Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ti hol vesztek első gumát? 100/80as kéne nekem is..
oké köszi! holnapra elvileg meglesz az akksi addig kibirom mostmár:)
Hali!
Szerintetek Vertex vagy Prox?
Köszi szépen!
rs 34esébe 148as a gyári.
Köszi szépen am a 34 es karbi van rajta...de majd megoldom ha kell...köszike!
hát az minek nappal van

hát 1 napot kibirsz moci nélkül
MEgy, de nem érdemes így használni! Sok típusra aztmondják, (pl yamaha Dt, Honda NSR, Cagiva Mito) hogy akku nélkül használva kipurcanhat a powerelektronika, szóval én javaslom, hogy ha egy halott akkut is, de tegyél bele valamit!
1-2 cm? azta! Én csak pár mm-t javasoltam, az is elég, és alig látszik! Hát kétütemű, sajnos olajos a kipuff..

A főfúkáról pedig: sajnos nem tudom, a régi telefon memóriájába volt valahol, de az kicsit beteg.. Egyébként nem mindegy, melyik karbival szerelték... Ugye a legjellemzőbbek a PHBH 28 RD és a VHSB 34 LD ezekről létezik adat, pl Eurotaxa vagy mia neve katalógusban, pesten, a műszaki könyvtárban megtalálható! (BME-OMIK sóhalyok hídjánál van a bejárat)
Oké köszi:) ! Tolni énis szoktam cska most egyátalán nincs benne akksi és nemtudtam h ugy beindul e. Most csinálák akksimat elvileg holnap dutánra készleszl! De köszi az infot:) Gondolom nemlesz féklámpa meg semmi:S
szia

ne egyesbe hanem kettesbe rakd be és nem enged ki hirtelen a kuplungoit hanem lassan ...

nálanm be lehetett amig tőltön volt az aksi
Ahha persze nem fontos am csak azért kíváncsi vok h ha mégis probléma lesz akkor tudjam de ráér...most nincs baja(kop-kop) remélem nem is lesz a szerelő megoldotta!
Annyit tudok hogy az enyémben 175-ös van de hogy a gyári milyen azt nem tudom.
Nem baj azért köszi szépen!
fogalmam sincs
Megmondanátok h mekkora a gyári fúvókája a Sport Pronak?Adee?Trakee?
Előre is köszi!
Neked be lehet gurítani sebbességben rendesen? Nekem annyira sűrű az olaj, hogy rohadt nehéz tolni így. Én azt szoktam, hogy üres, behúzott kuplung, majd hirtelen 1-es és kuplung ki.
/mostanában, hogy behalt a gyújtáskapcsoló és össze van kötve a drót gyakran lemerülök, mert rajta marad lámpa, index, stb :)/
beindul , tedd kettesbe a mocit és kezdj el gurulni ha kellő gyorsaságra felgyorsultál a kuplungot ovatosan enged ki ;)
Én trakee módszerét alkalmazom és 97%-osan bevált! Egy drót a kipuff végére csavarva, ami 1-2 centit lelóg, azon szépen lefolyik végig.
...hát akkor vagy nem jársz városban, csak országúton és sztrádán, vagy gyorsan töltsél olajat bele, mielőtt megszorul. :) ;)
Köszke vpdiesel majd besz msnen....ma megnéztem a vizem és volt a tartályban...kicsit megnyugodtam!
Nekem nem csöpög semmi a végéből sőt nem is olajos.
nekem fekete felni amúgy meg voltak itt régebben tippek erre, vissza kell pár10 oldalt olvasni... az nem jó, ha egy kicsit elhajlítod a kipuffcső tartóját? (így a legvége a kipuffnak jobban eláll a kerék "felől")
Mondjuk ez viszonylag drasztikus, inkább olvass vissza...
Köszi! Amúgy vezetéktervem nincs, a kattanás meg nem tudom, hogy honnan jön... inkább nekem kicsit olyan, mintha a blokk jobb oldala felől jönne... De mindjárt kimegyek, és megnézem... msn-re meg d.u. veszlek...
srácok ti mit tesztek azellen, hogy a kipufogóból ne csöpögjön a kerékre az olaj?
vagy csak nekem van így?