Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem lassan a 6000. kmt- gyújtja a BIOEG
...ezért is álltam át a kilencesre, az sokkal tovább bírja. 3-4 ezer km. :)
20km/1900ft gyertya
Az bele a gyári, de sajnos előfordul, hogy 20 km után be is krepál...
kösz a tippet a gyerty volt a ludas pedig 2 hete volt benne és azt mondták hogy ez a gyári bele való ngk B10EG
Ha elektronikus, akkor első körben azt érdemes elelnőrizni, hogy jó-e az elektronika! Ez nagyon egyszerű, a mágnes csatlakopzóját kihúzod, és rákötsz egy izzót. Ennek 2,5 e alatt, és 7800 vagy 7300 (elektronika függvénye) felett világítania kell! Visznt nem egyenletesen! Mikor visszaesik a fordulat, 2500 nál erősen világít egy másodpercig, aztán halványabban folytatja. Ugyan így csinál felfele is! Ha ezt nem műveli, meg kell nézni a vezetékeket, de sajnos sanszos, hogy rossz az elektronika! Ha jó, akkor érdemes pucolni a mágnest, a nyelvet, és beállítani a hézagot, és ellenőrizni, hogy könnyen mozog-e az egész! Ha nem jó, akkor sajnos csere.. Cserélheted vákumosra az egészet, vagy veszel elektronikát. Amit itt az apróba találsz is, komplett rendszer 25, csak az elektronika 15 e...
Hali. Ha nem akar kinyitni az több ok miatt is lehet. Nekem is volt ilyen sokszor. Lehet azért mert rossz olajat használsz és elkokszolja. Akkor ki kell pucolni. Vagy lehet azért is mert nem megfelelő a holtjátéka a bovdennek és a mágnes nem bírja behúzni.
Sziasztok nekem a powerel vannak gondjaim nem mindig akkar nyitni
és az lenne a kérdésem hogy a behuzo mágnes milyen jelet kap
és mi adja neki , ha kikötöm a powerkést és ugy használom mi lehet vele a baj késöbb.
Elvileg a "88-as fordított telestkópos, amiben 38X50X10,5 üös a gyári, de tökéletes bele a 38X50X10 -es! De ami a képeid között van motor, abba tuti nem ez való!
Sziasztok!
Van egy eladó AF1 Futurám. Kitűnő állapotban, nagyon sok új alkatrésszel. Ha érdekel valakit, vagy tudtok olyat akit érdekel, akkor a 20/9187-842es számon adok bővebb felvilágosítást a motorról, vagy a dadis@freemail.hu-n!
Üdv
Amekkora benne volt.
Ha nem a fehér kerékkel adom utcai gumival (mert azt lízingeltem) -- akkor fekete kerék slick gumival.
Annyiban más a helyzet, hogy adok hozzá egy csont új utcai elsőt. És ezt GRÁTISZBA!

Én szerintem ülj le, és számolgassál, valamint gondold, át jól. Ennyi pénzért ilyet. Sőőt ha kell tudok adni hozzá egy gyári rendszert, első lánckereket, is.
Döntse el mindenki, hogy ennyiért szeretne-e egy nagyon jó apriliát, vagy nem. Nekem a szememfénye. Csak most kell a lóvé másra de sűrgősen.

Nem akarom eljátszani tanult kollégánk dumáját hogy : HA ÖSSZESZÁMOLOD AZ ALKATRÉSZEK ÁRÁT AKKOR RÁJÖSSZ HOGY A MOTOR INGYENBE VAN....
Üdv!
88-as aprilia af-1 replica-hoz milyen méretű telószimering kell?
nem én biztos nem hívtalak mert nincs meg a számod ...
amúgy akkor a fekete kerékkel adod slick gumival ?
Tudod MAJD-ra a zsidó sem ad! Egyébként semmi változás nincs a motoron, csak rajta vannak az indexek, meg délután mókoltam a rendszámtáblatartóval, hogy egy kicsit pofás legyen (De a gyári is megvan). A fehér kerék nem jár hozzá, meg nincs visszapillantó, ezeket lízingeltem.
A szép kerek számról, meg annyit, hogy majd személyesen faragtok ha tudtok. Ez nem lutris ez tuti jó.

REMÉLEM NEM TE HÍVTÁL FEL (vagyis addíg csörgettél amíg vissza nem hívtalak) DÉLUTÁN TELEFONON, MERT AKKOR EL SE GYERE, MERT ÜTÖK ÁM DE HÍRTELEN!
de az sötét kép kéne egy pár frissebb nem kötekedés képen csak érdeklődöm
zotyavfr ha így műszakiztattva tudsz pár képet felrakni hogy apu megnézze akkor lehet elmennénk megnézzni vmikor talán. de még csak érdklődünk meg ha azt a 330at vmi szép kerek egész számra lehet ne faragni akkor még azt mondanám ha okés meg tetszik hogy KIRÁLY
Menet közben , ha le esik a fordulat ( Kuplung behúzva) a motor leáll ... hiába húznám megint a gázt , egyszerűen nem pörög fel , csak belefullad a benyába... Mit kell csinálnnii? mi lehet a rossz?
Bocsánat természetesen a FÉKRE gondoltam.
Nah szerencsére megoldódni látszik a kép problémám, tényleg nem légtelenítettem le valószínű az lehet a gond, köszönöm a sok segítő hozzászólást.
Felvettelek msnre majd beszélünk még és köszi h segítesz!De szerintem meglesz oldva a dolog!De minden segítséget elfogadok!
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget és meglesz a bibi az 100%....ma nagyon meghajtottam és 70fok volt a legvége...nem tudom h h lehet ez!de menni viszont megy mint az állat!
...nekem egy gyertyacsere megoldotta, amikor hasonló volt.

A motorom oszlásnak indult, most a gyújtáskapcsoló szart be, gyk. kicsit megolvad a kulcshoz közelebbi műanyag tárcsa, ott ahol benne van az egyik kis réz pöcök, így az szorul, tehát nem is jön ki, hiába nyomja a rugó.
Tud valaki egy helyet, ahol lehet külön csak a villamos részét cserélni a gyújtáskapcsolónak, mert az egész elég borsos áron lenne, bontottat meg nem akarok, mert az is bármikor szétmehet.