..kérdezte, hogy hívjunk-e mentőt, de nem akartam, olyan nagy bajom nem lett végül.
30-ból végül is kijön a törött háromszög+a tank távtartó, a fényezés meg hozzájön ingyért, szóval anyagilag nem bukta szerintem. Megszivatni nem akartam a kocsi nem is az övé volt, franc se akart a biztosítóval küzdeni, egy 18 éves mocira ki tudja mennyit adnak, ez meg már tuti pénz a kezemben. ...szerintem legközelebb tolni fogja a kocsiját annyira betojt. :)
Az a két lábtartó háromször jó áron van ám... És ugye alu, nemnagyon lehet hajtogatni, mert törik... De aluhegesztő meghegeyzti, ha elrepedt...
Még egyszer jobbulást, és állítasd talpra a motort!
Nem hívtatok rendőrt?
Közterületen személyi sérüléssel járó balasetnél azonnal rendőr és mentő! De legalább az egyik, mert ugyis szól a másiknak... Igaz az ügyintézés macerásabb, de a biztosító többet fizet mint 30, és a fickó is megtanulja majd mikor merre nézzen (rendőrségi feljelentés, bónusz a biztiből ugrik..stb)
Sajnos a Te ijedtséged és a helyzet kiahsználhatóvá teszi a sérült vétlent. Ejj.. kár érted!
Köszi! Rendőrt nem hívtunk megállapodtunk. Adott 30 gurigát és + lefényezteti a motor oldalát itt az utcában a fényezőnél.
A károk nem olyan vészesek:
* bal oldala lecsúszva (az előtte is karcos volt, még jól is jön a fényezés:)
* az aluminium háromszögből letört és be is hajlott a háromszög még a kipuffnak a csövét is megnyomta rendesen (amin a váltókar is van + a lábtartó arra gondolok) /visszahajtottam, de kicsit így is kajsza és így szarul vált, egyesből alig lehet kivenni/ ---asszem itt jött nekem a lökhárítója.
* a másik oldali háromszögből is letört, de az nem hajlott be, ott csak esztétikai a gond
* tank egy nagyon picit behorpadt (asszem a kormány nyomta meg) + a széle festést kíván
* letört a tankot távtartó konzol (elöl az a kis vas, ami 2 csavarral megy a vázba és a tank csavarja meg bele középen)
Hirtelen ennyi hibát láttam rajta a gép utána beindult, remélem más baja nincs, de itt a címe telefonszáma megbeszéltük, hogy ha lesz valami, akkor csenget még.
Szerencse, hogy hűvös van, így a motorosgatyát vettem fel, nem sokon múllott, hogy csak farmert. A ruha csak koszos lett, a farkcsontom fáj rendesen (seggre ültem, gyk kilökte alólam a motort), a bokám sajog (az kicsit kapott a lökhárítóból, szerencsére surranóban nyomom motoroscsizma hijján, cipőbe gázabb lett volna) A karom nem tudom hogyan sérült, de a bicemszem fáj és lila -mindkettő-. + kicsit a hátam.
...ahogy telik az idő egyre többminden fáj. :)
Basszuskulcs! Jobbulást! Remélem hívtál rendőrt.. És minden kárdo felvették! A biztosítónak nemcsak a motort, de a ruhádat, és az esetleges sérüléseid után (amik remélhetőleg csak kék-zöld foltok) is fizetnie kell!
És mond, a motor? A teleszkópok is görbültek? Felni? Vagy idomokat csapott el? Műszerfal, ilyesmi?
üdv!S.O.S!Lenne eggy gondom lécci segítsetek!A motorom(125) fura hangokat adott ki indításkor mintha utogyujtás lett volna!és mára önindítoval nem indul be!forgatja, szikrát is ad!tolásra pöccre indul jol is megy!most nem tudom az akksinak vagy az önindítonak mi baja lehet!a 2-ő közül vmeiknek van sztem baja!DE MEIKNEK?SEGÍTSETEK!és ha van vkinek 90-es af1 replikához alkatrésze az irjon !
