Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a hozzászólásokat! Szerelőnél is érdeklődtem, lehet , hogy a gyertyacsere is elég! Most megyek a Galovichoz fékkarért, 3600ft az új, s megérdeklődtem, akit érdekel 7000 körül van használt trafó!A teleszkópot házilag lehet javítani?
ez a motor nem berettyóújfaluból való?
futurához honnan lehet beszerezni trafót?
üdv
valakinek nem lenne futura elektronikájáról rajz?
ha valakinek lenne küldje már el a sanyisimson@freemail.hu-ra
előre is kösz
Szerintem annyit simán megért még ha állítani is kell rajta!Nekem 10perc alatt beállította a szerelő ingyen!
Igen tudom már észleltem én is! Csak Fater még nem jött haza!Azért köszi! Nélküle meg nem merem!
Szevasz!

Ha nem veszi be az egyest, legjobb nem lefele nyomni, ahogy indulsz, hanem felengeded a kuplungot egyszer, újra behúzod, és aztán próbálod sebességbe rakni! Ugyanis ilyenkor csak rossz helyen vannak az körmök, nem ugranak be a helyükre, ennyi abaj! Kicsit megforgatva megoldódik! És így még egy csepp terhelést se kapnak!

Összerakásnál így jó lesz :) De nem kell várni 1 napot, amint kész vagy, mehet bele a víz, úgyis eltölt az úgy olyan 1 órát, mire minden a helyére kerül, elég az neki! Olajozz be mindent alaposan, az sosem árt, majd kiég a felesleg! A gyűrűk hasítékának pediga biztosító peceknél kell lenni! Olyan meg nincs, hogy nincs meg az a nyíl ami a kifuffnyílás fele mutat, hiszen új dugattyú!

Egyébként Adee rosszul emlékszel, a gyűrűk hasítékai pont nem a kipuffnyílás fele vannak! Gondolj csak be,e a cél, hogy ne legyenek csatornánál! Hátul meg csak a keseny felömlő van!
Engem nem érdekel Labika.Eleget látom minden nap.amugy gyönyörű
szerintem sokat kap.nézzesétek meg szerelővel .vagy nézzétek meg a gyertyát és ha nincs őzbarnára kiégve akkor sokat kap.a teleszkóp pedig cserés.de amugy olcsó érte a 100000
szoval reális ár......
Bocs! Természetesen 100000 ft
Üdv mindenkinek! A fiam címén írok, és a következő problémákra szeretnék segítséget: vásároltam a gyerkőcöknek egy 50-es AF-1-et, esztétikailag és műszakilag is elfogadható állapotban, a gond az vele, hogy 4. sebességig szépen gyorsul majdnem 80-ig, de 5.-6.-ban a motor akadozik,"dadog"! A másik hogy szerintem gyenge az első teleszkóp, kis fékre is összemegy kb.10 cm-t! Mik okozhatják a jelenségeket? Szerintetek 10000 ft reális ár? Előre is kösz!
Hehe! Az enyém is kb így néz ki, de ha rájaülök, akkor viszont már jó. Ha utas van akkor meg pláne. :)
Köszönöm, jó 5let, erre pl nem gondoltam volna!

M.
Hello Labika!
Szép ez a gép, de úgy lóg rajta a lánc hogy csuda... Mi tart vissza, hogy meghúzd ? :) Vagy így kevésbé nyúlik ? ;)
Csak a képen de élőben sem annyira világos mint a tiéd!De nem sokkal másabb talán egy kicsit sötétebb a tiédnél!Am elnézést a képi minőségért de telefonnal lett csinálva!
A piros az oldalán csak a képen ilyen sötét? (az enyémhez képest)
Vágom én....az évek! Nekem is volt egy 27 éves kawa-m
Na csináltam képeket akit érdekel!
A dugattyút úgy kell berakni hogy a nyíl (ha még látszik a tetején) a kipufogó leömlő felé nézzen. Ha már nem látni a nyilat akkor megnézed a két gyűrűnek hol van a pöcke és amelyik oldalon közelebb vannak egymáshoz az kerül a kipufogó felé. Amikor rakod be a csapszeget érdemes egy ronggyal eldugaszolni a forgattyúsházat nehogy beleessen a zéger.
Halgass Trakee-re! Annó én is szívtam a váltással, de egy két nap alatt megszoktam, hogy gurulás közben üresbe rakom és azóta nincs gondom vele. (kivéve, hogy néha az egyes nem ugrik be, de azzal sok tennivaló nincs, rajtahogyom a lábam és mikor kiengedem a kuplungot, akkor beugrik a helyére)

No ma megnéztem a lendkereket, szép. :) Szóval nem kotyog, elég stabil és vadul nézegettem be elemlámpával a forgattyúsházba mikor tekergettem, de nem láttam törmeléket, így remélhetően minden kiment a kipufogón.

Várhatóan péntekre kész a henger! Van valami extra tudnivaló az összerakásról, vagy csak dobáljak össze mindent fordított sorrendben, mint ahogy beraktam?
A gyűrűk gondolom csak egyféleképpen rakhatóak be, mert a mostani dugón is csak úgy lehetett, minden tömítést vékonyan bekenek majd hengerfejtömítő pasztával és várok egy napot aztán töltöm fel vízzel és próbálom ki. Meg átlósan húzom meg a csavarokat. Van valami más, amit tudni kéne?
Pl mire figyeljek a csapszeg dugóba való benyomásakor? Gondolom a tűgörgőt nem kell külön bekenni, mert a keverék keni, nem? (most elég olajos volt, de gondolom csak a sok indítózás miatt)

Előre is köszönöm!

Üdv: M.
Szisztok tudnátok nekem segiteni? Ha veszek egy olyan mocit amit elötte 50 es ként használtak de a papirjai megvannak vagyis a forgalmija rendszám nincs.Sokba kerülne ujra forgalomba helyezni vagy nem éri meg.Mekkora összeg lenne kb?
Hát nem :D Van egy két érdekes dolog azon a motoron... Tudod, az évek...
Csak azért kérdeztem, mert ez az AF1 volt ilyen váltókarral, mint a tied, és volt rudazatossal. Komlyan mondod, hogy a 38 as hatalmas lábaddal kényelmesen eléred a kart? Mármint úgy, hogy a cipődön a bemélyedés alábtartón, és a lbfejed eléri? Fura....


A kuplung pedig... Tudod, ez nem autó! Itt nem rakosgatjuk a sebességeket álló helyzetben! Ki kell venni üresbe, míg gurul, és akkor nincs probléma! De tényleg! Tudom, sokaln pakolják 1-2 ből vissza áltában, de sokkal jobb neki, ha még gurulás közbe kiveszed... Kis gyakorlással menni fog!
Nem gyári a felnid ugye?
Persze te köcsög !akkor honnan tudtad h 3.ban 120at megy te patkány?
Labika gépével csak 70el mentem