Amikor megvettem a gépem a legszörnyűbb tákolás a hátsó féklámba kapcsoló miatt volt rajta!
Találtam róla egy képet okulásként felteszem!
Elég sok mindent elárul a magyar leleményességről (TÁKOLÁSI KÉNYSZER),ÓVAKODJATOK az ilyen megoldásoktól!
A parasztnak elromlott a hátsó féklámpa kapcsoló ezért elrohant az első boltba és vett egy TRABANT féklámbakapcsoló gombát!
Hamar rájött,hogy valami nem stimmel (MENET) és vett még egy hidraulika áteresztőcsavart.
Addig feszegette hogy eltörte a a főfékhenger tartó konzolt!
SEBAJ és meghegesztette!
Király!
3 napig valószínű működött(ha működött) is,de aztán beadta az unalmast és végső elkeseredésében vett egy ETZ féklámpa kapcsolót ,2 rugót,10cm bovdent,majd fúrt,faragott és már kész is volt a képen látható mű(REMEKMŰ).
Ez végül bevált,de én a téli szervízem legelején úgy kiba**tam,mint macskát szarni!
Vettem egy eredeti féklámpa gombát 3500ft-ért és kész!
Számoljátok ki !
Megérte a parasztnak?
A meleggel már tele van a t*köm.
Holnap lesz a szomszéd kisvárosban valami motorosnap,de ilyen hőségben nem magyon lehet kibírni egy hosszabb programot még akkor sem, ha papucs,poló,röv.nad..-ban nyomulok,hacsak nem a strandon rendezik!
Napközben még mocizni se lehet!
Szia!
Ha nem kontakthiba vagy állítási hiba , akkor vehetsz újat egy MZalkatrész boltban 450ft-ért!
Én is ott vettem , teljesen megegyezik!----FÉKLÁMPA KAPCSOLÓ-----
Voltam ma havernál de eléggé elvolt borulva mondom felöltözök....Cordura kabát,csizma+csak farmer
De ebben a melegben annyira szar volt Csurgott rólam a viz mindenhol....Ti hogy birjátok ezt a nagy meleget?
Egyébként Adee hogy állsz a géppel?Mert mehetnénk lassan valamerre
Hát figyelj. a csávó debreceni és nem hivatalos bontó, hanem csak egy olyan magánszemély vagyis motor szerelő akinek az udvarán ha nincs legalább 500 bontott motor akkor egyse. eddig nem volt olyan alkatrész apriliákhoz főleg az Afimra h ne legyen. A számát meg tom adni de ha akarod meg is tom kérdeni tőle h van-e neki. Am 125ccmtől-1000ig szentem mindene van.
meg nekem át is van alakítva a hátsó idom és csak jobban is néz ki ha egy picivel nagyobb gumi van fent, és mégis csak jobban fekszi az utat meg jobban lehet döntögetni. Nem?
kösz a válaszokat. am meg az 50es még jó h erőlködött vele. Meg nem azé kérdeztem h vagyánykodni akarok vele, meg nem élvezni a motorozást, me lassan gumi cserére érik a hátsó gumma és azé szentem egy 140es gumitól csak nem lesz "baja".
Nekem 150es volt az 50es futura-n...sajnos ugy vettem aki nem hiszi majd rakok fel képet ha jó lesz a telóm.....am télleg hátulról jól nézett ki meg minden de mikor odanéztél akkor rájöttél h azt a gumit csak flexel lehet leszedni a felniről mert nagyon összehúzza nem beszélve arról h erőlködött vele a kis gép!
Keménykedni? Ez jó.
De akinek azért van ilyen motorja, hogy nézegesse és karácsonyfa izzókat kötözgessen rá, meg zenét építsen bele, annak feltélten ajánlom a 150/60*17- es hátsógumit még sintesire is hátha jól fog vele kinézni, nem mintha nem tűnne fel, hogy élvezhetetlen a motor úttartása tőle. De legyen. AKI meg motorozni akar, és élvezni a motort annak ezt úgysem kell bemutatnom.
Háát hogy mit hallasz elött nemtudom! Nekem sose csörgöt, csak a hajtókarcsapágy... A dugó mindíg előbb lett cserélve. Az meg, hogy 8 e km sok-e neki, fene tudja.. Nagyon sok mindentől függ... Elvileg ciripel, ha odavan.. De ha jól megy, és csak kis hanja van, szerintem használd, és ha csúnyábban jűr, akkor ess neki!
- teljesen új (utángyártott) fordulatszám-meghajtó spirál, Futura 125-höz: 3,5 e
- 2 db új 38-50-8x9,5 teleszkópszimering: 2 e
- sintesi vagy replica (képen látható) olajtartály: ? e
Keresek: Futurához való olajtartályt (természetesen csere is szóba jöhet)!
Mennyi kellene legyen az AF1 Futura 50 /RV6 os blokk/ kompressziója?
Nekem 6 bar lett, ez jó vagy roszz?