Megvan minden.. De nyári gyakom töltöm, így nem nagyon érek rá motorzni.. Csak 4700 km van benne :D Aprilia megvan.. meg is marad remélem :) Lerakom öreg napjaimra :) És szenvedek a melegbe :)
Hát pl az évjáratra... Mert hogy tuti nem "94-es, az bztos, mivel "92-ig gyártották! Aztán amiket írtak... Dugó kb 25, hajtókar 25 csapágyak 10 hengerhüvelyezés megint kb 25 e.... Kb 20 e km-t elmegy odafigyeléssel, és megfelelő bánásmóddal!
sztem rajz nélkül is megtudod csinálni nem egy nagy feladat kb 10 perc alatt megvagy
kb van rajta 4-5 csavar amit kiszedsz... el se tudod téveszteni és minden kifujatsz(kompresszor vagy akár a száddal )
szevasztok!
kb 2 hónapot állt a moci és most nem akar indulni. beköpi a gyertyát. lehet hogy a karbit is puculni kéne?
ha valaki tud küldeni egy karbi robbantott rajzot, vagy egy puculási tervet megköszönném.
szevasztok!
Szal... Nekem mindkét eddigi Af1 -met kb 2-3 hónapon belül motorgenerálozni kellett... Olyan 40-50-60e huf, attól függően, hogy hol veszi az ember a cuccokat...
Azt mondják a szakik, hogy 20e km után kell cserélni a dugattyút, de hallottam, hogy valaki alatt akár a dupláját is futotta, gond nélkül... Csak használat kérdése...
Odafigyelni? Mindenre... Főleg telók, meg a csörgő-zörgő hangok a blokkból, és hogy a tömítések mindenhol klappolnak-e (nincsen marhanagy olajfolt egyes helyeken), valamint jó, ha az ember figyel a láncra (nyúlás, feszesség), és a fékekre (a fékhatás is fontos, de inkább, hogy milyen vastag a tárcsa)...
Asszem hirtelen ennyi jutott az eszembe... Remélem segítettem, és nem írtam nagy baromságokat...
Van valakinek Aprilia AF1 Sintesihez powere meg/vagy kuplungja? Esetleg tudja valaki hol lehet beszerezni ezeket (Bolt pestmegyében, webáruház, magánszemély, új/használt)?
sziasztok !
segitsetek nekem most akarok 1 "94 af1 et venni
de mennyit bir majd ki a motorja (azért töletek kérdem me ti af1 esek vagytok )
és vásárláskor mire kell odafigyelni ?
hány km bir ki a motorja 1 teljes felujitás után ?
és meik alkatrészre kell naon odafigyelni ?
mennyibe kerül 1 motor felujitás (henger dugattyu fötengely hajtokar stb )
köszi !
Hátul tutti, hogy 38, elől nemtom, de ha jól emlékszem, akkor az előírt van a JT márkából... (meg nem nagyon hiszem, hogy kisebb lenne egy fokkal, azért annyira nem gyorsul jól... Meg nem is mer a pirosba forogni a gép... Ő már csak ilyen kis szégyenlős...)
Amúgy ma megint füstöltem egy kis gumit... (Geccci puha, szint új Heidenaut) Olyan büszke vagyok magamra!
Én nem nézem.. Csak ha villog a benyajelző, akkor tankolok egy ezresért...
Amúgy nekem is voltak gyenge próbálkozásaim a beméréssel, de nem jött össze...
De ha ez segít, akkor mondjuk számolj olyat, hogy kb. 500 km-t (Budapest-Zalaegerszeg oda-vissza) durván 4 tankolással tettem meg, átlagban kb. 7000 fordulaton... (1 tankolás = 2000 huf-ért)
(Eddig még én sem számoltam így ki, nah most megteszem... )
Megtudja valaki mondani akinek sport pro ja van ho mennyit eszik ? mert én egyszerűen nembírom bemérni mindig másra jön ki pedig nem húzom neki nagyonn
hogy nektek a mágnes mennyit húz a powerszelep bowdenjén?
előre is köszönöm a segítségeteket
a képen az a lentkerék fogaskoszorúja?
vagy hol van?
Van 4db mikro indexem hozzá, Visszapillantó az nincs hozzá, de 8ezer ft egy pár(F1-es) hozzá. A műszaki meg annyi hogy eltolom és leműszakiztatom.
Jahj és nem erőszak a disznótor a disznónak!
kb van rajta 4-5 csavar amit kiszedsz... el se tudod téveszteni és minden kifujatsz(kompresszor vagy akár a száddal )
kb 2 hónapot állt a moci és most nem akar indulni. beköpi a gyertyát. lehet hogy a karbit is puculni kéne?
ha valaki tud küldeni egy karbi robbantott rajzot, vagy egy puculási tervet megköszönném.
szevasztok!
Szal... Nekem mindkét eddigi Af1 -met kb 2-3 hónapon belül motorgenerálozni kellett... Olyan 40-50-60e huf, attól függően, hogy hol veszi az ember a cuccokat...
Azt mondják a szakik, hogy 20e km után kell cserélni a dugattyút, de hallottam, hogy valaki alatt akár a dupláját is futotta, gond nélkül... Csak használat kérdése...
Odafigyelni? Mindenre... Főleg telók, meg a csörgő-zörgő hangok a blokkból, és hogy a tömítések mindenhol klappolnak-e (nincsen marhanagy olajfolt egyes helyeken), valamint jó, ha az ember figyel a láncra (nyúlás, feszesség), és a fékekre (a fékhatás is fontos, de inkább, hogy milyen vastag a tárcsa)...
Asszem hirtelen ennyi jutott az eszembe... Remélem segítettem, és nem írtam nagy baromságokat...
Van valakinek Aprilia AF1 Sintesihez powere meg/vagy kuplungja? Esetleg tudja valaki hol lehet beszerezni ezeket (Bolt pestmegyében, webáruház, magánszemély, új/használt)?
Köszi!
gonzo
segitsetek nekem most akarok 1 "94 af1 et venni
de mennyit bir majd ki a motorja (azért töletek kérdem me ti af1 esek vagytok )
és vásárláskor mire kell odafigyelni ?
hány km bir ki a motorja 1 teljes felujitás után ?
és meik alkatrészre kell naon odafigyelni ?
mennyibe kerül 1 motor felujitás (henger dugattyu fötengely hajtokar stb )
köszi !
Amúgy ma megint füstöltem egy kis gumit... (Geccci puha, szint új Heidenaut) Olyan büszke vagyok magamra!
Amúgy nekem is voltak gyenge próbálkozásaim a beméréssel, de nem jött össze...
De ha ez segít, akkor mondjuk számolj olyat, hogy kb. 500 km-t (Budapest-Zalaegerszeg oda-vissza) durván 4 tankolással tettem meg, átlagban kb. 7000 fordulaton... (1 tankolás = 2000 huf-ért)
(Eddig még én sem számoltam így ki, nah most megteszem... )