Na ma délelőtt boldogan indultam végre megint mocival munkába (hajnalban befejeztem a generált), erre elbasztak! Főútvonalon jöttem, az autónak stopptábla volt és elbaszott. Motor kampecc én kicsit megzúzódtam pár helyen és sajog mindenem. (karom, bordám, bokám, hátam, seggem)
Mondjuk rendes volt a faszi nem ment tovább, hanem megállt. ...sokat motoroztam ma is
...egy darabig megint nem tudok menni, peddig annyira vártam, hogy készlegyek és verethessek.
Szerencse, hogy új a dugó és nem huzattam, mert így csak 40-50 között mentem (300méterre lévő kútrol jöttem), különben itt már 80-100 között jártam volna. Kicsit sikerült rajta kerülnöm, különben az első kerék mögött kaptam volna el, így viszont csak az első lökhárítóval akadtam össze.
Üdv!
Akkor lehet hogy kellenének a kerekek, meg az önindító fogaskerék! Ha tudsz létszi küldjél róla képeket! A cím az adatlapomon! Még énis méricskélek, hogy egyátalán jó e a mocimhoz!
thx!
A kislánckerék kicsit mozog minden irányba! teljesen normális! Elvileg van alatta egy "O" gyűrű, ami ezt hivatott csillapítani...
Viszont a láncod háát... Elvileg, ha ráülsz, akkor olyan 15mm -t kell tudnod benyomni! Erre érdemes figyelni, mert ha feszes, akkor nemcsak a láncot eszi meg kerekestül, de a blokkba a kihajtótengely csapágyait is. Ha laza, akkor csak a láncot kerekestül. Mindenestre ha hozzá tudod nyomni a lengővvilához, ha csak egy ponton, az még elmegy.. de ha hosszabban, az nemjó! Viszont szerintem kicsit lazíts rajta, pláne, ha ezek a terhelelten állapotot mutatják... Mindíg ráülve érdekes, hiszen úgy használod...
Amúgy feszíteni én úgy szoktam, hogy leveszem a hátsó lánckereket... Macerás játék, de ráértem :)
A csavart meg szerintem cseréld ki! (persze ha a kerékcsavarról van szó, olyat nemnagyon kapsz boltba, akkor nem szóltam, gondolom a lengővillába a szorítócsavar van oda...) A kerékcsavarokat meg húzd meg azért jól, nem kellemes, hakilazulnak! Tapasztalat!
Fúúú hát szerintem ez mindíg vevő, és eladó kérdése! Plne, hogy ilyen 20 körül hüvelyeznek, és szerintem az is van olyan jó mindent összevetve, ráadásul nem használt... (úgyértem, lehet, hogy kicsit jobban kopik, és nem csak dugócsere kell benn, hanem fúrni is, de fúrható! Ha meghúzza a dugó, akkoris!)
Szóval én csak akkor foglalkoznék vele, ha kb egy árba van a kettő.. És lehet, hogy akkoris inkább hüvelyeztetném... Abba kevesebb a rizikó!
Egyébként Zotyavfr -t érdemesmegkérdezni, ő van nagyon benn a bontott alkatrészdologba, lehet, hogy tud is neked eladót...
Na megvolt a lánckerék csere! Könnyen lejött, de vannak kérdéseim (szokás szerint:):
* Normális-e, hogy egy kicsit kotyog (forgásirányban, illetve ellenkezőleg is persze) a lánckerék a tengelyen? ...vagy ez azt jelenti, hogy megkopott a tengely? ...és ha igen, mit lehet ezzel kezdeni?
* Nem lett túl feszes a láncom? Mikor csináltam jónak tűnt, de mikor ráültem erősebben ellenállt, mint korábban megszoktam, illetve régen ráülve volt kb akkora a mozgása, mint most ráülés nélkül. (mondjuk a korábbi nekem lazának tűnt, de a szerelő bizonygatta -aki cserélte a láncot/lánckereket, hogy jó így)
Most ráülve kb 5mm-ert tudom benyomni. Ráülés nélkül állapotról itt vannak képek, mit gondolsz? http://www.sportmotor.hu/img/m... http://www.spor
tmotor.hu/img/m... http://www.sportmotor.hu/img/m... http:/
/www.sportmotor.hu/img/m...
