Kösz a hozzászólásokat! Szerelőnél is érdeklődtem, lehet , hogy a gyertyacsere is elég! Most megyek a Galovichoz fékkarért, 3600ft az új, s megérdeklődtem, akit érdekel 7000 körül van használt trafó!A teleszkópot házilag lehet javítani?
Ha nem veszi be az egyest, legjobb nem lefele nyomni, ahogy indulsz, hanem felengeded a kuplungot egyszer, újra behúzod, és aztán próbálod sebességbe rakni! Ugyanis ilyenkor csak rossz helyen vannak az körmök, nem ugranak be a helyükre, ennyi abaj! Kicsit megforgatva megoldódik! És így még egy csepp terhelést se kapnak!
Összerakásnál így jó lesz :) De nem kell várni 1 napot, amint kész vagy, mehet bele a víz, úgyis eltölt az úgy olyan 1 órát, mire minden a helyére kerül, elég az neki! Olajozz be mindent alaposan, az sosem árt, majd kiég a felesleg! A gyűrűk hasítékának pediga biztosító peceknél kell lenni! Olyan meg nincs, hogy nincs meg az a nyíl ami a kifuffnyílás fele mutat, hiszen új dugattyú!
Egyébként Adee rosszul emlékszel, a gyűrűk hasítékai pont nem a kipuffnyílás fele vannak! Gondolj csak be,e a cél, hogy ne legyenek csatornánál! Hátul meg csak a keseny felömlő van!
szerintem sokat kap.nézzesétek meg szerelővel .vagy nézzétek meg a gyertyát és ha nincs őzbarnára kiégve akkor sokat kap.a teleszkóp pedig cserés.de amugy olcsó érte a 100000
szoval reális ár......
Üdv mindenkinek! A fiam címén írok, és a következő problémákra szeretnék segítséget: vásároltam a gyerkőcöknek egy 50-es AF-1-et, esztétikailag és műszakilag is elfogadható állapotban, a gond az vele, hogy 4. sebességig szépen gyorsul majdnem 80-ig, de 5.-6.-ban a motor akadozik,"dadog"! A másik hogy szerintem gyenge az első teleszkóp, kis fékre is összemegy kb.10 cm-t! Mik okozhatják a jelenségeket? Szerintetek 10000 ft reális ár? Előre is kösz!
Csak a képen de élőben sem annyira világos mint a tiéd!De nem sokkal másabb talán egy kicsit sötétebb a tiédnél!Am elnézést a képi minőségért de telefonnal lett csinálva!
A dugattyút úgy kell berakni hogy a nyíl (ha még látszik a tetején) a kipufogó leömlő felé nézzen. Ha már nem látni a nyilat akkor megnézed a két gyűrűnek hol van a pöcke és amelyik oldalon közelebb vannak egymáshoz az kerül a kipufogó felé. Amikor rakod be a csapszeget érdemes egy ronggyal eldugaszolni a forgattyúsházat nehogy beleessen a zéger.
Halgass Trakee-re! Annó én is szívtam a váltással, de egy két nap alatt megszoktam, hogy gurulás közben üresbe rakom és azóta nincs gondom vele. (kivéve, hogy néha az egyes nem ugrik be, de azzal sok tennivaló nincs, rajtahogyom a lábam és mikor kiengedem a kuplungot, akkor beugrik a helyére)
No ma megnéztem a lendkereket, szép. :) Szóval nem kotyog, elég stabil és vadul nézegettem be elemlámpával a forgattyúsházba mikor tekergettem, de nem láttam törmeléket, így remélhetően minden kiment a kipufogón.
Várhatóan péntekre kész a henger! Van valami extra tudnivaló az összerakásról, vagy csak dobáljak össze mindent fordított sorrendben, mint ahogy beraktam?
A gyűrűk gondolom csak egyféleképpen rakhatóak be, mert a mostani dugón is csak úgy lehetett, minden tömítést vékonyan bekenek majd hengerfejtömítő pasztával és várok egy napot aztán töltöm fel vízzel és próbálom ki. Meg átlósan húzom meg a csavarokat. Van valami más, amit tudni kéne?
