Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Második képen az alsó nyíl az olaj.
Második képen az alsó nyillal amit jelöltél
Hello

Az elsőképen amit bejelöltél cső az a légszűrőházba kellene hogy mennyen ugyan ilyen van a másik oldalt is.
Olajpumpától jövő csőnek a csatlakozása a másikoldalon van a szívócsonk mellet amit a második képen bejelöltél olajcső átmérőjét meg szerintem nem kell változtatni mert ugyan akkora
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma voltam Csetényben a féktárcsáért (szokás szerint el is tévedtem, így 3 óra volt az út :) és ha már ott jártam rábeszéltek egy 34-es karbira.
...na de ez tök másképp néz ki, mint a 24-es, minden máshol is van rajta,

Igazából azt szeretném leginkább tudni, hogy az olajcsövet ide kell-e dugni rajta:
http://www.sportmotor.hu/img/m...
...illetve mivel nem megy fel rá, mert sokkal vékonyabb a mostani cső, így akkor cserélnem kéne-e az olajpumpán is a kiáramlót a csóvel együtt, hogy tudjon menni elég olaj, vagy próbáljam valahogy ráerőszakolni a csövet azt jóccakát, megy ott elég cucc.

...esetleg még annyit, hogy ide miket szokás dugdosni:
http://www.sportmotor.hu/img/m...
...az alsón még drótozás maradványa is van, gondlom fontos volt az előző tulajnak, hogy rajta maradjon a cső, amit rádugott.

...egyébként annyira más, hogy még benzincsövet is kell újat vágnom, mert nem ér oda a régi, annak is máshol van most a helye.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: M.
TAKARODJÁL MÁR!
Ha neked tényleg nem szembeötlő a különbség akkor sajnálom, de ne nekem kelljen már felnyitni a szemed.

Ennyi erővel az én AF-1-em is hasonlít a te NSR-edhez, csak egy kicsit néz ki másképpen.
Bocs igaza van Zotyának
Az ötvenesen az RS-en is fél lengővilla van ha nem a gömbölyű.
Ha 5 vagy több küllős a kerék akkor AF-1 ha 3küllős akkor RS. Ennyi.
Enyémre is azt hitte valaki h RS extrema még az adásvétekiben is az van és egy ilyen matrica is a lámpa felett. Andy onnan tudod legkönnyebben megállapítani h AF-1 h fél lengővilla van hátul.
még az oldal idom is hasonlít, a segge az már más...
ha a fejidomot nézzük
azért szerintem elég hasonlóak
Ahamn! Sötétbe meg 100m távolságból tényleg pont olyan!
Szia Andi!
Örülök az örömödnek!
Sok sikert kívánok az AF-1esedhez, valamint balesetmentes motorozást!
Az ilyen külföldről behozott motoroknál amik nem rendszám kötelesek semmin nem kell meglepődni. Tehát szerepelhet akár RS vagy bármi más is a papírján.

Puszi

Ui.: akkor mostmár kíváncsian várom a képet rólad valamint a motorodról is!
mert az a régi rs, az úgy néz ki...
Szija Drága Zotya!
Köszi, h válaszoltál! képzeld, tnap vettem 1 gépet, úgyhogy már nem téma a külföldi moci!
Az új szerelmem egy aprilia. De hallod! nem vágom....az adásvételin az áll, h rs....de pont úgy néz ki, mint egy af1-es... még nem vok otthon a témában, még csak most kezdek motorozni.
De alig várom, h hazamenjek és rápattanjak a gyönyörűségemre!
azért köszi az infót! jobban jártam anyagilag, h hagytam azt az osztrák vasat
puszi
Szija!
Tegnap vettem egy af1-est
Van véletlenül használati útmutatód, vagy akármi a mociról?
Meg akarom tanulni, h mi hol van, mert nem árt ha tom hova kell nyúlni, ha van vmi gáz....
Segíts légyszi!
még most fogok csak megtanulni motorozni, de hallod! gyönyörű a gép...beleszerettem
Előre is köszi!
Andi
Igen csak én még béna vagyok ahhoz hogy 11-12ig elbírjam forgatni a gokartpályán. Max a célegyenesben meg egy egyensebe tudnám elforgatni kicsit tízfölé ha már eléggé ügyes lennék.
...Te 9000-nél váltassz? ...hát én mikor igazán kenem neki (és ez gyakran van) 11-12 között váltok, mivel 10.500-nál jön még egy nagy lórugás, ott húz egy hatalmasat (egy jó nagy füstpamacs kíséretében:) azt már csak nem hagyom ki. :)

