Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia af1 futura 50! rv6
bontott alkatrészek !
blokk,felnik,idomok,fékek,müszerfal,tank,ülések,gumik,teló

k,kipuf,karbi,lámpák,tükrök,plexi,
gyújtáskapcsoló,trafó,g

jtáselektronika,akumlátor,konzolok!

msn & mail:csababoy0@t-online.hu
Szevasz!

Nyugi, erős váza van, nem valószínű, hogy ilyen bajok vannak.. Viszont az idomok, a fejidomtartó konzol, stb stb elég sanszos, hogy görbe.. de én javaslom, szedd szét az elejét, vedd ki a műszereket, és vedd le a fejidomot, mielött feszegeted, nehogy így törjenek el... Akkor aztán nyugodtan! Megjegyzem gumibakokba áll, így azt is érdemes levenni, jó nagy satuba befogni, és úgy visszahajlítani... A lábtartó tartófülhöz pedig aluhegesztőt kell keresned, karosszérialakatos nem tud vele mit kezdeni, neki csak CO ja van (legalábbis 99%) azzal pedig alut nem hegeszt...
Ami acél, azt meg lehet szépen hegeszteni, nem ügy... Visszaköszörülve nem is fog semmi látszani, azzal ne foglalkozz! Az idomokon viszont ha repedés van, fényezés elött javíttasd ki! Egyébként ha a tükör leért, könnyen eltekerhette a fajidomtartót... Alaposan nézd át, ne feszüljön sehol semmi!
Hello sziasztok. Venni szeretnék aprilia af1 futurára használt jobb oldali lábtarto konzol + a hátso fék kart ha valakinek van vagy tud PLS szoljon! és az árban meg egyezünk.
Tegnap hajnal óta próbálok komonikálni veled MSN n.
Ha gépnél vagy írtj vissza!
Érdekelne elég sok cucc.
Apropó nemkell senkinek 4X108as Porsche "póók" felni?
14" 185-205ig jók rá gumik
Audira,fordra is felmegy régikre.
Nagyon erős alufelni.
20e a 4db fos gumikkal,vagy aprilia alkatrészek cserébe :)
...viszont kiöntöttem az útra egy vödör vizet és egy nyomon haladok. Ez azért bíztató. Hurrá!
Kerekeket is megrángattam, elvben OK, bár a kúthoz elmentem lemosatni a hátsót (tiszta olaj volt, ráfolyt a 2t olaj a tartályból mikor feküdt) és induláskor kicsit ugrott meg elment a hátulja 2X is mintha kőre mentem volna, pedig megnéztem nem volt kő, de aztán szórakoztam próbálgattam vagy 10-15%, de nem sikerült előidézni. Fura.
Szia!

No majd megnézem és beszámolok! ...ha egyszer menni fog a gépem. Én már nem biztos, hogy veszek, mert úgy tűnik bejátszik egy karosszériás is. A háromszög ugyanis csak részben görbült, sajna a fül, amihez csavarozva van, az is meghaljott. Nem sokat a végén kb 1-2 mm-ert, de ez a háromszög végefelé ez már elég sok. Nem nagyon tudom megmoccantani, no meg alu és a váz része, szóval inkább szakember törje le. :)
A másik a műszerfal. Sajnos a bal oldala pár centivel beelőzi a jobb oldalát, a tükörbe kapaszkodva (fém karja van:)) kicsit javult a helyzet, de ha nagyon tépem behasít a bordám, meg amúgy sem biztos, hogy kézzel ki lehet húzni annyira, mert sajnos van egy enyhe csavar a műszerfaltartó konzolban. ...amit azért sem nagyon értek, mert alapvetően az oldalán csúszott, az első kicsi idom, ami csavarozva van hozzá le se ért. ...bár a jobboldali fékkar is elmozdult és lelazult a jobb oldali markolat is, pedig a bal oldalára esett. Fura. ...vagy nekem maradt ki pár tized másodperc? ;)
..és hát a tanknál is fura, mert a bal oldali idomnál befér az ujjam a tank mellé, jobboldalt meg szinte nulla hely, bár ez még alakul ha megjön a tank távtartója, de kb oda állítottam a tankot, ahol lesz.

