Szia!Szerintem estek vele mert én nem tok ilyen Af1 gyári festérsől de persze lehet másért is átfesteni de az is lehet h van ilyen gyáru festés én ügyelnék azért a fontos dolgokra gondolom tod mikre ha megnézed.......
Szia!Bézd meg a képeimet....nekem is 50es futura-m van(volt) 150/70 es gumival...meglehet oldani csak a sárvádőbe kell egy 4cm-es bevágás amivel jobban is nézett ki......de nézd meg a képeim....
...úgy látszik a váltómba eleve kevés olaj lehetett, mert miután utántöltöttem, beleraktam kb 100 kilómétert, amiből 50 garantáltan 9000 és fölötte lévő fordulaton volt és ahogy néztem ma ugyan annyi van benne. ...ha fogyott is nem látványos, gondolom a főtengelyszimeringnél már sokat átszívott volna, ha rossz lenne.
Sziasztok!
Tegnap este szétmotoroztam magam,utánna próbáltam fellépni a sportmotora de nem sikerült,pedig a netem atomgyors volt.
Valamelyik nap panaszkodtam,hogy a gépem nem akart kiforogni 11000 fölé, de a tegnap esti hűvösebb levegőn semmi probléma nem volt a géppel!
Ha jól emlékszem(trakee)te is valami ilyet fejtegettél.
A lényeg: a gépem nem szereti a kánikulát!
Trakee köszi:). De szted bele fog menni a sportpromba? remélem passzolni fog csakmár... amugy most 150es gumi van benne lehet az deformálta el lengővillát de két nyomon haladt a motor:S ... Belerakták a padba és kiderült h a váznak semmi baja
Hadd próbáljam meg barátira venni a beszélgetést,mivel nem akarok ellenségeskedni senkivel! De a másik fórumban is te kezdtél el ok nélkül oltani és lenézni.
Én nem negyed hanem csak harmadéves vagyok,de azt tudom,hogy pl 10 és 35 fok között 7-8% az oxigénbeli különbség(1 m3-ben),ha ezt egyenesen a teljesítményre vetíted,akkor egy ilyen kis gépnél 2-max3 lóerő a különbség...ez sztem mimimális. Nekem NSR-em volt amin Gilardoni 1-es henger van,tudtommal ezen is(de a Futurán biztos) és én ezt nagyon kicsit tapasztaltam csak,pedig mivel anno 60 kiló voltam igencsak megérezhettem volna.
Egyszerűen csak nem tudom elképzelni,h pl egy finn AF-1 gyorsulási adatban nagyon elverjen egy olaszt.
Hy Apriliások! ELADÓ egy Aprilia AF1 (asszem replika) motorikusan hibátlan, a bal oldala sérült de nem vészes,50es papírjai vannak az ára 170 000 ,az ár írányár!Ha érdekel vkit ,annak itt egy msn cím: tamascsernak@hotmail.com és itt lehet egyeztetni!
Széles utat és gumifát mindenkinek!
az sintesi/replica/futura, mindegy melyik lámpás, és mindegy melyik, egyfajta! DE! A sport proé nem olyan, mint ezeké! Valószínleg csereszebatos, de a sport pronál a 140 es gumi miatt jobban kerekedik, és sokkal simábbak a formái!
Hümm igazadvan, mit tudhatok én erről... Negyedésves bme gépész, több, mint 70 e motoron eltöltött km, ebből kb 50 e egy Af-1-en, kb30 e simsonon, és kemény 2 e a hyosungon :D:D:D:D de ne zavarjon... Hja, és ráadásul kalorikus gépész is vagyok...
Sziasztok! Sajnos lengővillás bajom vna és találtam is egyet ... ugye ez a sport pro még egy lengőkaros az lenne a kérdésem van e eltérés a sima af1 meg af1 replika af1 future lengővillája közt? ha valaki tudja légyszives válaszoljon
15000 km és 3 év és 3 motor után nem tűnt fel,csak amit mondtam: nagyon minimális. Ha BME-s vagy akkor tudod,h mennyi a különbség 10 és 35 fok között 1 m3-re nézve.
Üdv: M.
azt szeretném megkérdezni hogy
130/70-es gumi felmegy é rá?
nem ér bele a lehajtásba?
mert most 120/60-as van rajta!
HELP!
Tegnap este szétmotoroztam magam,utánna próbáltam fellépni a sportmotora de nem sikerült,pedig a netem atomgyors volt.
Valamelyik nap panaszkodtam,hogy a gépem nem akart kiforogni 11000 fölé, de a tegnap esti hűvösebb levegőn semmi probléma nem volt a géppel!
Ha jól emlékszem(trakee)te is valami ilyet fejtegettél.
A lényeg: a gépem nem szereti a kánikulát!
MSN : vpdiesel@freemail.hu
Én nem negyed hanem csak harmadéves vagyok,de azt tudom,hogy pl 10 és 35 fok között 7-8% az oxigénbeli különbség(1 m3-ben),ha ezt egyenesen a teljesítményre vetíted,akkor egy ilyen kis gépnél 2-max3 lóerő a különbség...ez sztem mimimális. Nekem NSR-em volt amin Gilardoni 1-es henger van,tudtommal ezen is(de a Futurán biztos) és én ezt nagyon kicsit tapasztaltam csak,pedig mivel anno 60 kiló voltam igencsak megérezhettem volna.
Egyszerűen csak nem tudom elképzelni,h pl egy finn AF-1 gyorsulási adatban nagyon elverjen egy olaszt.
Széles utat és gumifát mindenkinek!
nincs valakinek egy replica fejidoma eladó? (a dupla lámpás)
még törött is jó lenne
köszönöm
ha nincsen semmi baja szerintem jo...
tudod miket kell megnézni mocivásárláskor nem?