Azzal módosítanám az előzőekben leírtakat,hogy az eladó aprilia AF-1 hez nincs blokkom és elektronikám!
De a többi frankó!Elöl vadi új Dunlop sportmax gumi!
csá
1 hónapja van egy futurám már 3 gyertyát vetem bele 2Ngk b10eg +NGK b9es mindegyik meghalt
lehet hozá köze hogy az elözö gazdája csináltatot egy gyújtáselektronikát?az a baja lenne?
láthatóan egy kicsiz készen is van meg van olvadva
No szétkaptam, egyszerűbb volt mint gondoltam. Elég könnyen lejött nem volt nagyon meghúzva, miután próbaképp újból összeraktam és kézzel meghúztam, rendesen-erősen, sokkal kevésbé kotyogott.
A rajta lévő anya viszont meg se moccanik, az rendesen rajta van! A gumiharang végén lévő műanyag tejetén lévő (szép mondat:) csavarból lazult ki kicsit a tengely.
Ha majd rendesen összerakom akkor kenjem be a tengely végét kicsit hengerfejtömítő pasztával, hogy ne lazuljon le megint vagy van ennél valami jobb módszer erre, mert úgy tűnik csak itt lazul?
Próbaképp a csavar feletti alátétet levettem, kb ebben a magasságban tervezem üzemeltetni, ez remélhetően már bőven elég lesz arra, hogy ne érjen be. (de persze majd belepróbálom ha itt a henger, ez csak a terv) Viszont ha ezt az alátétet leszedem, akkor ha húzgálom mintha működne,akkor a végén mikor teljesen nyitva van a szelep fémesen koppan kicsit. Kívülről mondjuk nem látszik, hol ütődik fel, gondolom a csavar koppan a fémrészéhez. Érdekes ez vagy leszarjam?
Elkezdtem pucolni 1000-es csiszolópapírral (oldószerrel nem jött le a koksz) hát jó sok szar lejött róla.
Megmondom őszintén, nekem nem érné meg! De tény, ez az ára kb használtan, ha az az álmod, vedd meg! (persze, ha szép állapotban van) Én inkább benzoinre költeném, jó a gyári is. Hozzáteszem, pl haver NSR kipuffja, ami gyári volt, és elég szakadt, arra találtam vevőt 8 e ért...
A ROTAX motor útjai kifürkészhetetlenek :) Egyébként nem feltétlenül éppen akkor ért bele.. Lehet hogy csak elötte megsimogatta kicsit, aminek hatására 11 e felett a nagy terhelések miatt letört.. Ezt ár nem mondja meg neked senki! A fontos, hogy vizsgáld meg, nehogy az új dugót is gallyra vágja rövid időn belül!
Előre is köszönöm Trakee a felajánlást! Holnap megpróbálom akkor szétszedni ezt a power hátha kiderül miért is ért bele. A végét hagyjam majd így, vagy köszörültessem meg?
...mikor a hengert lehúztam, akkor nem túnt úgy, mintha belógna, szóval túl feltünő nem lehetett a belógás és mikor mindez történt akkor 11 fölött voltam, tehát nyitva kellett lennie (tehát gondolom a henger felöli oldalról nézve benyomódva), azaz egyátalán nem érhetett volna be, fura, hogy miként történhetett mégis.
Nos van ám ehhez is könyv :) De angol :) Egyébként felesleges hozzá...
A főtengely csapágyaktól ne félj, azok szép nagy 6206 os csapágyak, ilyenek hordják a trabantot hátul (nem vicc, trabant hátsó kerékcsapágya ugyan ekkora) szóval mindent kibírnak! Annyit érdemes ellenőrizni, hogy leveszed a lendkerék fedelét, megráncigálod a lendkerekét, ha mozog (persze radiálisan) akkor sajnos elkoptak.. De szerintem olyan 40-50 e km után sanszos ez csak... Amíg meg nincs komoly lógás, addig max hangos... ( a probléma az, ha elkopik, hogy a lendkerék összeér az állórésszel...)
