csak nem.......... kaja kelllllllllllll
mert még a yamaha rd trz jöhetne még szóba
bár a af1 a legszebb
csak a japán motor pártiak nagyon ellenzik az olasz motorokat.......
Basszus, kipróbáltam...
Első fék viszonylag jól fog (azt saját recept alapján légtelenítettem :P)
Hátsó fék semmi... :S Szerintem én vagyok a hülye, és nem tudom légteleníteni jól, de ez így kicsit cinkes... Nem szívesen indulnék most sehova útnak...
(Pláne, hogy a fél motor még hiánycikk... Ha minden jól megy, akkor holnap összáll, de ez csak leányálom...)
Jah, ma 12 óra egyhuzamú szerelés haverral, és ennyi az eredmény...
És mégegyszer KIBASZOTT SZÍNTEREZŐŐŐŐŐK! -(
alig tudtam rábeszélni a 125 re.... mert ő "nagyot" akarna
aztán robogó után tuti összetörné magát az első héten
200 at szánok rá meg egy 100as tartalékba idomokra
mivel fehérnép neki szép is kell...... meg nagy..... meg mittudoménmi
Nejednek kihegyezett kétüteműt? Szerintem nem fogja nagyon szeretni hoszútávon.. Inkább egy kevésbé kényes motort választanál neki... Vagy pl egy Honda NSR-t, az még kevésbé kényes....
tudom hogy 200ért nem számíthatok gyárias gépre.
csak érdekelne milyen dolgokra figyeljek oda
tanulómotornak kellene a nejnek, lehet már aznap meg is borítaná
esetleg más típus is érdekelne
125ös rendszámos 2 ütemű legyen
Egy trükkje van!
Szereld le a munkahengert és tedd olyan helyzetbe a tárcsára , hogy a légtelenítő felfelé nézzen,mert így végezhetsz tökéletes munkát!
Az olajat töltöd a tartályba és a légtelenítőre húzott vékony csövön addig engeded ki(pedál mozgatásával)amíg buborék mentes lesz a kifolyó olaj!
Majd visszateszed a munkahengert a helyére!
5perc!
Jah, és kopások, bukta okozta sérülések eltüntetésére mindenképpen a sima matt szóróspray-t ajánlom... Nekem gyönyörű lett... Lelakkozza valaki, és olyan, mintha az eredeti lenne...
Jah, és kurvaolcsón kijön a pénzből... (1 fakon 1300 huf max.)
Én mindent fényeztettem, színtereztettem, csak a felniket nem... :) Amúgy most az a problemám, hogy nem tudom, hogy a hátsó féket hogy kell légteleníteni?! (nem a légtelenítőcsavart nem találom, hanem csak úgy, álltalában...) De ha minden jól megy, akkor már az első féket egy órán belül harcrakész állapotba hozom...
A szín meg mégsem olyan rossz, csak legyen a gép árnyékben, vagy tök sötétben, úgy egész jó az a "piros"...
Majdnem elfelejtettem!
A műanyag porfestést nagyon kevesen tudják lehomokolni a felnidről.
Az enyémet a festők nem tudták pedig a gyári réteget sec-perc alatt lekapták!
Fémszemcse szórást ne engedd meg,mert az végképp tönkteteszi a felnit!
Homokolás után vidd el egy normális fényezőhöz és hidd el az árnyalattal sem lesznek gondjaid és elég tartós lett az enyém is.
Szia!
Sajnálhatod,hogy nem olvastál vissza a régebbi oldalakra!
Ezerszer leírtam,hogy a felni szintézerezését el kell felejteni,mert csak szopás a vége.
Én télen estem túl a feljes felújításon de a legnagyobb szívásom a műanyag porfestéssel volt.
Valószínű túlmelegítették a felnimet vagy a benne levő feszültség és a meleg miatt eldeformálódott az első felnim és hiába hengerelték egy új beszerzésére kényszerültem!
4hónap munkája sacc/kb 200eft és mire elkészült a teljesen gyári FUTURA akkor derűlt ki,hogy a felni üt, a féktárcsa szar felfekvése miatt a fékhatás ingadozik és sajna szaladgálhattam új első felniért ami nem volt kis feladat!
Nem akarlak elkeseríteni ,de még erre is felkészűlhetsz.
A felgumizás előtt nézd meg,hogy üt e a felni!
Aki Budapesti, és van neki a főfékmunkahengerbe való gumi tömítés (amibe az olajtartály csöve megy, meg az L alakú műanyagvég) az SOS szóljon...
Irtózatosan fontos, az enyém felszívódott, és enélkül nincs értelme a motor többi részét összerakni...
Hello!
Én azt szeretném megkérdezni, hogy a következő képen, a karbulátoron az a fekete cső az valami túl folyó? és hogy ugye azt nem kell sehova se dugni? vagy kell vhova dugni? Vagy mit csináljak azzal?
sajnos nincs fényképezőgépem
tudom, hogy jó a berúgókar, de nekem egy önindítóval lenne az igazi a gép
a bontóból rendelni is tudnék csak nem tudom, hogy pontosan mik kellenének hozzá (a szervízbe megtudnák mondani, de az is pénzbe kerül)
Jah-jah... Motorod nagyon ott van a szeren... Ha az enyém is már kb. így nézne ki...
De milyen lesz már BUZIRÓZSASZÍNEN? (Ezen már csak röhögni lehet...)
BASZOTT SZÍNTEREZŐK! Rohadjon le a májuk... Tűzpirosat kérek, és buzirózsaszínt csinálnak?!
Két napom van, hogy összedobjam a moccit, erre minden gallyra megy... A rohadt vastag festék miatt alig lehet feltenni a hátsó fogaskereket, nem mennek fel a saeger-gyűrűk az első tárcsaféktartóra, meg hasonlók... Holnap fékek feltöltése-beállítása, szerintem újabb ezer hiba elő fog jönni... Baszottul elegem van mindenből...
mert még a yamaha rd trz jöhetne még szóba
bár a af1 a legszebb
csak a japán motor pártiak nagyon ellenzik az olasz motorokat.......