Az akkor is mox. ahogy gyárilag van az úgy jó+nagyon nehéz kiformálni a felömkők meg ilyesmiknek az alakját.
Láttam már elbaszva ilyet igaz ott azért készült az új pesely mert már túljártak a sokadik felújításon.
Tudjátok én ezért a bírálatokért azért vagyok nagyon kibukva, mert mindenki olyan nagyokos, aztán sokszor láttam hasonló nézeteket valló emberkéket, akiknek mikor tönkrement, akkor mindegy csak menjen, és gyorsan eladom! Józyibácsi öntötte dugattyú, feldörzsárazott hajtókar, felsőszem bronzperselyezve, stb stb és gyorsan adjuk el...
Míg más megcsinálja magának hüvelyezéssel, és megy vele 20 e -kmt gond nélkül...
remélem sintesi se olyan hülye hogy rosszúl mérja.
asszem te nem tudod miről beszélünk. na szóval az a billegetés nem csúsztatás jobbra ballra hanem más. Hadd ne részletezzem.
megfogtam a hajtókart és legfelülre húztam. utána meg fogtam a felső részét és elkezdtem mozgatni fel le és annyira minimális mozgása volt h ha behunyorítottam a szemem nem is láttam h mozog csak éreztem. De naon picit. Az oldalra mozgást meg úgy néztem meg h oldalra nyomtam a hajtókart amennyire csak lehetett odatettem az ujjam és a másik irányba toltam és úgy láttam h mennyit ment arréb. Magyarul az oldal mozgás összesen oan 2-3mm lehet szabadszemmel. Így jobban írtam le?
Nade billegésről volt szó! NEm oldalra csúszkálásról! Nagy különbség! Gondold el, ha egy csapágy tengelyét és a csapágyházát szögben el tudod mozgatni, akkor lóg, nem? Ne vicceljetek már! Pl egy fix cspágyházba benn a csapágy, beletolod a tengelyt, és a tengelyvégén radiálisan billeg ...
Hát láttam olyan hajtókart amely jobbra ballra sokat mozgott, fel le semmit.
Asszem Sintesi se sokre gondolt, az a mikromiliméter nagyon kevés
De csak azért vegye ki a főtengelyt h. kopogtassa.
Á felesleges hússzor szétszedni.
Na azért nem eszik olyan forrón... Az is sokat elmegy gond nélkül...
És ne is haragudj, de mit szólnál, ha neked közölnék, hogy 200 Euro a nicasilozás a hengeredre? Mikor a kis Af 1 ha háromszor enynit ér, már jó? Persze + dugattyú... És egy jó gépműhely megtudja jól oldani!
Olyan lesz, mint egy simson, vagy Mz acél hengerpersely, alu hűtőfelülettel.
Ezt a széthullás dolgot én boncolgatnám!
Nem mind1,hogy nyakig homokos,olajos,saras kézzel és kalapácssal püföli be a szagember a helyére,vagy előmelegitett fészekbe betolja szép finoman tiszta kézzel és egy pici vékony zsirral megkeni mikor kihult minden.
váá mi? Azaz mondjuk alsó holtponton, jobbra-balra billegtetve a hajtókart, 3mm van a két szélső helyzet között? FEl-le meg érzel mozgást? Hááát ha így van, akkor máris odavan. Igazából ki kéne szedni, megfogni a hajtókart balkézbe, a jobbal tennyérrel pedig ráütni a tetejére, és ha koppan (persze szárazon, olaj nélkül) akkor KO
De ilyen jobbra-balra billegés (nem oldalra elcsúszás, mert azt szabad egy picit, billegés) olyan 1mm a kritikus mlékeim szein. Jó lenne megmutatni valakinek, aki látott már ilyet.
Ezt nevezik cigánymunkának!
Aki perselyez ilyen ehngert elkellene küldeni szibériába szenetlapátolni!
Megkell furtni és vissza kell potolni a bevonatot,nem perselyezhgetni,vagy venni újjat!
Ha nemtellik kenyére nem a kukábol fogok penészes kenyeret gubizni,hanem elmegyek dolgozni.
Ha nemtellik jó hengere nemfogok motorozni,ennyi!
Perselyezni max teleszkopot perselyezik az ember :))))
Vááááá ne mondj ekkora butaságot! Az nem minőségi osztály, hanem az illesztés!
