A fényezés tényleg szép. bár elsősorban én is gyári párti vagyok! De hogy kész? Hümm szerintem még rengeteget kell rajta dolgozni! (sehol egy kormánykapcsoló, index, stb stb)
Egyébként ez minek az első lámpája? Hja és nézd meg azt a hátsó fékcsövet, mert elég érdekesen van elvezetve... Vigyázz, nehogy eldarálja a lánc, mert akkor naggyon nagy baj van!
...ööö nekem lehet, hogy lesz eladó,mondjuk fogalmam sincs síktolattyús-e. ...elvben asszem egy futuráról bányászta le a csetényi bontós. Majd csinálok képet ha érdekel. Az meg, hogy eladó lesz-e attól függ, hogy generál után hogy fog menni a 24-es karbival, mert ha tudja azt amit akarok, akkor inkább maradok a 4-5 literes fogyasztásnál, cserébe nem én leszek az országutak istencsászára:)
Amit akarok az részint az, hogy olyan 100-110 ig nagyon menjen, ezt eddig is tudta, a városban mindenkit le szoktam nyomni, a másik felével volt a gond, hogy az 5-6-ik is kicsit erősebb legyen és mondjuk egy 120-as utazóra rá tudjak állni, mert 4.-ben pörgetni 100-200 kilóméteren át nem egészséges. Ha ezt tudni fogja, akkor marad a 24-es karbi és akkor a 34-es eladó. ...nagyon sokat járok vele, szóval nem mindegy a fogyasztás+meg az olaj is húzós.
...ma bringával mentem dolgozni, hááát életveszély! Elszoktam már tőle, hogy leszorítsanak meg 10 cm oldaltávolsággal előzzenek, durva! Életveszély! Ehhez képest mikor mondjuk az Üllőin döngetek a mocimmal 120-130-al az maga a biztonság.
Köszönöm mindenkinek a segítségeket, tanácsokat!
A problémámat (először nem volt ereje, majd lett de megállt kuplungbehúzáskor) egy karbitisztítás és egy NGK B10EG gyertya megoldotta. A karburátor alja tele volt vízzel...
Tud valaki valamit mondani nekem az NGK BR10EG-ről? Miben más, mint a B10 EG? Egyáltalán, mit jelentenek a jelzések, és a hőérték mit határoz meg?
Nem síktolattyús? Biztos? Mert amennyire én emlékszem, a VHSB sík.. Jó, hogy kívülről nem annak tűnik, de ha kiszeded, akkor sík az a lap, csak a megvezetője kör... Legalábbis haveré ilyen volt.
Figyu Trakee!
Tényleg van valami könyved, leírásod az Af1-ről? Vagy esteleg letölthető valahonnan? Olvasgatnám egy kicsit... esetleg egy user vagy service manual... Előreköszi!
"...csak ésszel,nem smirglivel!"
...hát ezt benéztem. :) ...bár azért az 1000-es papír nem olyan durva, de a féktisztító spraytól, ami azért elég jó anyag meg se moccant a vastag koksz. Na majd legközelebb, ezt már elqrtam.
Hja és még egy kérdés, élőben is jócsaj az a csaj, vagy csak képen?
Egyébként ez minek az első lámpája? Hja és nézd meg azt a hátsó fékcsövet, mert elég érdekesen van elvezetve... Vigyázz, nehogy eldarálja a lánc, mert akkor naggyon nagy baj van!
A nem gyári fényezések között nagyon szépnek mondható,bár még úgy látom van hátra egy kis munka!
Milyen hátsó teleszkókod van?
Amit akarok az részint az, hogy olyan 100-110 ig nagyon menjen, ezt eddig is tudta, a városban mindenkit le szoktam nyomni, a másik felével volt a gond, hogy az 5-6-ik is kicsit erősebb legyen és mondjuk egy 120-as utazóra rá tudjak állni, mert 4.-ben pörgetni 100-200 kilóméteren át nem egészséges. Ha ezt tudni fogja, akkor marad a 24-es karbi és akkor a 34-es eladó. ...nagyon sokat járok vele, szóval nem mindegy a fogyasztás+meg az olaj is húzós.
...ma bringával mentem dolgozni, hááát életveszély! Elszoktam már tőle, hogy leszorítsanak meg 10 cm oldaltávolsággal előzzenek, durva! Életveszély! Ehhez képest mikor mondjuk az Üllőin döngetek a mocimmal 120-130-al az maga a biztonság.
A problémámat (először nem volt ereje, majd lett de megállt kuplungbehúzáskor) egy karbitisztítás és egy NGK B10EG gyertya megoldotta. A karburátor alja tele volt vízzel...
Tud valaki valamit mondani nekem az NGK BR10EG-ről? Miben más, mint a B10 EG? Egyáltalán, mit jelentenek a jelzések, és a hőérték mit határoz meg?
Tényleg van valami könyved, leírásod az Af1-ről? Vagy esteleg letölthető valahonnan? Olvasgatnám egy kicsit... esetleg egy user vagy service manual... Előreköszi!
...hát ezt benéztem. :) ...bár azért az 1000-es papír nem olyan durva, de a féktisztító spraytól, ami azért elég jó anyag meg se moccant a vastag koksz. Na majd legközelebb, ezt már elqrtam.