Mit gondolsz? /feleslegesen nem tekerném, mert szar a csavar feje/
...volt egy kis közjáték is, mert rosszul rakták rá annó a kereket és nem lehetett bedugni láncfeszítésre semmit, aztán nagy nehezen sikerült leszedni (durván megvoltak húzva a csavarok), asszony megtartotta a sztenderden, aztán felraktam jól. ...pedig szerelő csinálta. Utána már ment a feszítés szépen.
30-ból végül is kijön a törött háromszög+a tank távtartó, a fényezés meg hozzájön ingyért, szóval anyagilag nem bukta szerintem. Megszivatni nem akartam a kocsi nem is az övé volt, franc se akart a biztosítóval küzdeni, egy 18 éves mocira ki tudja mennyit adnak, ez meg már tuti pénz a kezemben. ...szerintem legközelebb tolni fogja a kocsiját annyira betojt. :)
Még egyszer jobbulást, és állítasd talpra a motort!
Közterületen személyi sérüléssel járó balasetnél azonnal rendőr és mentő! De legalább az egyik, mert ugyis szól a másiknak... Igaz az ügyintézés macerásabb, de a biztosító többet fizet mint 30, és a fickó is megtanulja majd mikor merre nézzen (rendőrségi feljelentés, bónusz a biztiből ugrik..stb)
Sajnos a Te ijedtséged és a helyzet kiahsználhatóvá teszi a sérült vétlent. Ejj.. kár érted!
fordulat szám mérö spirál=3eft
power elektronika=15eft
elsö féktárcsa=5eft
vissza pilantok=8eft
több info kell hivj:705377495
A károk nem olyan vészesek:
* bal oldala lecsúszva (az előtte is karcos volt, még jól is jön a fényezés:)
* az aluminium háromszögből letört és be is hajlott a háromszög még a kipuffnak a csövét is megnyomta rendesen (amin a váltókar is van + a lábtartó arra gondolok) /visszahajtottam, de kicsit így is kajsza és így szarul vált, egyesből alig lehet kivenni/ ---asszem itt jött nekem a lökhárítója.
* a másik oldali háromszögből is letört, de az nem hajlott be, ott csak esztétikai a gond
* tank egy nagyon picit behorpadt (asszem a kormány nyomta meg) + a széle festést kíván
* letört a tankot távtartó konzol (elöl az a kis vas, ami 2 csavarral megy a vázba és a tank csavarja meg bele középen)
Hirtelen ennyi hibát láttam rajta a gép utána beindult, remélem más baja nincs, de itt a címe telefonszáma megbeszéltük, hogy ha lesz valami, akkor csenget még.
Szerencse, hogy hűvös van, így a motorosgatyát vettem fel, nem sokon múllott, hogy csak farmert. A ruha csak koszos lett, a farkcsontom fáj rendesen (seggre ültem, gyk kilökte alólam a motort), a bokám sajog (az kicsit kapott a lökhárítóból, szerencsére surranóban nyomom motoroscsizma hijján, cipőbe gázabb lett volna) A karom nem tudom hogyan sérült, de a bicemszem fáj és lila -mindkettő-. + kicsit a hátam.
...ahogy telik az idő egyre többminden fáj. :)
...szegény kis mocim. :(
És mond, a motor? A teleszkópok is görbültek? Felni? Vagy idomokat csapott el? Műszerfal, ilyesmi?
Érdekelme : ezeknek az ára
kilóméteróra spirál
kilóméterórájoz meghajtó csiga
fordulatszámmárő spirál
power elektronika
első tárcsa
visszapillantók
előre is köszi
Mondjuk rendes volt a faszi nem ment tovább, hanem megállt. ...sokat motoroztam ma is
...egy darabig megint nem tudok menni, peddig annyira vártam, hogy készlegyek és verethessek.
