, de ha kíhúzod az acél perselyeket, amik vannak benn, akkor tuti, mivel annak a vége tartja.
Sajnos képem nincs róla, de ahogy kapcsolódik a lengővillához az alu himba, ott is van a persely két oldalán, tuti!
http://bikepics.com/pictures/4...