Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali

az az igazság ho nem merem meghegesztetni mi van ha eltörik :S már hívzam egy pár bontót de eddig sehol nem tudtak ilyen alkatrésszel szolgállni ehhez a tipushoz esetleg nem tudsz? nem tudtok bontót ahol nagyobb sikerrel járhatnék ?

és köszönöm a segítségeket!
az okos ember viccelődik! a hülye ember okoskodik!
a fémfékcső hosszát letudnád mérni? mennyiért adod és a fittingek hány fokosak?
Csak szívjátok egymás vérét...feleslegesen . Nem az a lényeg. Hanem h a lényeg lényege lényegében lényegtelen . Ennyi!
Sziasztok!

Eladoak a következő alkatrészek:

Aprilia AF1 50 / Futura

- Hűtő, vízcsövekkel, hűtősapkával, hibátlan.
- Hűtő, csövek nélkul, hibátlan.
- Alsó villahíd kúpgörgős csapággyal, villazáró csavarral, hibátlan.
- Felső villahíd, kormánycsutkatartóknál sérult.
- Első lámpa (két körámpás) égőkkel, foglalatokkal, vezetékköteggel, gumi védővel, hibátlan
- Komplett műszerfal (km óra, fordulatszám-mérő, hőfokmérő, visszajelzőpanel) hibátlan.
- Hátsó Fékpedál, tengellyel, rugóval, rudazattal, hibátlan.
- Lábtartószett, hibátlan.
- Hátsó főfékmunkahenger, tartállyal, féklámpakapcsolós csavarral, fém fékcsővel, féknyereggel, betétek nélkul. hibátlan.
- Komplett hátsó agy, tárcsával, lánckerékkel, tárcsát szabályozni kellene, lánckerék nyúzott
- Első villa kompletten, villahidak, csapágyazás, villaszárak, kormánycsutkák, 5 kullős kerék, keréktengely, tárcsa (nagyon jo állapot), főfékhenger, fém fékcső, féknyereg, kopott betétek. Hibátlan.
- Bal oldali kapcsolókonzol, kuplungkarral egyutt, hibátlan.
- Olajtartály, olajgombával egyutt, hibátlan.
- Hátsó idom (futura) fényezés ráférne)
- Első idom (futura) plexivel egyutt. Plexi felfogató fulei néhol hiányosak, de stabilan áll az idomon. Csak idommal egyutt elado!
- Váz lengővillával, központi teloval, lábtartokkal, oldalidomokkal, ulésekkel, farokidommal, tankkal, tankidomokkal, fejidommal. Az idomok néhol sérultek, csak egyben eladó, de nagyon olcsón!
- Lengővilla, hátsó aggyal, tárcsával, lánckerékkel, csak egyben, hibátlan.
- 7 kullős első és hátsó kerék, tárcsákkal, hibátlan.
- Gyujtáselektronika, hibátlan.
- Alaplap + lendkerék, hibátlan. (Nem fogaskoszorús a lendkerék!)

Árak megegyezés szerint. Postai utánvétel lehetséges, írj vagy hívj!
Kontakt : vale.46@freemail.hu tel : 06703105801
Hidegek már a reggelek, fel is raktam ma hajnalban a hűtőtakarót. ...remélem délután nem kerülök dugóba.

M.
Ja akkor mindenképp cserés a rudóstag, de azért ellenőrid le h. a lengőkarodnak sincs-e baja(törés ferdülés).
Nézd, mikor elbasztak dölt az olaj az olajtartájból, minden tiszta dzsuva lett, szóval a fene se tudja, hogy ami rajta van, (mert van rajta) az 2T olaj, a csillapítóból van-e vagy a láctól dzsuvás.
Én sem tudom, nem vagyok gépész, lennének mondjuk laikus ötleteim, merre mehettek ott az erők és mit csinálhattak, de tény, hogy előtte jó volt, most meg pár nap latt kőkeményen pattogok az úton.
Sőőőőt ma tuti lett, hogy szar lett nem csak szubjektív érzés, mivel hála az égnek kb 1 km-en felmarták az utat, olyan hosszanti csíkosan. ...ezt mondjuk alapból úúútálom, mert megevezeti a mocit rendesen, de most olyat csinált, mint sosem elkezdett a segge jobbra-balra menni, riszálódni kb 40-nél. ..be is voltam szarva rendesen. ...ha meg átmentem egy csatornán, akkor mint a krosszosoknak felpörgött a gép.

