Írtad, hogy mikor veszem ki a rugóstagot, akkor lesznek majd porvédők. Ezeknek, hogy kéne kinéznie /kb/, mert én semmi olyasmivel nem találkoztam, amiről azt gondolnám, hogy porvédő lenne +leesni se akart semmi.
A hibánál lévő csavarok egyébként eléggé épek, meg jól zsírozottak, mondjuk úgy 3/4 valami marhára nyikorgott és akkor a szerelő mondta, hogy a himbánál volt valami összerohadva, gondolom akkor csinálták meg ilyen szépre...csak lehet, hogy nem raktak rá porvédőt, vagy eleve nem volt?
Hát azon énis, hidd el... Mikor ő a nagy motoros, mertmár 100 km-t motorozott... És mikor osztanak.... Megjegyzem, egy olyan erős gép még tapasztalt kézbe is veszélyes....
Egyszer egy csaj mesélte, a bátya vett egy 600-as gixert... Soha életébe nem lt elötte motoron, se jogsi, semmi, de hogy neki a gixer az álma, felültrá, egyenesbeállította a motort, felvett valami gagyi sisakot, és 200 az egyenesbe poló, gatya. Megállt, megfordította, vissza megint 200... Aztán elvitte egyik haverjához, az anyja meg ne lássa, mert balhé lenne belőle... És mikor kérdeztem, miért nem ett kisebbet? Mert neki a gixer az álma, más nmekell.. Játékmotor nemkell... Mondom OK, rendeld meg a temetésed....
Egyébként ha tényleg akarsz pótalkatrészt, szerintem vegyél egy leharcoltat egybe, és bontsd el... Sokkal jobban jársz, mint a bontósokkal!
Jó lenne idővel venni egy komplett blokkot tartalékba,mert kéne egy másik blokkház fordszám
kihajtással,meg kellene tartalék 6os váltó,főtengelyem van még 1,hengerszetett meg vennék 70est
ugye.
Akkor elég hosszú időre megoldodna a gondom remélhetőleg.
Én is sokszor kiakadok ezeken az "okos embereken".
Na meg a divatmorososokon,mostanába mennyi ember első moitornak veszi a ezres
gixxer,r1,zx10,cbr1000 gépeket.Persze csak a fagyizóig járnak vele.
Aztmég hozzáteszem, hogy én már nem hazsnálom tavasz óta a 125-öst, mert amennyit mentem vele, az sok neki, és sajnos egyre gyatrább alkatrészeket lehet hozzá aranyáron kapni... Én helybe egy SR 50-es simsonnal futkosok.
Neeem nem rólad beszéltem... Csak azt mondtam, hogy bocs, ha sokszor paprikás vagyok, de az oylanok, akik ezeket lökték, felbosszantanak.
Amúgy nekem nincs ilyen 50-es, ezt próbáltam párszor mondani, haveromnak volt egy 80-as Af-1 (persze valaha valószínűleg az is 50-es lehetett) azt segítettem sokszor szerelni, ezért is van, hogy nagyon sokmindenre mondom, hogy nem tudom pontosan, mert nem emlékszem.
Nekem 125-ös van, 2001-óta, belecsavartam több, mint 48 e km-t, ami alatt elég sokmindent kellett javítani rajta. Ráadásul amúgy is ez a mániám, meg tulajdonképpen gépészmérnök leszek, vagy mi, így szakmám is, így ha kellett, ha nem szerelgettem, pláne télen.
Haverét meg azért, mert nekem sokkal több szerszámom van, így sokszor jött, vagy ha otthon is szedte szét, mentem, megnéztem mit alkot...
Egyébként igazad van, futkosni tökéletes! És ha valaki pályázni akar, szerintem kis pályán ezzel sokkal ideálisabbb, elvégre ha törik, kisebb a kár, de ez még semmi, mivel kisebb a sebesség, a motoros is sokkal könnyebben megússza... Mindíg azt szoktam mondani, aki kicsivel nem élvezi a motorzást, annak felesleges nagyot venni....
Megjegyzem az is mókás, mikor valaki ideír, hogy van egy 50-ese, de szerinte 70-es, mert úgy megy, hogy szédület... Na a kawán ülve szerintem ezt Te is kinevetnéd....