M.
...rosszul írtad! 3 km-en 50-en próbálnak az életedre törni! :)

...de mondjuk én ezt szeretem, ad egyfajta izgalmat, de a szar utaktól én is kivagyok, főleg mikor mondjuk 100-110-nél ugratok egy hatalmasat egy bukkanón az Üllőin. ...meg a szaros kátyúk.
Ebbe a gépbe eddig kb ötezer kilómétert tettem 90%-ban Budapesten (február óta) az előző kicsibe 11-et 100% várost. ..szóval igen szerintem is egy jól gondozott pályagép jobban jár, mint egy utcai jószág.
...az én kicsikém is kap rendesen nap mint nap.
...és az kép az AF-1-ről az én kis vadállatom! Ott vettem plexit és kérték küldjek képet felrakott állapotban, hogy ki tudják rakni a weboldalra. Szóval híres az én kis kávédarálóm!

Egyébként rájöttem, hogy nem cserélem le, ez a legjobb Nekem. imádom! 95%-ban városban használom és ott kicsi fürge jó kis gép a maradék 3% országút, ott is tök jó, a 2% sztráda--na hát oda igen karcsú, de rájöttem, hogy ezt egyszerű áthidalni, nem megyek többet sztrádára, hanem inkább tovább utazom 1 órát és csak országúton megyek. ..lehet, hogy végre többet mennek ezek a 400-500-as hasonló korú gépek, de 80-100 -ig (tehát amennyivel általában a városban megyek) a kis piros vadállatom legyakja őket!
..szóval, ha egyszer váltok, az minimun 600-as lesz.

M.
Tud valaki segíteni ? Hol tudok gyári dobot venni , és mennyiért ?
Hol próbáltad meg levizsgásztatni a gépet?
Egyébként az ilyen megnyilvánulásoktól lesz libabőrös a hátam!

Mivel kúrod szét pl ezt a sport prot? Minden gyári dolog le van szedve róla, és elcsomagolva. CSak az idomok nem (kicist karcos. na és)!? Avval hogy pályán van használva?
Sokkal jobban megvan becsűlve egy pályagép mint egy utcai motor. Mindenből a legjobbat teszik bele, hogy flottul működjön (mi biztos h így vagyunk vele). Avval kúrod szét a motorod, hogy átjársz a szomszéd faluba gyorsulni (MADARASRA). Motorozzál utcán és meglátod milyen frankó az amikor egy 50 kilóméteres túrnén 3szor tör az életedre egy figylemetlen biciklis vagy autós vagy bárki. ÉS ha 2T motorod van akkor azt utcán sem alapjáraton motorozva használod, de utcán sokkal jobban szét tudod kúrni, megállok elindulok-padka-gödör stb.

Mellesleg megsúgom neked hogy én ~9ezernél vátlok el pályán és mivel 13ig forog a gép 2/3-os hajtásba símán belefér ami elég optimális a motornak.


TEHÁT NE SZÓLD MEG A MÁSIKAT!
Sztem már volt téma hogy nem valószínű az a 300. Csak itt magyarországon is találni jópárat... hátmég akkor olaszban nem beszélve azokból amik a csatamezőn estek el a verseny pályán mert ugye arra készült.