nem tudom hogy mi is lenne de nagyon készen van
ez valami gyujtáselektronika vagy trafó vagy valami ilyesmi?
de az biztos hogy nem ártana kicserélni
2kábel a pipához megy 4 meg aszem a blokba
...egyébként mostanában néha kicsit rángatott 10000 körül, de azt hittem kosz ment a karbiba, mert mikor a tankot ragasztottam (a ragasztás bevált egyelőre, nem ereszt a benya) akkor láttam, hogy belülről is lefújták a tankot a felső részén, amit persze a benya oldani kezdett (gondolom sose tankolták tele annó:) és hólyagosodott rendesen. ...gondoltam délután veszek is bele benzinszűrőt. :) Na szóval megint rángatott kicsit, erre még rá is húztam (hála a sportkipuffnak nekem 10,5 után kezd húzni rendesen és 12-ig megy is) szóval épp 12-nél pörgött amikor más lett a hangja. ...de az a furi, hogy még ment tovább és gyengébben bár, de húzott. ...egyészen addig, amíg meg nem kellett állnom és behúzni a kuplungot, mert akkor leállt. ...és utána soha többet. ...reménykedem, hogy a hengert nem kell cserélni. Kedden megyek a melóhelyre vissza akkor szétkapom, aztán küldök képeket szörnyülködni. :)
Sziasztok! Hadd vessek már fel egy olyan dolgot ami feltehetőleg másokat is érdekelne.
Hogyan cseréljünk le egy AF1be két gomba égőt 2 halogén égőre?
Elég annyi h veszek bele 2 MuZ H4 foglalatot és azt vhogy rápászítom előre és teszek bele 2 35Wos halogén égőt? Vagy ennél bonyolultabb a dolog? Me próba cseresznyéből próbáltam olyat h csak a kábeleket rakom az égőre ami 1szer be is villant majd kiégett
Sajnos igazuk lesz, megszorulhatott a motorod! Inkább ne is feszegesd, mert csak nagyobb kárt okozol! Pláne, hogy mivel azt mondtad, nem állt be, így van esélyed arra, hogy a hengerre csak felkenődött egykis aluminium a dugattyúból, és egy hónolással teljesen tökéletes lesz ! Viszont ha próbálod indítgatni, megeshet, hogy töri a gyűrűt, és akkor a henger is KO. Sajnos a gyűrűcsere nem megoláds.. Sőőőt, nagyon valószínű, hogy úgy elkenődött a dugó teteje, hogy a gyűrűket csak flexxel lehet kiszedni! Mielöbb érdemes szétszedni, akár otthon lehúzni a hengert, és megnézni, mi a helyzet vele. A blokk elején, a vízcső alatt találsz egy AQUA feliratú csavart, azt kicsavarod, meg kinyitod a kiegytartály tetejét, és a hűtő bal odlalának ateteén kicsavarod a csavart, és le is folyik a víz! AZtán megereszted azt a négy csavart a hengertalpnál, és lenn is a henger! Persze a sallangokat le kell venni róla... Sok sikert hozzá!
motorszámmot nézd meg, esetleg a hengeren is van felirat. írj fel midnent ami van a blokkon, és 100% hogy azt kapod ami kell. halálosan szívás ha egy 2t megszrul. én is sokat szívtam, nekem most is va negy megszorzlt 2t-m otthon.. fazsom kivan vele. ha gecipénzes lennék jópofa lenne összerázni, de így.. :(
...az a helyzet, hogy amint megállt, azonnal indítóztam és akkor is forgatta könnyen, pedig hát akkor még meleg volt. Na igen miért szorulhatott meg? Olajat elvben kap, tán többet is mint kéne. Az égéstérbe honnan tudna valami bekerülni? Légszűrő van onnan nem, a porlasztó meg eltömődne inkább a kosztól.
...viszont kicsit kopott volt már a gép, néha volt egy kis csörgős hang, nem túl hangosan, de hallhatóan, mint a kicsi kulcsok csörgése. ...ezért is ütemezetük be a szerelővel őszre a generált, mert hamarabb nem ért rá. ...úgy tűnik hamarabb lesz. :(
Na én is kiváncsi leszek, hogy sikerül! A gyűrű az típusspecifikus vagy azt mondom 125-ös Rotax blokkos géphez kell azt jóccakát? ...a felrakásnak van valami titka?
ha megszorul általában túlmelegszik, és valóban "megszorul" a gugattyú. ám mikor kihül rendszerint simán mozog. a gond, hogy általában egy megszorulásnál oylan sérülések érik adugattyú meg a henger felületét hogy a tömítettség megszűnik, így treljesítményt nem tud leadni, avgyis elég necces h beindul. gyűrű nececs hogy segít, ám jól látod, valkóban csak víz leereszt, henger lehúz. gyűrűt elég necces feltenni, csak óvatosan el ne törd.. ám nem mehetünk el a mellett, h vajon miért szorult meg? mer tha simán olaj hiánya vagy egyéb ok miatt túlmelegedett, akkor eséyles h beindul, de ha bármi bekerült az égéstérbe é amiatt szorult meg, amit ugyan kiköpött vagy elkoptatott de az alkatrész szétbaszta a felületeket nem indul valszeg. hogy eljuss a szerelőhöz egy próbá
t megér í gyűrű ha nicns széthullva nagyon szemre a henger meg a dugó. kiváncsi vagyok az eredményre!
...de forgatja az önindító, ha megszorult volna akkor nem kéne szorosnak lennie? A gyűrűcserének csak 50 kilóméterre kéne kitartania, amíg a elviszem szerelőhöz.
Olajat azt kapni szokott, nekem is jön a kipuffomon is. :) ...számolgattam olyan 1:44hez keveri, Nektek milyen arányban nyomja? ....mert 1000 kilómétert én nem járok el egy literrel. :)
Nos megvan a hiba. ...nincs kompresszió. Kicsit gyanús is volt, mintha gyorsabban tekerne az önindító, aztán megpróbáltam, hogy befogom a gyertya helyét és sikerül. ...gondolom a gyűrűt érhette valami trauma, mert a dugattyú láthatóan mozog. :( ...most egy darabig úgy tűnik gyalog járok. :( ...és a szerelőm jó messze van még nem tudom, hogy jut el oda a gép, ősszel lett volna egy teljes motorgenerál.
...vagy esetleg valahogy könnyen meg lehetne gyűrűzni, azza hátha kitart a szerelőig. Jól gondolom, hogy ha a vizet leengedem és a 4 csavart kicsavarom, akkor felfelé lejön a henger és akkor új gyűrűt valahogy rá tudnék rakni a dugattyúra, majd henger visszadug 4 csavar rá víz be és jóccakát mehetek a szerelőhöz? ...vagy túl naív vagyok és nem meg ez így?
megtalálam a híbát
az elöző gazdája csináltatot egy elektronikát és az van megolvadva aból jön ki 2 vezeték ami belemegy zavarszürőbe és onnan a gyertyára
akkor csak a nagyfeszültséget vezete rám nem lényeg
hol lehetne ilyet csináltatni?
ez valami gyujtáselektronika vagy trafó vagy valami ilyesmi?
de az biztos hogy nem ártana kicserélni
2kábel a pipához megy 4 meg aszem a blokba