Egyébként nekem nagyon jó a véleményem arról a minareli blokkról! Meglehetősen jól bírja a strapát, és annyira nem is aranyáron adják hozzá az alkatrészt, mint a 25-öshöz....
Jaa akkor bocsi! Am van valami katalógusod?Mert ha igen akkor érdekelne h honnan?Mert azért nem ártana egy ilyen itthonra! Viszont ha megnéznéd akkor nagyon megköszönném!
Valaki könyörgöm már 2 szer kértem h írjátok le jó gondolom azért nem írtátok le mert nem tudjátok de mekkora a gyári fúvóka mérete a sport pronak? phbh 28!rotax 123!Valaki legyen szives megnézni kérem mert tehetetlen vok!Köszönöm előre is!
Ezt a fogyasztásos dolgot nem értem....
Ha 20litert is fog enn imarad a motor,mert élmény!
De ettől még érdekelhet,ugyse tok mit csinálni vele,mert ha én is megbirok enni 1nap 5pizzát akkor
megfogok enni 5pizzát ha tankolnak belém!
Bowden forrasztást nemértem megint,mikor pont én cseréltem végig ki újra a bowdenbelsőket és
magam forrasztottam meg.
Keverék állító csavart meg megint nemértem,mert minden paraméter kilett nézve motorcycledatából és
az szerint lett alapra téve és onnan állítgattam mindent.
Hidd el pár motort bekarbuláltam már életemben,meg kocsit is.
Momentán előbb fél órája épp egy seat cordobát szereltem ha érdekel.
Mivel az elektromos része kuka volt a gépnek mikor vettem valószinű azért állt a hőfok 60fok körül,mert nem kapott elég fesz a műszer!
Már akkor is hengerfejtömités hibás volt a moci gondolom.
De nem olyan vészes mert a vizet nem kinyomja csak szépen lassan engedi el.
Új tömités berakása után meg természetes,hogy rendszernyomást fogok mérni,hogy a tágulási szelep 1,1bárnál enged e el!
Apropó a gyári szelep 1,1báros?Nekem 1,1 feliratú van rajta.
Mivel minden gányolva volt a gépen,én se jöhetek rá mindenre,gyárilag mi hol és hol a helye,ne kapj már be érte!
Termosztát nincs benne,vizpumpa kerülgeti a vizet,viszont megvan a ludas!
Magas fordulaton bugyog a viz,HF tömités kuka,ha egyáltalán van benne :)))))))
A termosztát nem ha ottvan, hanem ha van benn, akkor ott van! Bírom, hogy kikéred a véleményt, utána meg megkérdőjelezed a választ... Eza tippelés... Azthittem fogyasztást mérünk... De ahogy érzed.... Megjegyzem eddig azt hallottuk tőled, hogy élménymotor, akkor nem mindegy, mennyit eszik?
Amúgy bocs, hogy kicsit paprikás vagyok... DE tudnád hányan jöttek nyafogva, akik mondták mondták, nem hallgattak rám, így csak az időm vesztegették... Mikor két napig veszekedett velem msn-en egy csávó, hogy az ő 25-öse 200 km-en megeszik egy liter olajat, igaz, hogy még 50-et se ment vele, de ez zabálja az olajat, és mit csináljon vele? Aztán a vége az lett, hogy jó, lehet hogy túloztam, de mit csináljak vele, mond már meg, meg mekkora szemét vagyok, hogy nem vagyok hajlandó segíteni.... Merthogy erről szólna... Itt megkérdezném, ő mit segített nekem, vagy másnak? Nos, lopta az időmet azzal, hogy hülyeségeket beszélt, és bosszantott... Aztán tudnád hányan jöttek, hogy mondja meg valaki, a karbin hány fordulattal kell kitekerni a keverékállító csavart, mert az ővé nem megy jól, és mekkora szemét agyok, hogy nem mondom el, meghogy hülyevagyok, miaz, hogy ha elszúrja, megragadhat, és hasonlóak... Merthogy a szerelőnek kifizetni azt a 0,5-1 órás munkadíjat sok, és bla bla.... Persze elötte kókányoló vagyok, mert én ha elvásik egy bovden, kicserélem a belső részét stb stb... (más kéréds, hogy én úgy forrasztok, hogy nem mondaná meg, hogy nem gyári, de ugye ő sokkal okosabb...)
