Ki szólogat be?
Neked így szoktak beszólogatni?
Mert én az ilyen hozzászólásokon inkább mosolygok mint ennyire felkapom a cukrot...
Egyébként meg ez akkora hülyeség amit írtál hogy csak na!
Akkor miért van az hogy szinte az összes nsr250es acélperselyes? Ha olyan szar mint ahogy te beállítod akkor senki sem csinálná olyanra, és elhiheted bírja mert nem egy és nem 2 nsr250nel versenyeznek ami acélperselyes. Csak tudod 2 acélpersely között is van különbség én tudok olyat aki 12ezerért csinálja és van aki 30at is elkér érte. Én nekem is acélperselyes apriliám volt amit igényesen csináltak meg és az ég világon semmi baja nem volt nem melegítette a vízet meg ilyenek...
Én meg abszolút nem sajnálom tőled azt a pénzt amit kínkeservesen megkeresel. Nekem sem dugják csak úgy bele a zsebembe elhiheted. De ha már itt tartunk akkor miért veszel 100papírért gumit a zxr-edre, amikor arra találnál pályán futott gumit negyed annyiért és utcán az életbe le nem döntöd annyira hogy neked valamiféle gondot okozna az hogy hol volt használva...
Egyébként meg én sem teregetem a családi szennyest a kedves fórum olvasókra, pedig nálunk is volna miről mesélni...
Minden tiszteletem a tiéd hogy meg bírsz egyedül csinálni olyan dolgokat amikről én csak álmodozni szoktam. De lásd be nem csak neked lehet igazad.
Ennyi.
Ja a pénz:
120e-et fizettem ki sportdugattyúra és sportveztengelyre a mocimba:)
Szinte az összes eddigi motoromat én újítottam fel saját kezűleg.
És rájöttem nincs értelme amoxnak, csakis gyári cuccokat érdemes beletenni, vagy nagyon jó minőségűt
minr pl a mostani motoromba JT kovácsolt dugattyú van.
Kis túlzással félévente újítok fel motorokat. Pl most is, haveromét.
Olajtórolás mást jelent.
Na mindegy.
Új dugó akármeik hengerbe az alap szerintem, azt ne számoljuk.
Hát én sokat dolgoztam esztergán és elmondhatom, h. nem olyan potos mint ahogy a nagykönyvbe le van írva:)
Ha te tudnád egyes helyeken mivel fúrnak lehet meggondolnág h. furattasd:)
Lényegtelen neked mondhat az ember amit akarsz, fejedbe vetted h. az a perselyes dolog jó, hát én inkább vennék hengert 35-ért.
A fúrtba is bent a rizikó h. elbaszott.
Ha újat veszel az a biztos.
Az,hogy én mire mit fizetek szerintem nem forum téma,de hidd el próbálok mindenre precizen odafigyelni.Ilyen perselyező dolog volt már NSR125el.
Hozták ide és mondták csináljam meg és kötölte a tulaj az árakat,én meg elzargattam a
faszba,kókányék megperselyezték,utána nem is ment jól,forralta is a vizet,meg megragadt.
Utána jött vissza a gyerek,hogy jól kellene megcsinálni.
Na mind1 láttam már elég csodát nemkell nekem bizonygatnod semmit.
Ha elkezdeném sorolni mennyi kokányolást láttam életembe és még fiatal vagyok,seggemen a tojás,mit fogok még látni idővel...
Nekem is hüvelyes a hengerem és még három dobásom van vele. ...aztán valószínüleg újra hüvelyeztetem, mert az úgy szinte olyan, mintha újra indulna, ellenben egy ki tudja mennyit futott bontott hengerrel. ...és így 3500 forint volt a fúrás, nem egy utolsó szempont. ...tény ha majd újra kell hüvelyezni, az húsz fölött lesz.
Namost ez a hőleadás.. Igaz, roszabb, de egyáltalán nem biztos, hogy így nem jobb a motornak... Ezt ne felejtse el senki...
Azmeg, hogy az olajtároló képesség váá miről beszélsz? Hónoltathatod a vasperselyt is ugyan olyanra, mint a nicasilosat.
