Törődj bele h. azt be lehet rakni.Nekem sikerült akkor neked is kell, sőt szedtem ki olyat már ilyet használt dugóból is , tehát másnak is sikerült berakni
Aprilia af-1 futura,replica 125 futóművek,idomok,vázak,kerekek,blokkalkatrészek,gyújtásalkatr
észek eladók.
pl:
aprilia af-1 replica rendszámos váz,hozzá tartozó blokköntvénnyel,rendszámmal,törzskönyvel,forgalmival:30e Ft
aprilia af-1 futura e-h kerék,fehér,szép állapotban,tárcsa nélkül együtt 20e ft,külön külön 15-12e
aprilia af-1 replica 125 idomszett festésre előkészítve kompletten 15e ft!+tank 5e
továbbá kormánykapcsolók,komplett müszerfalak,kábelkötege,stb stb,ha kell valami nyugodtan keressetek.
06705540998
gilera@vipmail.hu
huhhhh ez aztán a sokkk infó. :) Azt hiszem kinyomtatom a szétszedéshez amit írtál, mert akkor már látom is miről van szó, így most nehezen tudom elképzelni. Köszönöm.
Az emberrel telcsin beszéltem mindössze, de beolvastatta velem a teló típusát, így derült ki, hogy javítható. Mondandója alapján azt vettem ki, hogy valószínüleg van olyan is ami nem, de szerencsémre az enyém igen. Na majd hétvégén nekiugrom...ha addig nem borulok fel.
Nem, biztosan nem a fékbetét, a kerék nem lóg. A hang egyértelműen a lánccal kapcsolatos, de próbálgattam nincs is mindig hang, csak időnként, meg olyan is van, hogy elkezdem tolni hátra van, aztán pár méter után elmúlik. Előre tolásnál nincs.
Ne hogy azt hidd hogy én annyira amatőr vagyok ebben a témábban, de akkor sem tudom mi a neve, de te biztos tudod. Amúgy ha valaki azt berakja a gyűrű alá akkor nagyon nagyon nagy zseni. Habár ti itt jópáran azok vagytok. Amugy nem azért de trake a saját af1ébe már beletett 56000kmt. az alatt minden hibáját kiismerte már, és hiába nyomjátok neki, af1 szerelésben mindenki felett áll.
Trake. Egy ilyen 6szög alakú drótrol van szo. Tényleg úgy néz ki mintha valami fesszítő szerepe lenne, csak az a baj hogy nem fér be a gyűrű alá.
Háhá nekem volt
Pro-x szerő képződmémyekben általában van, és a győrő alászokás betenni
Csak azért h. még nagyobbat szívj az összerakással Na jó nem ,egyéb funkciója van.
Nekem egyik dugattyúszettben sem volt semmiféle drótszerűség.... El sem tudom képzelni mi az... Négyüteműbe szokás rugót tenni a gyűrű alá, kétüteműbe nem...
Szerintem a legfontosabb amire oda kell figyelni az h. mindent tegyél vissza amit kell
Meg olajozd meg a hengerfalat egy kis motorolajjal felrakás után mindenképp.
Arra, ha én is válaszotok, hogy a gyűrűt ne törd, el mert nem egy nehéz dolog a gyűrű visszarakásakor eltörni.
Amúgy valaki azt mondja meg nekem hogy a gyűrűkhöz nekem adtak egy ilyen kis kör alakú drótot, ami tartja is az alakját. Gondolkodtam rajta, hogy a gyűrű alá kell e tenni de végül nem tettem be, de nem is volt más ötletem.
Minden tiszteletem a tied trakee. Meg is mondom neked h miért. Kérlek szépen azért mert ez bámulatos számomra h így fejből tolod csavarról csavarra ennek a motornak a szét és össze szerelését, meg h azzal a kis utolsó kis szilenttel is mit kell csinálni meg mittomén. Én nem tom mien AF1ed van de az hót ziher h jobb mint a gyári. Biztos vok benne h az kapott oan törődést és szakérterlmet tőled h megirigyli az enyém is vagy akárkié. Nem vagyok meleg mielőtt elkezdenének itt oltogatni h fényezlek , csak te mindig vágsz mindent csavarról csavarra (és gondolom nem lexikonból ) és engem ez lenyűgöz. Miért nem adsz ki a könyvet? - AF1 szerelési útmutató írta. Szakács Marcell -
Am megrendeltem a felső tűgörgőt és 2400 petákomba lesz . Még annyit hadd kérdezzek már h mire kell odafigyelni ha rakjuk majd vissza a dugót meg tesszük vissza a hengert?