Nem is pontos értéket irtam,de érezhetően többet evett az utolsó próbakörön mint eddigi körökön,de
most felül nagyon megy!
Azért meg elég sok év motorozás után ha nem is pontosan de tudok tippelni...
Majd meglesem a gyertyaképet alul,középen,fent és megyek egy nagyobb kört vele.
A fentlévő hengerfejre rálesek.
Ha ott van ahol mondjátok akkor elég lehúzznom a vízcsőt róla és látnom kell.
Van benn termosztát gyárilag, az biztos, csak nem olyan, mint egy autóba... Ez mindössze egy kis rugós csappantyú a hengerfejbe, ahol kimegy a cső... Nembiztos hogy a bontottba benn van, de lehet, hogy ami fennvan, abba igen...
A fogyasztásodról pedig annyit, hogy ha jól emlékszem, még nem is mentél vele távolságot, mintha ezt írtad volna.. Namost ha nem mész vele 150-200 km, akkor mennyire pontos a mérésed szerinted? Egymérés alapból nem mérés, aztán a tank is olan, hogy egy cm-el feljebb tankolod, és plussz csomó deci, ami 20 km-re vetíve hatalmas fogyasztás.. SZóal szerintem ezen még kár görcsölnöd....
azért kell neki az alvázszám mert az első pár karakter az tipzs kód és ő csak ugy tud rendelni hogy beírja a tipus kódot és a gép ugy tudja megrendelni az alkatrészt!
italmondom kivül ki árul még cuccokat?
Mert irtam nkeik mik kellenének de azzal fárasztanak mondjak egy alvázszámot,nemértik meg a váz
már köszönő viszonba sincs a blokkal,idommal,stb :(
Meg vázszám nélkül a km/h meghajtó mindbe egyforma tudomal ami 16" kerekű.
Cicaszemü hátsólámpa meg idom függő nem vázszám függő....
Ennél márcsak az volt a jobb mikor kawánál mondtam cikkszámot robantott ábráról és fárasztottak
vázszámmal....
Erre kiderült az a kawa benne sincs a programban,mivel nem europai modell(nem sajátom volt)
Végül cikkszámra csak kikereste....
70es,80as tuning kittet hol érdemes nézni?
Kuplung lamellát lehet olcsón kapni,vagy házilag tegyem rendre a cuccot? :)
Ha nem jönne be a karburálás és a fuvóka csere és dugó-gyűrű cserére vennéd magad ako itt az alkalom h ne várj meg telefonálgass össze-vissza hanem 1 nap alatt lemegy a dugó hozzád tőlem.
Több infó itt: Dugó-gyűrű szett
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek !Akkor fúvóka csere lesz meg karburálás de inkább szerelőre bízom van egy nagyon türelmes hozzáértő szerelő haverom egy 500asért megcsainálja!Hát remélem jó lesz ha nem akkor dugó csere !
Tudja a fene mert mikor a kawával vittem haverom ő volt a tanuja a 8,5liternek és nem húztam annyira mint egyedül,de azért volt benne körforgalomba elözés is meg lámpától lámpáig 1-2-3,városon kivül 6cső meg sok egyéb.
Ex barátnőmmel meg elmentünk nyugisabb tempó(130-140es lassú tempó és lassan felgangolva) 4,7liter csak lestem a kúton :)))))))
Utána közöltem mindenkivel,hogy tok számolni mikor 10litereket bevert a zxr :)
Írtad, hogy mikor veszem ki a rugóstagot, akkor lesznek majd porvédők. Ezeknek, hogy kéne kinéznie /kb/, mert én semmi olyasmivel nem találkoztam, amiről azt gondolnám, hogy porvédő lenne +leesni se akart semmi.
A hibánál lévő csavarok egyébként eléggé épek, meg jól zsírozottak, mondjuk úgy 3/4 valami marhára nyikorgott és akkor a szerelő mondta, hogy a himbánál volt valami összerohadva, gondolom akkor csinálták meg ilyen szépre...csak lehet, hogy nem raktak rá porvédőt, vagy eleve nem volt?
M.