Pl mire figyeljek a csapszeg dugóba való benyomásakor? Gondolom a tűgörgőt nem kell külön bekenni, mert a keverék keni, nem? (most elég olajos volt, de gondolom csak a sok indítózás miatt)
Szisztok tudnátok nekem segiteni? Ha veszek egy olyan mocit amit elötte 50 es ként használtak de a papirjai megvannak vagyis a forgalmija rendszám nincs.Sokba kerülne ujra forgalomba helyezni vagy nem éri meg.Mekkora összeg lenne kb?
Csak azért kérdeztem, mert ez az AF1 volt ilyen váltókarral, mint a tied, és volt rudazatossal. Komlyan mondod, hogy a 38 as hatalmas lábaddal kényelmesen eléred a kart? Mármint úgy, hogy a cipődön a bemélyedés alábtartón, és a lbfejed eléri? Fura....
A kuplung pedig... Tudod, ez nem autó! Itt nem rakosgatjuk a sebességeket álló helyzetben! Ki kell venni üresbe, míg gurul, és akkor nincs probléma! De tényleg! Tudom, sokaln pakolják 1-2 ből vissza áltában, de sokkal jobb neki, ha még gurulás közbe kiveszed... Kis gyakorlással menni fog!
valakinek nem lenne futura elektronikájáról rajz?
ha valakinek lenne küldje már el a sanyisimson@freemail.hu-ra
előre is kösz
Ha nem veszi be az egyest, legjobb nem lefele nyomni, ahogy indulsz, hanem felengeded a kuplungot egyszer, újra behúzod, és aztán próbálod sebességbe rakni! Ugyanis ilyenkor csak rossz helyen vannak az körmök, nem ugranak be a helyükre, ennyi abaj! Kicsit megforgatva megoldódik! És így még egy csepp terhelést se kapnak!
Összerakásnál így jó lesz :) De nem kell várni 1 napot, amint kész vagy, mehet bele a víz, úgyis eltölt az úgy olyan 1 órát, mire minden a helyére kerül, elég az neki! Olajozz be mindent alaposan, az sosem árt, majd kiég a felesleg! A gyűrűk hasítékának pediga biztosító peceknél kell lenni! Olyan meg nincs, hogy nincs meg az a nyíl ami a kifuffnyílás fele mutat, hiszen új dugattyú!
Egyébként Adee rosszul emlékszel, a gyűrűk hasítékai pont nem a kipuffnyílás fele vannak! Gondolj csak be,e a cél, hogy ne legyenek csatornánál! Hátul meg csak a keseny felömlő van!
szoval reális ár......
M.
Szép ez a gép, de úgy lóg rajta a lánc hogy csuda... Mi tart vissza, hogy meghúzd ? :) Vagy így kevésbé nyúlik ? ;)
Na csináltam képeket akit érdekel!
No ma megnéztem a lendkereket, szép. :) Szóval nem kotyog, elég stabil és vadul nézegettem be elemlámpával a forgattyúsházba mikor tekergettem, de nem láttam törmeléket, így remélhetően minden kiment a kipufogón.
Várhatóan péntekre kész a henger! Van valami extra tudnivaló az összerakásról, vagy csak dobáljak össze mindent fordított sorrendben, mint ahogy beraktam?
A gyűrűk gondolom csak egyféleképpen rakhatóak be, mert a mostani dugón is csak úgy lehetett, minden tömítést vékonyan bekenek majd hengerfejtömítő pasztával és várok egy napot aztán töltöm fel vízzel és próbálom ki. Meg átlósan húzom meg a csavarokat. Van valami más, amit tudni kéne?
Pl mire figyeljek a csapszeg dugóba való benyomásakor? Gondolom a tűgörgőt nem kell külön bekenni, mert a keverék keni, nem? (most elég olajos volt, de gondolom csak a sok indítózás miatt)
Előre is köszönöm!
Üdv: M.
A kuplung pedig... Tudod, ez nem autó! Itt nem rakosgatjuk a sebességeket álló helyzetben! Ki kell venni üresbe, míg gurul, és akkor nincs probléma! De tényleg! Tudom, sokaln pakolják 1-2 ből vissza áltában, de sokkal jobb neki, ha még gurulás közbe kiveszed... Kis gyakorlással menni fog!