Azért mutasd meg a szakinak, mert én továbbra is gy tudom, hogy az AF-1 -é nem javítható. Kiszedni azthiszem így még nem lehet, de ha a ezt a két csavart kicsavarod, és alul amihez kapcsolódik, ahhoz kapcsolódik még egy kis rövid ilyen villás himbatag, na ha azt a csavart is kiszeded, ami ezt a kettőt összefogja, akkor kihajtható mindkettő lefele, és kijön a rugóstag.
Vigyázz, felül, ahol a vázhoz kapcsolódik, ott van két távtartó izé, ne veszítsd el őket. Továbbá alul, a himbatagokról is leesnek a porvédők, azokat is figyeld meg, hogy vannak, és ne veszítsd el. Aztán ha kinnvan, ahol a két himbatag kapcsolódik, van benn egy acél persely, azt told ki, és nézd meg, hogy a végei nem nyíltak-e ki, mint a szélrózsa... Ha igen, akkor esztergáltatlni kell bele újat. És igaza van a Janonak, 100-ad pontossággal amelyik eszterga tud dolgozni, az már nem sámli! Beismerem, rosszul emlékeztem! DE azért ide jólesz az 0,05 mm-es pontosság is.
Aztán még ellenőrizd, hogy az alu himbatagba (szerintem érdemes leszerelni) a szilentblokk ép-e, mert az is könnyen lehet, hogy elkopott. Ha így van, akkor javaslom, szerezz Dacia első szilentet, és egy ügyes esztergályossal rakasd bele. (ugyanis kb 1-2 mm -el kisebb a külső átmérője, így kell rá egy vékony hüvely) Aztán az aluba lévő másik perselyt is nézd meg, nincs-e kinyílva, ha mér kiszedted. + az összes csavart ami itt tart, sőőőt, még a másik himbatagot is érdemes kiszedni, és ellenőriznia csavarjait! Ha valamelyik görbe, törött, akkor 8.8-as csavarra kell cserélni! Van az acél himbatagot a vázal öszefogó csavar, az igen hosszú, olyat nem kapni, de lehet kapni 8.8-as menetes szárat, méretre vágni, jobbról-balról önzáró anya, és kész. Eza csavar kritikus, nekem egyszer eltörött, szerencsére nem esett ki, csak majdnem, így megúsztam baleset nélkül.
A hátulról hallható hang: Nos nem lehet, hogy a fékbetét adja? Hogy megfelelő irányba össze van kopva, visszafele akad? Vagy rángasd meg a kereket, nem lóg-e? Sajnos az is szokott, mert a csapágy kinyomja a hátsó gombóc anyagát, ettól az mocorog, és a tengely a csapágy alatt elkopik. Ezt én úgy javítottam, hogy ráhegesztettem, és visszaesztergáltam azóta tökéletes!
Nagyon szépen kérek mindenkit akinek AF-1 50 van,hogy lesse meg a karbiját!
Ha _________phbg19 karbija van_______ akkor
Kérem tisztelettel tekerje ki az alapjárati keverékállító csavart és mérje le nekem,mert
metrikus csavar van befaragva nekem!
Köszörülök keverékállító csavart de még most se az igazi,ugye a motorcycle datában gyári csavar van
megadva a helyzete.
Amit megköszönék ha lemérnétek a gyári csavaron:
-belső végétől(ami a karbiba belelóg) a másik legvége
-belső végétől meddig nincs menet
-külső végétől meddig van menet
-legbelsejétől kifelé kb. 1-2mm távonként az átmérőjét!
Nagyon szépen kérem akinek AF1 50 van ilyen 19milis karbival tekerje ki a csavart és mérje meg,ez nagy segítség lenne,akkor kevesebbet kellene a tapasztalatomra és a szerencsére támaszkodnom!
Ma már van töltés is a gépemen :)
Holnap gyáűrtok bele elsőlámpa foglalatot,vettem ma h4 35/35wattos izzót :)
Találtam egy helyet, ahol motor teló felújításokkal foglalkoznak. Olyan 14-15 körül meg is csinálnák. ha nincs törve-repedve, stb. ...ha van, akkor is meg tudják csinálni, csak persze több, azt mondták a telcsibe. A héten nem tudok meglenni motor nélkül, csak a jövő héten viszem, addig marad az életveszélyes pattogás, csúszkálás, pedig lassan megyek, de hiába ha pl zökkenő van a kanyarban, arrébb ugrok motorostul pár centit. ..ha meg nagy a bukkanó, akkor, mint a crossosok levegőbe fel, ezt hallani, ilyenkor ugyanis pörög jobban. :)
Lamer kérdés1: Az oldalburkolat leszedése után benyúlva a felső és alsó 1-1 csavart kiszedve ki tudom onnan rángatni, vagy valami egyéb trükk is van a kiszedéséhez?
