Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz!

Úgy, hogy megtanulsz rendesen bowdentforrasztani! Készítesz tökéletes véget rá.... De ezen nem szabad megtanulni...
Szevasz!

A tű a középtartomány beli keverékbe szól bele, nyugodtan feljebbteheted, hogy kipróbáld!
Azmeg, hogy 6.-ban nem forog le, egy dolod! Nekem se nyitotta ki sose a kipuffszelepet ott, csak ha kihuzattam elötte.... Meg tudod, akármit művelsz vele, ez marad egy 125-ös... csodát ne várj!
Halihóóó!

No tegnap éjjel hazafelé jövet azért kicsit odahúztam hatodikban, mert kiváncsi voltam, akkor most lánckerék csere után mi is a helyzet. /persze azért óvatosan mert ugye kb 100 km van a dugóban/
Nos kicsit javult a dolog, de továbbra sem kóser. Eddig ugye 100 fölé nem ment hatodikban /16-os lánckerékkel/ most 120 a vége a hatodiknak. /14-es lánckerék/ Ez azért karcsú. /gondolom 4-5 ben menne jobban is, de nem az a cél, hogy szétpörögjön/

Na most két dolog lehet:

* Ennyire számít, hogy hátul 3 foggal kisebb. /39 foggal 160-ig ment, most meg 36 fog van/, de valahogy ebben nem hiszek.

* Valami egyéb nyavaja van.
Pl annó mikor gyárira lett véve az áttétel, a szerelő egyel arrébb rakta a karbiban a tűt is, hátha akkor nem csöpög annyira a kipuff. -gondolom a kevesebb benya irányába. Lehetséges, hogy ez lenne a probléma oka? Vagy ez ennyire nem számít? Ha feljebb veszem a tűt, hogy többet kapjon nem kéne a levegőcsavart is állítanom, mert most jónak tűnik a gyertyakép.

Köszönöm, üdv: M.
Azért kell mert a kuplungkarnál már a csavart is ki kelliktatni ahoz hogy kiemeljen.
de úgy jól kiemel talán nem tárcsa...A simson bowdent hogyan kelll beleaplikálni?
Szevasz!

Kezdjük ott, miért kell cserélni a klungbowdened? Mert az újonan nem két fillér... Ha mégis komplett csere kell, akkor a celldömölkieket ajánlom.
Viszont ha csak a bele van oda, akkor pl simson első fékbowden belét érdemes beletenni... Persze nem kókányolva, renesen!
Az elektronika... Hááát nehéz ügy... Nézd át alaposan...
szia!ha érdekel akkor nekem van eladó 1pár visszapillantótükröm bontásból. vegyél fel msnre:patvaros87@freemail.hu
Hello mindenkinek,nemsoká jön a kuplungműtét,de mekkora egy af1 bowden hossza illetve ti honnan szerzitek be? Kéne még egy pár tükör is majd ha van valakinek.Kezdek rájönni mekkora sztár voltam ,hogy megvettem az AF1 -et! Szóval RAPO mondd meg nekem hogy mi lehet a baj ha nincs féklámpa de helyzetjelző van hol van a "fékgomba"és nincsen csak távolsági fényszóró... nem megy a fényváltás sem.
Nem is tudom lassan már Af1 szerelő leszek de tetszik!
tudtok feltenni fotót a spoyler felfogatásáról ?
Mára ennyi fért bele a kérdéseim sorába de ha addig élek is jó lesz az Af1!
Üdv mindenkinek! Eladó egy Aprilia AF1 Futura 50-es sportmotor! Ha érdekel vkit az írjon itt vagy vegyen fel msn-re! Címem: djtottiii@hotmail.com
sziasztok....

valakinek van eladóban visszapillanto tükre (1pár) akinek van az vegyen fel msn-re köszi
Ha tennél fel képet a motorról, egy pillanat alatt kiderülne, miféle... Amúgy az Af-1 -et nem lehet RS nek nézni, mert félkarú hátul a lengővilla... Kivéve, ha valaki kicserélte, de nem jellemző...
Sportpro nem prosport! am af1ed van
Nagyon kössz a rengeteg segítséget,biztos ha nem muszály nem veszem la a dekilit de a szerelésről a képeket megosztom majd veletek,mert tulajdonképpen nem udom beazonosítani a motort,hogy af1 ,af1 futura vagy prosport,vagy rs125....
De ami a lényeg sok meló lesz még vele mert nincs távolsági vény féklámpa sem jó és a többi hibáról tudtok.Valami lelkes villanyszerelőé lehetett mert minden kábelkötegelővel lett felfogatva pl.az idomok a fényváltókapcsoló stb.
Kedden rakok fel képeket egy csatlakozórol ami az ülés alatt üresen lóg belőle egy kék és egy barna vezeték jön ki lövésem sincs hová való...
Azt eddig is sejtettem ,hogy amotoros társadalom összetartó de ennyire azt nem tudtam !
Köszönöm a szerelési tippeket!
Szevasz!

