Hát a 25ösnél a víztérfedélben van. Gondolom az 50-esnél is. Ahová a vízcső csatlakozik. Csak ahhoz le kell szedni a víztérfedelet vagy mi az és alulról lehet látni.
Közbe megvan mért ment el a töltés,dioda lábáról leolvadt a forrasztás.
Holnap kivitelezem üzembizotsabban a dióda+izzó sorbakötött párost az aksi felé :)))
Meg lehet berakok még 1 izzót párhuzamosan,hogy nagyobb töltő áramot adjon az akksinak.
Mert nemtom mikor jutok el oda.,hogy építsek elektormos feszabot.
Termosztát?
Hol?
ez 50es!
Hengerfejről a hütőre rövid gumicső,hütőröl picit hosszabb gumicső a vizpumpára onnan rövid gumicső a hengerhez.
Termosztátot nem látok sehol!
Jah még1 kérdés,hány literes a tankja?
Volt benne kb. 3liter és mentem vele kb. 15-16km t és tankoltam bele 7litert de nem ment teli!
Haza jöttem tankolás után(kb. 8km és jóval lentebb tünik a benya,bár mostmár ugye sötét van,lehet képzelődök).
Szatunás terméket nem vagyok hajlandó feltenni a motoromra!
Ez nem sznobizmus de egy plexi ne repedjen ketté éles darabokra menet közbe.
Meg ne én égesem ki rá a lukakat a csavaroknak.
Jah és jó lenne ha a plexi alakja megegyezne az eredetivel.
Cigánymunkát drága áron csinálnak.
Aki csak teheti kerülje el őket!
az 50es mennyit fogyaszt 19es karbival picit csuszó kuplunggal csőgázazva,meg "húbazdmeg de megy kategoriában"?
Mert pontos értéket nem számoltam,viszont gyanítom beveri a 6-7litert :(
Asszem még mindig megkelelne próbálni karburálni.
Holnap megküldöm egyenesbe,utána gyorsan gyertya ki és meglesem,aztán egyenesbe sokáig
alapjáraton gyertya ki,aztán egyenesbe sokáig közepes fordulat és gyertya ki.
Alsó középtartományba nektek is van rohadt nagy nyomaték luk?
Akárhogy karburálom nemtom eltüntetni.
Van a blokkba balance tengely?(mert ha van gyanítom balfaszok nemjól rakták össze elöttem
valamikor még elözö valamelyik gazdi a sok közül)
Mert mostmár terhelés alatt is olyan fordulatokra pörög,hogy már lábtartón picit bizserget,sajna
fordulatszámot nemtok mert nincs kihajtás a blokkházamon.(de 10e felett szerintem 6. ba is)
Majd építek elektromos ford mérőt,mert iszonyat pörög.
Sajna elment megint a töltésem,valami kontakhibás valahol :(
Vagy lehet megint elszállt a dióda,pedig már erősebb diódával irányítok egyen.
Vízpumpára meg télleg rálesek,mert felül a viz tök hideg,de viszont a henger kurva meleg,és miokor leállítom a mocit nyitott viztartály kupakkal akkor meglöki a vizet,amugymeg akárhogy huzom nem löki ki.
Mintha nem hajtaná mindig a vizpumpát,vagy nem keringetné valamiért a vizet(kopott lalpát,szar hézagolás,stb)
De a szám fülig ér!
Tök jókat lehet stopizni vele!
Kerékre viszont nem jön ki,bár első telóm bevan ültetve elég rendesen.
Nem feltétlen csak a fúvóka a lényeg, próbáld meg a síbertűn a segergyűrűt egyel feljebb lévő rovatkába tenni, vagy esetleg kettővel.
Csavargasd a levegő-benzin csavart.
Szóval karburáld újra a motort.
Nagy fogysztás, sötét gyertya=sokat kap. Remélhetőleg ez a gond
Távgyógyítás nehezen megy
Szevasztok!
Kicseréltem még a nyáron a telómban a szimeringet 15w telóolajat tettem bele de mindig folyik!
Mien olajat tegyek bele ami sürübb , és ne szívárogjon ki az olaj?
Elöre is köszi!
Gergö
Hu srácok valaki segítsen kérem!Nem voltam benne biztos hogy télleg 17es lánckerekem van az előző tulaj állítása szerint ("0azért nem ment a sport pro végre meg azért nem gyorsul mert 17es van rajta") így megnéztem és 15ös van rajta !Szoval valami más gondja van!Fúvóka 130as van benne de eszik is olyan 6-6.5 körül!Szoval szerintetek mi lehet a gond?Fúvóka kéne bele nagyobb vagy azért nem megy mert sokat kap(sötét a gyertya)?Vagy kompresszio?Segítsetek kérem!panasz: 1-4ig jól hoz gyorsul.....5-6 teljes végelgyengülés.....sötét gyertya...magas fogyasztás a gyárinál kisebb fúvókánál is!
Hali mindenkinek!Hallottátok h mi lett az uj rsekkel?Annyira sajnálom őket pont az egyik haverom(Gozsi az rs topikból) is igy járt!Én nem tom mi lehet a gond....szerintem a vertex!Szerintetek?
