Blokkot összedobtam új szimeringekkel meg O gyürükkel de úgynézki pár km t fog elmenni a vizpumpa,mert a tengelye már javíthatatlanul szar :(
Vázon is a hegesztések készek,telószár is már majnbdem kiegyengetve,még pici van benne.
Karbit is elkezdtem rendberakni.
Beleraktam a belevaló gyertyát is a blokkba.
Váz félig lefestve már,matt feketére.
Voltam kikevertetni ferrári piros szint 2K festéket idomokhoz.
Ha valakinek van af1 50 hez a következő keresen már meg:
-vizpumpatengely
-egy csíkos hátsó lámpa
-gyujtáskapcsoló
-km/h bowden és a mechanikus "jeladó"keérk a elsőtengelyhez.
-első üllésem se gyári,de mivel látam elég sok fajta idomot nemtom melyik véjáraté kellene
-2 oldali fekete kis idom darab
Gyárilag ezeken nincs távolsági,vagy annyira elvan enyém kokányolva?
Simsonon is van távolsági meg tompitott...
Sziasztok!
Segítsetek nekem!
A hátsó fékem naon harap szal nemtudom jól adagolni hamar blokkol!
Ezzel mit tudok kezdeni h adagolhatóbb legyen?
Elöre is köszi!
Gergö
...akkor talán mégsem véletlen. :)
Gondolkodom, bár 28-ast jóval olcsóbban vehettem volna... akkor még azt gondoltam kell nagy kraft nem számít a benya+az olaj. :) ...most meg úgy vagyok jó nekem a 4-5 literes fogyasztás inkább. Na majd még töprengek, bár most inkább lóvé kéne jobban.
Én felszúrattam a hátsó rugót , vettem hozzá mindenféle gyürűs izéket , aztán a sámán meg is csinálta de olyan kemény lett ,hogy szögvassal is kiékelhettem volna ...
10 mátyásért kaptam bontóból egy teljesen jót . Ebben gondolkodj szerintem .
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy a hátsó rugostagot fel lehet valahogy újitani? sürübb olajjal feltölteni? vagy gyárilag úgy rakták össze hogy szétszedhetetlen?
Kösz ícsí. Akkor veszek gyárit mert azzal csak 5500-5600. Sajnos aktuális lett egy lánckerék csere mert reggel mentem volna suliba vele, és körbefordult a tengelyen. Remélem hogy az új lánckerék megoldja a problémát és nem kell tengelyt cserélni.
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem hogy ha 7200nál kapcsol be a power és 8000nél visszafullad akkor az lehet az aksi hibája?Mondjuk hogy nincs benne elég kraft...A lámpa világított vmennyire de az önindítöt nem forgatja meg...Lehet összefüggés?
Én 16.500-ért vettem csetényben a beszívócsonkkal együtt. Ennyiért gondoltam eladni is, mert elég nekem ez a 24-es. ...bár a 28-ason még gondolkodom esetleg.
Blokkot összedobtam új szimeringekkel meg O gyürükkel de úgynézki pár km t fog elmenni a vizpumpa,mert a tengelye már javíthatatlanul szar :(
Vázon is a hegesztések készek,telószár is már majnbdem kiegyengetve,még pici van benne.
Karbit is elkezdtem rendberakni.
Beleraktam a belevaló gyertyát is a blokkba.
Váz félig lefestve már,matt feketére.
Voltam kikevertetni ferrári piros szint 2K festéket idomokhoz.
Ha valakinek van af1 50 hez a következő keresen már meg:
-vizpumpatengely
-egy csíkos hátsó lámpa
-gyujtáskapcsoló
-km/h bowden és a mechanikus "jeladó"keérk a elsőtengelyhez.
-első üllésem se gyári,de mivel látam elég sok fajta idomot nemtom melyik véjáraté kellene
-2 oldali fekete kis idom darab
Gyárilag ezeken nincs távolsági,vagy annyira elvan enyém kokányolva?
Simsonon is van távolsági meg tompitott...