..vagy a műanyag csavaron, ott elöl, mert a rendes betöltőhöz normálisan hozzáférni nem lehet, esetleg tölcsér+benzincső, de télen nekem ott nem akart lefolyni, nyáron lehet, hogy lemegy.
hy,
Szerintem megéri leszedni a hengerfejet és megnézni a dugó állapotát. Én amikor megvettem az Af1-et, az első ez volt. Ha a hengerfejen meg a dugó peremén ütésnyom vagy anyaghiány van, akkor abból már lehet következtetni (illetve az már régen rossz).
A csetényi fószerral óvatosan! Mert tény, elég normális árai vannak, és sok alkatrésze, ha olyanja van, még jófej is, de alapból egy őstahó! Én voltam nála vagy 3 *, és tény, bármilyen apróságot odaad külön is, de! Alaposan kérdezd rá a telefonba, hogy van-e neki olyan, ami neked kell, igaz, kioktat, meg cseszeget, hogy hülyevagy, és baromságokat beszélsz, csakhogy előfordult, hogy haverral elmentünk, hogy kéne az első kerékhez meghajtócsiga, és hőfokmérő a 80-as futurába.... Odamentünk, kihozott egy csigát, hogy egy ok, jó, nézzük, szarrá van kopva, először mi voltunk a hülyék, aztán mondta, hogy ja, télleg, hozott egy másikat, ami egész más gyártótól származott, de jóvolt... Hazahoztuk, betettük, persze ehhez már farigcsálni kellett, persze, hogy nem annyit mutatott az óra, mint kellett volna... A másik, amiért ekkor mentünk, a vízhőfokmérő óra, azis a telefonba van van, aztán kotorászott, kotorászott, és hozott egy feketét... Ami havernak nemkellett, lévén, hogy az övére fehér kéne... Szóval elmotoroztunk addig, vagy 150 km, és az eredmény semmi... Szerencsére visszavette a nemstimmelő csigát, így haver a postaköltséget, és az utazás költségét bukta.... Énemg motoroztam egy jót vele :)
A sebességet hogy méritek? Csak rálestek a kmórára, vagy rendesen, esetleg kocsival a seggben? (Csak mert 160-t én is mentem, enyhe szembeszéllel, de az "csak" az óra szerint volt annyi...)
Na erre vágyom én is! A hatodik nálam 130-tól használható. Mekkora a karbid?
...kicsi csörgések nálam is vannak, de télig ki akarom húzni. :)
Volt ott sok henger is:) ...ki is derült, hogy ami az enyémen van az tuareg rally-hoz való.
Ténylegesen tudja a 160-at,pedig már lassan a dugócseréhez közeledek!
Peres gumi,gyári áttétel és szépen kigyorsul 6.ban is akár 3ezres fordulatról ha már üzemmeleg!
Úgy érzem a powernél lévő kifújás megszüntetésével még egyenletesebb lett az alapjárat és kis fordulaton nyomatékosabb.
Tudja valaki azt,hogy mi figyelmezetet arra ha már lassan lejár a dugó élettartama(csörgés,erő).
Mit lehet észrevenni?
Hajkurászás után hallok apró csörgéseket de az" erő még vele van".
Nem sok kedvem lenne nyáron szétkapni a gépet pláne ezért ,mert a télen ba**tam megnézni a dugó méretét és így még előre meg sem tudom rendelni és ez mind idő!
Az új dugóhoz kell e hónoltatni vagy csak dúrr bele?
Jó lenne egy új henger és dugó tartalékba az ilyen helyzetekre!
Kitakarítottad a karbit mielőtt felraktad?
A tűszelep hajlamos lehet a beragadásra,oxidációra.Érdemes átmosni,átfújkálni felrakás előtt!
Gőzőm sincs,hogy miért kell a kis csőveket a légszűrőházra rakni!
Az tiszta,hogy a túlfolyó csövet érdemes levezetni az esetleges benzin folyások miatt.
..mennyi a véged?
Remélem az új karbi hatni fog, mert most 4-ben kell kihuzatnom 140-ig aztán 5.ben még elmegy 150-ig és vége. A hatodik halott, csak szélcsendben és sík úton megy, de az 5.is csak 120-ig gyorsul saját erőből, ezért kell föléhuzatni 4.-ben.
Igen voltam. Gonban is voltam, mert az 6-10% emelkedőkön csak 4.ben ment fel a gép, pögörve mint állat, ezen is rágtam be és ezért vettem meg szívócsonkkal együtt 16,5-ért a 34-es karbit. ..állítólag utána 6.-ban is fel fog szaladni.
Igen sok mocija van, külön raktárban vannak a kerekek is, érdemes lemenni csemegézni én még egy váltókart is hoztam, mert az is házi barkács volt a gépemen.
...végül is 8-ért adta oda, de mondta, hogy most már aztán nagy áremelés és tényleg 12!
féktárcsa+váltó+membrán+beszívócsonk+karbi
ezeket vettem.
A táj szép fasza kanyarok vannak, lehet veretni rendesen.
Ezzel a kipuffal vettem a gépet ezért nem tudom,hogy milyen lehetett a gyárival!
Minden esetre szép a hangja és a menetteljesítményére sem panaszkodhatok mert a környékemen lévő 125-ös gépek nagy részét végre meglövöm!
A dob ilyen módon felfogatva talán szebb is mint a gyári megoldás.
Köszi! ...egyelőre nincs sok sikerélményem. Felraktam...de meg se nyikkan a gép. Arra gondoltam, hogy rádobom, valahogy megy, aztán majd a szerelő beállítja pontosan. ...na ez nem jött össze. Most visszaraktam a régit, aztán majd a szerelőbácsi valahogy beüzemeli az újat. -remélem.
