Tudnátok segíteni? Szintén aprilia europa 50 es. Kipufogóból kiégettem az olajat, és ahogy utánna megráztam észrevettem hogy valami mozog benne és csörög. Valami a belsejében elengedte. Holnap mindenképpen felvágom a kipufogót, és az a kérdésem, hogy ami benne van azt kivegyem vagy heggesszem úgy vissza ahogy az gyárilag volt? Várom a válaszotokat, előre is köszönöm!
Házilag nem javítható a hátsó teló!
Én láttam egy felújítottat amit teljesen átalakítottak a felújítás során.Ahol a szár becsúszik ott le volt vágva és valami hollander szerű karmantyú tartót tekertek rá vissza!
A havernak atom kemény lett a csillapítása!
Van a blokk bal oldalán egy szintjelző csavar(fém,imbusz) és a motor teljesen függőleges helyzetében(nem oldaltámaszon) és addig töltsd, amíg megjelenik az olaj a furatban.
Sacc/kb1.05-1,15 liter megy bele!
...én úgy tudom nem jó bele a kocsi olaj! A kuplungodat kinyírja. Én addig töltöttem, míg el nem érte a műanyag csavar szintjét, mivel ott töltöttem be nem ott ahol kéne, mert az szar helyen van.
Hehe, én holnap kezdem el összerakni az enyémet... Mondjuk ennyire nem robbantottam szét...
Ma megvettem Csetényben a központi rugóstagot, ha minden jól megy a szinterezők is készen lesznek holnapra a fényezésekkel, aztán nincs megállás, össze lesz barkácsolva...
Tud valaki valamit arról, hogy meddig kell a motorblokkban az olajnak lennie? (most tölteném újra, de nemtom, hogy amikor a leeresztőcsavarnál már kezd kifolyni akkor jó, vagy azt töltés előtt be kell csavarni, és érzéssel tölteni, ameddig a befolyójánál nem csurog túl? Jah, és szerelőm azt mondta, hogy váltó meg minden nyűgséghez mehet a 4T-s, kocsikhoz való motorolaj? Ez igaz, vagy felejtsem el?
Érdeklődnék hogy nem e tud vmeikőköt egy fesszabályzót 88 as aprilia af1 replicahoz az enyém szarakodik csak 4000 ig van egy kicsi töltés utánna meg semmi :S:(
jah és mégvalami mostanság állítgattam a gyújtást és hol jobb lett hol meg rosszabb
valójában azt hova kell állítani? (láttam van rajta jel de nem tudom valójában mit jelölne....)
...csak azért, mert ha eladom, akkor már nem fordítanék rá időt és energiát, na meg a sport kipuff csábítólag hat a vevőkre. Na, de úgy tűnik megmarad, mert csattog a vezérműlánc a kawába, meg a teló és csapágyak is gázosak, annyit meg engednek, amiből tisztességesen meg lehetne csinálni.
Szóval az én kipuffomról annyit kell tudni, hogy két baja van:
* az egyik, a kisebbik baja a végdobnál, amikor kivették a gyapotot és visszaszegecselték a végét nem tettek bele tömítést és persze kifújt mellette. Nekem mivel nincs szegecselőm, így fogtam és kívülről lekentem hengerfejtömítő pasztával, hogy ne fújjon ki az illesztésnél. Ez könnyen orvosolható, paszta le, szegecs ki, azbesztcsík be, szegecs vissza. ...de ezzel én nem akartam szarozni a célnak megfelel, igaz ronda.
Itt láthatod: http://www.pingit.homelinux.or...
* a másik már nem ilyen egyszerűen javítható, bár engem ez sem zavart, mivel az idom alatt nem látszik. Az első dob kanyarja bizony nem fért el nekik a jobb oldali idom alatt, így fogták és kicsit bekalapálgatták, behorpasztották, hogy felférjen az idom alatt. (1-2 cm mélyen) Nem tudom, ez mennyiben befolyásolja a kipuff karakterisztikáját és, hogy mit lehet ezzel kezdeni.
Na ezt kell tudni az enyémről, így érdekel a csere?
Valakinek van e tapasztalata hátso lengéscsilapitó olaj töltés, szimering csere
és szétszerelésében?
Az enyémben egy deka olaj sincs és hulámzik az uton nagyon rossz.
Elöre is köszönöm.
Ma kicsit elfáradtam! Nézzétek meg a gépemet milyen szép. De holnap még csak szétfele fog jönni! Utánna meg össze. Egy kis restaurálás nemárt. Elég gányan vettem. Remélem jó lesz ha egyszer elkészül!
Köszi!
Én is valami ilyen megoldásra gondoltam,nagyon idegesítő ha kifúj,béna a hangja és az olajfojás összetaknyol mindent.
Előszőr arra gondoltam,hogy a tömítést fújta ki,de már látom,hogy a bovdennél szivárog az olaj!
olvastam amit irtal nekem is ilyen problémam volt de egy power 22 000 ft annyit nem adok érte!
ezért aluminiumból esztergáltattam egy ugyanolyan szárat menetet a végére meg a power be is miután a régi le lett vágva és most jó ! először vasból lett csinálva a szár de az nem tágult úgy ahogy kellet volna ezért nem maradt meg a powerbe ami spiáterből van ! igy a spiáter meg az aluminium tökéletesen összeillik természetesen a meneteket fémragasztóval rögzitettem !
