Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

debrecenbe csináltatjuk szal szerencséd Debrecen Acsádi u. 50/D a sámsoni úton ahogy mész kifele lekell térni egy elágazásnál jobbra. www.terkep24.hu itt megtod nézni pontosan
megnéztewm első lépésnek drága benzin árak mellett vizzel
pár mm rel a tömités altt volt a vizszint.
Felraktam az uszóházat is és meglestem folyik e
nemfolyik
elkezdtem billegtetni és elégé megdöntve csöpög csak.
Létezik,hogy mégis a blokkom helyen nincs jó helyen a vázban és tól megvan dőlve a karbi?
Vagy csak megoldaná egy uszóház tömités csere?
Szerintem a motoron lévő helyzetébe pont az uszóház tömitésnél van a benzinszint.
Még vizsgálgatom benzinnel.
Marhaaaaaaaaaaaa :)
Most kjivttem a akrbit a mociról és belerakom egyí átlátszó edénybe és meglesem meddig nő a benzinszint
Az abszúrd megoldás:

Ha van benne elég sok benzin gyújtsd fel!

/amit persze nem sértésnek számok /
Valaki segítsen,bár tudom adjam vissza a papirom :))))
De mindent én se tudhatok.

Vagy nincs benzin az uszóházban vagy ömlik ki belőle.
Nemtom az uszószintet belőni

delorto phbg19 karbi müanyag uszóval.
Már mindent próbáltam állítgatni és nemtom beállitani a benzin szintet az uszóház tömitése alá.
5let?
Uszó egy doboz benzinben nemsüllyed el!
Elméletileg akkor nem lukas.
Mikor hoztam haza a gépet csak benyás volt a karbi végig de nem evett sokat,most még annyira se tom belőni,vagy zabál,vagy nincs benya.


valakinek nincs egy eladó ilyen karbija?(Ugye a levegőcsavarnél is szétvan barmolva,gyári méretű levegőcsavar se jó bele)
Szevasz!

Upsz bocs, ezt elfelejtettem... Ugyanis nekem van hozzá álványom, ami a vázon lévő lukon keresztül megtartja a motort, és ha a hátuljához nyúltam, mindíg feltettem erre... Mostmeg valahogy kiment a fejemből, hogy ez másnak nem triviális... Bocs még egyszer!
A tűgörgő az csapágy Arra értettem.
OK! A műszerfal érdekelne, feltéve, ha jó rajta minden! Azt mennyiért adnád ide?
Sziasztok!

Nos kiszedtem. Igazad volt Trakee, még egy csavart ki kellett szedni alul, azt amelyik mellette van, itt a képen látszik is. (bár visszatoltam, mikor hirtelen rámszakadt az ég, persze hiába, de akkor azt hittem hatni fog)
http://www.sportmotor.hu/img/m...

A szétszedés végül is nem volt nehéz utána fölfelé simán ki lehetett szedni, miután a 3 csavart kicsavartam. (felül 1 alul 2) Ekkor jöttem rá, hogy ez kétemberes meló, mivel a motor azonnal elkezdett összecsuklani és rámcsukódni. ...mókás lett volna garázsban álló helyzetben a motor alá kerülni, ilyen perecet nehéz überelni. :) Hirtelen miután megfogtam azt hittem elég ha bedugom a csavart, de persze nem volt az. :)
Aztán mivel nem tudtam meddig fog összecsuklani és nem akartam, hogy felboruljon, vagy behorpadjon az alja, így odahúztam egy deszkát támasztéknak:
http://www.sportmotor.hu/img/m...

Aztán örültem a zsákmánynak:
http://www.sportmotor.hu/img/m...

Utána próbáltam arréb tolni, de miután a lábtartót felhajtottam, többet a büdös életben nem sikerül kihajtanom, így miután hiába kiabáltam segítségért egy idő után óvatosan le kellett engednem, de mint kiderült, azért nem ér le az alja. huuhhhh ennek örültem.

Végül a fal mellett a lábtartón és a kuplung karon támaszkodva megmaradt, olyan hatást keltve, mint egy öreg citroen, aminek leeresztettek a légrugói. :)
http://www.sportmotor.hu/img/m...

Remélem szerencsétlenkedésemmel sikerült mosolyt csalnom az arcotokra, hétfőn viszem a szakihoz.
...aztán valahogy majd vissza is kell bénáznom.

Üdv: M.
De amúhy se nagy az esély arra h. a főtengelyen tönkremegy a menet, inkább az anya szokta megadni magát, mivel az van puhább anyagból.
Nem hát mért tartamazná
Azt külön kell venni.
Azért vegyen valaki főtengelyt nagyon sok X forintért amikor egy menet átalakításba senki nem hal bele?
Nem ugyan az menetet rakni egyel kisebbet mint pl hengertperselyezni
ha már úgy is itt vagy 1 köpésre tőlem ako segíthetnél. Mármint a centiroztatásban.
Csapágyakat nem tartalmaz a legjobb tudomásom szerint! Alsó-felső tűgörgő, csap, 2 hézagoló, hajtókar ennyi.
Jól van igazatok van. Az a legtisztább ha felújító szettet veszek. Ti mennyiért tudjátok h mennyibe kerül? Mert én 2 árat tudok. Az egyik az amit az Aprilia szervízbe(ahonnan jött a felső tűgörgő) mondtak nekem h 21... a másik meg vaterán láttam 16ért újat. hmm?
Milyen szerencse, hogy két napja itt oktattatok ki mindenkit, hogy ha valami rossz, akkor cserélni kell, és nem javítani... Éreztem már akkoris, hogy a duma a nagy....
Énis az elsőt javaslom! az megoldás! A röbbi esetleges próbálkozás, aminek a végkimenetele nagy valószínűséggel kedvezőtlen...Magyarul tedd félre, és mikor lesz rá keret, akkor vegyél hozzá felújítószettet, és újíteasd fel a főtengelyt. Az tartalmazza a hajtókart, csapszeget, csapágyakat, hézagolókat.
1.est válaszd! házilag felújítani, felköszörültetni nem érdemes.... mi 3ért szoktuk összerakatni az új hajtókarral meg centirozzák. ez a legjobb megoldás:)
Én se vennék, de mindenki azt csinál amit akar
Nekem vannak jó szakember ismerőseim akik megbízhatóak, ha meg valakinek nincs az jó nagyot is szophat
Azért én elgondolkodnék,hogy ki kezdjen bele a felújításba akár gyári cuccokkal akár legyártatott
cucokkal,mert a gyárit is gyártja valaki/valakik.
Ha szar a menet én akkor se vennék főtengelyt!