Látom már válaszoltak, de azért lenne hozzáfűzni valóm... Először is tuti, hogy nem kell levenni adelit! Ellenben nem mindegy, milyen RS! A régebbinél még ROTAX 123 -as a blokk, a képedből ítélve a tied is ilyen. Az újabb 122-es. A különbség csak annyi, hogy hol megy be a bowden, és ebből fakadóan merre van az a plussz luk, ami neked a kép bal oldalán, látom a fekete zárócsavart már levetted...
Szóval a cserénél fenn a kuplungkarnál visszacsavarod a finomállító csavart teljesen, hogy teljesen laza legyen, és szépen kiakasztod a csavarból, és a tartókonzolból a bowdent! Lehet, hogy kicsit feszíteni kell, kézzel ilyenkor megfogod a bowdenházat, és úzod, így kissé kiemeled a kuplungot, és kiakasztható a bowden. Ha ez megvan, lenn a blokknál a bowdenházat kihúzod a blokkból, csupán a gumigyűrűk nem engedik kijönni, nem kell megijedni, finom erőszakot kell alkalmazni, akár egy fogóval. Viszont ha fogózol, akkor a pofák alá tegyél rongyot, és bugyoláld be a fogót, sehol ne sértsd meg a motort vele... Ha kihúztad a házat, akkor egyszerűen felhúzod a házát, és kicsit betolva a belsejét, a kuplungkörön kifele mozgatva kiakad. Visszaszerelésnél kisujjal segíthetsz visszakasztani! Amúgy ugyan így...
Látom sneki nemtud válaszolni,felteszem újból!

af1-50 -n nincs távolsági csak tompitott?
Max hány wattos égőt bírhat ki a foncsor meg az elektromos rendszer?
Ha már úgyis kell lámpafoglalatot gyártanom ami nem kokányolt,mert kokány van benne.
enged ki belőle az a fékolajat és akkor nincs probléma
szerintem próbáld meg valami gyengébb fékolajal
vagy a fékpedálnál a csavaron álítani
Figyeld meg,hogy hol van elvezetve a bovden és az újat ott fűzd be!
Hát ezzel elkéstem
Akkor le kell szedned a bal oldalidomot, le kell engedni az olajat, kiaskasztod fönt a bovdent, a dekniből kihúzod a bovden burkolatát, deknit leszeded(az olajpumpa maradhat a dekniben), kiakasztod a bovdent, be az új és fodított sorrendben rakod össze. Tömítésre vigyázz! Ha visszafelé nem akar visszamenni a dekni akkor ne erőltesd, ez lehet attól hogy nem megfelelő szögben áll az olajpumpa fogaskereke.
Nincs!
A rugó szorítja össze a két felületet amiből az egyik talán gumi!
A ROTAx 122-t nem ismerem,de a 123-as nál nem nagy ügy az sem.
Először meglazítod a kuplungkarnál lévő spanoló csavart,majd kiakasztod a a bovden dióját a karból.Az AF1- en még a szivató kart tartó csavart is meg kell lazítani,hogy kiférjen.
A blokknál így már feljebb tudod húzni a bovden bevezetésénél lévő fém "csövet" és ha mákod van, akkor a műanyag csavarok furatán belátva ki tudod akasztani a blokk felőli végét is,de ha nem ,akkor kapd le a bal deklit ami a km. spirál és a sebváltórudazat lekötése+olaj leeresztés után már kifér a váztól.
Így tisztábban látod,hogy mit csinálsz!
Sok sikert!
Kösuűzi megnézem igen van kér csillagfejű csavar a csapon,de semmi tömítés nincs?
a kuplungházon csak ezek acsavarok vanak!
Hali! A dekniden feljebb nincs még egy lyuk jól sejtem(olyan mint a másik kettő ugyan olyan műanyag csavarokkal)?
Szia!
A téli leállás után nekem is csöpögött a benzincsap,nem nagy ügy megoldani! (ha olyan mint az AF1)
Két pici csavar fogja össze,amit kivéve lejön a csap karja és az azt leszórító rugó,ami tulajdonképpen egy hullámos alátét!
Ennek a hulámos alátétnek az iveit egy picit jobban meghajtod egy fogóval és már erősebben fogja összeszorítani a két felületet és nem fog csöpögni a benya!
Sziasztok!
Segítség kellene hogyan lehet kuplungbowdent cserélni aprilia rs 125 ben, de gondolom a futura ,és az af1 ben is ugyanaz a menete.A másik benzincsap is csöpög ,mit lehet vele tenni csere vagy lehet tömítést is cserélni benne?
nekem van!
vegyél föl msn-re !
csababoy0@t-online.hu