M.
Minden alkatrész eladóó! a motoromról!
blokk,felnik,fékek,idomok,plexi,órák,elektronika
,kormány minden!
msn:csababoy0@t-online.hu
Misoc! Kellene akkor az ELSŐ LÁMPA+ az ELSŐ SÁRVÉDŐTARTÓ (ez elvileg akk.10e). E-mail címedet nem tudom, így ide írom a címet, ahová küldheted: 9970 Szentgotthárd, Május 1 ut 3.
előre is kösz! (remélem normális állapotban ér ide)
enyi=15eft az elektronika.
Üdv mindenkinek. Van egy eladó Aprilia Af1.-em. 80 3cm tanuló motornak használt. 68e irányáron. 88-as évjárat.
Széles utat mindenkinek.
Megvan mértnem megy a fordulatszám mérő!
Mint kiderült elöző tulaja olyan blokkot rakott bele aminek nincs fordulatszám kihajtása,a spirál vége ott
figyeg a blokk felett.
Most vagy csinálok neki kihajtást ha birok,mert a régi blokk háza kuka,de a kihajtás meg a fogaskerék
jó,csak kérdés átszerelhető e,mert ugye nemcsak lukat kell furni a kihajtásnak,hanem kell egy
fogaskeréknek hely is ami a kihajtás meg a főtengely közt van.
Másik variácio építek egyedi müszerfalat digitális(Ledes) fordmérővel,meg km/h órával,talán ekkor még a motor menetkész tömege kisebb is lenne.

Közbe beszereztem elég sok beállitási paramétert a mociról.
Pontos teló olaj mennyiség,belevaló gyertya érték,karbi fuvóka méretek,stb.
Kedden veszek is bele telószimeringet meg teló olajat :)

MSN re felvettelek!
És mennyi lenne az utolső ára?
hello:
ki van probálva mind jó.
bácskiskun megyében vagyok DUSNOK
postázni is tudom.
nekem az van ha gondolod vegyél föl msn-re!
Igen ez meglehetősen aggaszt engem is hogy nagyon sokan ki vannak rá akadva, de az a baj hogy ha jólsejtem ő 200 km körülre lakik tőllem. Nah most hogy oldjam meg hogy ki legyen próbálva? mert sajna se idő se energiám nem engedi hogy egy napot elutazgassak, ingyen meg nem fogja ideadni, hogyha jó akkor küldöm a pénzt, mert én sem adnám. Csak tényleg olvastam az rs topikot és ott nagyon basztatták. nem tom majd lesz valahogy..
Mindenképpen próbáld ki vétel elött! És csak akkor hozd el, ha jó! Pláne, hogy a srácra jópáran fújnak az RS, és a mito topicba, hátha nem véletlenül....
Az a helyzet hogy engem egy komolyan érdekelne. Az a kérdésem hogy te hol lax? Meg hogy az a 15e mennyire képlékeny? Meg hogy ezek ki voltak próbálva és működnek?
91-s AF1- hez kellene nekem komplett hátsó lámpa (szögletesa gyári), tulajdonképpen akármilyen hátsó lámpa jó lenne, csak legyen. Köszi előre is.
Huhh !
Kicsit lemaradtam!
Nem fotóztad le a sérült gépet?
Megnézném!
Sajna ez benne van a pakliban,az egyik haveromat az idén háromszor vasalták ki:most is gipszben a keze.
Az előző mocimat egy januári napon vettem(kb.10 évvel ezelőtt) kicsit sérülten,augusztus 1. lett mire elkészült.2.-án leműszakiztattam és 3.-án már kiütötték alólam.
Ezek után kezdtem a motorépítést elölről.
CSAK ÓVATOSAN!
helo:csak rz a képem van ami 3 power kitvan rajta.
A power elektronikáról küldenél egy képet?
hello:csak a fejidom+a lámpa =15eft
a plexi van egy kis repedés szálitás miatt de hasznalható=3eft
szoval ha neked egybe kel=18eft meg kapod.
Szevasz!


