Hétfőn viszem a bácsihoz. Ha tényleg fel lehet újjítani, akkor inkább arra költök 15-öt, mert akkor az mégiscsak majdnem nulláról indul, mint egy bontott, ami bizonytalan. ....majd kiderül, telcsiben azt mondta, hogy az enyémben olyan van, ami újjítható. ...remélem tényleg és akkor mázli.
...hát ha tényleg nulla, akkor ne várj télig, mert életveszély. ...én bátor gyerek vagyok, de inkább kiszedtem, mert kanyarokban arréb ugrottam motorostul, stb stb...szóval qqqrvára balesetveszélyes ...és így nincs is sok öröm a motorozásba. Ezért kár meghalni, cseréld ki!
Jajjj, dehogy semmi baj, igazából én is gondolhattam volna rá, de nem jutott eszembe...csak mikor késő volt, de végül is nincs baj, legközelebb meg már tudni fogom. ...de remélem pár évet ez most kiszolgál. ...szerintem ha nincs a csatt elment volna ez még sokat, gondolom az öreg kemény szimeringnek nem tett jót, hogy érte valami oldalról. (magán a telón egyébként semmi külsérelem nem látszik, de gondolom a tengelye megnyomta kicsit oldalra a gumit, aztán elkezdett az már ereszteni ...de ez csak laikus 5letelés.)
Szerintem 50es hengerhez a 19passzol,70esre meg a 21es.
Felesleges 28as!
Nemkiabálom el,de ugynézki jól van bekarburálva!
Keverékállítót gyártottam bele.
Váltónál az 5. t ha nem erősen rugom be akkor örest fogok,még nem boritottam szét,de félek kuka a váltója.
12346 okés.
5is ha határozotan tolom be.
Kuplungtengely csapágyazása viszont kuka,mennyire szabvány méret?
hengertalp,hengerfej tömités drága,meg milyen?ez miatt nem mertem széthuzni még a blokkot,hogy
rálesek a csapágyakra.
A 21es karbit meg a 70es kittel gondoltam jövőre.Gondolom menne vele mint atom,bár nem ártana
akkor már gyártani egy másik kipuft ha van pontos méret a rezó részéről.
Ha véletlen kopott a váltó kaphatok hozzá uj cucok reális áron?
Első fék elég gyatra,de majdnem vason van már,kiváncsi leszek új betéttel milyen,ha gyengusz mijét
érdemes feltenni ami legkisebb alakitással felmegy?
az enyémbe gyári 34es van ! de csak azé me nem replica.. és állítólag az én sintesi sport-om erősebb gyári adat szerint 2 lóval a sintesi replicánál Nem 27 paci hanem 29. Télleg am az mennyit dob a mocin ha most 1 hónapja vettem rá giannelli carbon dobot ami folytatlan.
Figyu! Az, hogy a fogaskerekek elkopnak, nem valószínű... A kuplungtengely tűgörgős csapágya ellenben nagyon könnyen megadja magát. A többi szerintem bőven kiszolgálja a motort, maximum kicsit hangosabb idővel, én azt modnom, kár vele foglalkozni, a bontott se jobb!
A karbi ügy meg nem egyszerű, ugyanis bontóban ami tuning az adott motorhoz, az drága... Pl egy 28-as, ami a 125-ös gyárija általában oplyan 10 e Ft, a 34-es, ami "tuning" rá, bár volt, amelyiket gyárilag ezzel szerelték, szóval az olalyan 15 e. Én azt mondom, azt javítsd, amid van! Esztergályossal csináltass bele keverékállító csavart, és javítsd meg a tűszelepet!
Mert gondolj bele! Ha szereznél is ilyen 21-est, ahhoz kell egy adag fúvóka, hogy bekarburáld, aminek beszerzése megint nem egyszerű feladat!
Jah bontot váltót hol kapok mert elöbb utóbb kuka lesz a váltóm :(
6gangos váltó.
vagy gyártasak le fogaskereket a megfelelő ismerősömmel?
Gyári fogaskerekek mi pénzek?
Sehol nemlátok pont 6gangos váltótt.
Látom tudod hol a baj,na ja.