M.
Ja öcsém, ahogy mondod Szó szerint!
Nem nem azért találták fel, hanem azért mert ezek a motorok relatív nagyon-nagy fordulaton működnek, és nem bírja soká a hagyományos persely.
Mi is az a Nicasil? Idézem mert jobban én se tudnám leírni:
"Az elektrolízissel felvitt nikkelrétegben egyenletesen elosztva, nagy szilíciumkarbidok vannak beágyazva.
A beágyazott szilicíumkarbid különösen kemény és kopásálló.
A szívós nikkelrétegnek köszönhetően rendkívül jó kényszerfutási tulajdonságai vannak.
Jó az olajtárolása (amit lefogadom még mindig nem tudsz mit jelent)"

Idézet Wilfried Straudt: Gépjárműtechnika című könyvéből.
Szóval buktad a dolgot. Úgy mint ahogy te esztergán ezred mm pontosan tudsz dolgozni
Egy mentséged van h. nem járműgépész leszel
Utolsó válaszom az ilyenjeidre, aztán abbahagyom, mert felbosszantasz...

Hogy miért találták ki a bevonatos hengert? Megmondom neked! Mert sokkal olcsóbb, és gyorsabban gyártható, mint a hüvelyes! Persze a technológia drága, a gép drága, pláne kis üzemben, de nagytételben olcsóbb! Ez az oka!
Nicasilt nem véletlen találták fel, ha annyira tuti lenne a perselyes henger akkor mért nem az van benne gyárilag? Erre válaszol!
Lehet elmegy vele de ami a gyáritól eltérő dolog az mox, nem is beszélve a magyar szakemberek híres precizitását
Másik meg az h. szerinted mért jut egy motor oda h. perselyezni kelljen? Kiváncsi vagyok a véleményedre.
Vannak dolgok amik meg nem attól függnek h. neked AF1-ed van vagy sem, mert ha jól tudom a Nicasil nem AF1 találmány.
őőő elvileg olyan 3 óra fele itt leszek, de érdemes még itt írnod nekem, mert újabban nem szoktam bekapcsolni. DE akkor pesze benyomom!
aluhegesztővel hegesztesd meg, vagy bontóba próbálj szerezni hozzá... Mást én sem tudok.
Én nem értem mit okoskodik itt mindenki akinek még nem is af1-e van!Szerintem pont Trakke az aki az egész forumon a legjobban ért az af1-hez ti meg itt írkáltok.....szerintem el vagytok tévedve!Amugy meg érdekes több ezer km-t elment egy perselyezett henger......milyen érdekes h mekkora szar....az meg h bontott.....ugyanott vagy....sőt még ha mindig bontottat veszel már többnél is!
De ha ténleg a gázolás tett be akkor annak nem kellene látszania h. folyik az olaj belőle?
Vagy annyi ott a trutyi a lánctól h. nem veszed észre?
Nem kötekvés de ha elfolyt az olaj látni kéne, vagy nem?
Bár neke az is fur ah. hogy tehetett be a gázolás.
Eltörött ott vlamai, vagy deformálódott a lengőkarod?
Köszi, megvárom még a hétfőt mit mondanak az utángyártottra és ha ennél többet, akkor hívlak.

Üdv: M.
Na szép, köszönöm szépen.

...azért az enyémen most egy 2000 kilómétert futott X gyűrűs lánc lánckerék van, a dugóban 230 km, egy hetes akksi, kerékcsapágyak elöl-hátul, telószimering, főtengelyszimerring, plexi 3/4 éve cserélve, szóval azért annyira nem szar. ..és beletettem már 9000 kilómétert, mire lerobbantam, addig csak 2 gyertyacsere volt. ...ja és az egyik oldala firssen fényezett is! :)

...a rugóstagnak meg szerintem a gázolás tett be. ...de valóban elég lepattant volt, mikor megvettem 170 pénzért. ...azóta már khmmm kb 200-at ráköltöttem. ...mint látszik hiába.