No elvittem. Mester azt mondta ja, sajnos ezt mégsem tudja felújjítani. :(
...van egy másik hely, azzal is csak telcsin beszéltem, ott fogadkoztak, hogy akármilyen biztosan felújjítják. ...de az már 20-22 között lenne. ...lassan érdemes elgondolkodnom egy bontotton. :(
Bizony én is azt ajánlom, nekem olyan 8000+postaköltség volt és pöpec.
...fenn is van a mocim náluk referenciának: http://www.szatuna.hu/images/g...
Szóval szatuna a Te barátod!
Trakee ma megyek a felújjítós bácsihoz, megnézzük mit szól élőben!
Ez rohadt karcos volt,a800as hozott ki rendesen,milyen paszta?
Van kocsihoz való ilyen poirpasztám,kocsit ronggyal szoktam,az jó?
Meg plorozni mit vegyek,van valmai spéci polir szivacs?
Nemnagyon csináltam ilyen "csicsamicsa,kinézeti kozmetikai munkákat"
Az enyém eszik annyit és 125ös
Holnap kivitelezem üzembizotsabban a dióda+izzó sorbakötött párost az aksi felé :)))
Meg lehet berakok még 1 izzót párhuzamosan,hogy nagyobb töltő áramot adjon az akksinak.
Mert nemtom mikor jutok el oda.,hogy építsek elektormos feszabot.
Hol?
ez 50es!
Hengerfejről a hütőre rövid gumicső,hütőröl picit hosszabb gumicső a vizpumpára onnan rövid gumicső a hengerhez.
Termosztátot nem látok sehol!
Volt benne kb. 3liter és mentem vele kb. 15-16km t és tankoltam bele 7litert de nem ment teli!
Haza jöttem tankolás után(kb. 8km és jóval lentebb tünik a benya,bár mostmár ugye sötét van,lehet képzelődök).
Ez nem sznobizmus de egy plexi ne repedjen ketté éles darabokra menet közbe.
Meg ne én égesem ki rá a lukakat a csavaroknak.
Jah és jó lenne ha a plexi alakja megegyezne az eredetivel.
Cigánymunkát drága áron csinálnak.
Aki csak teheti kerülje el őket!
Mert pontos értéket nem számoltam,viszont gyanítom beveri a 6-7litert :(
Asszem még mindig megkelelne próbálni karburálni.
Holnap megküldöm egyenesbe,utána gyorsan gyertya ki és meglesem,aztán egyenesbe sokáig
alapjáraton gyertya ki,aztán egyenesbe sokáig közepes fordulat és gyertya ki.
Alsó középtartományba nektek is van rohadt nagy nyomaték luk?
Akárhogy karburálom nemtom eltüntetni.
Van a blokkba balance tengely?(mert ha van gyanítom balfaszok nemjól rakták össze elöttem
valamikor még elözö valamelyik gazdi a sok közül)
Mert mostmár terhelés alatt is olyan fordulatokra pörög,hogy már lábtartón picit bizserget,sajna
fordulatszámot nemtok mert nincs kihajtás a blokkházamon.(de 10e felett szerintem 6. ba is)
Majd építek elektromos ford mérőt,mert iszonyat pörög.
Sajna elment megint a töltésem,valami kontakhibás valahol :(
Vagy lehet megint elszállt a dióda,pedig már erősebb diódával irányítok egyen.
Vízpumpára meg télleg rálesek,mert felül a viz tök hideg,de viszont a henger kurva meleg,és miokor leállítom a mocit nyitott viztartály kupakkal akkor meglöki a vizet,amugymeg akárhogy huzom nem löki ki.
Mintha nem hajtaná mindig a vizpumpát,vagy nem keringetné valamiért a vizet(kopott lalpát,szar hézagolás,stb)
De a szám fülig ér!
Tök jókat lehet stopizni vele!
Kerékre viszont nem jön ki,bár első telóm bevan ültetve elég rendesen.
Karcos krómszár,szarul berakott szimering,kopott teleszkóptest,koszos teleszkop belső és így az olaj is.
Csavargasd a levegő-benzin csavart.
Szóval karburáld újra a motort.
Nagy fogysztás, sötét gyertya=sokat kap. Remélhetőleg ez a gond
Távgyógyítás nehezen megy
Kicseréltem még a nyáron a telómban a szimeringet 15w telóolajat tettem bele de mindig folyik!
Mien olajat tegyek bele ami sürübb , és ne szívárogjon ki az olaj?
Elöre is köszi!
Gergö
...van egy másik hely, azzal is csak telcsin beszéltem, ott fogadkoztak, hogy akármilyen biztosan felújjítják. ...de az már 20-22 között lenne. ...lassan érdemes elgondolkodnom egy bontotton. :(
Üdv: M.
...fenn is van a mocim náluk referenciának: http://www.szatuna.hu/images/g...
Szóval szatuna a Te barátod!
Trakee ma megyek a felújjítós bácsihoz, megnézzük mit szól élőben!
Üdv: M.
Van kocsihoz való ilyen poirpasztám,kocsit ronggyal szoktam,az jó?
Meg plorozni mit vegyek,van valmai spéci polir szivacs?
Nemnagyon csináltam ilyen "csicsamicsa,kinézeti kozmetikai munkákat"