Sajna drága móka ez a 2T feeling,de megér minden pénzt :))))
egy 250es v. 500as 2T milyen lehet :))))))
Látopm vagy nemtok írni vagy te olvasni :))))

Mikor beinditom akkor 40fokon lent a mutato de tök gyorsan kb. 300méter után kiakad!
Olyan mintrha más hőfopkhoz mást mutatna.Vagy esetleg átfuj a HF tömités és a HF nél forró a viz.
A Vízpumpánál meg az tkérdeztem a tengely hogyan van hézagolva nem a tömitését,sziomeringet
kicseréltem mert fos volt,és a szimeringnél a tengely kopott,de körbemunkáltam több lépésben 1re
finomabb piapirral.
Az lesz ha nemtudok tengelyt szeretni,valahogy befogom esztergába és lemunkálom 9esre
10esről,mert 9esben is van szimering hozzá.

!
De a kérdésem,hogy a tengelyre hány db zéger megy meg milyen hézagokra és hol kell hézagolni!

Hőgombát meg azért kérdeztem,mert ha ireálisan tartományon kivül mérek rajta ellenállást akkor a
gomba ha tartományon belül akkor vagy a viz meleg a hengerfejben vagy a müszer lett kuka.
Műszer ha kuka azért én megjavítom,nem eszik olyan forrón azt a kását.

Termosztát hol van a mociban?
Nemtaláltam benne!
af-1 50 elmélewtileg 90es de a blokk endurobol lett átrakva,így berugokaros és nincs fordszám kihajtásom.
1. Zsír új főtengely drága, csak akkor szokták cserélni, ha törött, vagy megszakadt rajta a menet, meg hasonlók.
2. Használt az használt, és nem feltétlen olcsóbb mint felújítattni.
3. főtengely felújító szettet kell venni, mivel az tartalmazza az összes kópó alkatrészt, tehát ha cseréled olyan lesz mintha új lenne, mivel a főtengelysonkák ugye nem kopnak
Meg sok km sincs a motorodba alappból.
Jó szakember minden gond nélkül megcsinálja, ja és ha jó helyre viszed akár meg is várhatod helybe mire elkészül.
4. Esztergályosal csináltatni csapot stb..., az a talán a legolcsóbb megoldás, ha mákod van.
De sose lesz olyan jó mint a felújítot, erre mérget vehetsz, ja és persze ezt is ki kell egyensúlyoztatni, ugyan úgy mint a felújítatottat.

Ha jól akarsz kijönni csak a 3.-asat válaszd.
nah már kaptam hideget, meleget és őszintén szólva már azt sem tom hogy hogy áll fejem. Mindenki mást mond, mindenki mást ajánl. Ezt elég nehéz összeegyeztetni meg még plusz az én elméleteim... Már télleg nem tom mi tévő legyek.
Az odáig hót ziher h szét kell húzni a blokkot és ki kell vegyem a főtengelyt mindenestől.

Utána(variációk) :

1. Felújító szettel újítom fel a főtengelyt + centirozás stb.
2. Veszek egy vadi új főtengelyt boltból.
3. Veszek egy bontott jó(vagy már felújított) főtengelyt.
4. Esztergályoshoz elviszem a főtengelyt és baxxon vele azt amit akar csak jó legyen.
5. Vagy a legperverzebb h leszarom és hadd verje szét az új dugót meg hengert
(az 5. csak vicc volt)

Így már vmennyire rendszereztem a ti véleményeteket és az enyémet és azt kérem tőletek h azt kéne kiválasztani ami viszonylag olcsó de az eredmény elfogadható.

Kösz
Ti tudjátok hogy miről beszéltek egyáltalán?
A felújított hajtókar soha sem lesz jó, Ha lóg ki kell cserélni...
Ennyi.
Egyébként az én esztergályos ismerősöm 7ezerért felújítja és kb 3ezer ft az új hajtókar beszerlése centírozva mindennel. A munkadíjakról meg ennyit.
A főtengelyt úgy tudod kivenni, ha széthúzod a blokkot, de ha te a főtengely szétszedésére gondoltál, akkor azt ki kell préselni géppel, cserélni a hajtókart, és utánna visszanyomni. HÁZILAG NEM AJÁNLATOS.
Ja meg elég elvetemült ötlet csak tőgörgőt meg csapot cserélni.
Min 1500 ft-os óradíjba dolgozik egy jó esztergályos, nem is beszélve arról h. utánna a csapot köszörülni kell.
Ja CNC-s azért az egy darabért nem fogja beprogramozni a gépet, marad az esztergályos.
De én a helyedbe megvenném azt a felújítókészletet, mert lehet nem sokkal jössz ki olycsóbban. sőt biztos nem, ha egyáltalán be tudod szerezni a megfelelő tűgörgőt.
Meg persze a kockázat.