Tűszelep az úszóban mint biró popsijába a lónak a nemiszerve lógott.
Csak sikerült ideglenesen behézagolni,meg szintet belőni.
Találtam 1 német tuningoldalt 2ütem ponty dé éééé.
Van ott 21es versenykarbi meg 70es versenykitt!
Nem is drága!
Nekem van benn 53500 km, és a hátulja még most is teljesen jó! Nem is vagyok oolyan nádszálvékony a magam 80 kg körüli súlyával, és szegény nem egyszer kapott szar utat 110-el....
Egyébként megjegyezném, hogy ez a nem forog le dolog... Egyrészt majd 1500-2000 km után merném csak meghajkurászni 5.-6.-ba, pláne, hogy az, hogy kiforgassa, elég nagy erőfeszítésébe telik. Elvileg az 5.-et ki kéne neki, gyári áttétellel ekkor van olyan 150 körül, viszont a 6-ot nemhiszem hogy gyárival kiforgatja... Azért ezen nem kell meglepőrni, nagy motoroknál se általános, hogy a 6-os kiforgatja...
Ez olyankor szokott előfordulni, mikor az úszón lévő pecek, és a zárócsap akad egymásba. Ezt nem könnyű észrevenni, mivel általában csak összeszerelve csinálja, és ugye az ember nem benzin, nem tudja mekkora erővel hat rá. Érdemes megnézni, hogy a tűszelepet kihúzó pecke is megvan-e az úszónak, mert szerintem lennie kellene. Hozzáteszem,c sak sejtem, én ilyen porlasztót még nem láttam, havernak volt ugyan 80-as Af-1 de azon PHBH 26 os karbi volt, ami tök ugyan olyan, mint a PHBH 28, szeritnem a kisebb sokmindenben különbözik...
Nekem nem járatós és ugyanez a bajom......csak nekem elöl 17es lánckerék van és 100% h azért!Neked is ilyesmi lehet a baj!Egyszerű a megoldás kisebb lánckerék és ennyi!Nekem is az lesz most ősszel nemsoká!
Trake!
Ma elmentem motorozni. Mióta összeraktam a motort 600 km van a motorba(rotax 123). Ma hajtottam meg úgy keményen. De az a bajom hogy 1-4 ig kipörgi a fordulatot rendesen. De már 5-6 ban nem kimondottan. Ennek szerinted mi léehet az oka? Már el sem bírom képzelni.
Szombaton voltam én is az asszonnyal. Ako hót ziher h téged láttalak. Mondom én csak nem vok hülye . Zsír az a mocc, le is cserélném arra ha lehetne
Yool van köx. Ako ott mindent meg tud csinálni a csávó. és mennyié csinálja meg nekem ha azt mondom neki h itt van a régi főtengő itt a felújítószett és tegye bele nekem és centirozza is ki?
és ez a csávó am csak centirozni tudja a főtengelyt vagy meg is tudja csinálni cakk un pakk ha odaviszem neki? Me az utóbbi jobb lenne...ahogy hallottam h prés meg mittomén...
kösz rsata a segítséget. Meglesz tudom h merre van az acsádi térkép nélkül is . Nem szoktatok bejárni sűrűbben Debrecenbe? Me amikor volt a motorkiállítás itt Db.-be láttam egy olyasmi RSt mint neked és meg is csodáltam . Az nem te voltál véletlen? Bár elég össze téveszthetetlen a minta az idomon... nem tudom.
Hétfőn viszem a bácsihoz. Ha tényleg fel lehet újjítani, akkor inkább arra költök 15-öt, mert akkor az mégiscsak majdnem nulláról indul, mint egy bontott, ami bizonytalan. ....majd kiderül, telcsiben azt mondta, hogy az enyémben olyan van, ami újjítható. ...remélem tényleg és akkor mázli.
...hát ha tényleg nulla, akkor ne várj télig, mert életveszély. ...én bátor gyerek vagyok, de inkább kiszedtem, mert kanyarokban arréb ugrottam motorostul, stb stb...szóval qqqrvára balesetveszélyes ...és így nincs is sok öröm a motorozásba. Ezért kár meghalni, cseréld ki!
M.