Csilingelésre!Haverom simoja(jó tom h az csak egy simo nem af1 de lehet itt is ilyesmi gond) csilingelt sokáig....nagyon félt motorra ülni neh baja legyen meg ilyenek és kiderült h lógott a kipuffnál valami lemez és az adta ki a hangot!Szoval nézz küröl de am ha csapszeges lenne akkor nem csilingelne hanem hangosan csörögne!
Igen, tudom, hogy igaza van, csak nehéz megállni. Főleg itt a városban, ahol huzatni kéne rendesen, hogy haladjon az ember. De azért nem húzom ám neki ennyire, most jódabarig nem megyek 100 fölé, csak már nagyon kiváncsi voltam, hogy megy-e végre rendesen, rendben van-e a gép. Most, hogy látom igen, már menne rendesen nem nagyon fogom neki tépni. ...de az erőlködéshatár az nálam 5-6000 körül van az a baj.
...majd még a powerrel kisérletezgetem kicsit később mert az még mindig vagy 1000-rel feljebb nyit,mint kéne. De most legalább 500 kilóméterig visszafogom magam.
Egyébként nem veszem csesztetésnek, sőt igazatok van, csak annyira vérszegény ott lent, hogy nem bírom megállni, hogy ne húzzak oda neki.
Igaza van ám Labikának.... Mert ha nem is ragad meg, a jól bejáratott motor tovább megy, és erősebb! De a legfontosabb, hogy a motor erőlködés nélkül menjen! Mondjuk én a 140 -et nem feszegetném....
Okok én nem okoskodni akartam bocsi csak már eddig is olvastam h h mentél vele és !szerintem! sok egy kicsit! de azért remélem jó lesz és nem lesz vele gondod!
:):) ...nem is rossz, új bejáratás, addig huzatjuk míg meg nem ragad! Ez tetszik!
Egyébkén 5000-ren nagyon döglött, alig megy és a hangja is haldoklós, 6000 alatt szerintem /legalábbis az én mocim ezzel a kis 24-es karbival/ csak szenved és erőlködik. Olyan 6000 körül kéne mennem vele, csak ez nem mindig sikerül. ...de azért igyekszem. Egyébként a dugón elvben van teflonbevonat, így elvben csak kicsit kell bejáratni. ...de igyekszem majd visszafogni magam.
Vigyázz.....nagyon hajtod a gépet járatósan....a járatást ne ugy képzeld el h addig huzhatod h ne ragadjon meg.....igy te nagyon sok km-t vesztesz az időtartamból, erőből.....kíméljed amennyire csak lehet inkább olyan 5 ezres fordulaton menj vele MAX!Ez csak egy jótanács te dolgod h mit csinálsz de igy csak magad alatt vágod a fát!
Freewind. Igen, 6000 fölé nem kellett pörgetni sosem. ...mondjuk a sok szerpentinen amúgy sem lehet száguldozni, de azért király volt, hogy volt a seggem alatt erő meg tartalék, pedig még az asszony is mögöttem ült. Néha mikor odatéptem, hogy gyorsan megelőzzünk a 10%-os emelkedőn előttünk poroszkáló robogósokat (nem akartam, hogy az életükben először robizó turisták előttünk essenek pofára, mi meg keresztül rajtuk) miközben jöttek szemből, háááát meglódult keményen.
Na annyit én biztos nem tudok kivárni. :) Az első 100 kméteren tudtam 6000 körül tartani a fordulatot, most már inkább 7-ig húzom...sőőőt néha tovább is. A tű feljebbrakása bevált, legalul volt, most középre raktam. Nem mondom, hogy észveszejtően, de 140-ig gyorsult, ott kezdett el jobban erősödni, szóval onnan már biztosan gyorsult volna tovább is, de mégse mehetek max sebességel egy bejáratós mocival. Szóval ez volt a hiba.
...mondjuk még mindig úgy tűnik, mintha 9 felé nyitna a power?!...tekerjek megint 4 kattanást? Vagy lehet, hogy az egészet a sportkipuff bas
sza el, mert a legnagyobb rugást mindig 10,5-nél hozta. (most nem próbáltam, de gondolom most is)
...a csörgés-csilingelés viszont továbbra is hallható. Mi lehet még, mert csapszeg és felső tűgörgő nem. Lehet az alsó? ...ugye nem.
Sziasztok
Sikerül elérnem, hogy kikeljen cserélnem a dugóm meg a hajtókarom plusz csapágyak meg egyéb pár dolgot a motorban, de mázlimra a henger fala nem sérűlt. Azt szeretném megkérdezni, hogyan kell ezután bejáratni majd a masinát. Márt mindenem meg van hozzá márt csak össze kell rakni. Ami hamarosan meg is lesz, csak most lesz pár vizsgám.
Segítségetek előre is köszönöm.
ok azt megtudtam csinálni,lelkes villanyszerelő tulajdona lehetett a moci mert nics benne csavar csak kötegelő jó lett a világítás,a féklámpa és ki tudtam venni a kuplungbovdent az első dugó kitekerése után de nem lehet látni semmit mert a kuplunházban feljebb van ahová be kell akasztani mit csináljak vele le kéne belőle egy -két centit vágni és új diót tenni rá halehet ilyet.
szóval ami még gond maradt :kuplungbowden,tükrök,és a műszerfalban a high b és a low b feliratú visszajelző ha jól sejtem ezek a tompitott ill a refi visszajelzői.
A sztendernek van visszajelzője?
Szia!
Nézd meg az izzót és a foglalatát,mert lehet csak kontakt hiba.
Melyik féknél nem világit?
Az első féklámpakapcsoló(az első fékkarnál)cseréjét 500 ft-ból,míg a hátsó féklámpakapcsoló cseréjét 5-6000ft-ból úszod meg.
Még széP! Sőőőt inkább többet! Igazából olyan 1500 -2000 km körül járatódik be teljesen! ÉS a dugó a legkényesebb! Ha csak hajtókart cseréltél volna, azt járatni se kell! De a dugónak be kell kopni! Szépen, egyenletesen emeld a fordulatot, és a terhelést, és sose erőlködjön a motor, inkább lelkesen forogjon!
Egyébként ha ez aprilia, akkor különösen hallgatózz, nehogy olyan 1000-1500 km körül, mikorra összekopik, a hajtókarcsapágy is elkopjon! Hallgasd, ha elkezd hangos lenni, mielöbb cserélni kell, nehogy feldolgozza, és hazavágja a dugót, hengert!
Egyiksem! Neked egy Aprilia AF 1 Projekt 108 -asod van, ez (szerintem a matrica ellenére 125 ös, jól érzem?) "86-"88 között gyártották, 16" os kerekekkel, hagyományos teleszkóppal.
Akkor adok neki. :) ...na igen, de régen a 39-es hátsó kerékkel 80--160-ra felment végig hatodikban!
Kipuffszelep! Nekem régen olyan 8500 körül nyitott. Most kitekertem 4 kattanásnyit a csavaron, de még nem nagyon pörgetem, szóval nem igazán tudom hol fog nyitni. Tudom, hogy ez a rugós történet nem nagyon pontos, de kb 1 kattanás mennyit számíthat szerinted? /valahova 7500-8000 közé szeretném levinni/
...igen lehet, hogy hiba volt Korfun egy 650-es géppel motorozni egy egész nap, így ez már kevésnek tűnik. /bár az is csak valami 48 ló volt/
Sajnos azzal nem tudok szolgálni!Egyéb?
Helló