Lamer kérdés2: Az normális, hogy ha hátrafelé tolom a gépet, akkor kis zörgős-kattogós-darálós hang jön valahonnan a lánc felől? Előre felé tolva nincs ilyen hang.
Köszönöm!
Üdv: M.
ps: Eddig 320 kilométer és semmi morgás a blokk felől. :) ..bár valami zörgést néha hallok /nem a szokásos csilingelést/, de az azt hiszem nem a blokkból jön. ...viszont a váltóm elkezdett ma szarakodni, néha nehéz visszaváltani és üresbe kirakni.
észek eladók.
pl:
aprilia af-1 replica rendszámos váz,hozzá tartozó blokköntvénnyel,rendszámmal,törzskönyvel,forgalmival:30e Ft
aprilia af-1 futura e-h kerék,fehér,szép állapotban,tárcsa nélkül együtt 20e ft,külön külön 15-12e
aprilia af-1 replica 125 idomszett festésre előkészítve kompletten 15e ft!+tank 5e
továbbá kormánykapcsolók,komplett müszerfalak,kábelkötege,stb stb,ha kell valami nyugodtan keressetek.
06705540998
gilera@vipmail.hu
huhhhh ez aztán a sokkk infó. :) Azt hiszem kinyomtatom a szétszedéshez amit írtál, mert akkor már látom is miről van szó, így most nehezen tudom elképzelni. Köszönöm.
Az emberrel telcsin beszéltem mindössze, de beolvastatta velem a teló típusát, így derült ki, hogy javítható. Mondandója alapján azt vettem ki, hogy valószínüleg van olyan is ami nem, de szerencsémre az enyém igen. Na majd hétvégén nekiugrom...ha addig nem borulok fel.
Nem, biztosan nem a fékbetét, a kerék nem lóg. A hang egyértelműen a lánccal kapcsolatos, de próbálgattam nincs is mindig hang, csak időnként, meg olyan is van, hogy elkezdem tolni hátra van, aztán pár méter után elmúlik. Előre tolásnál nincs.
Köszönöm, üdv: M.
Trake. Egy ilyen 6szög alakú drótrol van szo. Tényleg úgy néz ki mintha valami fesszítő szerepe lenne, csak az a baj hogy nem fér be a gyűrű alá.
Pro-x szerő képződmémyekben általában van, és a győrő alászokás betenni
Csak azért h. még nagyobbat szívj az összerakással Na jó nem ,egyéb funkciója van.
Hát pedig pár 2t dugoszetet vettem már ahol volt a gyürü alá.
Megleshetné a akrbiban a csavar alakját.
Nincs valakinek 50es gépe aki kitekerné a csavart és lemérné tolomérővel?
Meg olajozd meg a hengerfalat egy kis motorolajjal felrakás után mindenképp.
Azért ne száljunk el annyira Mestertől mert még függő vita az h. javítható-e a hátsó rugóstag.
Alig várom az új fejleményeket.
És ha nekem lesz igazam akkor asszem átveszem a MESTER címet
Amúgy valaki azt mondja meg nekem hogy a gyűrűkhöz nekem adtak egy ilyen kis kör alakú drótot, ami tartja is az alakját. Gondolkodtam rajta, hogy a gyűrű alá kell e tenni de végül nem tettem be, de nem is volt más ötletem.
Am megrendeltem a felső tűgörgőt és 2400 petákomba lesz . Még annyit hadd kérdezzek már h mire kell odafigyelni ha rakjuk majd vissza a dugót meg tesszük vissza a hengert?
Azért mutasd meg a szakinak, mert én továbbra is gy tudom, hogy az AF-1 -é nem javítható. Kiszedni azthiszem így még nem lehet, de ha a ezt a két csavart kicsavarod, és alul amihez kapcsolódik, ahhoz kapcsolódik még egy kis rövid ilyen villás himbatag, na ha azt a csavart is kiszeded, ami ezt a kettőt összefogja, akkor kihajtható mindkettő lefele, és kijön a rugóstag.