Biztos van külön is olyan szimmering,de nem tudom a számát.
A télen mindent beleraktam a mi a tömítéskészletben volt!
Képzeld nekem is ismét kifúj és taknyol a power-nél ,de nálam az a tengely a hibás amibe a bovden van beakasztva, mert valami házi készítésűnek tűnik.
Van rajta egy hosszanti vágás és így hiába az új szimmering ha a vágásnál kifúj.
Esztergáltatnom kell egy újat vagy veszek egy bontott powerkést.
Én láttam egy felújítottat amit teljesen átalakítottak a felújítás során.Ahol a szár becsúszik ott le volt vágva és valami hollander szerű karmantyú tartót tekertek rá vissza!
A havernak atom kemény lett a csillapítása!
Sacc/kb1.05-1,15 liter megy bele!
Mehet bele a 4t-s motorolaj
de ne olyat rakjál bele ami az autókba való
ha nem olyat ami a motorokba való
pl: castrol act-evo gp 4t
Ma megvettem Csetényben a központi rugóstagot, ha minden jól megy a szinterezők is készen lesznek holnapra a fényezésekkel, aztán nincs megállás, össze lesz barkácsolva...
Tud valaki valamit arról, hogy meddig kell a motorblokkban az olajnak lennie? (most tölteném újra, de nemtom, hogy amikor a leeresztőcsavarnál már kezd kifolyni akkor jó, vagy azt töltés előtt be kell csavarni, és érzéssel tölteni, ameddig a befolyójánál nem csurog túl? Jah, és szerelőm azt mondta, hogy váltó meg minden nyűgséghez mehet a 4T-s, kocsikhoz való motorolaj? Ez igaz, vagy felejtsem el?
Kösz előre!
ennyi erővel elég lett volna leszedni az idomokat, és a többit kiragasztgatni.
ÉRDEKEL A CSERE!
Majd csinálok én is egy képet a rendszerről!
Most ajktuális a műszakira való felkészítés. Nagyon nem szeressem. (slickek le, index+visszapillantó fel és a többi....)
Érdeklődnék hogy nem e tud vmeikőköt egy fesszabályzót 88 as aprilia af1 replicahoz az enyém szarakodik csak 4000 ig van egy kicsi töltés utánna meg semmi :S:(
festés,csiszolás felújitás közben a gépem
kicsit szét van :)
valójában azt hova kell állítani? (láttam van rajta jel de nem tudom valójában mit jelölne....)
Olyan kérdésem lenne hogy az alapjáratnek mennyinek kell lennie 1500 2000 2500?
köszi előre is
Szóval az én kipuffomról annyit kell tudni, hogy két baja van:
* az egyik, a kisebbik baja a végdobnál, amikor kivették a gyapotot és visszaszegecselték a végét nem tettek bele tömítést és persze kifújt mellette. Nekem mivel nincs szegecselőm, így fogtam és kívülről lekentem hengerfejtömítő pasztával, hogy ne fújjon ki az illesztésnél. Ez könnyen orvosolható, paszta le, szegecs ki, azbesztcsík be, szegecs vissza. ...de ezzel én nem akartam szarozni a célnak megfelel, igaz ronda.
Itt láthatod:
http://www.pingit.homelinux.or...
* a másik már nem ilyen egyszerűen javítható, bár engem ez sem zavart, mivel az idom alatt nem látszik. Az első dob kanyarja bizony nem fért el nekik a jobb oldali idom alatt, így fogták és kicsit bekalapálgatták, behorpasztották, hogy felférjen az idom alatt. (1-2 cm mélyen) Nem tudom, ez mennyiben befolyásolja a kipuff karakterisztikáját és, hogy mit lehet ezzel kezdeni.
Na ezt kell tudni az enyémről, így érdekel a csere?
Üdv: M.
és szétszerelésében?
Az enyémben egy deka olaj sincs és hulámzik az uton nagyon rossz.
Elöre is köszönöm.
Én is valami ilyen megoldásra gondoltam,nagyon idegesítő ha kifúj,béna a hangja és az olajfojás összetaknyol mindent.
Előszőr arra gondoltam,hogy a tömítést fújta ki,de már látom,hogy a bovdennél szivárog az olaj!
ezért aluminiumból esztergáltattam egy ugyanolyan szárat menetet a végére meg a power be is miután a régi le lett vágva és most jó ! először vasból lett csinálva a szár de az nem tágult úgy ahogy kellet volna ezért nem maradt meg a powerbe ami spiáterből van ! igy a spiáter meg az aluminium tökéletesen összeillik természetesen a meneteket fémragasztóval rögzitettem !
előre is köszönöm!
Biztos van külön is olyan szimmering,de nem tudom a számát.
A télen mindent beleraktam a mi a tömítéskészletben volt!
Képzeld nekem is ismét kifúj és taknyol a power-nél ,de nálam az a tengely a hibás amibe a bovden van beakasztva, mert valami házi készítésűnek tűnik.
Van rajta egy hosszanti vágás és így hiába az új szimmering ha a vágásnál kifúj.
Esztergáltatnom kell egy újat vagy veszek egy bontott powerkést.
Bontóban olcsóbb ha van.