Adee nak igaza van, less be a forgattyúrházba, forgasd meg párszor a főtengelyt (persze üresbe a lendkerékkel, és vigyázz, ne csapkolódjon a hajtókar össze-vissza) ha benn van a cucc meglátod, vagy megszorul! De le merem fogadni, hogy az rég a kipuffba van!
A szelepnek könnyen lehet, hogy kicsavarodott a szára... Az, hogy mozog picit jobbra-balra, egy dolog. Viszont mindenképpen meg kell nézni, hogy nem lazult-e kia szára, és illik alaposan biztosítani! Nekem ugye elektromos van, én megmondom őszintén, szép, nem szép, ráhegesztettem a nyelvre az alátétet, aztán így próbáljon beesni! Mikor mevan a fúrás, mindenképpen ellenőrizd, nem lóg-e bele! Pláne, hogy ugye most nagyobb lesza furat... itt inkább legyen kicsit nagyobb a rés a szelepvég, és a furat között, mint kicsi! Ugyan ha rés van, egykis erőt vesztesz alacsony fordulaton, de mindíg jobb, mintha dugattyút vesztenél....
Tömítéskészletet ne vegyél! Sima kartan, vagy füzetlap, ahogy a Gergő is mondta! Érdemes rá pasztát kenni, pl pp ma néztem a mofakernél van ilyen kis kiszerelésbe is (www.mofaker.hu) A komplett blokkszétszedésnél is azt mondom, meg kell nézni, milyen állapotban vannak az apróságok, amiket Rapo is említett! Ha az összes gumigyűrű, kacat ép, és megvan, a papírtömítések könnyen elkészíthetőek házilag is.
A blokkszétszerelésbe szívesen segítek, a spéci szerszámaim is szívesen kölcsön adom, ha arra kerül a sor! De megmondom, én az ésszerűség híve vagyok.. Amit nem szükséges, azt nem cserélném, ezért is modnom, hogy most elég csak furatnod! (főtengelyszimmeringeket úgyis cseréltettél...) Majd mikor rakod össze, szólj elötte, biztos eszembe jut, és másoknak is, egypár apróság, amire figyelni érdemes...
( a vázat,felniket,idomokat is festettük..)
A felnik jó állapotban vannak,mind esztétikailag mind mechanikailag!Se ütés se törés stb.
A továbbiakért keress meg emilen!
mail: lajbo1@freemail.hu
Üdv
Amúgy a www.125.vilaga.hu -n találsz egy leírást, hogy illik ezt pucolni, írta MitoGeri, így nyugodtan követheted az utasításokat!
karcosak ? van vmi baja?
gumival együtt mennyiért adnád?
véleményetek?
Azzal módosítanám az előzőekben leírtakat,hogy az eladó aprilia AF-1 hez nincs blokkom és elektronikám!
De a többi frankó!Elöl vadi új Dunlop sportmax gumi!
Azt elfelejtettem leírni hogy Blokk és elektronika nincs!Sorry
Helló
1 hónapja van egy futurám már 3 gyertyát vetem bele 2Ngk b10eg +NGK b9es mindegyik meghalt
lehet hozá köze hogy az elözö gazdája csináltatot egy gyújtáselektronikát?az a baja lenne?
láthatóan egy kicsiz készen is van meg van olvadva
...éljenek a vakegerek :)
valaki tud egy eladó lenkereket 125ös futurához?
vagy ha nem akkor valamilyen bintost aki tud nekem szerezni. előre is köszi
A rajta lévő anya viszont meg se moccanik, az rendesen rajta van! A gumiharang végén lévő műanyag tejetén lévő (szép mondat:) csavarból lazult ki kicsit a tengely.
Ha majd rendesen összerakom akkor kenjem be a tengely végét kicsit hengerfejtömítő pasztával, hogy ne lazuljon le megint vagy van ennél valami jobb módszer erre, mert úgy tűnik csak itt lazul?
