Na ma újból motorral jöttem dolgozni! Igaz oldalidom, index +első lámpa nincs rajta, merthát a fényező csak a jövő hétre lesz meg. :)
Szóval 1000 pénzért visszahajtogatták a lábtartó háromszög füleit és a műszerfal tartó konzolt, így már szinte minden a régi.
* Ami sajnos feltűnt, hogy a nemrég megragasztott tank sajna megint ereszt, gondolom amikor kapta a pofont megzakkant kicsit a ragasztás.
* A pofon óta sajnos a kipuff is ereszt a kúpos illesztésnél, füst nem látszik, szóval nem lehet nagy a rés, de a kipuffcsövön végigfolyik az olaj /látható hála annak, hogy nincs rajta az oldala/ meg egy kicsit összefröcskölte a blokkot, közbetlenül a henger alatt. Mivel a bordám hasogat, így nem erőltettem a rugók le -fel rakását /néha egy pohár vizet is nehéz felemelni :)/, de látszólag jól a helyén van. Ahol tudtam nyomattam rá kívölről hengerfejtömítő pasztát, de nem hatja meg, úgy látom a rugótartó csavar mögött ereszt, oda meg pont nem tudok kenni. /vagy csak ott gyűlt össze az olaj/ ...de majd ha rajta az oldala nem fog látszani. :)
* A csörgö-csilingelő hangot most is hallom néha. Ezek szerint nem csapszeg és felső tűgörgő volt az oka. Mi lehet még? Alsó tűgörgő? vagy egyéb?
* A bontott gyújtáskapcsolót is beraktam, de kicsit más, mint a régi. Erőteljesen kattan bekapcsolásnál /ez mondjuk tetszik, hogy határozottabb/ a kormányzár sem úgy van, hogy végig le kell nyomni és elfordítani, hanem lenyomni felengendi és elfordítani. Kicsit rövidebb is, mint a régi és csak 4 szál drót jött belőle nem hat, mint a régiből, de beüzemeltem végül is.
* Érdekes dolog ez az áttétel. A fordulat alapján észre se venni, hogy a hátsó fogaskerék 3 foggal kissebb, mint a régi (a régi rövid áttételnél, ahol 39 volt), mert pont annyit pörög, így, hogy csak az elsőt cseréltem vissza a kisebb 14-esre a 16-ról. Fura, ennyire kicsit számít csak a hátsó? /merthogy 80-nál 6000-et pörög a 14/36-al, de ennyit pörgött annó a 14/39-nél is/ ...ugyanakkor erőben érezni, mert a 14/39-el azért érezhetően ugrott 80-nál 6000-ről, most meg annyira nem kapkod, pedig ugyan az a fordulat. ...nagyobb sebesség és fordulatnál most nem próbáltam. ..elvégre bejáratós.
jahh értem már mit kérdeztél, takarítsd ki bár nemhiszem h az a baj, bowden nem e szakadt el, ha ezek közül mind jó akkor széthúzod a behúzómágnes csatlakozóját és az aksi 2 pólusához érintsd a 2 vezetéket, ha behúzza a szelepet akkor a power elektronikád halt meg vagy esetleg érintkezés gond(szakadás vagy kitudja).
Hol lehet venni új karbit ? Meg hoy mennyibe kerülne? K.be.aszott drága , vagy "vegyél inkább másikmotort" drága?
Szal kééne egy lezsírozott jó karbi , mert ez töb sebből vérzik :D
Milyen karbit használtok ajánlotok?
Az a baj hogy a villa leugrott a tartóról és alul eltörte az ütközőt(tudod ami a kormány elforditását állítja meg)Az elején óra meg lámpa meg az első idom tört szarrá.Ahibás nem én voltam egy autós szemből befordult elém és már nem tudtam kikerülni sem megállni...oldalba találtam és viszonylag szépet estem..50-60körül mentem..
Nos ha egyáltalán tudnak hozzá alkatrészt szerezni, szerintem a teleszkópszár darabja többe kerül, mintha vennél egy használt, jó állapotú ilyen motort...
Kérdés, ki volt a hibás... Ha a másik, szerintem jobban jársz, ha jó magas árat próbálsz behajtani a biztosítótól, totálkárra veteted, veszel egy másikat, eztmeg megtartod alkatrésznek...