M.
szia!
Láttam hogy lengéscsillapitót keresel, ha érdekel akkor én lehet tudok neked ajánlani eggyet. af1 replikából bontva akár frissen felujitva 1hónap garral 15be?
ha érdekel akkor keress meg! Elérhetőségem adatlapomon
Úgy látom van szarabb állapotú AF1 is mint az enyém. Bár nem szeretném fényezni a mocimat de alapból ez egy naon ritka AF1, a másik meg nem sok oan ien korú mocit ismerek amibe még garantált 20 e km van, és még teljesen gyári állapotban van. (gyári gumik, lánc, fogaskerék, dugó, ,minden). És első dugó gyűrű cseréjén még csak most esik át! Mindent amit kellett én cseréltem rajta és fogok is. Tudom h most szerény voltam de ez a pucér igazság
trakee örülnék ha holnap vagyis hétfőn tudnánk beszélni MSNen me fontos lenne. Csináltam vidit és úgy neked is könnyebb megmondani a véleményed mint csak így feketén-fehéren. Egy véleményt már hallottam Janótól és tőled is kiváncsi vok mit mondasz, és elválik mi lesz. De az tuti h holnap elmek és megrendelem a felső tűgörgőt ha csereérett a hajtó kar ha nem. Köx. Mikor tudsz fent lenni?
...lassan kezd itt is olyan hangulat lenni, mint a munkahelyemen. ...és ez most nem dicséret volt.
...szerintem ne baszogassuk egymást, mindenkinek meg lehet a véleménye, azt jóccakát, tapasztalatból mondom, hogy akit elsőre nem lehet meggyőzni, azt sosem. Nem hiszem, hogy le kell győzni egymást, meg mindenáron "igazam kell legyen". Ignorálja szerintem mindenki a személyeskedő megjegyzéseket és akkor talán elkopnak. ...remélem. Aki meg mindent jobban tud, csinálja úgy, aki meg amúgy az meg ahogy Ő akarja. ..ha meg valaki nem hallgat a szóra, hát az Ő baja. ...aki meg mindenáron földbe akar döngölni valakit, az meg máshol élje ki magát, ne itt. ...mondjuk jöhet velem 23.-án tüntetni, ott aztán ütheti a rendőröket!

M.
Nemtom mennyire jól hegeszthető alu lehet,de megkockáztatnám,hogy ha van ismeretségi körödbe aki
melohelyén megbirja csinálni de faszán eredeti külalakra visszamunkálva akkor 2üveg sőr de ha nincs
szerintem a bontott olyan "filléres" lehet,hogy neméri meg szopni vele!
Nemtom mit kérhetnek érte de szerintem 5-10e lehet bontottan,de majd aki jártasabb kismoci bontott
árakban(nagyokhoz veszek inkább bontoban) az megmondja.
Jó hát most épp ingyen kapott gumi van rajta gumis havertól de adtam neki egy ezres jattot meg én
szereltem fel,ne dolgozzon már vele...
De vettem meg fogok is vadi új gumit venni,mert hoszútávon az a legolcsóbb,csak sajna mindig akkor jut el oda a gumi amikor nincs pénz lecserélni,így ritkán adom el a megkopott fiatal gumit.
Tény vettem már olyan gumit is amiben pár kör volt,és olyat ugye 30-40közt adnap 1párat ami télleg
igényes gumi még,nem szará kopott mint a 20-25e gumipárok.
Volt amikor összetörtem darabokra a nagymocim(még a régit) és akkor egy szakadt rigát vettem tyúkol
mellől ezer ft ért és hazahuztuk simsonnal,azt még aznap összeraktam,motoroztam vele amig nemvolt
pénz nagymocit rendberaknom.
Tudod az én szememben nem attól motoros valaki,hogy a legdrágább cuccokat emgveszi,meg intek az
MZ tulajoknak is stb,de ha kis türelemmel meg kis anyagi áldozással valmai jobb lehet megéri szerintem
az áldozat érte.
Tudod azért van elég szar kokányolt eladó moci meg kocsi,mert sokan kisarkitva a "másik végletként"
állnak hozzá,hogy jó ez így ugyis eladom jövőre... 8-10 ilyen tulaj után meg olyan mint az AF1 amit
vettem,mert már lassan 3hete megállás nélkül szerelem.Ha meglested az adatlapom láttad a képen
még vázat is kellett javítanom rajta!De iolyen állapotúra tellett,próbálom minnél jobbra kihozni és utána
élvezni az élményt amit egy moci ad.


Bocsi ha fére értettél és nincs harag,azért is bocsi,hogy én fére értettem,azthittem beakartál szólni.
hali
Már az előtte leírtam csak nem reagált rá senki :(
sikerült bukni a motorral és eltört a képen látható alumínium dolog ami a jobboldali kormányrészt rögzíti a mellékelt képről jobban látszik miről is beszélek !