Próbaképp a csavar feletti alátétet levettem, kb ebben a magasságban tervezem üzemeltetni, ez remélhetően már bőven elég lesz arra, hogy ne érjen be. (de persze majd belepróbálom ha itt a henger, ez csak a terv) Viszont ha ezt az alátétet leszedem, akkor ha húzgálom mintha működne,akkor a végén mikor teljesen nyitva van a szelep fémesen koppan kicsit. Kívülről mondjuk nem látszik, hol ütődik fel, gondolom a csavar koppan a fémrészéhez. Érdekes ez vagy leszarjam?
Elkezdtem pucolni 1000-es csiszolópapírral (oldószerrel nem jött le a koksz) hát jó sok szar lejött róla.
Képek a szokott helyen hamarost: http://www.pingit.homelinux.or...
Üdv: M.
állitolag itt keresett vki 34es dell orto karbit,nekem van 1 eladó,ha tudjátok ki volt,lécci irjatok!
...mikor a hengert lehúztam, akkor nem túnt úgy, mintha belógna, szóval túl feltünő nem lehetett a belógás és mikor mindez történt akkor 11 fölött voltam, tehát nyitva kellett lennie (tehát gondolom a henger felöli oldalról nézve benyomódva), azaz egyátalán nem érhetett volna be, fura, hogy miként történhetett mégis.
Nos van ám ehhez is könyv :) De angol :) Egyébként felesleges hozzá...
A főtengely csapágyaktól ne félj, azok szép nagy 6206 os csapágyak, ilyenek hordják a trabantot hátul (nem vicc, trabant hátsó kerékcsapágya ugyan ekkora) szóval mindent kibírnak! Annyit érdemes ellenőrizni, hogy leveszed a lendkerék fedelét, megráncigálod a lendkerekét, ha mozog (persze radiálisan) akkor sajnos elkoptak.. De szerintem olyan 40-50 e km után sanszos ez csak... Amíg meg nincs komoly lógás, addig max hangos... ( a probléma az, ha elkopik, hogy a lendkerék összeér az állórésszel...)
Adee nak igaza van, less be a forgattyúrházba, forgasd meg párszor a főtengelyt (persze üresbe a lendkerékkel, és vigyázz, ne csapkolódjon a hajtókar össze-vissza) ha benn van a cucc meglátod, vagy megszorul! De le merem fogadni, hogy az rég a kipuffba van!
A szelepnek könnyen lehet, hogy kicsavarodott a szára... Az, hogy mozog picit jobbra-balra, egy dolog. Viszont mindenképpen meg kell nézni, hogy nem lazult-e kia szára, és illik alaposan biztosítani! Nekem ugye elektromos van, én megmondom őszintén, szép, nem szép, ráhegesztettem a nyelvre az alátétet, aztán így próbáljon beesni! Mikor mevan a fúrás, mindenképpen ellenőrizd, nem lóg-e bele! Pláne, hogy ugye most nagyobb lesza furat... itt inkább legyen kicsit nagyobb a rés a szelepvég, és a furat között, mint kicsi! Ugyan ha rés van, egykis erőt vesztesz alacsony fordulaton, de mindíg jobb, mintha dugattyút vesztenél....
Tömítéskészletet ne vegyél! Sima kartan, vagy füzetlap, ahogy a Gergő is mondta! Érdemes rá pasztát kenni, pl pp ma néztem a mofakernél van ilyen kis kiszerelésbe is (www.mofaker.hu) A komplett blokkszétszedésnél is azt mondom, meg kell nézni, milyen állapotban vannak az apróságok, amiket Rapo is említett! Ha az összes gumigyűrű, kacat ép, és megvan, a papírtömítések könnyen elkészíthetőek házilag is.
A blokkszétszerelésbe szívesen segítek, a spéci szerszámaim is szívesen kölcsön adom, ha arra kerül a sor! De megmondom, én az ésszerűség híve vagyok.. Amit nem szükséges, azt nem cserélném, ezért is modnom, hogy most elég csak furatnod! (főtengelyszimmeringeket úgyis cseréltettél...) Majd mikor rakod össze, szólj elötte, biztos eszembe jut, és másoknak is, egypár apróság, amire figyelni érdemes...
Sok sikert!