Neked viszont gratulálok!
...egyébként mire kellenének azok a csövek, úgy értem mi lenne a funkciója, haszna, hogy a légszűrőházban vannak, mit csinálnak?
RAPO (vagy bárki, akinek u.i. a kipuff a vasán): Az lenne a kérdésem, hogy a gépeden levő kipuff. eredetileg is rajta volt, vagy te vetted rá?
Ha az utóbbi, akkor meg tudod mondani, hogy hol, mennyibe került, és jobb-e mint a gyári? (mind hangjában, mind teljesítményben)
Sok sikert az új karbihoz!
Az olajat a jobb oldali,szívómembránhoz közelebbi csonkra kell tenni!
Semmi problémád nem lesz ha a többi(3) csővet nem dugod sehova.
Tavaly nekem is csak lógtak.
Nekem is megvan az új powerszelep szár, mostmár semmi füst és olaj nem szivárog ki a bovden mellett.
A hangja is sokkal szebb lett!
Köszönöm!
...a légszűrőházon nekem nincs semmi csatlakozási hely, ha nem kötöm be őket származhat abból valami gond?
...az olajcső sajnos tényleg vékonyabb, a 24-es karbin a csonk is sokkal vékonyabb volt. ...viszont most nem is ér oda a cső, mert rövid, így valószínű kikötöm egyelőre, mert nincs olajcsövem itthon, gyalog a bolt meg messze van.
M.
Előre is köszz!
Szerintem megéri leszedni a hengerfejet és megnézni a dugó állapotát. Én amikor megvettem az Af1-et, az első ez volt. Ha a hengerfejen meg a dugó peremén ütésnyom vagy anyaghiány van, akkor abból már lehet következtetni (illetve az már régen rossz).
...és a fogyasztásod?
...kicsi csörgések nálam is vannak, de télig ki akarom húzni. :)
Volt ott sok henger is:) ...ki is derült, hogy ami az enyémen van az tuareg rally-hoz való.
M.
Peres gumi,gyári áttétel és szépen kigyorsul 6.ban is akár 3ezres fordulatról ha már üzemmeleg!
Úgy érzem a powernél lévő kifújás megszüntetésével még egyenletesebb lett az alapjárat és kis fordulaton nyomatékosabb.
Tudja valaki azt,hogy mi figyelmezetet arra ha már lassan lejár a dugó élettartama(csörgés,erő).
Mit lehet észrevenni?
Hajkurászás után hallok apró csörgéseket de az" erő még vele van".
Nem sok kedvem lenne nyáron szétkapni a gépet pláne ezért ,mert a télen ba**tam megnézni a dugó méretét és így még előre meg sem tudom rendelni és ez mind idő!
Az új dugóhoz kell e hónoltatni vagy csak dúrr bele?
Jó lenne egy új henger és dugó tartalékba az ilyen helyzetekre!
A tűszelep hajlamos lehet a beragadásra,oxidációra.Érdemes átmosni,átfújkálni felrakás előtt!
Gőzőm sincs,hogy miért kell a kis csőveket a légszűrőházra rakni!
Az tiszta,hogy a túlfolyó csövet érdemes levezetni az esetleges benzin folyások miatt.
Remélem az új karbi hatni fog, mert most 4-ben kell kihuzatnom 140-ig aztán 5.ben még elmegy 150-ig és vége. A hatodik halott, csak szélcsendben és sík úton megy, de az 5.is csak 120-ig gyorsul saját erőből, ezért kell föléhuzatni 4.-ben.
Igen sok mocija van, külön raktárban vannak a kerekek is, érdemes lemenni csemegézni én még egy váltókart is hoztam, mert az is házi barkács volt a gépemen.
...végül is 8-ért adta oda, de mondta, hogy most már aztán nagy áremelés és tényleg 12!
féktárcsa+váltó+membrán+beszívócsonk+karbi
ezeket vettem.
A táj szép fasza kanyarok vannak, lehet veretni rendesen.
Ezzel a kipuffal vettem a gépet ezért nem tudom,hogy milyen lehetett a gyárival!
Minden esetre szép a hangja és a menetteljesítményére sem panaszkodhatok mert a környékemen lévő 125-ös gépek nagy részét végre meglövöm!
A dob ilyen módon felfogatva talán szebb is mint a gyári megoldás.
Neked viszont gratulálok!
...egyébként mire kellenének azok a csövek, úgy értem mi lenne a funkciója, haszna, hogy a légszűrőházban vannak, mit csinálnak?
M.
Ha az utóbbi, akkor meg tudod mondani, hogy hol, mennyibe került, és jobb-e mint a gyári? (mind hangjában, mind teljesítményben)
És a lendkerék mögötti tekercsek köszi
Az igaz,hogy olyan sok gépe van a fickónak ahogy az a telóban mondja?
Neked mennyit kért a tárcsáért?
Sok sikert az új karbihoz!
Az olajat a jobb oldali,szívómembránhoz közelebbi csonkra kell tenni!
Semmi problémád nem lesz ha a többi(3) csővet nem dugod sehova.
Tavaly nekem is csak lógtak.
Nekem is megvan az új powerszelep szár, mostmár semmi füst és olaj nem szivárog ki a bovden mellett.
A hangja is sokkal szebb lett!
...a légszűrőházon nekem nincs semmi csatlakozási hely, ha nem kötöm be őket származhat abból valami gond?
...az olajcső sajnos tényleg vékonyabb, a 24-es karbin a csonk is sokkal vékonyabb volt. ...viszont most nem is ér oda a cső, mert rövid, így valószínű kikötöm egyelőre, mert nincs olajcsövem itthon, gyalog a bolt meg messze van.
M.