MEgy, de nem érdemes így használni! Sok típusra aztmondják, (pl yamaha Dt, Honda NSR, Cagiva Mito) hogy akku nélkül használva kipurcanhat a powerelektronika, szóval én javaslom, hogy ha egy halott akkut is, de tegyél bele valamit!
1-2 cm? azta! Én csak pár mm-t javasoltam, az is elég, és alig látszik! Hát kétütemű, sajnos olajos a kipuff..
A főfúkáról pedig: sajnos nem tudom, a régi telefon memóriájába volt valahol, de az kicsit beteg.. Egyébként nem mindegy, melyik karbival szerelték... Ugye a legjellemzőbbek a PHBH 28 RD és a VHSB 34 LD ezekről létezik adat, pl Eurotaxa vagy mia neve katalógusban, pesten, a műszaki könyvtárban megtalálható! (BME-OMIK sóhalyok hídjánál van a bejárat)
Oké köszi:) ! Tolni énis szoktam cska most egyátalán nincs benne akksi és nemtudtam h ugy beindul e. Most csinálák akksimat elvileg holnap dutánra készleszl! De köszi az infot:) Gondolom nemlesz féklámpa meg semmi:S
Ahha persze nem fontos am csak azért kíváncsi vok h ha mégis probléma lesz akkor tudjam de ráér...most nincs baja(kop-kop) remélem nem is lesz a szerelő megoldotta!
Neked be lehet gurítani sebbességben rendesen? Nekem annyira sűrű az olaj, hogy rohadt nehéz tolni így. Én azt szoktam, hogy üres, behúzott kuplung, majd hirtelen 1-es és kuplung ki.
/mostanában, hogy behalt a gyújtáskapcsoló és össze van kötve a drót gyakran lemerülök, mert rajta marad lámpa, index, stb :)/
nekem fekete felni amúgy meg voltak itt régebben tippek erre, vissza kell pár10 oldalt olvasni... az nem jó, ha egy kicsit elhajlítod a kipuffcső tartóját? (így a legvége a kipuffnak jobban eláll a kerék "felől")
Mondjuk ez viszonylag drasztikus, inkább olvass vissza...
Köszi! Amúgy vezetéktervem nincs, a kattanás meg nem tudom, hogy honnan jön... inkább nekem kicsit olyan, mintha a blokk jobb oldala felől jönne... De mindjárt kimegyek, és megnézem... msn-re meg d.u. veszlek...
Szerintetek Vertex vagy Prox?
hát 1 napot kibirsz moci nélkül
A főfúkáról pedig: sajnos nem tudom, a régi telefon memóriájába volt valahol, de az kicsit beteg.. Egyébként nem mindegy, melyik karbival szerelték... Ugye a legjellemzőbbek a PHBH 28 RD és a VHSB 34 LD ezekről létezik adat, pl Eurotaxa vagy mia neve katalógusban, pesten, a műszaki könyvtárban megtalálható! (BME-OMIK sóhalyok hídjánál van a bejárat)
ne egyesbe hanem kettesbe rakd be és nem enged ki hirtelen a kuplungoit hanem lassan ...
nálanm be lehetett amig tőltön volt az aksi
Előre is köszi!
/mostanában, hogy behalt a gyújtáskapcsoló és össze van kötve a drót gyakran lemerülök, mert rajta marad lámpa, index, stb :)/
Mondjuk ez viszonylag drasztikus, inkább olvass vissza...
vagy csak nekem van így?