Ezmeg a nem olyan könnyű esztergával pontosan dolgozni? Igazad van, a 100-ad miliméter az alap, de akár ezredre se olyan lehetetlen... Hozzáteszem, tökmindegy, mert fútni nem esztergával fúrnak, hanem hengerfúró géppel, és hidd el, pontosan! Persze megbízható műhelyt kell keresni.
És a 20 e perselyezés nem is olyan rosz, ha azt nézzük, hogy 35-40 e egy használt nicasilos henger, jobb esetben használt dugattyúval, ami hogy menynit megy még, kérdéses... És akkor használt, lehet, hogy másnap leválik a bevonat, és kuka...
Hozzáteszem még egyszer, nem sok értelme van az egész fejtegetésnek, sokkal hasznosabb lenne megkérdezni azokat, akik használnak ilyen hengereket. Minden panasz nélkül! Persze ragad meg ezis, de a másik is... És egy kérdés! Te hányszor fizettél több 10 e -et a motorjavításra? Pláne ilyen új hengerre, dugattyúra, hajtókarszettre! Mert elméletben könnyű okoasnak lenni!
Minek számolsz te hőáramokat
Az tény h. ha te perselyt raksz a hengerbe akkor roszabb a hőleadása mint a Nicasilosnak.
Nem beszélve arról h. a NICASIL sokkal jobb olajtároló, mintha perselyt monyákolsz bele.
Nem beszélve arról h. nem mindegy miből készül.
De mint mondtad ,vagy valaki nem tudom, nagyon sok ezer km van a motorjába pedig Nicasilos, tehát akkor már inkább szerezzen valaki bontóból egy jó állapotú gyári hengert és vegyen bele új dugót.
Többre megy vele és kb némely szakemberek 20.000 is elkérnek egy hengerpersely készítésért.
És ha már dolgoztál esztegán, marón stb. tudhatod h. nem olyan egyszerű pontosan dolgozni velük. Szóval nagy rá az esély h. el fogják baszni és sose lesz olyan jó mintha bontóból szerzel egy másik hengert.Tehát felesleges szórakozni itt perselyeztetéssel. Az mox és kész!
Hümm kérlek, akkor számold ki nekem a hőáramokat ott a hengernél, jó? (megjegyzem ha megerőltetem magam, még ez is megy ) De suttyba lehet dobni az egészet, sokkal fontosabb, hogy nem egy motorba, nem kevés km-t ment el rendesen hüvelyezett motor, a legkisebb probléma nélkül! én ennek hiszek! Persze jobb lenne a gyári, de én a költségoptimum híve vagyok!
Majd az idő eldönti.. Nekem anno talán 1-2 mm-t kotyogott, és hamar kiment! PEdig nem ész nélkül járatok be... Reméljük, ti nem jártok így! Én tényleg ezt kívánom!ÉShogy mennyi egy bontott háűtsó telo? Sajnos foggalmam sincs. Érdemes itt az apróba is körülnézni, kinek mi van, és mennyiért...
...huhhh látom elég nagy vita lett a dologból.
Na ez nem lassan mászik vissza, hanem azonnal visszapattan,ezért is gondoltam, hogy kampó a csillapításnak. ...még az is lehet, hogy mikor elbasztak, akkor érte valami, aztán lassan elment az olaj. ...itt Bp.- csak huplis utak vannak. :)
Közben érdeklődtem a gyári kb 50.000 pénz. ..mondtam is nekik, hogy ennyit nem ér a motor se. :)
Hétfőre elvben mondanak árat utángyártottra is, ha 15 fölött van, akkor inkább felhívom Mitogerit. (köszi, hogy megadtad és, hogy hivatkozthtok rád) Apropó, mennyi lehet ez sacc/kb bontottan?
...most így olvasgatva a kolléga generál sztoriját, nekem a hajtókar oldalra kicsit többet kotyogott, mint 3 miliméter (a végén mérve), inkább 5 körül, az gáz?
Képzeld el h-v ig melozok,épp elöbb is egy wb 1,3 készítettem fel vizsgára!
Maszekmelo,munkahely,iskola(tovább tnaulok),mellette anyukám és nagymamám
rokantnyugdijas,apukám mielött megszületem elment a gecibe!
Nem vagyunk jólmegyék!