Persze, ha csak idomsérült, csúszott, az más dolog...
Sajnos nekem volt egy csunyább balesetem a kicsimmel,de igazából az eleje sérült eléggé.Kérdésem az lenne hogy szerintetek melyik szervízbe érdemes megcsináltatni Budapesten,és lehet-e még gyári alkatrészeket szerezni(nem bontottat)?
Üdv,és elöre is köszi.
Szóval 1000 pénzért visszahajtogatták a lábtartó háromszög füleit és a műszerfal tartó konzolt, így már szinte minden a régi.
* Ami sajnos feltűnt, hogy a nemrég megragasztott tank sajna megint ereszt, gondolom amikor kapta a pofont megzakkant kicsit a ragasztás.
* A pofon óta sajnos a kipuff is ereszt a kúpos illesztésnél, füst nem látszik, szóval nem lehet nagy a rés, de a kipuffcsövön végigfolyik az olaj /látható hála annak, hogy nincs rajta az oldala/ meg egy kicsit összefröcskölte a blokkot, közbetlenül a henger alatt. Mivel a bordám hasogat, így nem erőltettem a rugók le -fel rakását /néha egy pohár vizet is nehéz felemelni :)/, de látszólag jól a helyén van. Ahol tudtam nyomattam rá kívölről hengerfejtömítő pasztát, de nem hatja meg, úgy látom a rugótartó csavar mögött ereszt, oda meg pont nem tudok kenni. /vagy csak ott gyűlt össze az olaj/ ...de majd ha rajta az oldala nem fog látszani. :)
* A csörgö-csilingelő hangot most is hallom néha. Ezek szerint nem csapszeg és felső tűgörgő volt az oka. Mi lehet még? Alsó tűgörgő? vagy egyéb?
* A bontott gyújtáskapcsolót is beraktam, de kicsit más, mint a régi. Erőteljesen kattan bekapcsolásnál /ez mondjuk tetszik, hogy határozottabb/ a kormányzár sem úgy van, hogy végig le kell nyomni és elfordítani, hanem lenyomni felengendi és elfordítani. Kicsit rövidebb is, mint a régi és csak 4 szál drót jött belőle nem hat, mint a régiből, de beüzemeltem végül is.
* Érdekes dolog ez az áttétel. A fordulat alapján észre se venni, hogy a hátsó fogaskerék 3 foggal kissebb, mint a régi (a régi rövid áttételnél, ahol 39 volt), mert pont annyit pörög, így, hogy csak az elsőt cseréltem vissza a kisebb 14-esre a 16-ról. Fura, ennyire kicsit számít csak a hátsó? /merthogy 80-nál 6000-et pörög a 14/36-al, de ennyit pörgött annó a 14/39-nél is/ ...ugyanakkor erőben érezni, mert a 14/39-el azért érezhetően ugrott 80-nál 6000-ről, most meg annyira nem kapkod, pedig ugyan az a fordulat. ...nagyobb sebesség és fordulatnál most nem próbáltam. ..elvégre bejáratós.
Üdv: M.
Szal kééne egy lezsírozott jó karbi , mert ez töb sebből vérzik :D
Milyen karbit használtok ajánlotok?
lenne egy kis problémám menet kőzben 9ezres fordulaton mentem és a power beszart azóta 8ezer felet bereg és nem csinál semit mi lehet a baja?
érd:misoc160@freemail.hu
Kérdés, ki volt a hibás... Ha a másik, szerintem jobban jársz, ha jó magas árat próbálsz behajtani a biztosítótól, totálkárra veteted, veszel egy másikat, eztmeg megtartod alkatrésznek...
Persze, ha csak idomsérült, csúszott, az más dolog...
Sajnos nekem volt egy csunyább balesetem a kicsimmel,de igazából az eleje sérült eléggé.Kérdésem az lenne hogy szerintetek melyik szervízbe érdemes megcsináltatni Budapesten,és lehet-e még gyári alkatrészeket szerezni(nem bontottat)?
Üdv,és elöre is köszi.
Ha tudsz vegyél fel msnre és megbeszéljük:patvaros87@freemail.hu
Eladó a motorom ha érdekelne vkit!
Üdv:Patvaros Zoli
patvaros87@gmail.com vagy 06303207630