Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálam is ugyanez történt, csak én ultrás meleg vízbe akartam kimosni és szétmállott . Nekem is ki lett vágva egy nagyobb darabból és csókolom.
Helló újra!
Nagy kihagyás után. A mocit most dúgó-gyűrűzöm. Tegnap jött meg a vadi új Vertex dugó hozzá 24ért postával 1ütt. Nos az egyik kérdésem az lenne hogy, hogyan tudom megnézni megvizsgálni a főtengelyt h jó-e? A másik meg h nekem ahogy kiszedtem a régi dugót a felső tűgörgő darabokra hullot magyarul kuka. És hol tok olyat venni mert legalább 15 céget hívtam fel itt a körzetünkbe és semmi. Vagy netán felújítő szettet kell vegyek?!
trakee várok a segítségedre (vagy akárkiére aki tud mondani okosat) ha már MSNre nem járkálsz fel oan sűrűn.. Köcce
Megerősítem, nekem is egy nagy táblából van kivágva.

M.
People!
Talán itt olvastam valaha, hogy légszűrőbetét akármilyen jó bele, csak méretre kell vágni. Megerősítést kérek!
Kimostam benyában a betétet erre meg szétmállott. Meg nőtt egy luk a közepére Gondolom a kor megviselte.
Holnap irány Bp., a motoros demonstrációra, egész szép kis csapat lesz. Jön velünk egy Derbis gyerek egy chopper megy egy rakat nagyvas. Nagykanizsáról társulhattok, ha gondoljátok.
...gondolom mivel keveri a keveréket, így több benyához több olaj kell, hogy meglegyen az arány, ezért írtam.
...bár nem tudom, de gondolom a karbiban áll be a végleges arány, ami persze összefüggésben van a pumpa beállításától, legalábbis nekem így lenne logikus.
M.
Azért vigyázz vele ne motorfakezz
szia olyan 300 körul... de már csapatom neki picit had szokja... meg ugy lett hónolva h ne nagyon kelljen járatni...
Szevasz Joci! Hány km-nél jár az új henger?
musza lehet h én mentem...
Tökéletesen jó! NEhogy vegyél használt nicasilosat! Az új drága, azt nemérdemes, a használt meg zsákbamacska, és nem sokkal jobb úgyse! Fúrasd meg ezt, és tegyél bele új dugót, ennyi!
Szertintetek hogyan lehet kevesebb fogyasztást kihozni a gépből? Nekem 6000-nél változik a motor hangja és kezd el húzni. Ilyenkor éri el a rezo az optimális frekvenciát Mert akkor 6 felett érdemesebb vele közlekedni 100-110 tempoban mint 90el(5500).
Az olaj szerintem nincs összefüggésben a fogyasztással mármint a beállításával. Mert az olajat a szivattyú bovdenjén állítom a benzint meg a tűvel a karbiban. De ha nem így van javítsatok ki.
Sziasztok!
Szerintetek jó a perselyes henger vagy sz@r?Mert olyanokat hallotam ,hogy nem bir sokat...
Vegyek használt nicasilos hengert vagy szerintetek ez is jó?
Én ugy vagyok vele ezt megfuratom és tökéletesen jó lesz!Nem 1 embernek perselyes....
Szerintetek?
Köszi!
Üdv:Gergö
...nekem olyan 7 max 800-at megy el, pedig szerintem nekem kevesebbet eszik. (4-5 liter)

M.
Én nemrég számolgattam... ha a számlálóm jó márpedig nem tudok róla ha az rossz akkor 1liter olajjal több mint 1000km-t elment a motor. (eddig még nem szorult meg pedig elég régóta van ezzel a beállítással)
Szia!
Nincs sajna, csak ford szám spirál.
Üdv! Nekem km/h spirál kéne!Van?
Értem, köszönöm, akkor nem rettegek tovább, mert ez csörög és gázelvételkor, mikor tehermentesedik.

A szerelőbácsi pedig oda rakta annó (legleljebb), azt raktam most vissza középre. Nálam mindössze 3 állása van, alul, közép, felül. Most így jól megy, csak láthatólag jóval trutyisabb lett a kipuff, szóval arra a problémára orvosság volt, hogy leljebb rakta, de viszont az okozta a döglött csiga stílust. Most jól megy, de trutyis, de nem baj, mert inkább csöpögjön orrán-száján az olaj, de menjen jobban. :)

M.

..lehet, hogy ezek után megnézem a legfelső állásban mit csinál, de az már lehet, hogy sok lesz.
Az alsó tűgörgő gázadáskor morog, és terhelés alatt! És egyre hangosabban, de mindez ilyen pár 100 km alatt, az hamar feltűnik! És már egy jóideje panaszkodsz a hangra, nemhiszem, hogy az!

A tűdologban pedig! Leglejjebb, tehát hogy legkevesebbet kapja a motor semmiképpen ne legyen! Mert hiába tűnik úgy jónak, a szerelők is félnek tőle, hogy attól megragadhat! Igazából azt úgy jó belőni, hogy mikor fullad már középtartományban, onnan 1 el lejjebb ereszted! Lehet, hogy így többet eszik, de ugye ez nem a takarékosságról szól... Azt a motort CG 125-ös Hondának hívják...
Na most, hogy középen van a zéger jobban bírja az 5000 körüli fordulatokat is, szóval általánosságban is jobban megy...viszont jóval trutyisabb is lett a kipuff, csöpög orrán-száján, de le van tojva én vissza nem rakom, mert most sokkal jobban megy. :)

M.
Én is remélem, hogy valami más zörög, csak már rengetegszer körbenéztem és nem találtam semmit, a kipuffot is leszedtem, megráztam, de semmi. Na mind1 reménykedem, hogy semmi komoly, a csapszeget most cseréltem a dugóval, az nem lehet, az alsó tűgörgő viszont maradt a régi, remélem nem az, bár nem tudom az hogyan szól, mikor szar.

M.
sajna rossz a munkahenger.
hello!
Nekem a kuplungbowden, a két tükör kellene.
Írd meg mennyi lenne a kettő, a bowden sürgős lenne.
első fékmunkahenger fékkarral mennyi?
Sziasztok!
50ccm Af1 alkatrészei eladóak!
Írjatok, ha kell valami!
kalmikov@freemail.hu