De ha annyira irigykedsz,hogy próbálok mindent megteremteni magamnak akkor majd ha a zxr -t
lecserélem 916ra akkor is várom,hogy beszolj,ha neked jólesik beszólni majd külön neked közlöm
elsőnek a hírt.
Tudod ez nem jólmegyék kérdése,de semmi értelme perselyezni egy olyan hengert!
Nézni kell bontottat akkor már vagy venni újjat,vagy bevonatolni!
Hosszútávon ez a legolcsóbb és legjobb megoldás!
Vagy akkor eladni alkatrésznek és venni egy 4T mocit!
a 2T moci nem az olcsóságról híres!
Képzeld kb. fél éve nem mentem a zxr750 el ,mert épp szerszámopkat vásárolgatam,meg csinálgattam
a kocsim ami még mindig ninc skész,de pl. még a fékcsőtartó müanyagokat is megrendeltem hozzá,meg
vettem bele lakkozott fa váltógombot,stb.
Ha 5év mire elkészül 5év de olyan lesz,hogy mosolyogva fogok beleülni és nemfogok akarni kiszállni belőle!
Tudod nemjárok kocsimázni,nem drogozok,nem szorom a pénzt csak motorozásra,kocsizásra,ez az egy
hobbym(Kocsik,motorok) azért lehet nem?
Jah és kb. 7éve nemvoltam nyaralni se sehol!
Tovvábbi kellemes beszólást!
Tudom minek mi az ára,szerelő vagyok.
Mit szoljak ha valamire nemtellik az nincs,ha telikrá van,ez egy ilyen sport.....
zxr re 1pár új gumi 100e mégse megyek felnin.ű
Tavaly vtem vadi új gyári kipufogot,mert elözö kedves tulaj kiherélte,ne részletezem a gyári új dob árát!
Ezzek már eltüntek a nyomaték lukak középen.
A perselyezett hengerrel meg a motor hőháztartását megbeszélted?
Nemárt ha közlöd vele,hogy ő perselybe fog futkosni!
Nos megnéztem alsó holtponton is a kotyját és erre jutottam :
alul még kevesebbet kotyog oldalsó irányba, és fel-le meg sem mozdul jószolván. De am csináltam vidit mindenrről. Feleső állásból az oldal és a fel-le kotty, és alsó állásban az oldal és fel-le.
Akkor még próbáld ki aztis, hogy alsó holtponton billegteted! HA véletlenül hozzá lehet nyomni a sonkának a hajtókart, akkor KO! De tudod... nekem volt oylan, hogy semmi mozgást ne, éreztem. Billegni is csak kb mint beépítéskor, csak volt benn 20 e km. Dugócsaere, 1500 km múlva csörgő zörgő motorral vánszorogtam haza, és hajtókarcsere...
Neked így szoktak beszólogatni?
Mert én az ilyen hozzászólásokon inkább mosolygok mint ennyire felkapom a cukrot...
Egyébként meg ez akkora hülyeség amit írtál hogy csak na!
Akkor miért van az hogy szinte az összes nsr250es acélperselyes? Ha olyan szar mint ahogy te beállítod akkor senki sem csinálná olyanra, és elhiheted bírja mert nem egy és nem 2 nsr250nel versenyeznek ami acélperselyes. Csak tudod 2 acélpersely között is van különbség én tudok olyat aki 12ezerért csinálja és van aki 30at is elkér érte. Én nekem is acélperselyes apriliám volt amit igényesen csináltak meg és az ég világon semmi baja nem volt nem melegítette a vízet meg ilyenek...
Én meg abszolút nem sajnálom tőled azt a pénzt amit kínkeservesen megkeresel. Nekem sem dugják csak úgy bele a zsebembe elhiheted. De ha már itt tartunk akkor miért veszel 100papírért gumit a zxr-edre, amikor arra találnál pályán futott gumit negyed annyiért és utcán az életbe le nem döntöd annyira hogy neked valamiféle gondot okozna az hogy hol volt használva...
Egyébként meg én sem teregetem a családi szennyest a kedves fórum olvasókra, pedig nálunk is volna miről mesélni...
Minden tiszteletem a tiéd hogy meg bírsz egyedül csinálni olyan dolgokat amikről én csak álmodozni szoktam. De lásd be nem csak neked lehet igazad.
Ennyi.