Most had ne keresem ki mi ír a 125be de a minareli blokkba(50es 10w40 ír a könyv).
Enyémbe ement ami volt itthon olcsó lötty,úgyis majd húzhatom is szét a blokkot télen,addig meg gjó ez,mert váltótengelycsapágyam kottyan.
Kikevertetem 2K festéket,vettem 1k átfesthető kittet ami kisebb idomkarcokhoz jó,meg vetem
különböző méretű csiszoloppairokat,és csiszoloszivacsot,meg tiszitani higitót.
Festésben segit egyik ismerős aki pr kocsit már lefujt,de mocit még nem.
Majd ha elkészül beszámolok róla mit kurtunk el és mi lett jó :)))
Olajpumpán én nemtaláltam jelet de meglesem jobban akkor.
Izzó akkor kap 35/35wattost és a tompitott állandoan fog égni a távolsági meg távolságin,iígy távolságin 2X35 lesz :)
Kábelköteg már majdnem kész,hogy minden emgbizhatóan müködjön,nem veszek 5e ért bontottat az is tény.
Nemlesz nagy durranás a moci de elrohangálni helybe jobb lesz mint 1 simson,nemlesz túl szép de
nemakartam,hogy olyan szakadt legyen mint volt(blokk lötyögött,blokktarót letörve,mindenhol
olaj,viz,stb,kábelkötegbe még volt szallagkábel antenna is)
Szia!
Izzós kérdés...Passzzzzz!
Az olajpumpás dolgot trakee leírta pontosan úgy 20 oldallal ezelőtt.
Nem nagy űgy :a mozgó és az álló részen is van egy pici pötty és azoknak alapjáraton egymás mellé kell esnie!
Sok sikert!
Jól érezted,itt inkább 125-ős gép tulajok vannak,de amiben tudunk ,abban segítünk.
szevasz! Szakmai kérdésekben nem tudok neked választ adni (nem értek hozzá-olajpumpa).
Viszont kérdezném tőled, h hogyan lehet nekiállni az idomfestésnek, milyen alapozó kell hozzá,h ne pattogjon fel a festék stb..
itt mindenkinek 125 van,vagy ennyire leszartok?
tok hány wattos izzót rakjak max bele,meg most arra se,hogy alapjáraton hol kell állni az olajpumpának!
Legalább annyit írjatok,hogy "bakfitty"
Mivel nem ismerem az AF1-t olyan jól, de ha régi RS-ed lenne ott 10.000-ként dugócsere, és már lehetnek főtengelycsapágy gondok. De hajtókar nem valószínű.
Viszont AF1-hez nem tok hozzászólni, meg kell nézned, mert ha valami rossz akkor bizony jó ha kicseréled mert azzal már nem sokat lehet elemenni, elöbb utóbb csere. Beáll a főtengely és el is perecelhetsz, de általába addigra iszonyatosan zörög a motor.
Viszont a te zörgésedet okozhatta a tűgörgőa, ami már azért esett szét mert halálra volt kopva:)
Ne legyél moxmester, ha cserélni kell cseréld most!
Ha széthúzod a blokkot készülj rá h. tömítégarnitúra meg a szimeringek se lesznek olcsók.
múnkába nem sok, egy délután, max 1-nap.
jól van oké . Ma megkérdem az Apriliánál h van-e és ha van ako mennyi, ha nem lesz vagy túl drága ako felhívom a pinkmotors-t. De ha szarok a csapágyak a főtengelynél, ako már télleg szét kell húzni a blokkot meg venni kell egy felújító szettet nem? Megér ez annyi munkát meg pénzt? Mármint lesz érezhetően nagy különbség?
Me most az hót ziher h 20000ezer km van a mociban és a gyári dolgokat szedtem ki belőle. Gyári dugó, gyári gyűrűk stb. Szal most van az őszi nagytakarítás, újítás. Úgy csörgött mint a nyavalyatörés...
Isten mencs h. madárnak nézzelek
Biztos h. a pinkmotor nem forgalmaz hozzá tűgörgőt? Az h. nem küldtek nem jelenti azt h. nincs .
De a prox márkában is vannak tűgörgők.
Nem kell levenni a lendkereket hanem csak a deknit, és megmozgatod a lendkereket oldalirányba, mivel az fixen van rögzítva a főtengely végére átveszi az esetleges csapágy okozta lógást.
af1-50 olajpumpa beállításról valaki adna adatokat?
alapjáraton alaphelyzetbe kell lenni,vagy előkell feszíteni a bowdennal?
Légszürőt hol lenne érdemes nézni?(valami állat sima háztartáasi szivacsot vágott bele)
Hétfőn rákérdek a Pinknél de 1db szürőért elég macera postázni....
Épülget a gépem,már majdnem kész a kábelköteg is amit gyártok hozzá.
Kértem kölcsön kompresszort,azt festem is az idomokat.
Meg fesz szabot kellene még építenem...
