Jah - jah; Budafok, Háros u. aljánál lakom (minden nap csorgatom a nyálam a Suzuki Hóllósnál a vasakra )
A festés meg 35e volt, de a tank + hátsó idom az kimaradt...
én úgy csináltam hogy dugattyút a felső holdpontra állítottam megmértem egy tolómérővel dugattyú és a henegerfej közti távolságot (ahol a gyertya felfekszik a hengerfejre) ahoz a mért értékhez hozzáadtam 0.74 mm és elfordítottam a főtengelytbalra addig hogy a tolómérőn a kiszámolt értéket kapjam.
Az állórészt meg meg úgy állítottam be hogy a forgórészen van egy lyuk az állórészen pedig egy vájat
ezeknek egymásra kell esniük (dróttal vagy tűvel tod ellenőrizni) addig áligasd az állórészt egybe nem esik a vájat meg a lyuk a dugattyúnál meg a kiszámolt értéket mérd.
Remélem érhetően írtam le ha nem sikerült megérteni csak szolj és próbálok segíteni.
Nem biztos hogy így kell csinálni de nekem így jó lett azt tom.
hát a fényezést mi csináljuk haverommal (karoszériás)
egyedül a festéket vettem emg 2 komponensü metál festék! egydül nekem ez került komolyabb összegbe..(14910Ft volt a festék+kötő+szórógitt)
a váz festétés is megoldjuk csak arra nemtudom milyen alapozót lenne célszerű használni?
Szerelőmnél pont 3 napja kérdeztem rá; vannak helyek, ahol csinálnak felújítást (levágják a tetejét, szimmeringeznek + új olaj bele, majd visszaheggesztenek egy új véget), nekem 15 ropit mondtak...
Szóval ma vettem 8-ért új rugóstagot... Szerintem te is jobban járnál így... Hívd a Csetényi ürgét, ha nem én vittem el az uccsót, akkor még van neki...
Jah, amúgy ha a fémes vackok színterezésére gondolsz (és nem az idomfestésre), akkor én Budafokon (XXII. ker Gyár u. nemtommennyi) csináltatom... Már két hete... Amúgy szépen dolgoznak... Budapesti vagy? Ha igen, és érdekelne, akkor holnap a pontos címet + tel.számot is elkérhetem neked...
Nekem ismerős ismerőse első + 2 oldalsó + első sárhányót csinálta 35-ért... Persze nem kell mondani, hogy akciós áron... Amúgy google-ben rákeresel ezer meg egy fényezőt ki fog dobni...
Nekem mikor vettem elöl 14 volt, hátul 39. Marhára ment, mondjuk az 1-2 nagyon rövid volt és a fő bajom a 6.volt, ahol 155 nél 11,5 pörgött, de a hatodik is húzott piszkosul.
Na lánccserénél fogtam a gyári méreteket elöl 16 hátul 36. ..na azóta a hatodik szélcsendben sík úton, esetleg használható, de az 5. is inkább arra jó, hogy a 4.-ben megszerzett tempót tartsa. ..na jó 130 felett már van benne némi élet. Szóval most azon töprengek, hogy valami arany középutat találjak és mondjuk a hátsót meghagyva az elsőre 15 fogú kereket rakjak, (ha van ilyen) mert az 5-6 fokozatokban nagyon nincs élet.
Ki jött ma befelé dél körül a gyorsforgalmin? Épp Ferihegy 1-nél akart sávot váltani rám egy terepjáró (basszis ezeknek még a sportdob hangja sem elég feltünő), mikor láttam, hogy jön valaki befelé.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a műszer falon az a "RES" kiírás amikor felvillan akkor az mit jelent? Mert én nem tudtam rájönni:S
msn-ed van?
A festés meg 35e volt, de a tank + hátsó idom az kimaradt...
én úgy csináltam hogy dugattyút a felső holdpontra állítottam megmértem egy tolómérővel dugattyú és a henegerfej közti távolságot (ahol a gyertya felfekszik a hengerfejre) ahoz a mért értékhez hozzáadtam 0.74 mm és elfordítottam a főtengelytbalra addig hogy a tolómérőn a kiszámolt értéket kapjam.
Az állórészt meg meg úgy állítottam be hogy a forgórészen van egy lyuk az állórészen pedig egy vájat
ezeknek egymásra kell esniük (dróttal vagy tűvel tod ellenőrizni) addig áligasd az állórészt egybe nem esik a vájat meg a lyuk a dugattyúnál meg a kiszámolt értéket mérd.
Remélem érhetően írtam le ha nem sikerült megérteni csak szolj és próbálok segíteni.
Nem biztos hogy így kell csinálni de nekem így jó lett azt tom.
Te Budafoki vagy vagy mi ? mert ha igen gurulhatnánk néha!
amugy az idomfestés az mennyibe van ?
igy most én se tudom hogy hogy kell mert én mikor szétszedtem előtte megjelöltem..
Tudja valaki hogy hogyan kell beállítani a gyújtást?(tudom hogy vannak rajta jelzések csak nem tudom hogy mi mire való)
előre is köszi
ennek elfogadható az ára is és elég jó minőségű!
nekem is ez lesz rajta!
egyedül a festéket vettem emg 2 komponensü metál festék! egydül nekem ez került komolyabb összegbe..(14910Ft volt a festék+kötő+szórógitt)
a váz festétés is megoldjuk csak arra nemtudom milyen alapozót lenne célszerű használni?
Szóval ma vettem 8-ért új rugóstagot... Szerintem te is jobban járnál így... Hívd a Csetényi ürgét, ha nem én vittem el az uccsót, akkor még van neki...
Kinek milyen lánckerekei vannak?
Nekem mikor vettem elöl 14 volt, hátul 39. Marhára ment, mondjuk az 1-2 nagyon rövid volt és a fő bajom a 6.volt, ahol 155 nél 11,5 pörgött, de a hatodik is húzott piszkosul.
Na lánccserénél fogtam a gyári méreteket elöl 16 hátul 36. ..na azóta a hatodik szélcsendben sík úton, esetleg használható, de az 5. is inkább arra jó, hogy a 4.-ben megszerzett tempót tartsa. ..na jó 130 felett már van benne némi élet. Szóval most azon töprengek, hogy valami arany középutat találjak és mondjuk a hátsót meghagyva az elsőre 15 fogú kereket rakjak, (ha van ilyen) mert az 5-6 fokozatokban nagyon nincs élet.
M.
M.