Vigyázz, felül, ahol a vázhoz kapcsolódik, ott van két távtartó izé, ne veszítsd el őket. Továbbá alul, a himbatagokról is leesnek a porvédők, azokat is figyeld meg, hogy vannak, és ne veszítsd el. Aztán ha kinnvan, ahol a két himbatag kapcsolódik, van benn egy acél persely, azt told ki, és nézd meg, hogy a végei nem nyíltak-e ki, mint a szélrózsa... Ha igen, akkor esztergáltatlni kell bele újat. És igaza van a Janonak, 100-ad pontossággal amelyik eszterga tud dolgozni, az már nem sámli! Beismerem, rosszul emlékeztem! DE azért ide jólesz az 0,05 mm-es pontosság is.
Aztán még ellenőrizd, hogy az alu himbatagba (szerintem érdemes leszerelni) a szilentblokk ép-e, mert az is könnyen lehet, hogy elkopott. Ha így van, akkor javaslom, szerezz Dacia első szilentet, és egy ügyes esztergályossal rakasd bele. (ugyanis kb 1-2 mm -el kisebb a külső átmérője, így kell rá egy vékony hüvely) Aztán az aluba lévő másik perselyt is nézd meg, nincs-e kinyílva, ha mér kiszedted. + az összes csavart ami itt tart, sőőőt, még a másik himbatagot is érdemes kiszedni, és ellenőriznia csavarjait! Ha valamelyik görbe, törött, akkor 8.8-as csavarra kell cserélni! Van az acél himbatagot a vázal öszefogó csavar, az igen hosszú, olyat nem kapni, de lehet kapni 8.8-as menetes szárat, méretre vágni, jobbról-balról önzáró anya, és kész. Eza csavar kritikus, nekem egyszer eltörött, szerencsére nem esett ki, csak majdnem, így megúsztam baleset nélkül.
A hátulról hallható hang: Nos nem lehet, hogy a fékbetét adja? Hogy megfelelő irányba össze van kopva, visszafele akad? Vagy rángasd meg a kereket, nem lóg-e? Sajnos az is szokott, mert a csapágy kinyomja a hátsó gombóc anyagát, ettól az mocorog, és a tengely a csapágy alatt elkopik. Ezt én úgy javítottam, hogy ráhegesztettem, és visszaesztergáltam azóta tökéletes!
De azért hülyének kell nézni a másikat Szomorú
Ha _________phbg19 karbija van_______ akkor
Kérem tisztelettel tekerje ki az alapjárati keverékállító csavart és mérje le nekem,mert
metrikus csavar van befaragva nekem!
Köszörülök keverékállító csavart de még most se az igazi,ugye a motorcycle datában gyári csavar van
megadva a helyzete.
Amit megköszönék ha lemérnétek a gyári csavaron:
-belső végétől(ami a karbiba belelóg) a másik legvége
-belső végétől meddig nincs menet
-külső végétől meddig van menet
-legbelsejétől kifelé kb. 1-2mm távonként az átmérőjét!
Nagyon szépen kérem akinek AF1 50 van ilyen 19milis karbival tekerje ki a csavart és mérje meg,ez nagy segítség lenne,akkor kevesebbet kellene a tapasztalatomra és a szerencsére támaszkodnom!
Ma már van töltés is a gépemen :)
Holnap gyáűrtok bele elsőlámpa foglalatot,vettem ma h4 35/35wattos izzót :)
Találtam egy helyet, ahol motor teló felújításokkal foglalkoznak. Olyan 14-15 körül meg is csinálnák. ha nincs törve-repedve, stb. ...ha van, akkor is meg tudják csinálni, csak persze több, azt mondták a telcsibe. A héten nem tudok meglenni motor nélkül, csak a jövő héten viszem, addig marad az életveszélyes pattogás, csúszkálás, pedig lassan megyek, de hiába ha pl zökkenő van a kanyarban, arrébb ugrok motorostul pár centit. ..ha meg nagy a bukkanó, akkor, mint a crossosok levegőbe fel, ezt hallani, ilyenkor ugyanis pörög jobban. :)
Lamer kérdés1: Az oldalburkolat leszedése után benyúlva a felső és alsó 1-1 csavart kiszedve ki tudom onnan rángatni, vagy valami egyéb trükk is van a kiszedéséhez?
Lamer kérdés2: Az normális, hogy ha hátrafelé tolom a gépet, akkor kis zörgős-kattogós-darálós hang jön valahonnan a lánc felől? Előre felé tolva nincs ilyen hang.
Köszönöm!
Üdv: M.
ps: Eddig 320 kilométer és semmi morgás a blokk felől. :) ..bár valami zörgést néha hallok /nem a szokásos csilingelést/, de az azt hiszem nem a blokkból jön. ...viszont a váltóm elkezdett ma szarakodni, néha nehéz visszaváltani és üresbe kirakni.