A normált nem jelölik, a lazább a C3, C4, C5 minél nagyobb a szám, annál nagyobb a csapágy "lógása" újonan, hogy pl főtengelynél, mikor melegszik, ne szoruljon meg. Aztán van kisebb illesztési hézagú, C2, C1 ezek szorosabbak, precízebbek! És semmi köze a minőséghez!
Nos a helyzet a következő a hajtókarommal :
Az oldalirányú kotyja olyan 3mm körül van a hajtókar tetejénél mérve.
A fel-le kotyja mikromilliméterben mérhető tehát ahogy én éreztem naon minimális.
Egyébként az én hengerem is nicasilos.. 53500 km-el... És gyári! Persze dugó volt benn pár Meg van egy tartalék hüvelyes hengerem is.
De tudod, ez olyan, hogy megeshet, hogy a te hajtókarod pl az a török vendégmunkás bennfelejtette az edzőbe, és olyan kemény lett, sose kopik el... Szóval ezért nem mondom, hogy egyből csere.
Minőségi osztályra is odafigyeltek vagy csak a méretre?
Nekem a dt.mbe koyo is hulott szét csak úgy, utánna skf asszem C-minőségű, nagyon sokáig bírta
Szóval a csapágyak hajlamosak csak úgy széthullani
Tudod, én hallottam ilyen hamar széthullot SKF-ekről újabban havertől, akinek az apukája autószerelő.. És mikor mondjuk egy kerékcsapágy kiesik autóba pár 100 km alatt... Szóval ott valami nem stimt.. Pláne, hogy nem egy komoly terhelés az neki....
Láttam már elbaszva ilyet igaz ott azért készült az új pesely mert már túljártak a sokadik felújításon.
Míg más megcsinálja magának hüvelyezéssel, és megy vele 20 e -kmt gond nélkül...
asszem te nem tudod miről beszélünk. na szóval az a billegetés nem csúsztatás jobbra ballra hanem más. Hadd ne részletezzem.
Asszem Sintesi se sokre gondolt, az a mikromiliméter nagyon kevés
De csak azért vegye ki a főtengelyt h. kopogtassa.
Á felesleges hússzor szétszedni.
És ne is haragudj, de mit szólnál, ha neked közölnék, hogy 200 Euro a nicasilozás a hengeredre? Mikor a kis Af 1 ha háromszor enynit ér, már jó? Persze + dugattyú... És egy jó gépműhely megtudja jól oldani!
Olyan lesz, mint egy simson, vagy Mz acél hengerpersely, alu hűtőfelülettel.
Nem mind1,hogy nyakig homokos,olajos,saras kézzel és kalapácssal püföli be a szagember a helyére,vagy előmelegitett fészekbe betolja szép finoman tiszta kézzel és egy pici vékony zsirral megkeni mikor kihult minden.
De ilyen jobbra-balra billegés (nem oldalra elcsúszás, mert azt szabad egy picit, billegés) olyan 1mm a kritikus mlékeim szein. Jó lenne megmutatni valakinek, aki látott már ilyet.
Aki perselyez ilyen ehngert elkellene küldeni szibériába szenetlapátolni!
Megkell furtni és vissza kell potolni a bevonatot,nem perselyezhgetni,vagy venni újjat!
Ha nemtellik kenyére nem a kukábol fogok penészes kenyeret gubizni,hanem elmegyek dolgozni.
Ha nemtellik jó hengere nemfogok motorozni,ennyi!
Perselyezni max teleszkopot perselyezik az ember :))))
A normált nem jelölik, a lazább a C3, C4, C5 minél nagyobb a szám, annál nagyobb a csapágy "lógása" újonan, hogy pl főtengelynél, mikor melegszik, ne szoruljon meg. Aztán van kisebb illesztési hézagú, C2, C1 ezek szorosabbak, precízebbek! És semmi köze a minőséghez!
Ésmég én nem érdemlem meg a diplomát
Az oldalirányú kotyja olyan 3mm körül van a hajtókar tetejénél mérve.
A fel-le kotyja mikromilliméterben mérhető tehát ahogy én éreztem naon minimális.
Emberek hajlamosak a túlzásra, lehet volt egy eset azt jólvan
De tudod, ez olyan, hogy megeshet, hogy a te hajtókarod pl az a török vendégmunkás bennfelejtette az edzőbe, és olyan kemény lett, sose kopik el... Szóval ezért nem mondom, hogy egyből csere.
Nekem a dt.mbe koyo is hulott szét csak úgy, utánna skf asszem C-minőségű, nagyon sokáig bírta
Szóval a csapágyak hajlamosak csak úgy széthullani