Hányas pairral polirozzam?
800assal próbáltam de karcok jötek ki,de mattult be,modnjuk elöte meg srágás karcos volt.
De van benne repedés is :(
Majd még neki esek 800,1200,2000 rel,meg megpróbálom a repedést megragasztani.
double bubble viztiszta plexit kellene rá venni.
Nemtom gyárt e valaki rá.
Kawámra ZeroGravityt vettem és rohadjó,fülég ér a szám,mert semmi szél,bár ára is volt
sajna,sporoltam rá rendesen...
Véletlen nemtudod,hogy a vízpumpa tengelye hogy van kihézagolva?
Csak a vizpumpa felöl,vagy a hajtómű oldaláról is?
Kerültem ma vele 1 kört nagyon állat,festés kész,de újra kell ugye festnei,mert elég sok dolgot
elkurtunk,de nembaj,tudom,hogyan lesz szép.
Ha szép lesz a festés akkor a pontos tapasztalatokat megosztom akik kérdezték,hogyan kell fényezni(valaki nemrég kérdezte)
Középen nyomatékosabb.. Egyébként ezek annyira mindegy dolgok.. Mert ha jó állapotban van, úgyis jól megy, és kész.. Egyébként annyi variáns van ám.. A fene se tudná kinyomozni, pontosan mennyi! Ne is ezzel foglalkozz!
Tudom h te vagy a szaki de most kegyetlenül ellent mondok Kattints ide!
Tudom h össze-vissza vannak keverve vagy a nevek vagy a hozzájuk tartozó fotók de gyári adatokat csak ott találtam.
Nos ha a te Replicád 32 Le a 28as karbival, ako az én Sportom min 32 Le de szentem ako is ott van az a 2 Ló különbség tehát 34 gyárilag. A te adatodból kiindulva. A folytatlan sportkipu is dob rá vagy 10%ot. Így 36-37 Ló körül lehet. De megigérem neked,nektek h ha meg lesz csinálva a gép ako elmek az apriliához és padra teszem a masinát.
Abban meg nincs igazad h a 34es karbival alul szar, felül jó. Én pont azé nem használtam a powert városba egyáltalán /még előzeseknél sem/ mert alul elég nyomatékos volt a gép. Ha meg már nyitott ako inkább elvészni látott az a nyomaték mint nőni. Bár lehet azé me már a végét járta a lelke...fene se tudja.
Egyébként az 50-es minarelli motor esetében ezzel nem értek egyet. Az elég strapabíró motor, simán bírja a tuningot, nem sokkal lesz rövidebb az élettartama! Ráadásul úgyis kicsi, nehezen jön össze vele a sok km, én beletenném, simán! A 125-ösbe viszont NEM!
Először is, nem vagyok nagylexikon, meg mondtam már párszor, hogy igazából a 25-öst ismerem. Így nem tudom megmondani, hogy kapsz-e hozzá reális áron alkatrészt, bár mi ugye a reális.. Érzésem szerint a komplett váltó ára újonan, ha egyáltalán van, legalábba a fele mint,a mennyiért a motort vetted. Hozzáteszem, ha nem veszi a sebességet, akkor a léptetővilla, a kukactengely, és esetleg a fogaskeréknek a kapcsolórésze rossz, ezeket bontóban beszerezheted, pl Troják, vagy a celiek...
Azmeg, hogy haverén 26-os volt, valószínűleg nem azért, emrt úgy gondolták, ez az ideális rá, hiszen fulladt, alig lehetett bekarburálni, hanem azért, mert a 26-os valószínűleg olcsó volt egy bontóba, amit egy 125-ösről, pl Tuaregről szedtek, így került fel rá. Velem egyszer próbáltatta haver, alig tudtam elindulni vele, annyira nem volt nyomaték benn alul, kb 5* fullasztottam le, mire sikerült, pedig ha nem másfele figyelek, nem jellemző, hogy lefullasztok egy motort....
A kuplungtengely csapágyra nem tudok neked mit mondani! Igazából nem sikerült kideríteni, hogy volt az eredetileg! Így neki bronzpersellyel lett megoldva.
Háát megemlíteném, hogy a replica nem 27 LE, nem is 29, hanem 32! A 27 LE a régire vonatkozik, kb "89 elöttiekre, ha jól tudom... Így a tied is szerintem 32 LE körül van...
Ezmeg, hogy mennyit dob... Sokkal fontosabb lenne, hogy egyenletesebb legyen a teljesítményleadása... Egyébként a 34-es karbival én azt vettem mészre, fent jóval vehemensebb. HAver Rs-én volt olyan, az fenn sokkal harapósabb volt, mint az enyém, középen viszont az enyém sokkal nyomatékosabb!