Szerencse, hogy új a dugó és nem huzattam, mert így csak 40-50 között mentem (300méterre lévő kútrol jöttem), különben itt már 80-100 között jártam volna. Kicsit sikerült rajta kerülnöm, különben az első kerék mögött kaptam volna el, így viszont csak az első lökhárítóval akadtam össze.
ár=2eft
koplet blokk üzemképes tökéletes állapotban van=60eft
de ha kell a henger le is tudjuk veni hogy lásd hogy jó minden a blokban.
af1 futurában voltka a feknik:
az egyik fehér másik fekete.
Akkor lehet hogy kellenének a kerekek, meg az önindító fogaskerék! Ha tudsz létszi küldjél róla képeket! A cím az adatlapomon! Még énis méricskélek, hogy egyátalán jó e a mocimhoz!
thx!
A kislánckerék kicsit mozog minden irányba! teljesen normális! Elvileg van alatta egy "O" gyűrű, ami ezt hivatott csillapítani...
Viszont a láncod háát... Elvileg, ha ráülsz, akkor olyan 15mm -t kell tudnod benyomni! Erre érdemes figyelni, mert ha feszes, akkor nemcsak a láncot eszi meg kerekestül, de a blokkba a kihajtótengely csapágyait is. Ha laza, akkor csak a láncot kerekestül. Mindenestre ha hozzá tudod nyomni a lengővvilához, ha csak egy ponton, az még elmegy.. de ha hosszabban, az nemjó! Viszont szerintem kicsit lazíts rajta, pláne, ha ezek a terhelelten állapotot mutatják... Mindíg ráülve érdekes, hiszen úgy használod...
Amúgy feszíteni én úgy szoktam, hogy leveszem a hátsó lánckereket... Macerás játék, de ráértem :)
A csavart meg szerintem cseréld ki! (persze ha a kerékcsavarról van szó, olyat nemnagyon kapsz boltba, akkor nem szóltam, gondolom a lengővillába a szorítócsavar van oda...) A kerékcsavarokat meg húzd meg azért jól, nem kellemes, hakilazulnak! Tapasztalat!
Sok sikert! Üdv: trakee
Szóval én csak akkor foglalkoznék vele, ha kb egy árba van a kettő.. És lehet, hogy akkoris inkább hüvelyeztetném... Abba kevesebb a rizikó!
Egyébként Zotyavfr -t érdemesmegkérdezni, ő van nagyon benn a bontott alkatrészdologba, lehet, hogy tud is neked eladót...
Na megvolt a lánckerék csere! Könnyen lejött, de vannak kérdéseim (szokás szerint:):
* Normális-e, hogy egy kicsit kotyog (forgásirányban, illetve ellenkezőleg is persze) a lánckerék a tengelyen? ...vagy ez azt jelenti, hogy megkopott a tengely? ...és ha igen, mit lehet ezzel kezdeni?
* Nem lett túl feszes a láncom? Mikor csináltam jónak tűnt, de mikor ráültem erősebben ellenállt, mint korábban megszoktam, illetve régen ráülve volt kb akkora a mozgása, mint most ráülés nélkül. (mondjuk a korábbi nekem lazának tűnt, de a szerelő bizonygatta -aki cserélte a láncot/lánckereket, hogy jó így)
Most ráülve kb 5mm-ert tudom benyomni. Ráülés nélkül állapotról itt vannak képek, mit gondolsz?
http://www.sportmotor.hu/img/m...
http://www.spor
tmotor.hu/img/m...
http://www.sportmotor.hu/img/m...
http:/
/www.sportmotor.hu/img/m...
Mit gondolsz? /feleslegesen nem tekerném, mert szar a csavar feje/
...volt egy kis közjáték is, mert rosszul rakták rá annó a kereket és nem lehetett bedugni láncfeszítésre semmit, aztán nagy nehezen sikerült leszedni (durván megvoltak húzva a csavarok), asszony megtartotta a sztenderden, aztán felraktam jól. ...pedig szerelő csinálta. Utána már ment a feszítés szépen.
Üdv: M.
Ma megjött a víztérfedél, át is vettem, köszönöm!
Üdv: M.
csababoy0@t-online.hu
holnap 3 után leszek!