Gyárilag ezeken volt kormányzár?Mert nincs gyári gyujtáskapcsolóm.
Úgy oldom meg majd,hogy lesz egy rellé és ha nemkap áramot a "stop" kábelt testre huzza alapállásában,és ha ráadom a gyújtást kapcsol a rellé és akkor elengedi testről.
öö igen én írtam rosszul. 1 dugó + 2 gyűrű + 1 csapszeg + zéger gyűrű. A Pinkmotors-tól rendeltem a dugó szettet és nem küldtek hozzá, bár ehhez szentem se szoktak. Vaterán láttam felújító szettet 16ért... De ma kaptam egy jó 5letet a szerelő haveromtól h menjek el az Aprilia márkakereskedésbe és kérdezzem meg ott. Azt tudom h régit nem szabad beletenni azé ennyire madárnak ne nézzé . Am köx a segítséget meg nézem h miújság van a főtengellyel meg a csapágyakkal. De a lendkereket ahhoz le kell szedni nem?
Tehát. A rúd a csapszeg. A két egyforma valami a zégergyűrű. Meg van a két gyűrű ami a a dugóra megy. Meg még ehez kellene a tűgörgő. Szerintem szólj ahonnan rendelted és küldenek eggyet.
Ha a csillapításoddal van gond akkor ha nagyon erősen lenyomod a hátulját akkor nem áll egyből vissza rendesen, hanem elkezd fel-le ringatózni és csak sokára áll vissza, akkor fel lehet újítatni. Vannak erre szakosodott emberkék(keresd a Google-ba)
Esetleg nem deformálódott a lengőkar a a balesetnél,? esetleg a lengőkar vázba való befogatásánál meszorult, és emiatt van keményebb rugózásod.
Egy kérdés: Behalt a központi rugós tagom?
Tünet: Igazából nem tudom előtte mennyire rázott, de most, hogy megyek a baleset után, hát úgy érzem túlságosan pattog a segge, bár lehet, csak azért, mert kicsit még fáj minden bukkanó, de ki tudja. Előtte nem nagyon nyomkodtam kézzel, de most nézegettem és kemény nagyon. A visszaúton nem érzek semmi csilapító erőt, nem lenne benne olaj? Szóval olyan pattogós, csak úgy repkedek az úton, bár tény, hogy elég szar az út is, de néha egy egy nagyobb zuttynál még a fordulaszám is egy pillanatra nő, gondolom egy csekély időre megszűnik a kerék kapcsolata az úttal. ...vagy ez ilyen is volt és kell lennie, csak amíg nem fájt a hátam nem tűnt fel? Ilyesmit hol lehet olcsón beszerezni, mert gyárira nekem 50 ropi körül mondtak? ...gondolom bontottat nem érdemes, mert ki tudja meddig jó.
Látom te is rengeteget konyítassz hozzá.
A dugattyúszett tartalma egy dugó 2 gyűrű 2 biztosító gyűrű és a csapszeg.
A hajtókar felújító szett tartalma a hajtókar alsó és felső csapszeggel és tűgőrgőkkel.
Pikmotors-t próbáld meg felhívni, nekik sok mindenük van.Próbálkozz még SKF csapágyboltban.
Ha sehol semmi akkor vegyél hajtókar szettet, használtat eszedbe ne jusson belerakni, csak újat, és cseréld ki mindenképp, használt tűgörgőt új dugóhoz nem szokás betenni, mert majd 5000km után lehet szétszedni mert zörög.
A hajtókar fel-le kotyog akkor fel kell újítatni, oldalra lehet lógása, de nem túl sok.
Ja ellenőrizd akkor már a főtengelycsapágyakat is, ha mozozg a lendkerekednél érezhető kotyogás van akkor azt is cseréld.
Mivel ez egy Af1 es fórum gondoltam tudtok rajtam segíteni ezért hozzátok fordulok a mult hónapban megfektettem a mocit :( (eléggé csúszik az olajfolt) és eltört a jobb oldali "kormánykiflit" lefogató aluelem ha tud valaki akkor megköszönném ha szólna !
üdv.:Norby
Ciao
De nekem nem küldtek tűgörgőt és ez az aggasztó! A régi meg szét hullott. A csomagba volt a dugó + 2 gyűrű + 2 csapszeg + meg az a rúd nem tom má h hívják Kösz a választ
Azt úgy szokták hogy a dugóval eggyüt küldenek tűgörgőt, csapszeget, és zégergyűrűt. A főtengelyt úgy tudod megnézni, hogy teljesen, felhúzod a felső állásba, majd megtámasztod hogy ne tudjon mozdulni, majd pedig függőleges irányba elkezded mozgatni. Lehet hogy oldalirányba mozog, de az nem baj, csak az a lényeg hogy fel le ne kotyogjon.
Enyémbe ement ami volt itthon olcsó lötty,úgyis majd húzhatom is szét a blokkot télen,addig meg gjó ez,mert váltótengelycsapágyam kottyan.