Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÉS mit jelent, az, hogy nincs semmi elektromos rendszer? Ha jár a motor, akkor sincs világítás, meg semmi? Mert akkor sanszos a biztosíték! Egyébként egy kék, és egy piros talán pirosnak kelelne lenni benn! Aaz 15, és 7,5 A -esnek! De javaslom, indítsd be, ha járó motor mellett van minden, és kéne, akkor egy voltmérővel mérd az akkusarkokon a feszültséget! Gázadásra emelkednie kell, úgy 14 V ig 6 e fordulaton! De se tovább nem jó, se kevesebb nem ajánlott! Jó, +-1 V nem ügy... Aztán ha ezeket ellenőrizted, és midnen jó, akkor meglátjuk...
Ez nem 125-ös! Ebbe nincs power! Szóval Sorry...
De megvanaz? MEnnyi lenne az ára?
Holnap meglesem és lefotózom.
Az szerintem a feszültségszabályzó.Ennek a doboznak fekete színűnek kell lennie és egy négyjegyű szám kell lennie rajta. Valószínű, hogy 7100, de ilyen 7000 körüli, de nem csúszósaruknak kell lennie elvileg. De egy fénykép sokat segítene!
A váz bal oldalán van fekete doboz pár csúszósaru áll ki belőle?ö lessz az?
Az a 2 van benne.
Szia!
Engem power elektronika érdekelne? Megvan?
köszi megnézem , ma keztem el csinálni a hátsó telót és tényleg
szét kelet vágni , nem simering van bene hanem tömszelence amit egy rugó
szorit ősze, ezöstel forasztotunk rá egy anyát hogy bármikor tudjak bele olajat
tölteni és csináltatni kelet bele tömszelencét mert ilyet nem lehet kapni "egyedi"
holnap csak ösze kel hegeszteni. Szerintetek kb menyi olaj kell bele?
Elektromos, és az a gyujtásban van?
A két biztosíték, amiket megnéztem (nem tudom hanyasok, de az egyik piros, a másik sárga színű) teljesen épek voltak... Viszont az akksiban minden cellájában alig volt víz... Most feltöltöttem, megnézem, hogy mi a helyzet... De amikor a töltőre felnyomtam, akkor nem azt jelezte, hogy teljesen le lenne merülve, hanem kb félről kezdte feltölteni... Szóval most tényleg nem tudom...
Hol lehet még biztosíték, amit meg kéne néznem, hogy jó-e?
eladó a képen látható moci,inkább alkatrésznek,de életre lehet kelteni mindene meg van kivéve az önindító,blokk darabokban.ár.70000ft 30-323-8861
Na bocsi a helyesírási hibákér;)
Hú nekem is csinált régwen ilyen nekem a fesszabályzóm ment tönkre:S. Jó nagy kárt cisnált mert új fesszabályzót kellet vennem + tönkrevágta az akksit valószinű mert feltöltöm akksit és hozzáse nyúlok magától lemerül egy 4 óra latt:S. Szóval holnap megyek új akksit venni:(
köszi
ahha, akk szal a 2 blokké ugyanaz. asszem motorrevübe olvastam 54x54et
Biztosíték.
Nah, egy kérdés: tegnap mentem moccal, simán beindult, minden fény világított (ami kell )...
Aztán amikor egy nagyobb leállás után újra mentem volna, akkor látom, hogy semmi visszajelző nem ég... Akkor még beindult a motor egész szépen, de amikor megint egy hosszabb megállás után indultam volna haza, akkor meg se moccant... Semmi hang, mintha nem is létezne benne olyan, hogy akksi...
Betolva elindul, meg megy is szépen, de semmi egyéb elektronikus dolog nem megy (leszámítva a powert): se lámpák, se index, se visszajelzők, se féklámpa, se semmi...
Lehet az, hogy egy biztosíték kiment volna, és amiatt jött ez elő? Vagy valószínűbb, hogy elszállt a generátor? (((Mert az tutti, hogy amikor most kimegyek, és megnézem, akkor az akksin egy csepp töltés nem lesz...)))
Úgyúgy ahogy Trakee írja
hát igen trakee- vágja a témát
Nemnem! Sőt, a 122-esé se! FuratXlöket: 54X54,5 mm!
Adee nemtod h a 123as rotax lökete is 54 mm e?
Sima telós az enyém, akkor tényleg nem az lesz a jó. Én egy olyan méretet találtam a neten hogy: 38x50x8/9,5 Milyen méret ez a 8/9,5?
Én 2500ért vettem a b10eg gyertyámat csak inkább a verseny változatát kértem azért volt egy kicsivel drágább!szerintem jobban megéri!
kösz zotya az infót hát még számolgattunk meg megy nagyban "hogy nem fogod megbánni?mért nem RS"
stb de még semmi se tuti mert ez a vállalkozás amit apu csinál még nagyon az elején aztán nem tudni még meddig lehet engedni a gatya madzagot szóval ez már csak azon múlik lényegéban.
Nekem is eddig tökéletes a B10EG