Szerintem már a 19 is sok egy 50es motornak....csak nézd meg az rs50-t....asszem abba is 14es van meg a többi 50es motorban is....szerintem a 70es kitthez való ez....ez meg h 70es kitt akkor meg már erősíteni kéne a főtengelyt meg ezt meg azt.....szerintem nem éri meg azért a pár km/h ért hogy nagyon sok km-el fog kevesebbet bírni meg enni is fog.....de ez teljesen a te dolgod!
Sziasztok!
Valamelyik Sintesi tulaj tudna nekem szolgálni egy pontos gumi- illetve felnimérettel?
Elsősorban a felnik szélessége érdekelne colban, sürgős lenne! Köszi előre is!
800assal próbáltam de karcok jötek ki,de mattult be,modnjuk elöte meg srágás karcos volt.
De van benne repedés is :(
Majd még neki esek 800,1200,2000 rel,meg megpróbálom a repedést megragasztani.
double bubble viztiszta plexit kellene rá venni.
Nemtom gyárt e valaki rá.
Kawámra ZeroGravityt vettem és rohadjó,fülég ér a szám,mert semmi szél,bár ára is volt
sajna,sporoltam rá rendesen...
részletek itt !
vagy ha nem tetszik a füst plexi ako fesd le
kopott minden ponton.
Továbbra is kereksek hibátlan vizpumpa tengelyt,gyujtáskapcoslót,cicaszemű hátsólámpát,vázba
lengővillatengelyhez díszkupakot,felső villahidat.
Csak a vizpumpa felöl,vagy a hajtómű oldaláról is?
Kerültem ma vele 1 kört nagyon állat,festés kész,de újra kell ugye festnei,mert elég sok dolgot
elkurtunk,de nembaj,tudom,hogyan lesz szép.
Ha szép lesz a festés akkor a pontos tapasztalatokat megosztom akik kérdezték,hogyan kell fényezni(valaki nemrég kérdezte)
130/70/R17 hátul
legalább is nekem...
Kattints ide!
Tudom h össze-vissza vannak keverve vagy a nevek vagy a hozzájuk tartozó fotók de gyári adatokat csak ott találtam.
Nos ha a te Replicád 32 Le a 28as karbival, ako az én Sportom min 32 Le de szentem ako is ott van az a 2 Ló különbség tehát 34 gyárilag. A te adatodból kiindulva. A folytatlan sportkipu is dob rá vagy 10%ot. Így 36-37 Ló körül lehet. De megigérem neked,nektek h ha meg lesz csinálva a gép ako elmek az apriliához és padra teszem a masinát.
Abban meg nincs igazad h a 34es karbival alul szar, felül jó. Én pont azé nem használtam a powert városba egyáltalán /még előzeseknél sem/ mert alul elég nyomatékos volt a gép. Ha meg már nyitott ako inkább elvészni látott az a nyomaték mint nőni. Bár lehet azé me már a végét járta a lelke...fene se tudja.
Először is, nem vagyok nagylexikon, meg mondtam már párszor, hogy igazából a 25-öst ismerem. Így nem tudom megmondani, hogy kapsz-e hozzá reális áron alkatrészt, bár mi ugye a reális.. Érzésem szerint a komplett váltó ára újonan, ha egyáltalán van, legalábba a fele mint,a mennyiért a motort vetted. Hozzáteszem, ha nem veszi a sebességet, akkor a léptetővilla, a kukactengely, és esetleg a fogaskeréknek a kapcsolórésze rossz, ezeket bontóban beszerezheted, pl Troják, vagy a celiek...
Azmeg, hogy haverén 26-os volt, valószínűleg nem azért, emrt úgy gondolták, ez az ideális rá, hiszen fulladt, alig lehetett bekarburálni, hanem azért, mert a 26-os valószínűleg olcsó volt egy bontóba, amit egy 125-ösről, pl Tuaregről szedtek, így került fel rá. Velem egyszer próbáltatta haver, alig tudtam elindulni vele, annyira nem volt nyomaték benn alul, kb 5* fullasztottam le, mire sikerült, pedig ha nem másfele figyelek, nem jellemző, hogy lefullasztok egy motort....
A kuplungtengely csapágyra nem tudok neked mit mondani! Igazából nem sikerült kideríteni, hogy volt az eredetileg! Így neki bronzpersellyel lett megoldva.
Ezmeg, hogy mennyit dob... Sokkal fontosabb lenne, hogy egyenletesebb legyen a teljesítményleadása... Egyébként a 34-es karbival én azt vettem mészre, fent jóval vehemensebb. HAver Rs-én volt olyan, az fenn sokkal harapósabb volt, mint az enyém, középen viszont az enyém sokkal nyomatékosabb!
Valamelyik Sintesi tulaj tudna nekem szolgálni egy pontos gumi- illetve felnimérettel?
Elsősorban a felnik szélessége érdekelne colban, sürgős lenne! Köszi előre is!