Helló! nekem már csinálta ezt a gépem ,akkor a hengerfely gumi ment ki és fogyott a vizem a tartályból,csak csühögött a kipuffba,sztem nézd meg ezt,hátha ugyan az a bibi
Na beszart a gép! Melóhely felé jövet 500 méterre éppen jól huzattam, amikor olyan tompa lett a hangja. Ment, de valahogy olyan fura hangja volt, eltűnt az a jó kis éles poweres hang. Aztán mikor megálltam, akkor leállt a motor. Most itt vagyok és meg se mozdul. Gyertyát cseréltem, de semmi, szikra van néztem. Karbit szétkaptam (életem első karbipucolása) fúvókákat átfújtam, de nem is látszott benne semmi. A gép ez után sem megy. ..sajnos már csak tologatni tudom, mert az akksi lemerült, de meg se nyikkan. Van valakinek 5lete, mit nézhetnék még meg? Azt pl honnan tudnám megállapítani, hogy jókor szikrázik-e? ...mert gondolom sok más baja már nem lehet, ha benzint is kap meg szikrát is, minthogy rosszkor. Ja igen, amíg még pörgött az önindító, addig időnként fújt eggyet a kipuff. ...olyat, mint a légfék teherautókon. ...és tegnap óta magas fordulaton néha rángtatott párat.
Valaki beszámolhatna a karbikipucolás művészetéről! Mire kell ügyelni, ilyenek...
Azt, ha a dugó cserés, hogyan lehet megállapítani?
Én már nem bízok meg szerelőben, úgyhogy saját kezűleg lesz megcsinálva a motor mindenképp...
Akkor nem a miénkben van a hiba Nekem 1L olaj sztem több mint 1000 km-ig elég még pontosan nem néztem meg meddig megy el vele de ahogy számolgattam a kilómétereket és az olajos dobozokat ez jött ki.
Szevasztok!Új vagyok itt nem tom h mennek a dolgok!Nos nekem olyan gondom van h nem igazán tudom h milyen légszűrő (sport) kellene a mocimba (92es aF1 replica)!? Igazán segíthetnétek h hol tudom beszerezni hozzá az alkatrészeket és pontosan milyenek is kellenek!Előlre is köszi!Várom válaszotokat! Csáó
szasztok! van egy nagy gondom.2hét alatt,már a 4. hengerfely tömítő gyűrűt zabálja fel a gépem,a tünetek:kb 3 perc alapjáraton,és 80 fokos a víz,paff a tömítésnek, kifújta . jegyzem, síkba lett csiszolva a hengerfely,vetemedés kizárva. a henger ok. vajon mi szivathat? ha valaki találkozott már ilyennel kérem írjon!
Szia!
Megnyugtatlak :nekem sem csöpög semmi a dob végén és ha rendben vannak a tömítések elől ,akkor ott sem fröcsköl semmi!
Az lehet,hogy nincs túl olajozva, de még nem ragadt meg!
Köszönöm a segítségeket!
A gyertyát nem én vettem, nem is én tettem bele. Apám mondta, hogy megkérdezte a motorosboltban, hogy milyen gyertya való bele, és azt vette meg és belerakta. Mondta is, hogy jó, azért ma kipróbáltam, és csak amikor hazajöttem vele (a telkünkön tároljuk a motort), és gondja volt, akkor néztem meg, hogy milyen az a gyertya.
Szóval akkor ez a leállás probléma a gyertya hibája, nem?
Asszem itt olvastam, hogy ha kis hőértékű gyertya van benne, akkor elcsöppenhet és kuka a henger...
A porasztón, valószínűleg jobb oldalon (de lehet, hogy bal porlasztótól függ) van egy palástján ricnis csavar! Ami alaposan kiáll (magayrul nem süllyesztett) Azt kifele csavarva csökken, befele nő az alapjárat.
Hát károkat okozhat...az biztos...de ez teljesen a te dolgod..én biztos h nem raknám bele...meg szerintem az a gyertya baja is lehetett h beköpte...ugyanazt rakj bele szerintem 10eset....
A 10-est rendszeresen beköpte, meg nem volt ereje.
Most nyolcast rakott bele apám, így megy mint az atom, de ha behúzom a kuplungot...
A kilences jó lesz? Vagy mindenképp tizes kell? Mert új 10-est nem próbáltunk bele.
Szia azt nem tom h mi a baja a gépednek de nekem az alapjáratom 1000-1200 között van és azért nem áll le....nagyon alacsony de bírja....és bele ne rakd mert lehet baja...inkább vegyél b10eg-t...de am az alapjáratot egy csavarral lehet a karbin állítani!
Ha menet közben behúzom a kuplungot, és leáll a motor, ha nem húzok gázt, az milyen problémát takar?
Ha csak az alacsony alapjárat(1250rpm), akkor tudna nekem valaki gyors mondani, hogy mivel lehet állítani az AF1 Futura 125 alapjáratán? Kép is nagy segítség volna!
A másik kérdésem, hogy az NGK B8 EG meg fogja ölni a motorom? Apámnak a motorosboltban azt ajánlották bele... Tudtommal 10-es hőértékű való bele.
Azt, ha a dugó cserés, hogyan lehet megállapítani?
Én már nem bízok meg szerelőben, úgyhogy saját kezűleg lesz megcsinálva a motor mindenképp...
Megnyugtatlak :nekem sem csöpög semmi a dob végén és ha rendben vannak a tömítések elől ,akkor ott sem fröcsköl semmi!
Az lehet,hogy nincs túl olajozva, de még nem ragadt meg!
A gyertyát nem én vettem, nem is én tettem bele. Apám mondta, hogy megkérdezte a motorosboltban, hogy milyen gyertya való bele, és azt vette meg és belerakta. Mondta is, hogy jó, azért ma kipróbáltam, és csak amikor hazajöttem vele (a telkünkön tároljuk a motort), és gondja volt, akkor néztem meg, hogy milyen az a gyertya.
Szóval akkor ez a leállás probléma a gyertya hibája, nem?
Asszem itt olvastam, hogy ha kis hőértékű gyertya van benne, akkor elcsöppenhet és kuka a henger...
Most nyolcast rakott bele apám, így megy mint az atom, de ha behúzom a kuplungot...
A kilences jó lesz? Vagy mindenképp tizes kell? Mert új 10-est nem próbáltunk bele.
Ha csak az alacsony alapjárat(1250rpm), akkor tudna nekem valaki gyors mondani, hogy mivel lehet állítani az AF1 Futura 125 alapjáratán? Kép is nagy segítség volna!
A másik kérdésem, hogy az NGK B8 EG meg fogja ölni a motorom? Apámnak a motorosboltban azt ajánlották bele... Tudtommal 10-es hőértékű való bele.
Köcce!
lassan készen lesz a mocim végre igy nyár végére...
jön a csinositás,
tudna nekem valaki szerezni vagy eladni egy visszapillantot?
majd megpróbálom