Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát majd gyakorlok és köszi szépen!De szerencsére csak egy kábelkötöző lett a gond de már meg is van oldva a probléma!Annyira meg már nekem se fáj semmim csak egy kicsit!De az mellékes!Köszi azért!
Jobbulást! Vigyázz magadra! Azért a motor könnyebben rendbehozható, mint te, még ha esetleg jobban is fáj a dolog... És a vizes fű... Huhh az szörnyű....
Képzeld, mikor olyan kopott az aszfalt, hogy vizesen a hyo ilyen 4 e-es fordulaton csavarja a hátsó kerekék, olyan 70 nél... Szóval próbáld megtanulni, pl egy simsonon, sárba hogy fogd meg, nehogy nagyobb sebességnél baj legyen, ha megcsúszik.
Akkor jó ha nem csak én vok ilyen!
Tegnap volt egy firkantásom !Vizes fű de ráadásul kiestem a betonra!DE ha hiszitek ha nem a motornak semmi baja talán azért mert teljes mértékben rám esett!Még 1 karcolás se lett rajta!Viszont én !Na mind1 az másodlagos szerencsére a motornak semmi baja aminek
Milyen igazad van! Ezeken én is ki szoktam akadni Pláne, mikor láncot, lánckerekekkel keres valaki...
Ja am mikor mész debrecen és pest között akkor kisujszálláson van egy motorbolt (Győri motorshop) ott biztos h kapsz lehet h még raktáron is van neki!
ez fordulatszámmérő!De am most kicsit buknónak fogsz hinni de boltban még nem próbáltad?
Sziasztok

Tudna valaki segíteni nekem, mert már egy ideje a 125ös Aprilia af1 -emhez keresek kilóméterórához spirált (budapesten és közvetlen közelében, v debrecenben).

Köszönöm szépen
cső nekem van 1 vegyél föl msn-re
csababoy0@t-online.hu
Hay mindenkinek

Keresek AF" 50ccm-es mocit megvételre ajánlatokat várom

Email: gyuriimiricsi@freemail.hu
Nem, ez nem hibás beépítés miatt fordul elő. Sajnos ez előfordul.. Talán a dugattyú gyártó volt nem elég körültekintő, de ez sem biztos.. Vagy a nagy fordulat kezdte ki, ki tudja! De ezek szerint nem a kipuffszelep a hibás.
Az biztos kiesett, mert nem láttam semmi olyasmit, csak egy kis "lyukat" a dugattyún gondolom ott kellett volna lennie, de ott csak folyamatos gyűrű van. :) ..és nem utána esett ki, mert a gyűrű jelenleg nem forgatható, tehát a katasztrófa előtti állapotában már nem volt benne és el volt fordulva.
Ilyesmi történhet "magától" vagy biztosan hibás beépítés? /..ja igen a lyuk még véletlenül sem a kipuffnyílás felé néz, tehát helyes állapotban biztosan nem arra áll a gyűrű rése/

Üdv:
M.
Azért énis megnéztema régi dugót, nehogy hülyeséget mondjak :D
Nézd meg, lehet, hogy kiesett a biztosító pecke! Egyébként érdekes, hogy nekem a gyári dugónak hátul volt az egyik gyűrűhasítéka, ott volt a biztosító is, a felömlő csatorna kellős közepén! Nekem mázlim volt, soha nem okozott gondot!

A B10 EG ről.. Nekem volt, amelyik több, mint 10 e km-t ment! Ha jól van belőve, és jó a motor, nyáron az nagyon jó! Ősszel, hidegebbe meg NGK Br 9
Tényleg rosszul emlékeztem... kösz. Ezzel is okosabb vagyok.
Szia!

...mondjuk ritkán szoktam kivenni üresbe, általában egyesig visszakapcsolva állok meg és várom behúzott kuplunggal a zöldet, de ki fogom próbálni ezt a módszert is, köszönöm.

Na igen a gyűrű! Azt vagy rosszul rakták össze (de mivel az Azsalós csinálta, így nem hiszem) vagy valahogy elfordulhatott idővel, mert a felső gyűrű (ami távolabb van a hajtókartól) pont rosszul állt! Ugyanis a gyűrű folytonos, kivéve ott, ahol kitört a kipuffszelepnél, tehát a gyűrű hasítéka pont a kipufogó nyílásnál volt!
Már várom a cuccot, szeretném végre összerakni a gépet és veretni! Egyelőre a 24-es karbit rakom vissza kiváncsi vagyok a különbségre. (aztán ha nincs látványos javulás, akkor megpucolom a 34-est és felrakom azt, ha meg így új dugóval elég a kraft, akkor eladom a nagy karbit) ...na persze az első 500 km óvatosan adom neki, majd utána! :)

Köszönöm!
M.
ha annyira szereted azt a motort labika akkor meg minek akarsz uj cbr-t kihozni?tééleg lehet h a gyertya a baja!
nekem is már vagy 1500km óta van benne és még mindig jól műxik vele...
Érdekes nekem már 1100km je van benne és semmi gondom vele azon kívül hogy szerintem ezzel jobb mint bármilyen más gyertyával!
oké,köszi!
asszem a müanyag tankosok 12 literesek és a fém 15-16 :)
sziasztok!
valaki meg tudná mondani hogy a aprilia af1 replica-nak(125ccm) hány literes a tankja?
köszi!
szabolcs
hello
ngk b10eg gyetyák nem bírják csak 100km-ig az elözö tulaj ngk bpr5es használt venni akartam olyat csak nincs helyete volt beru ultea bp5es szerintetek jó?
Na srácok!PRoblémás kezd lenni a gépsas!Reggelente nem indul!Nem hidegen mert pl ha reggel sikerál beindítani és leállok vele majd egy pár órával később indítom pöcc röff!Szoval csak reggel!Na kivettem a gyertyát!Nem vizes a víz mostmár nem tünik belőle...csak fekete mint egy néger gyerek!Szoval sokat kap!A szerelő meg majd csak jövőhéten tudja megcsinálni!Szerintetek hozzáfogjak én vagy majd a szerelő egy ezresért ugy rendbe rakja hogy még a vezetéketek is megnézi meg minden?De am nagyon megvok elégedve ezzel a motorral ha be lesz állítva akkor biztos hogy nagyon fogom szeretni!
Mivel kintről behozott a motor, jelenleg "kosárba" vannak a cserélendő, felújítandó holmik,talán még 2 délután mire kivakarom a koszból, és megpróbálom mire jutottam. A motornak jó hangja van, de mivel csak lelkes amatőr vagyok,ez nem mérvadó! A teleszkóp későbbre marad, de talán bírok vele! Egy Yamaha Jogét felújitottam,az perselyes és szörnyű volt! Sziasztok!
első telóba kell olajat cserélni, meg szimeringeket, az megoldja a problémát, az hogy rángat az lehet azért van mert lehet be kéne lőni a karbiját, ha egyébként szép hangja van a blokkjának akkor biztos csak beállítás kérdése