Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnézem
Aki tud vmit az segíthet a beazonosítással kapcs, meg a kipuval is mert nemtom
nem vesz- e sokat vissza a teljesítményből
Nekem is 6ban 6ezernél 100 gyári áttételekkel. Számold meg hány fog van neked a fogaskeréken elöl és hátul. Ha gyári akkor elöl 16 hátul pedig 38. (Ami le van törve azt is bele kell számolni )
50-eshez nem értek :P Sose volt oylanom, csak havernak segítettem szerelgetni!
De a felnibe be van sütve elvileg, ha valaki ki nem köszörülte belőle... A küllökbe, hátulról ki tudod olvasni!
sziasztok egy szép állapotban lévő AF1 futura 50-es (álitólag 92-es,RV6AP blokkos)
-blokkja felújitva(csapágyak az összes,szimeringek,főtengely,tügörgőkosarak,kuplunglamellák)

-friss festéssel,matricázás (nem azért mert össze volt törve..)
-jó gumikkal (Elől Pirelli, Hátul Dunlop 120/70)
-új fékbetétek
-új láncszett
-új üléshuzat
-Gianelli kipu. dobbal.
és ami nem müködik az a km/h elszakadt a spirál..
mennyit ér ez a motor igy?
Azért köszi
Nekem egy hegerszettem volt rotax 122-höz vertex dugóval.


De már nincs!

Meg ez 50es!
Na az enyémet valaki hozzáértő belőhetné...50es..RV6-AP blokk.... nemtom mi ő
De sztem AF1 Futura, trapézlámpás...és nemtom mikori
És ilyen kiput már látott vki Aprilián?! Hozzá való lehet egyáltalán?
Az enyém is 6000 ezres fordulaton megy 100 at , és 7000 nél nyit a power, de szerintem max 7500 lehet az utazója, mert utána már kezd visítani , na meg utána percenként kell megálni tankolni!
Basszus ez a mekkora szar egy rendszerezés! Egy! A 91-92 es futura nem futura, hanem sport pro! Vagy a 91-esre írtak Futura Replicat is! Amúgy az a repliva nem "87-es! Az "88-"91 ig van, de a "89 elött kislámpás, aztán nagylámpás, a 4-es a kislámpás, a 6-os a nagy! A "89 -est Syntesi sport nak adták ki, és mindenemellett sok szín volt még, és nem csak egy évig! Szóval ha ezek alapján akarod betájolni, nagy hibát követsz el! NAgy fostaliscska ez a felsorolás!
érdekesen nézne rám....
Ezt sajnos nem kérdeztem, sztem 2-5 e ft
Zotya árult... Vagyis reklámozta.. SZerintem van is nekI! Zoya, alias zotyavfr
Am gondolom megbecsülöd a sportpro-t....én évekig vágytam egyre de már letettem róla....nagyon a szivembe lopta magát az a motor!
igen mert 17es első lánckerék van rajta...azért megy annyit alacsony fordulaton
Óra szerint, vagy tényleg annyit?
Csak furcsa, hogy nekem Sport Pro-m van, most lett tavasszal felújítva, és ilyen alacsony az utazója... Amúgy nekem 7100-nál nyit a power...
Haver Replica-ja 6000nél megy 100at...
nézd meg a síbert balószínű el van kopva
MuZ dugaut béle aszt jaul van
Hát az én mocimnak az utazója 6osba power előtt (7800) 120km/h.
mennyibe tartják a gyűrűket?
Kérdés: mennyi lehet egy AF1-nek az utazósebessége? Illetve milyen fordulaton kéne annak lennie?
Csak mert nekem amikor a kmóra 100-nál van, akkor olyan 7000 körül pörgetek 6.-ban... (+- 100 ford/min)
Olvastam olyat, hogy 120 az utazója, de akkor az már mennyit pörög?!
Egyre gondoltunk
Valaki árult itt dugót Vertexet a fórumon.
Köszi megkérdezem
akkor ebben az ügyben írj erre a mailcímre : somarace@freemail.hu én is tőle vettem a 125ösbe a dugót!