Sajnos én nem tudok neked fényképeket csinálni, nekem csak 25-ös van, jelenleg azt sem használom. Havernak volt pici AF-1 az sajnos elég beteg darab volt.. Érdekes módon nem a blokk a necces benn, mint a 25-ösbe, hanema váltó! Az 80-as volt, 26-os karbival, agyonvissza tuningolva, és mégsem voolt soha baj a motorral, csak a váltó tűgörgős csapágyával... Az fekete blokkos volt, asszem a motorkód
RV 6. Mindkét motorhoz van 80 as kit, és ahogy én láttam, nem is sokkal kisebb az élettartama, max a fogyasztása A régi csak berúgókaros, létezik olajpumpás, és anélkül, 3-6 sebességes. Az újba van önindítós is.. Én így tudom... De azért a picit annyira nem ismerem...

Bontott alkatrészt 125 -höz Mitogeri, szerintem neki picihez nincs.. Így Troják Zoltán, csetény 30/855-7633 de vigyázz a bontósokkal, nézd meg, mit adnak, mert az árak nem éppen olcsók, és hajlamosak jól átverni... (ezt mindre értem... Pl ezt a Mico gyereket is eléggé osztják az RS 125 topicba, hogy mi igaz, mi nem nemtudom, én megnézném mit veszek, és akkor korrekt a dolog)
Amúgy a 2T ről... Ha sokat motorozol, akkor felejtsd el... Az állandó generál kicsit macerássá teszi...
Megérte mert részletre van meg kaptam mellé egy zsák Porsche alkatrészt is.
Porschés márkatárstól vettem részletre!
Hirtelen nemtudtam volna kiadni 2X pénzt egy hibátlanért főleg nem 1be.

fordulatszámérő spirált hol érdemes olcsón szerezni?
Olcsón bontott cucokat hol találok hozzá?
Mert pár hozzászolással lentebb üzletelgetetek itt a forumon.
Fesz szab ha tul drága építek bele házit,gyujtást akarom meglesni gyári e az előgyujtásgörbe miatt.
Lefényképeznétek milyenm a gyári gyujtás rendszere a jeladó/mekszakitó tól a gyertyáig?
Belevalógyertya hőértéket tudtok?
A két fajta blokk miről különböztethető meg?(motorkód?)

Kipuffal az van hegeszgetve van de nem túl szépen!
Felvan hozva a rezó a hátú ülléshez,és ahogy néztem bikepics.com n legtöbbön alul van!

Gyújtáskapcsolo+komplett kábelköteg+hátsólámpa+olajtartálykupak mi pénz lehet bontóban?
km/h nál akkor lehet olcsóbb egy canga óra az mér 3kilóig annó mikor a régi kawán(gpx750r most zxr750 -t zargatok)elszakadt a spirál vettem 4e ért canga órát!


Gumit ti milyet raktatok rá ami jó puha?
90/90 16
110/80 17
a méretek ami rajta van ha ez a gyári nemakarok eltérni töle csak jó puha legyen

Fékbetétet milyet vegyek bele?(Kawákba eddig gyárikat vettem)
De ez mégis csak könnyebb kismoci,Lucast érdemes?Mert az olcsó
Szeretnék majd vele Euroringezni jövőre ha ejutok oda.

Esetleg 80as tuning kitt mind a két fajta blokkhoz kapható?
Vagy ha ezt a blokkot kimélem utcára mennyiért lehet nézni ebájon komplett 80as blokkot verseny kipuffal?(Ez még csak a jövő zenéje)
Nagyon megkedveltem a 2T ket és sajna a 750es 4t -t nincs pénzem lecserélni 250 2T re,amugy ha lecserélném természetesen egy Kawasaki kr1s lenne :)))
Szevasz!

Huhh amiket itt felsoroltál... Ha ez mind kókány, akkor kár volt megvenni... Mert mire ezeket beszerzed, rámegy egy vagyon, és idegeskedsz egy csomót...
A tuareg, és az AF-1 blokkja amúgy azonos. Vagyis mindkettőbe szerelték mindkétfajta (ha jóltudom ennyi van) blokkot. Létezik fekete, és szürke ebből is.
A fordulatszámmérő mechanikus
a km meghajtásnak a csigája rednszeres hiba, nem zsírozták, elkophatott... Nehéz beszerezni, és drága is. (125-öshöz könnyebb szerezni, ahhoz van új, 14 e Ft, ha jól emlékszem, de annak 17"-os a kereke)
Gyújtáskapcsoló, kábelköteg bontóból
a kipuff is..

Kép nincs a motorról?